Dikke knuffel voor Duim. Het is ook een stresssituatie. Maar als je twijfelt over de timing, zou ik echt even contact opnemen! Ik was binnen twee uur weer thuis, met twee korte broeken, een rokje, een singlet en een t-shirt. Meteen boodschappen gedaan en nu met thee met honing op de bank. Moe.
Heel even dan ... Jezus Bebek doe normaal!!!! Straks is er niks meer van je over Maar ontzettend goed van je lieverd, hou vol want je bent zo'n sterk mens en dit gaat je lukken. Een diepe buiging voor jou. Och arme Duim, schreeuwen, (willen)slaan, schoppen, huilen ... alle emoties tegelijk. Ik denk aan je meissie, weet ook niet veel meer te zeggen dan dat ik hoop dat het voor een mooi resultaat is. Tjeses Lim, heb je ze niet even verteld bij dat CB dat je er al een paar redelijk gezond hebt opgevoed en dat het met deze vermoedelijk ook wel gaat lukken. Wat een sufkutten zeg. Oh ... pardon, maar een ander woord heb ik daar niet voor. Natas fijn dat de AB aanslaat maar niet fijn van je buikspier-gedoe. Het klinkt me als muziek in de oren dat je geen oefeningen hoeft te doen maar dit is natuurlijk ook prut. Sterkte! Liesje wat ga je lekker schat. Meubeltjes kopen, namen bedenken, positiekleding aan. Het is zo heerlijk om te lezen hoe je er van geniet. Het is je zo gegund. Enne, ik hoef niet te zeggen dat ik op het lijstje voor een kaartje wil hè Pink OMG, het is bijna zover! Nog een paar weken en je bent mama. Probeer lekker te genieten van je verlof, heerlijk! Koffie wat een goed nieuws van Xander. Niet zo goed dat je zelf zo moe bent/was. Denk er aan hoor meissie, niet jezelf voorbij rennen Salcia ook al zo lekker aan het zwangeren. Lijkt me erg bijzonder, dat gedoe in je buik waarvan je weet dat het de baby is. Ladouce is lekker foetsie en kan misschien ook even haar gedachten verzetten. Als het lukt om even geen babygedoe te hebben is dat zo ontspannend Nou meiden, hier niet echt interessante dingen te melden. Life goes on is denk het meest toepasselijk. Ik ben als een dwaas aan het tennissen en speel de komende weken 4 à 5 x per week. Het helpt me om mijn hoofd leeg te maken dus neem ik de spierpijn maar op de koop toe. Met heel veel verdriet heb ik vorige week een pb gestuurd naar de meiden die ik ook in real live sprak. Ik heb ze gezegd dat ik het nu niet aankan om met ze af te spreken omdat ik het niet los van elkaar kan zien. Dat is dus mijn onvermogen en heeft helemaal niks met de meiden in kwestie te maken want dat zijn schatten. Ik heb zulke lieve reacties gehad, dank daarvoor. Ik zet dit expres niet in een pb want ik vind dat iedereen mag weten hoe lief en meedenkend jullie zijn! Allemaal een dikke knuffel!
Ach, Desmo, lieffie...tranen in mijn ogen bij jouw berichtjes. Ik had dingen zo graag anders gezien. Maar helaas heb ik geen enkele invloed. Had ik dat maar. Kutzooi.
Gaat weer een stuk beter met Koffie thanks, ik geef de hormonen een beetje de schuld van die heftige aanval van pijn in mijn bekken want vandaag yes gezellig ongi :s Een hele dikke knuffel voor Desmo, denk vaak aan je lieffie.... Lies lekker geshopt, Ladouce lekker weg enne Pink gaat door als een trein he muts hou je nog wat energie over voor de bevalling en daarna ? Bekje ik las het op FB ik vindt het echt superknap van je hoor dat je die troep kunt eten....Maar het resultaat telt he Xander heeft weer een nieuw woordje geleerd....Koffie...Goh hoe komt tie erop
Gezellig Koffie Maar ben blij dat het wat beter gaat.. Met dit heerlijke weer keek ik net even op weerononline, aangezien wij vrijdag voor een paar dagen naar Zeeland vertrekken. Maar daar werd ik weer niet vrolijk van...
Lim ik kom donderdag ochtend (laat in de ochtend) oke? Als je me ff je telnr pbt dan kan ik bellen als ik aanrijd ofzo of als ik er bijna ben.
