fijn pink goeie apk hier ook alleen maar fototoestel voor film lies, maar werkt prima hier is het bloed benauwd... een vieze warme kleffe deken is het.. ik ben zo nerveus, niet normaal... en ze gaan pas na 3 uur bellen geloof ik.. en hij zit achteraan in alfabet dus met beetje pech duurt het nog veel langer! zeg dan: we krijgen woensdag uitslagen binnen, we bellen donderdag tussen 9 en 11 ML is klaar met gesprek, gesprek ging wel aardig maar ze vinden zijn salaris te hoog.. (en dan is die al echt zo gezakt).. maar baan is dusdanig zwaar dat daar wel passend salaris bij mag hij hoort nog hoe of wat. pfff, ben huilerig.. spanning, kan er zo niet tegen.. oja, had ik al gezegd dat ik 3 kg ben aangekomen??? of ik nu eet, niets eet, dagen slablaadjes eet of hele dag koekjes, het maakt geen ene ruk uit..
Spannend allemaal Lim....wat denkt zoon zelf? Goede kans of twijfelachtig? En dan ook nog de sollicitatie van je man. Ik zou er ook nerveus van worden. Ik ga zo maar eens even mijn hoofd fatsoeneren, moet zo werken. En heb geen zin. Is dat erg?
Lim wat shit al die stress meis..is ook best veel natuurlijk allemaal..hopelijk heel goed nieuws na 3en voor je zoon. heeft hij zelf goed gevoel? En die sollicitatie maar even afwachten..op een gegeven moment kun je ook niet verder gaan zakken met je salaris..dan ben je ook niet meer geloofwaardig denk ik zeker niet als het een zware baan betreft wat jij zegt.
Zo, hoofd weer gefatsoeneerd. Wc's schoongemaakt. Schilder gebeld voor de louvredeuren in de babykamer, die wil ik laten spuiten. Hij belt morgen of anders volgende week terug, maar het was geen probleem. Vaatwasser uitgeruimd en weer ingeruimd. Dan ben ik nu klaar om te gaan werken. Denk ik.
Helleu ladies! Koffie, ik ben blij te lezen dat de pijn is afgezakt! Enne, Xander aan de koffie? Doet ie goed Natas heeft haar wallen aan de takelwagen gehangen, gelukkig zijn ze al een stuk omhoog getakeld! Wat goed zeg, dat Quinten nog maar 1x per nacht komt! En je AB slaat gelukkig aan, al duurt de verkoudheid voort... Hoor je veel, dat het een langaanhoudende verkoudheid is. Ik hoop dat je er snel van verlost bent, dan gaat je moeheid misschien ook weer weg! Des lieffie, ook hier tranen in mijn ogen bij je berichtje....ook omdat ik je echt ga missen, maar vooral omdat ik het zo goed begrijp en het me echt verdriet doet dat ik helemaal niets voor je kan doen wat de situatie verandert... Lim, wat verdrietig dat het slecht gaat met je omi....hoe gaat het nu met haar, is de crisis weer afgewend? En dan ook nog de dubbele spanning van de solli van Lief en de examenuitslag van zoonlief. Alles op één dag, gaat lekker Maar zoonlief kan toch al wel een inschatting maken, of is het een kielekiele verhaal? Succes, ik duim met je mee! Over Duim gesproken Hoe gaat het meissie, heb je al nieuws over de echo? Omdat je daar niet zo'n fijn gevoel bij had...Ik hoop dat je gerust gesteld bent of wordt en ik ga me suf duimen dat dit jullie wonder wordt!! Ladouce lekker aan het genieten, heerlijk meis, kon je ook wel even goed gebruiken! Neem het er maar lekker van! Salcia, wat gaat de tijd toch snel, dat ook jij de baby al voelt bewegen...gaaf joh! Liesje heeft een dansende buik, helemaal leuk! Ik heb dat op de foon bij mijn bijna-zusje gezien, zo'n gaaf gezicht! En lekker geshopt en nog geslaagd ook, top! Nu maar hopen dat ook jouw verkoudheid snel afneemt! Succes met werken zo op je laatste-avond-voor-een-weekje-welverdiende-vakantie! Pink, fijn dat alles goed was en dat je bloeddruk wat gezakt is! Lekker rustig houden dus! Hier vanmorgen weer een kamedootje op de weegschaal: -1.4 kilo! Totaal in twee dagen dus al 3.8 kilo kwijt, jeuj! Het is erg zwaar, ik heb het gebler van de honger, later op de avond trillen en zweten enzo, maar dat los ik op met een stukje komkommer. Maar die kilo's die eraf vliegen maken dat het me allemaal waard is!! Verder gewerkt vanmorgen, moest even met een patiënt proosten op de koningin Doet ie iedere dag, vast ritueel Rug gaat iets minder lekker, blijf maar pijn houden en de nachten zijn nog steeds drama. Lijkt ook wel of het verergert, de rugpijn. Zakt ook naar mijn been, maar volgens de fysio zijn het allemaal spieren en word ik gewoon keihard gestraft door het feit dat ik teveel doe. Tja, in mijn hoofd ben ik al volledig genezen, alleen mijn lichaam is het daar geloof ik niet mee eens
ik dans wel mee met mijn +3 kg wel aan de kant dan.. anders ram ik je omver met mijn blubberpensje pff, school heeft alle tijd... bel toch &^%%$#%
Nog steeds niet gebeld Lim jee om gek van te worden.... Pink weer goedgekeurd, lies nog 1 dagje werken...Nog maar 1 meis... Bebek aan de vieze rommel maar valt zodanig af dat we haar straks bij het verstoppertje spelen niet meer vinden kunnen.... Lies heeft een dansende buik leuk he.....Wat minder grappig is is dat hij straks met een pootje tussen je ribben gaat liggen.... Yeuh Quinten doet het goed op 1 nachtvoeding dus misschien kan mama nu haar wallen op gaan bergen.... Salcia voelt ook leven..... Ben ik nu weer bietje bij ??
