Lieve meisjes, Even alleen over mezelf, want we moeten zo weer op pad: We hebben vijf hele mooie rijpe follikels! En inderdaad net op tijd voor de oogst. Maar goed dat we niet de echo op dinsdag hebben laten staan! Vannacht de pregnyl erin en dan woensdag punctie en h o p e l i j k vrijdag een terugplaatsing van mooie embryo's, zo spannend ... !!! We hebben net van alles geregeld met 3 acupunctuurbehandelingen bij een Chinese arts hier in G. Zo naar NL terug, morgen even werken , en dan morgenavond weer terug naar hetzelfde fijne plekkie waar we vannacht waren. En dan blijven we tot vrijdag hier. Beetje vakantie eigenlijk weer . Misschien kom ik vanavond of morgen nog even online tussen de bedrijven door. Veel liefs voor allemaal!
Duim, dat is goed nieuws! Alvast succes met de punctie en met een beetje mazzel vind dr Frank nog een extra eitje, hij is echt heel goed en lief. Veel plezier in het Gentse! Natas, dat is echt k.u.t. nieuws. Fijn ook dat ze zo rekening met je houden. Kun je echt niets regelen? En anders inderdaad de kids gewoon meenemen, laat ze maar ruiken (letterlijk) dat dit geen stijl is. Lies, hopelijk vandaag beter weer, hier is het behoorlijk zonnig en warm nu. Koffie weer een fijne nacht achter de rug. En Koffielief een fijne vaderdag. Daar doe je het toch voor ondanks een kapot ruitje. Tjonge tjonge, vandaag weer terug op het werk na mijn vakantie maar dat is dan zo druk. Heb geen minuutje voor mezelf gehad. Gisteren trouwens leuke dag, ben echt verwend door familie en vrienden. Doordat ik alles al klaar had kon ik ook zelf genieten van mijn verjaardag zonder de hele tijd te moeten rennen. Was een verademing. Morgen mijn echte verjaardag, ben benieuwd wat lief voor me gekocht heeft.
mooi duim! bekje: wat zei de officiele weging? zo leuk, vind net een koffertje van mijn oma.. met daarin allemaal authentieke dokumenten.. over hun repratiering (zal wel fout gespeld zijn lol) vanuit indonesie, het officiele passagierslijstboekje van de stoomvaart maatschappij, papieren van mijn opa waarin in die 1945 kindergeld aanvraagt in indonesie.. straks allemaal door de scanner heen
Lieve Duim, wat een super goed nieuws!!! Hahaha Lim, een peuter + baby bij de receptioniste parkeren daar kan ik me nog iets bij voorstellen...... maar m'n moeder!?! Ik heb het gelukkig kunnen regelen voor dat werkoverleg, op het KDV zijn er wat kindjes dan met vakantie dus was er ook plek op de donderdag en kan ik ruilen. Daar heb ik flink mazzel bij. Mijn moeder kon ook ruilen, dus die donderdag kan ik naar kantoor en dan komt m'n moeder een keer vrijdag. Dat zal ik nog wel 18x moeten herhalen, maar goed. Mooi dat koffertje, vol met geschiedenis. Hihihi Ladouce, ik ben van plan om rond 09.00 naar kantoor te gaan om Quinten nog een keertje 'officieel' te showen. Neem Danique dan ook mee, breng ik ze allebei rond 11.00 naar het KDV (ik werk er schuin tegenover). Zal ik expres 2 vette poepluiers laten zitten....... Danique is ziek geworden, arm moppie. Vannacht overgegeven, koorts en rillen. Vandaag overdag was ze helemaal normaal, ook geen koorts meer, en heeft ze gewoon gespeeld. Vanavond takelde ze ineens weer af en binnen een uur was ze weer ziek. Wilde niet eten maar naar bedje toe, zonder verhaaltje voorlezen is ze meteen gaan slapen. Ah gosh.
Inderdaad a gosh Natas, dan is ze wel echt ziek ja. Ik hoop dat ze het virus of de bacterie snel de kop in kan drukken. Sterkte ermee. Gelukkig dat het verder goed opgelost is wat betreft werkoverleg en ik hoop dat je er niet meteen weer helemaal in zit, maar het daarna nog weer even los kan laten tot je echt weer begint. Dit vast even versturen en dan nog even op de rest reageren.
