Nieuwe buikfoto in mijn album...voor wie het aandurft Duim, onze uk komt ook eerst in de wieg te liggen hoor. Onze familiewieg, waar mijn broer en ik ook in hebben gelegen. Ik ga nog op zoek naar iemand die hem opnieuw wil bekleden, want de laatste baby was mijn nichtje en de kleur van de bekleding is nu enigszins roze
Zo, ik ga even twee manden met was wegvouwen. Muziekje lekker aan (nieuwe CD van Racoon, fijn). Niet dat het iemand ook maar iets interesseert, maar ik dacht ik meld het even
wow lies.. buikje is echt mooi.. en nog geen striemetje te zien of wel? dr is op weg naar omaatje.. gaat ineens weer stuk slechter en zelf zegt ze dood te gaan.. en wilt graag dat iemand bepaald liedje voor haar zingt.. maar is een indisch liedje dat wij allemaal niet kennen..
Hè gat Lim das geen fijn nieuws. Ga je er naar toe? Misschien een ander liedje voor haar zingen als ze dat fijn vindt?
He Lim, wat naar voor je. Ik hoop dat iemand in ieder geval een mooi liedje voor haar zingt. Wel een ontroerende wens die ze uitspreekt. Knuffel!
Lim heel veel sterkte met je lieve omaatje!! Voor wie het wil zien, heb eindelijk een foto van buik geplaatst...en schrik niet, hij is mega al, haha
Poe hee...wat een avond...druk dat het was! Merk wel dat buikinhoud dan ook druk wordt, heel gek gevoel. Nu maar lekker slapen, en dan genieten van 2 daagjes vrij zijn....
ook al mooi buikje salcia lekker genieten lies van paar daagjes vrij hier 3 kwartier geslapen tot P wakker werd.. hoera...
Hallo meiden, Ik ben shiela, niet mn echte naam, ben 39 jaar, ik ben hier 2/3 jaar geleden ook heel actief geweest op dit forum. Kom ook nog wel bekende namen tegen. Wij hebben in mei 2009 een heel mooi meisje gekregen, ze is nu 2 en lekker ondeugend. We zijn al weer een paar maandjes bezig om voor kindje nummer 2 te gaan. Maar helaas tot op heden nog niet gelukt. Aangezien ik het af en toe wel heerlijk vind om de dingen te delen met mensen die het allemaal begrijpen meld ik me weer aan bij dit forum. Ik ga proberen alles een beetje te lezen en op de hoogte te zijn van alles.
Hoi Shiela! Volgens mij ken ik jou nog wel? Welkom terug. Had ik al eens gezegd dat zwangere vrouwen gek zijn? Zie hier het levende bewijs. Ik heb net alle oude berichtjes terug zitten lezen van de vorige twee zwangerschappen. Alle vreugde, en vooral al het verdriet. En janken dat ik deed. Ondertussen begon Pimmetje flink te trappelen van binnen, alsof ie wilde zeggen: He mama, hou es op, ik ben er! Gek mens. Ennieweejs. Zo even eten, snel het dorp in om kadelootje voor een dinnetje te kopen die jarig is en waar ik daarna even langs ga.
Sal, wat leuk een meid! Gefeliciteerd! Ladouce inmiddels op weg naar haar weekje rust? Have fun meis, geniet ervan! Lim, wat een verdrietig nieuws van oma.... Hoe gaat het nu? Knuf! Ikke beetje haast, want ik heb zometeen mijn eerste afspraak bij de Cambridge consulente.... De diëtiste werkte dus echt niet, mede doordat ik het mens wel kon schieten, achterlijke dakhaas dat ze was, maar ik wil die kilo's wel kwijt. En wel een beetje met (snel ) zichtbaar resultaat, want dat motiveert. Ik kan starten met het cambridge 500 dieet, maar dan mag ik dus helemaal niets normaals meer eten en ik ken mezelf; dat ga ik niet volhouden. Dus ik wil starten met het cb800 dieet, waarbij ik nog één lichte maaltijd per dag mag. Ik wil maandag starten, dus ga zo naar de afspraak en krijg mijn producten dan meteen mee voor de eerste week. Spannend! En lijkt me zo heerlijk als er de nodige kilo's af zijn, zeker met het oog op de IUI waar we na de zomer mee willen starten! Ow enne, 2 dagen overtijd, maar gisteren roze slijm, nu bruin bij afvegen en een witte test om het feest compleet te maken, dus het zit er weer niet in deze maand.... Nou meisjes, duim voor me!
Tis weer reuzedruk hier vandaag.. Ennieweejs, ik zwaai even en log zo uit. Morgenochtend kamertje halen. Jeuj!