nee, ik zoek geen hulp.. ik geloof niet in de hoegenaamde relatietherapieen.. hij accepteert de jongens gewoon niet en grijpt alles aan elke keer opnieuw om iets te zeiken te vinden.. hij kan zelfs ruzie maken als de jongens de vaatwasser hebben uitgeruimd en de lepeltjes niet allemaal in zelfde richting hebben gelegd in de la.. daarvoor ga ik niet naar een therapeut toe. Ben er gevoelsmatig gewoon helemaal klaar mee.
Nee dat gaat ook wel erg ver Lim dat soort dingen. Maar is dit iets van laatste tijd of al heel lang zo dat hij de jongens niet accepteert?
Hoi meisjes Heb vrijwel niets bijgelezen, zit ff op energielevel -10. Zal wel door het dieet komen, kwestie van wennen ofzo. Hoop ik, want die honger neemt maar niet af! Ladouce weer lekker thuis en genoten, jeuj! Ben jij niet één dezer dagen jarig meissie?? Duim heeft goed nieuws van de verzekering; jeuj! Wat fijn zeg, dat moet een enorme opluchting zijn! En maandag gaat het ook helemaal goed komen! Lim, wat een verdrietig bericht.... Is ook geen fijne reactie van zijn kant als jij serieus aangeeft hoe je je voelt.... Is het niet een samenloop van allerlei spanningen, zoals bijvoorbeeld van zijn werk en de zoektocht daarnaar? Of speelt het al langer? Ik weet ook niet zo goed wat ik kan zeggen, ik hoop alleen met heel mijn hart dat jullie er samen uit gaan komen! Knuff! Weegschaal zei vanmorgen: - 5.3 kilo!!! Ik heb het wel echt heel zwaar Gisteren was er bijvoorbeeld maar 100 gram af en dat demotiveert enorm. Zeker omdat ik de hele dag het gebler van de honger heb! Vanmorgen weer 0.7 eraf, dat hielp wel. Ik merk alleen dat ik dus nog steeds de hele dag honger heb en aan eten denk en had gehoopt dat dat nu wel wat minder zou zijn. En God wat snak ik naar een glas wijn met een chippie!! Op het cambridgeforum zijn er een hoop meiden die 1 dag in de week even iets rustiger aan doen en gewoon wel dat extraatje nemen, maar ik ben bang als ik daaraan begin, dat ik mijn grenzen steeds verder ga verleggen en mezelf steeds meer permitteer... Dus ik hoop maar dat de honger en de zin in lekkers gaat afnemen! Maandag naar de consulente voor de officiële weging en dan weet ik ook mijn vetpercentage meteen. Hoop dat dat flink gezakt is! En ga ik gelijk die gore soepen van mijn lijstje afstrepen en ruilen voor repen, want die zijn hartstikke lekker!
het zal allemaal wel samenloop zijn van spanning werk etc.. whooooo bek... dat is al hele hoop! trots op jou!
Tis wel behoorlijk neurotisch van die lepeltjes Lim .. Ik hoop dat jullie echt snel in betere omstandigheden komen (oftewel o.a. een leuke baan voor hem), zodat er niet meer geruziet hoeft te worden om onzinnige dingen. Goed dat je opkomt voor je zoons. En sterkte! Bekje, wat gaat dat lekker snel zeg, dat afvallen, ook al is het een hele klus .. Kan me voorstellen dat de honger voorlopig nog niet verdwenen is. Goed plan om de soepjes in te ruilen voor iets wat je wel lekker vindt. Dan hou je het toch makkelijker vol. En wat betreft 1 dag i d week wat losser, is dat niet mogelijk, om bijvoorbeeld alleen op zaterdag jezelf iets meer toe te staan? Sal, dank je voor je meeleven, fijn! Ging jij nou trouwens op vakantie binnenkort? En voor al mijn vriendjes, zie mijn album .. Ik wil er hier niet over schrijven, want wil dat er hier voorlopig een beetje buiten houden. Hopelijk snappen jullie dat, dus 'uitgebreide' reacties ook liever via pb. Zo lekker even eten (sorry Bekje) met beste vriend, dus vanavond niet meer online denk ik. Fijne avond allen en o ja: Ladouce, ben je nou morgen jarig? Of vandaag of misschien maandag ... ? Ik wil je natuurlijk wel op het juiste moment feliciteren!
