Nee Lies dat weet ik, maar wij doen alleen een combinatietest en bij hoge kans dan de vruchtwaterpunctie en dat had ik gehoopt met bloed te kunnen doen op nieuwe manier maar kan nog niet helaas.
Fijne avond nog allemaal! Hier gaat de laptop uit, en de tv aan. Morgen weer vroeg dag, 05:45 uur de wekker *zwaai*
fijne avond! Hier laatste avond afhaaleten, hopelijk kan ik morgen weer koken, heeeeeeerlijk! GA ook ff laptop dicht doen zo
Meiden, nog geen nieuws van Pink? Nou, ik ga op de bank liggen. Heb hoofdpijn (waarschijnlijk verflucht) en manlief komt ook zo thuis. Kijk zo wel even tussendoor of er nieuws is.
Hee meiskes, Ik kom ook even in en uit waaien. Ik las over de harde buiken van Pink en ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis is verlopen. Ik hoop dat het niet meer nodig was en je fijn op de bank of in bed ligt, Pink. Nou ja fijn, ik las ook over je pijnlijke rug en dat is geen pretje. Laat je het nog even weten? Lies morgen weer gemeen vroeg op, brr. Sterkte morgenochtend en ik hoop dat het je nog lukt om ergens tussen de bedrijven door dat telefoontje te doen. Bekje lekker naar de zeeman vandaag voor tuniekjes, ben je geslaagd? En beetje bruin/rozeverlies, ai .. Ik hoop voor je dat het niet doorzet en het wat anders betekent. En zowel ongi, dan is het voor je lijf inderdaad wel fijn om nog wat langer te hebben voor herstel, en dat is nooit weg volgens mij .. Maar kan me voorstellen dat het ook een flinke teleurstelling is als je toch ongesteld wordt. Ik ben trouwens maandagnacht ongesteld geworden, geheel volgens verwachting . Ik probeer er maar niet teveel bij stil te staan. Salcia, wat zal je blij zijn als je morgen weer lekker een keuken hebt. En helemaal spik en span .. Ik hoop dat de montage vlot verloopt. En anders morgen nog lekker even naar de McD . En acht weken vandaag, mooi hoor! Leuk om je bannerbeebje te zien ontwikkelen trouwens. Jomi helemaal bedwelmd door de verfdampen, bah. Ik hoop dat je hoofdpijn snel weer wegtrekt en je toch lekker kan slapen. Mijn lief heeft gister en vandaag, omdat ik het zo druk had met mijn werk (en ik er totaal geen zin meer in had), wat belangrijke telefoontjes voor mij gepleegd met mijn verzekering en wat verwijzing betreft valt het allemaal reuze mee. Ik krijg als het goed is morgen of overmorgen al iets van zorgbemiddelingsformulieren toegestuurd, en een formulier om zelfs reiskosten te kunnen declareren , dus dat voelt goed. De verwijzing van de huisarts moet ik meenemen naar Gent, dus die is in dit geval niet nodig voor de verzekering. De operatie wordt volgens Nederlandse maatstaven volledig vergoed. Lief heeft ook even met Gent gebeld en daar is de ervaring dat ze niet duurder zijn dan in Nederland. We hopen maar dat het klopt anders zullen we toch wat moeten bijleggen. De ICSI-behandelingen wordt een ander verhaal. Het zal in ieder geval geen goedkope aangelegenheid worden .. Nou, even een digitale knuffel voor de andere meiden. Fijn trouwens om Des en Lim en Koffie weer even voorbij te zien flitsen. Ladouce ook zo hard aan het werk? Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Pink nieuws (krijg net een sms): Beetje laat maar kom net thuis. Heb 1,5 uur aan ctg gelegen. Bm hals is opgemeten en urine is gecheckt. Alles is goed. Heb nog wel harde buiken maar niet meer zo vaak. Ben nu kapot en ga slapen.
Pink, had je net al terug gesmst. Maar ben blij dat alles goed is, ctg is zeker zeer vermoeiend. Vertel mij wat, heb de dag voordat J geboren is 5,5 uur eraan gelegen. Je kan geen kant op. Nu lekker rustig aan doen en hoop dat je harde buiken snel verder weg trekken. Dikke knuff.
Over geslachtsbepaling : 14 weken is idd te vroeg, vanaf 16 weken is mogelijk. Bij zowel Danique als Quinten hebben we bij 17 weken een pretecho laten maken en konden ze het zien. Bekje, hoe is het met het bruin/roze verlies? Duim, fijn dat het met de verzekering en de paperassen voorspoedig verloopt allemaal. Gelukkig goed nieuws van Pink! Dank Jomi.
gelukkig goed nieuws van pink sorry dat ik even wat minder reageer, zit erg in knoop met mezelf en maak ruzie met alles en iedereen want voel me onbegrepen op moment. Heb me nu dus even helemaal op mijn doekenhobby gestort om me af te reageren.. knuf voor iedereen
Fijn van Pink! En knuf voor Limmie. Fijn dat je iets hebt wat een prettige afleiding biedt. Slaap lekker ook Natas en voedt ze, hopelijk niet te vaak vannacht .. Kusje voor Q
Goedemorgen ! Ben weer eerste...  Fijn pink dat alles goed is, vandaag even goed je rust pakken Duim, mooi van verzekering! Lim, dikke knuff! Komt allemaal goed Lig nog op bed even cracker laten inwerken O en geslachtsbepaling bij 17 weken vind ik ook al lekker vroeg hoor
Goedemorgen Even gauw want moet naar de fysio en dat wordt niet leuk, want meer last vannacht en vanmorgen... Pink, gelukkig is er verder niks aan de hand! Probeer je geen zorgen te maken en doe rustig aan!! Duim, aan de ene kant heel fijn nieuws dat de verzekering zo goed meewerkt, dat is alvast een opluchting! Aan de andere kant balen dat de icsi wel een duur verhaal gaat worden.... En een dikke knuf voor je ongi meid, het blijft k.u.t Limmeke, dikke knuf voor je gevoelens! Is het misschien een idee om eens een dr.phil in te schakelen zodat je je verhaal kwijt kunt en wat beter in je vel komt? Bruin/rozeverlies is er nog bij vlagen, veel slijm vooral, ieuw. Maar aan mijn buik te voelen duidt het denk ik gewoon op duivels, dus ik wacht het wel braaf af. *vliegt nu de deur uit naar fysio*
Duim: fijn dat je operatie vergoed wordt en je reiskosten etc. Maar dat icsi, wordt dat niet vergoed dan in Belgie? Welke zorgverzekeraar zit je bij? Bek, blijft toch spannend he die duivels...duim toch nog ff hard voor je hoor.
Nou, mijn lichaam heeft niets verloren van haar stiptheid... exact op dag 26 ben ik zojuist ongi geworden. Op naar de volgende ronde....op naar een paasei!!
Balen Bek, maar je voorgevoel was dus goed, en Paaseieren zijn natuurlijk fantastisch!! alles goed bij fysio?
Jawel, volgens de fysio ga ik met sprongen vooruit, al voel ik dat niet echt...eerder met stapjes, maar daar was hij het niet mee eens en hij zal het wel weten denk ik dan maar