Wat bijzonder Lim, om zulke oude familiedocumenten terug te zien. Hoe is het nu bij je thuis? Bekje, hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje met je honger honger honger ..? Lies heeft het volgens mij wel fijn in Zeeland. Ik hoop dat het weer nog een beetje bijtrekt de komende dagen. Geniet ze nog even van de rust en ruimte en hopelijk wat minder wind. Pink, sta je al op knappen? Gaat het goed met je meisje en geniet je van je verlof. En lukt het je nog om naar Lim te gaan? Zou toch leuk zijn. Koffie, slaapt X-je weer een beetje door? En jij dan hopelijk ook .. Salcia lekker op vakantie, hmm Voor Des even een hele speciale warme knuffel en hoop dat het tennissen je goed doet en fijn als je af en toe even je koppie om het hoekje steekt hoor! En Ladouce ...
pink, word mannetje morgen niet geholpen? hier thuis? kunnen we van onderwerp veranderen? dat zegt genoeg denk ik die documenten is echt leuk, net als mijn kinderfotos... ik had dus nix meer.. en nu heb ik er weer een paar.. wel een kwaliteitje van lik me vestje.. maar ben zoo blij ermee
Wat fijn dat je feestje op zondag al zo geslaagd was en hopelijk morgen ook nog een vrolijk staartje! Je bent tegelijk met mijn moeder jarig, grappig! Hopelijk word je nu gefelizoend door je lief en krijg je straks of morgen nog fijne kadootjes. Ik ga nu even de Pregnyl voorbereiden, 00:30 moet ie erin. Je weet er alles van .. Ik wil je ook nog even heel erg bedanken voor je lieve meedenken en meeleven en gewoon het feit dat je weet hoe het is om er op deze manier mee bezig te (moeten) zijn. Echt ondersteunend voelt het. Net als ik het ook heel fijn vind om het meeleven en enthousiasme van allemaal te voelen hier. Echt heel warm en lief! Lim, ik zal je er maar even niet meer naar vragen en hoop vooral dat het gauw wat beter gaat tussen jullie. Sterkte. Fijn dat je weer wat foto's hebt van vroeger. Kan heel veel met je doen en ontroerend zijn .. Pink, als je lief morgen naar het ziekenhuis moet, heel veel sterkte voor hem en voor jou en ik hoop dat de pijn na de ingreep snel zal afnemen. Okee, dit was het voor nu, Ik ga prikken .. Tot morgen!
Goedemorgen, hier begin ik het weer erg spannend te vinden. Nog een weekje tot NOD. Heel spannend. Ik heb gisteren een dag gehad met een ongi gevoel en met steekjes. Ik herken dat gevoel. Maar ik/wij willen ook heeeeeel erg graag dus ik kan het uiteraard ook allemaal inbeelden. Erg lastig.
Duimelot, ik draai mn duimen voor jullie!! Wat gaaf Limmeke zo'n koffertje.Mijn schoonmoeder komt ook uit indonesië, ook met een verhaal. Heel mooi!!
Gefeliciteerd Ladouce! Ik zit nu in het zh. Lief is bijna een uur geleden naar de ok gereden. Operatie zal nu wel aan de gang zijn. Hoop dat alles goed gaat is toch best een ingrijpende procedure (wil ik best in pb toelichten maar niet zo op het net) iig anders dan wij in eerste instantie gedacht hadden. Moet mezelf even afleiden anders gaan mijn gedachte met me aan de haal. (niet prettig, zal ook wel met mijn hormonen te maken hebben, al gooi ik niet gauw iets op mijn hormonen)
Pinkje, pittig hoor! kan me voorstellen dat je behoorlijk de zenuwen hebt. Ik wil tzt wel pb als je de puf hebt. Heb je een beetje afleiding tijdens het wachten? Komt er ook nog familie? Hormonen of geen hormonen, spannend en niet fijn blijft het. Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten tot je weer bij hem kan en dat het allemaal voorspoedig verloopt. Veel sterkte en vertrouwen voor bij het wachten! En Lim, wat een mooie foto's. En best goeie kwaliteit hoor, van wat ik zie. Wat lijken jij en je kinders trouwens op elkaar. Mooi om te zien. Nou, ik ga zo eens afronden hier op werk. Zo naar verjaardag en dan naar het Gentse. Heb net al bijna in de prullenbak overgegeven, gelukkig net niet . Van de pregnyl in combinatie met vitaminepillen vermoed ik. Gelukkig is de misselijkheid weer gezakt na een boterham. Fijne dag nog allemaal. Misschien vanavond nog even online vanuit G. morgenochtend al om 8 uur in het ziekenhuis zijn, brrr Dag dag!
Succes Duim! Zo, laatste dagje in het Zeeuwse. Morgen weer huiswaarts. Lekker..eigen bedje De bedden hier zijn knudde en ik moet een nare wenteltrap af snachts als ik naar de wc moet. Een keer of 2-3 dus... Verder wel druk. Vrijdag verhuisd mijn moeder, dus donderdag en vrijdag daar helpen. Zaterdag viert schoonpapa zijn verjaardag (wordt 70). Babykamer moet dus nog maar even wachten. Dag lieve meisjes, tot snel!