geen taart voor de jarige.. had taart proberen te maken uit zon pak (jaja, ben geen bakwonder)...van lilyfee of zoiets... GATVERDAMME.. zo zoet daar draaien je vullingen na 3 uur nog van dus heb lekker paar vlaaien besteld
oooo lekker vlaaien..heerlijk! Ik ben weg, even drankje doen ergens en dan lekker naar de bios.. tot later!
Duim, goed nieuws dat jullie mogen starten! Koffie, goede uitslagen voor Xander en je dochter! Hey Bekje, heb ik wat gemist, heb je een eigen toet? Over beebje bij je op de slaapkamer : Danique heeft bijna 6 maanden bij ons op de kamer geslapen, in het familiewiegje. Daarna naar het ledikantje in de babykamer. Quinten slaapt nu ook bij ons, totdat hij niet meer in het wiegje past. Het is met borstvoeding idd heel fijn dat ik maar 3 stappen hoef te doen, des te minder wakker je wordt 's nachts des te beter. Lim, van harte met B!!!
Lim, ik ben weer eens mosterd-na-de-maaltijd, maar what else is new... Dus bij deze alsnog van harte gefeliciteerd met de grote kleine B!! Hoop dat het een leuk feestje was! Lies heeft hoop drukte in haar buik, leuk! Pink een verjaardag gehad...heb je het nog uitgehouden? Sal lekker naar de film...(ik haaaat de bios ), hoop dat je leuke avond hebt gehad! Hier drukke dag achter de rug; gisteren naar Beverwijk geweest. We hadden echt een nieuw kleed nodig, dus dat hebben we gekocht. Zal straks wel ff een foto plaatsen. En nog wat dingetjes en wat lekkere hapjes...nu mag ik ze nog, vanaf morgen is het over Heb nu alleen zere rug en zeer been...en dat laatste vind ik eng Volgens fysio zijn het spieren, maar toch....
Oh ja dat was ik vergeten Xander heeft tot 8 maanden in een wiegje naast ons bed gestaan heerlijk met Bv.
Even ego *vandaag met hubbie de slaapkamer goed aangepakt en nu zoveel pijn alles vanaf mijn onderrug naar beneden doet pijn, het brandt als ik weet niet hoe....Nu begint mijn linkerheup ook al op te spelen wordt er loei chago van. ik ga Xander op bed liggen en verdwijn er maar meteen achteraan denk ik* Sorry voor mijn ego berichtje....Kan wel janken....
Hallo daag Lekker rustig hier Ik ga ook stoppen, nog even genieten van mijn laatste wijntjes en dan morgen starten met het dieet....op naar de -30! En ik ga jullie iedere dag vervelen met de resultaten, want dat is een stok achter de deur én het motiveert als het goed gaat! Slaap lekker voor straks allemaal!
knuf koffie, hopelijk morgen weer wat minder pijn yes bekje, -30, mooi streven.. succes alvast hier lange drukke dag achter de rug om 5:30 zat ik met P beneden, om 14:00 stroomde toko vol met familie voor verjaardag B en zoon M... grote BBQ gehad , nu is iedereen weg... dus op knieen de vloer weer gedweild waar van alles overheen was gegaan.. nu wil ik koffie maar de keukenvloer is nog nat
ah Koffie, wat akelig toch. Ik hoop dat de ergste pijn snel weer wegtrekt en de rust je goed zal doen. En hopen dat Xje een beetje doorslaapt vannacht zodat je bekkengebied weer een beetje tot rust komt. Sterkte hoor en 'ego' mag altijd. Bekje, ik hoop dat je laatste wijntjes heerlijk smaken en respect dat je vanaf morgen met het dieet begint. En je mag iedere gram eraf hier melden hoor. Misschien werkt het wel aanstekelijk voor degenen onder ons die er ook iets af willen. Lim een drukke feestdag met kniedweilen als toetje . Ik hoop ook voor jou een goeie nacht. Het was inderdaad rustig hier vandaag. Ik was wel even langs komen waaien, maar geen puf om woorden op te schrijven. Pink en Natas ook nog even online. weltrusten voor jullie en hopelijk een rustige buik en een rustige baby. Ik heb de 2e deca-spuit gezet. Was gelukkig iets minder pijnlijk dan gister. Soms krijg ik die naald er gewoon niet in, en moet je echt flink doorduwen . Moet weer even wennen denk ik .. Het is alweer de hoogste bedtijd dus ik ga snel tandenpoetsen en derin. Tot morgen!
Gatsiedarrie, ben snipverkouden... Dus stomen, beetje neuspray en extra vitamientjes.. vanavond nog 1 avondje werken, morgen dagje vrij. (Dan woensdag nog werken en dan een weekje vakantie. Jeuj!)
Goedemorgen meisjes Liesje, wat ellendig dat je zo verkouden bent! Ik geloof dat het flink heerst, bah. Ik hoop dat je er snel vanaf bent! Koffie, hoe gaat het vandaag met je, is de pijn wat gezakt na een goede nachtrust? Limmeke een heel geslaagd feestje gehad, maar om half elf nog aan de dweil....hoop dat jij ook een pijnvrije nacht hebt gehad! Duim aan de prik met die pijnlijke naalden...respect hoor meissie! Desmo, dikke knuffel lieffie! Zo, mijn eerste twee koppen koffie zonder suiker zitten erin! Gewoon cold turkey van twee klonten naar niks...da's best een aardige bekvertrekker kan ik je vertellen, maar het viel me niet tegen (zei ze met haar snufferd nog in een grimas). Fijn dat jullie me zo steunen, ik ga het hard nodig hebben denk ik! Kwam er ook achter dat het vandaag precies 25 jaar geleden is dat mijn lieve oma is overleden, zij en ik hadden een enorme sterke band, dus misschien heeft het zo moeten zijn
Zo, wat een gezonde ochtend. In ieder geval voor Bekje en mij . Arme snotterLies. Beterschap! Bekje aan haar dieet begonnen en ik net een uur yoga achter de rug. En mooi zelf samengesteld programma moet ik zeggen. Een hormoonyogales via internet vermengd met actieve oefeningen die ik zelf al deed (zo nu en dan ). Hopelijk verbrand ik ook nog een beetje slap vet en cellulitis . Chinese kruiden al achter de kiezen en dan nu aan een warm ontbijt met een zacht gekookt eitje. Op advies van acupuncturiste. Kippensoep 's ochtends gaat me te ver, maar gekookte rijstvlokken met lijnzaad, rijstmelk en warme appelstukjes en rozijntjes en verse frambozen en vleugje kaneel en kardamon wil er wel in, hmmmm . Ik moet wel zeggen dat ik in mijn gedachten nu (schat ik zo) wel minstens 10 x per minuut bezig ben met het zwangerwordenproject. mijn God, wel vermoeiend en enerverend zeg ... En dan proberen het hoofd koel te houden is een ware uitdaging. Yoga doen helpt me wel erbij gelukkig. Ik ga zo maar weer even naar een bouwmarkt om dingetjes voor de nieuwe ruimte aan te schaffen. Lekker 20 % korting vandaag, dus dat is mooi en een prettige afleiding. Lekker Lies dat je zo een weekje vakantie hebt. Hoe zit het trouwens met ziek/verkouden op je werk zijn. Moet je dan extra voorzorgsmaatregelen treffen voor je patiënten? (oftewel kan je niet nu al lekker thuisblijven? )
Duim, aangezien het Pinksteren is kan ik met met geen goed fatsoen ziek melden. Dan laat ik mijn collega's met de ellende, aangezien je voor vanavond nooit meer iemand vind. Dus mondkapje voor, en gaan