Duim en Lim, mijn hoest is nagenoeg over (einduhluk, wat een opluchting) en Quinten komt nog maar 1x per nacht de laatste dagen. Mijn wallen zijn opgetrokken van navelhoogte naar m'n kin. Het gaat dus een stuk beter! Wel nog zwaar verkouden, maar denk geen bijholteontsteking meer, en erg moe. Als ik geen ouderschapsverlof had genomen had ik vandaag weer aan het werk gemoeten, ondenkbaar! Bekje, you go girl! Lim, balen dat P zo vreselijk vroeg wakker wordt. Misschien overdag wat minder slapen? (ik gok maar wat). Danique kijkt hier ook regelmatig TV hoor, kinderprogramma's van Ned3. Als ik moet koken, als ik Quinten aan het voeden ben, op een regenachtige binnenhangdag, echt wel. En spelen kan ze ook, als de beste. Waarom laat je ze eigenlijk niet naar de PSZ gaan? Zij kunnen lekker ravotten maar ook misschien fijn voor jou, een paar uurtjes voor jezelf? Arme Duim, die rottige hormonsters ook. Des, zo verdrietig...... klotezooi Ik blijf hopen voor je! Ik hoop ook dat ik je ooit weer een keertje kan zien. Hele dikke megaknuf!
Natas..gelukkig voel je je iets beter en fijn dat je nog ouderschapsverlof hebt..zoals ik nu lees laatste tijd zou werken je opbreken nu. Des...ik leef zo met je mee, vind het echt heel verdrietig en ook heel lief dat je wel reageert nog hier terwijl je het zo moeilijk hebt. Dikke knuf meis... Lies lekker paar dingen geshopt weer! En wie weet valt het weer mee het weekend. Haha Koffie, grappig dat X koffie zegt nu! En fijn dat je iets beter voelt weer. Ik voel vandaag al de hele dag de baby, soort gekriebel in buik, rare gewaarwording is het.
pink: kom straks terug bij jou, gaat weer geheel verkeerde kant op met mijn omi, dus kans is groot dat ik daar ben morgen ipv thuis natas: fijn te lezen dat wallen weer richting kin getrokken zijn psz: we hebben hier als eerste geen enkele psz waar ik een fijn gevoel bij heb.. en ik vind het ook niet nodig dat ze er heen gaan.. als ze straks wat beter luistert zijn er genoeg kids in de buurt om mee te spelen (plus dat ik het ook niet kan betalen op moment) des: een hele dikke knuffel voor jou! lies lekker geshopt in korte tijd.. altijd leuk nieuwe kleren hier vandaag een heel spannende dag: ML heeft solligesprek zo, en zoonlief krijgt te horen of die geslaagd is... heb nagels eronderhand afgekloven
Arme omi van Lim.... Bekje? Wat zei de weegschaal vanmorgen? Hier nog een kop vol snot, tranende ogen en zo kortademig als ee pakpaard...maar het goede nieuws is dat ik alleen vanavond nog hoef te werken en dan ruim 1 week vrij ben!!!! *doet vreugdedansje*
Nog 1 kopje koffie, en dan ga ik toch maar even onder een hete douche staan...klaart het hoofd altijd wel van op. Niet dat er ook maar iemand is die dit interesseert, maar ach....ik ben hier toch alleen dus niemand die er last van heeft. Iemand een koekje bij de koffie?
lies... tijd om filmcamera uit de kast te halen... want oo zo leuk om vast te leggen die keren dat buik ineens halve meter verplaatst word
Dat zal dan met een filmpje via fototoestel moeten, want filmcamera hebben we (nog) niet. Is het bij jullie ook zo benauwd buiten?
Hier helemaal niet benauwd, regent wel keihard al een uur. ben nog steeds beetje misseljk s morgens, had gehoopt dat het nu wel over zou zijn, bah.
Hè Lim balen dat nieuws over Omi. Laat maar weten hoor. Enne nagels heel laten je weet nooit wanneer je ze weer moet gebruiken Leuk hè Lies zo'n buikdansende buik waar je niets voor hoeft te doen. Hier ook geregeld een golfslagbad maar zodra ik het wil filmen of aan iemand wil laten zien houd ze op. Natas haar wallen zijn aan het optrekken gelukkig. Sal heb je al leuke roze spullen gekocht? (of een andere kleur natuurlijk) Ladouce is lekker aan het genieten op vakantie! Leuk Koffie dat X je zp naam nu ook kan uitspreken Dikke knuf voor Duim, ik hoop zo dat deze poging hem gaat worden en dat je uit die achtbaan mag stappen! Ehm wie vergeet ik? Oja mezelf..... ik ben weer door de apk gekomen en hoef pas weer over 2 weken terug. Bloeddruk is gelukkig weer wat gedaald dus verlof doet me toch goed.
Fijn Pink, goede APK weer!!! En ja, paar roze dingen gekocht en van paps ook hele leuke meisjeskleertjes gekregen maandag! Ga na vakantie de wagen bestellen en de accesoires voor babykamertje.