Ik probeer al 2 dagen een reactie te schrijven maar het lukt nog niet echt. Hopelijk nu wel. Wel weer een poging uit het blote hoofd dus als ik iets of iemand vergeet, alvast solly. Bebek, wauw! Ik vind het echt superknap van je dat je dit dieet doet. Ik weet nu al dat het mij niet zou lukken. Nu scheelt het bij jullie misschien wel dat jij toch al vaker alleen moet eten. Hier zou ik dan naast een lief zitten die uitgebreid zit te eten. Duim, heb al in je album gereageerd. Succes alvast maandag, weer een hele rit voor 5 minuten. Ik hoop dat er mooie follies te zien zijn en dat er een punctie gepland kan gaan worden. De punctie dokter is echt een schatje. Limmeke, ik wil je allereerst nog even feliciteren met het slagen van je zoon. En sterkte wensen met omi. Wat ML betreft, ik vind het ook heel moeilijk. Heb (gelukkig) nog nooit zoiets meegemaakt. Denk inderdaad wel wat Bebek ook al zegt, dat het een samenloop van alles is. Misschien toch samen praten? Of misschien ML even tijdelijk ergens anders wonen zodat jullie allemaal tot rust kunnen komen. Ik weet het ook niet. Natas, longontsteking weg en wallen al behoorlijk opgetrokken. Geniet nog even van je tijd bij je kleintjes. Heeft Q al een mooie tekening voor papa gemaakt? Salcia, ik las ook iets over vakantie, wanneer en waar? Alvast veel plezier. Koffie zit lekker in Brabant. Pink, moe, uitgeteld, ingedaald en bijna bevallen. Echt de laatste loodjes voor jou nu. Hopelijk lukt het nog om met Lim af te spreken. Lies, lekker paar daagjes (letterlijk) uitwaaien in Zeeland. Ik hoorde dat de 2e dag van Concert at sea is afgelast vanwege het baggerweer. Nu is Zeeland best aardig van formaat maar lijkt me dat jullie er ook last van hebben. Balen. Nu maar van elkaar genieten en lekker shoppen. Lieve Des, ik ga nog reageren op je pb maar daar wil even meer tijd voor hebben/nemen. Ben je dus zeker niet vergeten. Shiela, welkom terug. Ik ken je niet maar succes met het knutselen voor een 2e. Zo volgens mij is het me gelukt, toch? Wat verjaardag betreft, ik ben dinsdag jarig (alweer 45 jaar) maar vier het morgen. Normaal vier ik het altijd na mijn verjaardag, hou er niet van om het vantevoren te vieren maar omdat ik volgend weekend voor mijn werk weg ben moest het morgen. Ben vandaag de hele dag bezig geweest in de keuken. Dit keer geen bbq want het weer is er niet echt naar. 2 Pannen soep gemaakt: kippen en tomaat en 3 salades: aardappel, pasta met zalm, pasta met tomaat en mozzarella en een tomatensalade. Dan morgen nog even een watermeloensalade en een groene salade maken. Hang nu bekaf op de bank.
Dat klinkt lekker allemaal Ladouce! Jammer van het weer. Hahaha, Q heeft op internet een hart van chocola met daarop een fotootje van hem besteld, knap hè? Bebek, ik vind dat dieet zó knap van je! Duim, wat een super goed nieuws! Dat zijn wel een paar lachebekjes waard Verdorie Lim, wat een klote situatie. Ik vind het zo rot om te lezen hoe hij soms met jou en je jongens omgaat. Ik hoop dat jullie er toch een keer goed over kunnen praten. Dikke knuf!
Meiden, ik ga over 6 uur richting toscane! Als ik wifi heb lees ik af en toe bij. Bek ben trots op je! Lim: veel sterkte met alles! Duim heel heel veel succes, duim voor je! De rest allemaal dikke knuffel
goeie reis salcia ladouce: jij alvast een hele fijne verjaardag gewenst vandaag ookal en je nog steeds pas 44
Jij bent er al weer vroeg bij Limmeke. Wat een baggerweer is het zeg. Lief gaat zo eerst vloerkleed weghalen, al die fijne regenpootjes binnen Zo laatste dingetjes regelen zal dus niet meer online zijn vandaag.
Ook van mij alvast een beetje gefeliciteerd Ladouce en heel veel plezier vandaag, ondanks grijzigheid. Je gasten en jij brengen vast de kleur en de warmte in. En je eten zal vast heel lekker smaken! Lim ook goeiemorgen. Hoop dat de sfeer weer een beetje prettiger is en je goed geslapen hebt. Salcia, als je het nog leest onderweg: een hele fijne tijd in Toscane. Klinkt heel aantrekkelijk! Dank jullie voor jullie enthousiasme trouwens, leuk . Vanavond gaan we al naar Gent, want echo is morgen om 9:40 en we willen niet het risico lopen in de file terecht te komen morgenochtend (voor die 5 minuten ). Dus ik ga zo even op internet een hotelletje in de omgeving zoeken terwijl lief nog aan het werk is nu. Verder heb ik weer een beetje moeite met positief blijven, maar heb een cd gekregen met positieve affirmaties voor als je een ivf-behandeling ondergaat en ook om wat rustiger te worden. Hoop dat het een beetje helpt. Het maakt het alleen maar moeilijker om her en der te lezen dat stress een negatieve invloed kan hebben op het hele proces. Zie dan maar weer eens te ontspannen . Nou maar weer even yoga doen dan. Tot later meiden.
