Yeah allemaal goed nieuws bij Duim en Koffie! Helemaal goed! Lies zou je dan het wiegje niet op je eigen slaapkamer zetten en het ledikant op de babykamer. Als jij er 's nachts telkens uitmoet is het fijner als je je beeb zo kunt pakken. Slaap je denk ik ook weer beter in. Ach wat zever ik, ik moet het ook nog allemaal bekijken en wie weet bonjour ik mijn dochter ook zo terug haar eigen kamer op. Maar ze begint naast mijn bed.
alle sextopics zijn weg lies: lijkt toch echt op baby..en dat je voorliggende placenta hebt kan er voor zorgen dat je de bewegingen voorlopig alleen beneden voelt.. duim: mooi nieuws!! hoera!! koffie: wat fijn dat X voorlopig geen operatie meer hoeft.. en dat ook uitslag van dochter niet verkeerd is over beeb op kamer: heb mijn kinderen allemaal behalve jongste zoon op mijn kamer gehad.. jongste zoon wilde niet slapen behalve in stille kamer alleen. B heeft bij ons gelegen tot 14 maanden.. toen wilde ze ook alleen op kamer. P slaapt nog steeds naast ons en voorlopig blijft dat ook zo.
oooo pink, nog maar een maandje...spannend!!! ik wil het liefs ook in begin op slaapkamer, maar heb bijna geen ruimte helaas..
jah, topics over trio's en koffie was uitermate actief in dat topicdeel *glimlacht liefjes naar koffie*
Hoera! Vandaag is DL 2 jaartjes! wakker gemaakt met een klein taartje met kaarsje... straks boodschappen doen en dan morgen vieren, hopelijk met mooi weer
Lim gefeliciteerd met Dochterlief........... Hopelijk wordt het een knalfeest !! Ikke actief in sextopic`s hahahaha welnee
Lim gefeliciteerd met je dochter!! hoop idd op mooi weer morgen, vandaag is het niks, tenminste hier niet.
Lieve Lim, gefeliciteerd met B! Ik hoop dat jullie een hele feestelijke dag hebben met zijn allen en dat ze je home made taartje heel mooi vond! Verder moet ik nu van alles doen, dus ik kom later op de dag weer even terug! Liefs!
Lieve Lim, gefeliciteerd met B! Twee jaar alweer...damn. Hier een hele drukke buikinhoud vandaag. geen twijfel mogelijk of het beeb is of iets anders, ik voel de hele dag al knieen, handen of voeten...Gisterenavond in bed voelde ik volgens mij een bilpartij voorbij komen
Hmmm, jammer van die topics... Koffie wil je hier misschien nog wat kwijt over trio's of sex in het algemeen?
Lim gefeliciteerd met je oudste dochter! Hoe vond ze haar taart? Lies leuk hè dat gedraai. Wacht maar tot hij met zijn billen of voeten onder je ribben zit Wij hebben vandaag de babyfoon gekocht met infrarood camera. Zometeen naar een verjaardag en ik ben eigenlijk al moe.....toch maar even mijn neus laten zien.
Leuk Lies zoveel voelen al!! ik voelde gisterenavond voor het eerst echt duidelijk de baby, soort elastiekje, spiertje achtig iets, denk soort afzetten ofzo want dat deed ze op echo heel de tijd. Pink...ff gezicht laten zien en dan weer lekker weg, snapt iedereen ook wel dat je moe bent lijkt mij. En is dat iets met zo'n camera? Wij gaan straks naar film..Hangover 2
Mwah vertelde niet zoveel hoor was veel te nieuwsgierig naar wat anderen te vertellen hadden...En we moeten oppassen dat ze dit topic niet dichtgooien.... Ik denk dat ze dat soort topic`s niet op op prijsstellen hier.