Gaaf hè Lies een frummel die je buik van binnen onveilig maakt. Hier kan ze alleen nog om haar as draaien en dan steekt er vanalles uit mijn buik.
Ja, heel gaaf. Zo gaaf dat het me tot tranen toe kan roeren. Dat dit mij nog mag overkomen. Heel bijzonder. En nu ik het meemaak hoop ik des te meer voor alle meisjes hier dat dit geluk hun nog eens ten deel mag vallen. Dan pas is mijn roze wolk compleet.
Ik kan me daar ook alleen maar bij aansluiten. Ik heb het laatst nog in mijn 9 mnd dagboek geschreven hoe bevoorrecht ik me voel dat ik dit mag meemaken en dat ik het anderen ook zo gun die het (nog) niet gegeven zijn.
@Pink, ik ben blij met jouw antwoord. Ben nu meteen gerust gesteld. Fijn!! Dit is toch wel weer een voordeel van deze forums.
Joehoe. nieuwe mijlpaal! Lief heeft gisteren voor het eerst ukkie gevoeld! Mennn, wat wassie aan het schoppen en doen (uk dan hè, niet lief )
veel plezier in zeeland lies bekje.. de -10 kg al bereikt? Hier zit ik alweer paar dagen te lijnen.. caloriebeperking ... resultaat... een opgezwollen buik omdat stoelgang ook direct beperkt is (zucht) en weegschaal zegt: -0 ik blijf gewoon een vette blob!
Lies veel plezier op vakantie! Koffie veel plezier in Brabant (het is mooi weer hier) Lim komt goed schatje, roosvisee in aantocht! Missschien als alles een beetje rustiger is bij jullie thuis dat het dan wat makkelijker gaat om wat kilo's kwijt te raken? Je hebt je energie nu hard nodig. Hoe is het nu met omi?
Bonjour mes amies (of zoiets). We zijn weer terug in een regenachtig Nederland. De laatste 2 daagjes van onze vakantie hebben we doorgebracht in Champagne stad Reims. Dit is voor een ieder een aanrader als je een keer een weekendje weg wilt. Iets meer dan 400 km vanuit H'dorp. Maar goed, vandaag weer aan het werk. Ben mijn e-mailtjes aan het trachten weg te werken. Tussen de bedrijven door doe ik ook nog wat was en ben ik aan het bedenken wat ik mijn verjaardagsgasten zondag voor ga zetten. Het wordt helaas geen bbq weer. Ik zal later even op alles en iedereen reageren maar wil Koffie (zal ze wel niet meer lezen) veel plezier wensen. En lieve Lies, bedankt voor je lieve berichtjes, had niet meer gereageerd, sorry. Maar jullie heel veel plezier in Zeeland. Ik hoop voor je dat het weer toch een beetje wil meewerken. Geniet ervan en rust lekker uit.
Geeft niks schat Dames, nu ben ik weg. Laptop gaat wel mee, maar ik zal niet echt veel reageren. Denk ik. *zwaai*
Lies, je leest het niet meer..maar heel veel plezier!! Koffie jij ook veel plezier in Brabant! Lim, ik denk ook dat het komt omdat er zoveel aan de hand is bij je thuis dat afvallen niet lukt...komt vast goed als alles weer in rustiger vaarwater is! Hier alleen maar slecht slapen, moet nog 2-3 x plassen per nacht en kom dan niet meer in slaap..pff Ladouce...succes met wegwerken van emails en was. En leuk dat de trip zo'n succes was!