Bebek hou vol meid je gaat als een speer !! Lim wat een klote situatie, ik heb precies zo gezeten maar ben er wel grotendeels uit maar moet zeggen met hulp.. Ik wil het je absoluut niet opdringen maar het heeft ons erg goed gedaan en geloof me mijn gevoel was ook aardig lam... Misschien als je er ooit voor openstaat en je weet het he meid als je me nodig hebt ik heb msn hoor Ladouce 45 is een geweldige leeftijd, een leuke dag alvast vandaag... leuke dag gehad vrijdag maar moest het gisteren ff bekopen met bijbehorend humeurtje hahahaha Vandaag begon de dag prima, Xander`s loopfietsje knalde door het ruitje naast de deur, daaaag ruitje...Manlief is lang bezig geweest met scherven eruit tikken, en maken met triplex plaatje...Daarna is hij beloond met een lekker ontbijt natuurlijk....En wat leuke hebbedingetjes, ook wat spullen voor zijn bekkie want man wat wordt ie ijdel op zijn oude dag Vannacht had Xander even zijn nacht om alle belevenissen van vrijdag op een rijtje te zetten want werd om de 10 min huilend wakker om weer in slaap te vallen...
Dag lieve meisjes, even een teken van leven vanuit een winderig Zeeland Weer valt nog alles mee hoor. Af en toe een bui (en hoe...mennn) maar ook wat zon. En wind. Veel wind. Gisteren Goes doorgestruind, waarna we mosselen izjn gaan eten in Veere. Vandaag naar Vlissingen geweest, heerlijk uitgewaaid op het strand. Nu weer lekker in het huisje. Even relaxen, misschien zo nog even zwemmen? Of misschien een klein tukje? En morgen zien we wel wat de dag brengt. Internet is vrij dramatisch hier. alhoewel het nu aardig schijnt te werken. Het alternatief is mobel, maar das helemaal erg. Ladouce, ik hoop dat je een leuke, gezellige dag het vandaag. Duim, toppie!!! Succes morgen. Lim...wat moet ik zeggen? Ik hoop echt dat jullie eruit komen. Bekje, you go girl! Sal lekker naar Italie...*zucht* Met mij alles goed. Pim trappelt er lustig op los. Ik merk wel dat als ik veel loop (zoals de afgelopen dagen) mijn buik soms wel even HO roept. Maar dat mag. Vandaar dat ik denk dat ik maar niet meer ga zwemmen zo, maar lekker even met flappie op schoot blijf zitten, boekje lezen of filmpje kijken. *zwaai*
Geniet ervan Lies! Is je feestje leuk geweest Ladouce? Hopelijk vannacht meer slaap Koffie, en Lim gun ik een keertje uitslapen! Duim, heel veel succes morgenochtend meid! Ik krijg net een mailtje binnen van mijn manager : dat de afdeling gaat veranderen (schijnt al een maand bekend te zijn) en ook de indeling op het secreteriaat. Of ik op donderdag 7 juli om 12 uur kan komen voor een overleg met de andere meiden...... verdorie, ze wéten daar dat m'n dementerende moeder altijd op donderdagen bij mij is, ze wéten dat ik geen oppasmogelijkheden heb, ze wéten dat ik dan geen kinderdagverblijf heb, ze wéten dat ik 2 weken later alweer aan het werk ga. Bah!
bah natas.. wat vervelend dat men daar geen rekening mee houdt.. knuf zit nix anders op dan de baby mee, danique mee.. mam mee..en bij de receptioniste neerzetten
Dat lijkt me ook een goeie actie Lim en Natas . Inderdaad wel een hele vervelende onrust veroorzakende vraag aan je .. Ik vind eigenlijk dat je pas als je verlof ophoudt daar mee lastig gevallen mag worden, Puh. Lies, het klinkt heel lekker daar in het zeelandse. Allemaal plaatsjes waar ik als puber op vakantie ben geweest, leuke herinneringen .. En lekker rustig aan doen, met trappelpim. Ik schrijf nu vanaf wederom zeer leuk appartementje in het hetzelfde pand als na de operatie, maar dan een verdieping hoger. Echt leuk om hier te zitten. Niet echt goedkoop, maar met onze 'meevaller' mogen we dat nu van onszelf. We hebben net bijna een uur allemaal formulieren ingevuld en ondertekend voor het hele gebeuren, tjonge jonge .. Zo maar eens der in, want moet wel aan mijn slaap komen deze dagen. Koffie, ik hoop jij ook met je onrustige ventje .. En fijn dat jullie destijds zo goed weer samen gekomen zijn. Okee, nu tandjes poetsen en naar bed! Weltrusten meisjes, tot gauw.