Oo Lim wat fijn! Gefeliciteerd zeg! Lekker trots zijn op je zoon. Nou hopen dat ML die baan toch krijgt .. En verder wens ik je alle sterkte met je Omi, want dat is al verdrietig genoeg. Ik laat het voor nu hier even bij (vanuit mijn werk). Nu stoppen, want zo gaar als boter en zo naar een vriendinnetje. Ik heb net een uitgebreide mail gestuurd met mijn vragen over eerste echo en medicatieschema. Ik hoop dat ik morgen of vrijdag meer duidelijkheid hier over krijg. Ik hoef in ieder geval niet meer te knarsen in mijn hoofd en het te formuleren en goed op te schrijven. Nu gewoon op een antwoord wachten, dat lukt me wel . Misschien tot later vanavond nog even. Liefs!
Lim, gefeliciteerd!!!! Wat goed joh!! Maar als ie het zo goed gedaan heeft kon het niet meer echt een verrassing zijn toch? Maar wel een enorme prestatie hoor, lekker gaan vieren!! Ow enne, ikke ook blubberpens hoor. Anders gaat het nooit zo snel Duim, goed dat je de mail gestuurd hebt en dat je al een beetje rust geeft!! Ik hoop dat ze je snel een bevredigend antwoord sturen!
Lim gefeliciteerd met de goede resultaten van je zoon! Ik ga zo je filmpje bekijken ML wordt volgende week dinsdag geopereerd aan zijn nekhernia. Super dat het zo snel kan. Ik zag mezelf al in het ene ziekenhuis liggen en hij in het andere. Oh en Lim we spreken wel een ander keertje af want ik ben kapoet! Moet morgen nog mijn administratie van de zaak afronden want daar heb ik morgen avond vergadering over. Zwaai naar alle anderen!
Ha ha ha Die Lim toch ... Wat heb je een heeeeeeerrrrrrlijke vetrolletjes En Pink, heel fijn (nou ja, fijn) dat je lief snel geopereerd wordt. En ik hoop dat hij hierdoor genoeg tijd heeft om te herstellen en zich weer fit genoeg te voelen als jullie kleintje komt. Ook voor jou natuurlijk. Hebben jullie een beetje hulp en steun om jullie heen? Anders komt het hele ZP-cluppie om de beurt kramen hoor . Bekje, wat fijn dat je zo duidelijk resultaat boekt met dit 'hardcore dieet'. Dat motiveert als de beste. Oh, en ik heb trouwens ook een flubberbuikie hoor. Nu met allemaal rode stipjes en littekentjes. Lijkt wel een slagveld . Wel ontzettend vervelend dat je weer of nog zo'n pijn hebt in je rug en been. Je moet vrees ik toch weer een tandje lager. Rustiger opbouwen dus. Ik hoop dat het snel minder wordt. Liesje laatste avond aan het werk. Leuk dat je je ventje zo voorbij zag schuiven. Lijkt me zo bijzonder .. Salcia ook al lekker gekriebel van binnen. En mooie kleertjes van je pa. Zo leuk om te lezen .. Het idee dat hij dat zelf staat uit te zoeken voor jullie, lief. Even versturen en dan weer verder reageren.
Bekje, wat gaat het afvallen snel joh, super goed! Wees je wel lief voor jezelf? Ik snap wel dat je graag verder wilt, maar te veel willen doen is echniegoeh Lim, gefeliciteerd met je geslaagde zoon!!!! Dat filmpje, hahahaha! Hoe is het met je omi? Duim, ik hoop dat je snel antwoord krijgt. Pink, wat fijn dat je man zo snel geopereerd kan worden! Toen ik zwanger was van Danique heeft Chris aan 1 oog een netvliesloslating gehad, hij ziet met dat oog nu nog maar voor 20%. Dat gaf bij ons ook veel onrust en onzekerheid.
Hai Natas, goh ook al zo'n stresssituatie tijdens de zwangerschap. Kan me voorstellen dat dat behoorlijk enerverend is. Fijn trouwens van je wallenstatus . Ik hoop dat ze morgen nog verder omhoog geklommen zijn. En dat Q het lekker bij 1 keer per nacht houdt voorlopig. Je kan nog wel wat extra bijtank gebruiken geloof ik, met snotneus en vermoeidheid. Heel fijn dat je nog niet hoeft te werken zeg. Lijkt me ook veel te vroeg, voor jou en voor Q. Nou, mijn ogen vallen nu ook dicht na lange dag achter scherm en veel veel veel regeldingen op mijn werk. Ik ga maar eens naar mijn bed. Weltrusten allen
Pink, fijn dat operatie zo snel kan!! Lim...hahaha dat filmpje..hebben jullie de commentaren eronder gelezen..? Duim, hij krijgt wel hulp van zijn vriendin hoor, hoewel hij slofjes vorige zwangerschap alleen had gekocht, maar hij zei wel dat hij alles wel wilde kopen in de winkel, echt schattig! En Duim, hoop dat je echt snel antwoord krijgt op je mail!