Hallo meisjes, Ook ik ben te laat om Koffie en Lies veel plezier te wensen, maar dat met terugwerkende kracht lezen is misschien ook wel leuk. Veel plezier in Zeeland Lies en ik hoop op meer zon en warmte. Leuk dat lief nu ook getrappel voelt en kan me voorstellen dat het je ontroert. zou ik ook hebben .. Koffie veel feestplezier in het Brabantse land. Meestal is het daar wel wat warmer en zonniger. Ik hoop het voor je! Ladouce welkom terug! Fijn dat jullie het lekker hebben gehad, en waarschijnlijk ook van wat heerlijke bubbeltjes genoten? Ben je vandaag thuis aan het werk? Heb ik gisteren ook gedaan, maar nu weer op kantoor. Rustig aan weer beginnen en ook nog een beetje nagenieten hopelijk! Sal, vervelend dat je zo slecht slaapt. Ik hoop dat het iets tijdelijks is. Waarschijnlijk word je op een gegeven moment zo moe dat je weer doorslaapt. Tenminste dat heb ik na een aantal gebroken nachten .. Lim, wat balen dat je weegschaal je niet meer beloont. Heb je al gebroken lijnzaad geprobeerd? 3 eetlepels, van de natuurwinkel, ik kreeg het advies 3 eetlepels lijnzaad door wat soyayoghurt te roeren. Of psylliumvezels? Daar moet ik echt elke ochtend van . Wel veel water erbij drinken is belangrijk .. Ik hoop dat dat je kan helpen. Pink, fijn dat je even mag niksen vandaag. Wat gaat het hard toch he, nog drie weken .. Fijn dat je je meisje nog voelt, al is het om haar as. Ik zou er inderdaad heeeeeeeeel wat voor over hebben om ook beebgetrappel te mogen voelen ooit, liefst binnenkort! Ik heb er nu een weer een beetje hard hoofd in .. we hebben nu toch maandag de eerste echo, dus mail is goed aangekomen. Dat stelt me wel iets gerust. Al vind ik het heel jammer dat we niet bij dr. De S. terecht kunnen. nu zie ik haar alleen nog bij een mogelijke terugplaatsing, wat ook nog helemaal niet zeker is .. Nu toch maar proberen in een wat positievere stemming te geraken. Ik ga weer verder met werk, moet nog veel gebeuren! Vanmiddag acup. dus weet niet wanneer ik weer even online ben. Liefs!
Succes duim met acup. En heel fijn dat je maandag terecht kan....ook al is het bij andere arts...En ik hoop met heel mijn hart dat jij over 4 maanden ook getrappel in je buik gaat voelen meis!!
M is weer aan het zeiken... over dejongens.. zoals altijd.. ik zeg dat die moet kappen, ben nl het geruzie zat over die 2 knullen.. en heb aangegeven dat ik nog keer wegga... of ik dan wel de jongens meenam want hij bleef wel met de meiden, want hij vond het niet erg als we vertrokken.. en nu ben ik serieus aan het denken om er de brui aan te geven.. ben het nl spuug en spuug en spuugzat.. en eerlijk gezegd... mijn gevoelens zijn gewoon dood.. morsdood..
He G*tver Lim, wat een akeligheid. En wat een nare manier van communiceren, zo zinloos lijkt me .. Het klinkt niet vreemd dat je je dan ergens afsluit en weinig meer voelt. Moeten jullie niet eens samen met iemand 'om de tafel'? Of gruwel jij (of hij) al bij het idee? Zou toch afschuwelijk zijn als jullie echt uit elkaar zouden gaan, ook voor de kleintjes .. Ik hoop dat het bij een ontlading van het ongenoegen blijft en jullie snel weer on speaking terms komen. Er is natuurlijk ook veel aan de hand nu en daardoor misschien weinig incasseringsvermogen aan beide kanten. Veel sterkte en knuf voor jou! Hier een redelijk goeie nacht gehad. Ben en blijf wel de hele tijd in meer of mindere mate zenuwachtig. Wat een spanning .. Heb vanochtend maar weer yoga gedaan en probeer een beetje afleiding te regelen voor mezelf vandaag. Maar ..... We hebben heeeel goed nieuws ! ! ! Het geldgedeelte is geen zorg meer! Ik ga zo naar mijn eigen huis en hopelijk ligt daar een hele fijne brief op de mat. Liefje had al gebeld met ze gister , joepie de poepie !!! Nou, ik ga me even douchen en aankleden en kom vandaag vast wel weer even aanwaaien. Liefs voor allemaal!
Duim.....wat fijn meis dat het geregeld is, heerlijk voor jullie!!!! En Lim, bah bah wat een ellende...dit kan idd zo niet qua communicatie..ik snap dat je het helemaal zat bent en dat je gevoel zo goed als dood is nu. Maar dat over en weer dreigen etc heeft geen zin, heb ik hier ook meegemaakt, en dan hadden we nog niet eens kinderen..Is het geen idee als jullie hulp zoeken om beter te communiceren met elkaar? Heb echt met je te doen, is gewoon echt een K*T situatie. Sterkte en knuf!!