35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Pink, hoe ist met je schatje?

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hij heeft de operatie goed doorstaan gelukkig. Hij kwam helemaal boos de kamer opgereden en de verpleegster wist niet hoe snel ze weg moest komen.
    Ze hebben hem 2,5 uur op de uitslaapkamer laten liggen terwijl hij al meteen goed bij kennis was. En hij wilde graag terug naar mij omdat hij wist dat ik me ongerust zou maken als hij erg lang weg zou blijven (omdat de operatie ongeveer een uur zou duren) en dat vond hij in mijn toestant erg vervelend. Dus hij is een beetje boos geworden. Maar ik ben happy dat het goed gegaan is en dat ik hem morgen weer mee naar huis mag nemen. Dan nog rustig aan en revalideren maar nu moet het goed komen en kan hij over een paar weken zijn dochter gewoon optillen!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Fijn Pink!
    Zo, hier gaat de flap weer uit zo. Nog even qualitytime met zijn tweetjes op deze laatste Zeeuwse avond ;)

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Even snel vanuit de auto, dat is geen kattenpis pink wat ik las. Ik hoop dat het allemaal achter de rug is nu en je bij hem bent. Veel sterkte met alles.

Lies, vervelend van de bedden en de plee. Maar het maakt het naar huis gaan wel makkelijker.

Wij zijn eindelijk onderweg na drukke stressdag. Veel buikpijn nu en beetje misselijk. En ik hoop maar dat ze er morgen nog alle vijf zitten ..

Ladouce, ik hoop dat je nog gezellige verjaardag had.

Fijne avond allemaal en liefs!

5. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    O, ik lees net je update pink, fijn!
    En vervelend dat wachten, dat had mijn lief ook bij mij. Zat ook in de zenuwen.

Fijn dat bij morgen al weer naar huis mag.

Dagdag!

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lies geniet van je laatste Zeeuwse avondje!

Duim nogmaals heeeeeeeeeeeeeel veel succes!

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lieverds allemaal bedankt voor de felicitaties!

Heb helaas (nog:() niets gehad van lief. Misschien dat het nog komt maar ik heb wel gezegd dat ik een beetje teleurgesteld ben. Normaal heeft hij altijd een cadeautje.
    Vandaag gewoon gewerkt en zojuist bij schoonpa frietjes gegeten. Was niet helemaal gepland maar lief ging wandelen met z'n pa (oefenen voor de 4-daagse) en ik heb ze opgehaald.
    We zijn vorige week al lekker samen uiteten geweest in Reims dus het was ook niet de bedoeling dat we vanavond iets zouden doen samen.

Duim, ik hoop dat je het nog leest maar heel veel succes morgen. Probeer te ontspannen voor de punctie, die valt in Gent echt super mee. Je weet het ze zijn er erg lief en de punctie dokter is een schat (had ik al eer gezegd volgens mij). Lief is blij dat hij niet zo aantrekkelijk is want ik ben echt enthousiast over die man.:D

Pink, wat fijn dat het weer achter de rug is en dat lief morgen al naar huis mag. En wat een schat dat hij net uit de operatie zich al druk maakt om jou. Misschien niet zo goed voor hem maar wel erg lief.

Lim, ik ga zo even in je album kijken.

Lies, geniet nog van je laatste Zeeuwse avondje samen.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ladouce, van harte!!!
    Zeg Ladouceman, zorg es ff snel voor een kamedootje!

Pink, heel fijn dat de operatie goed is gegaan. Zal een hele opluchting zijn!

Duim, heel veel succes!

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    fijn dat operatie goed is gegaan pink.. en kan me zijn boosheid wel beetje voorstellen :)

tss ladouceman, je bent net zon hork als die vent hier!

vakantie lies alweer voorbij?

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    seg... waar is bek??? hangt ergens uitgemergeld op een bankje ?

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Im back home...
    Nu wassen, opruimen, moeders helpen...
    Druk druk druk.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    welkom thuis lies..

13. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Wij zijn ook weer thuis. Fijn om hem weer thuis te hebben. Nu komt de spanning en vermoeidheid eruit.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, kom ik thuis...en wat staat er op me te wachten? Het kraampakket van de verzekering. Met kraamverband, netbroekjes, matrasbeschermer, navelbandje, gaasjes, alcohol...
    Bedankt UMC, ook namens mijn lief. Die moest heel hard lachen om met name de pakken kraamverband en de twee netbroekjes. Oh ja, voor de schorten en handschoenen wist ie ook nog wel een oplossing. De lieverd ;)

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, even nieuwe buikfoto geplaatst. Voor mijn gevoel groeit buik best, mijn moeder zei het ook (dat ik flink gegroeid was in die paar dagen). Maar als ik de foto's zo zie valt het wel mee.
    Wat vinden jullie?

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Vraagje...ik heb sinds vanmiddag als ik sta/loop een beurs gevoel aan de voorkant van mijn vagina/onderaan schaambot..
    Is dit bandenpijn? Wie herkent dit?

17. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lies ik herken het niet precies het voelt bij mij niet echt beurs maar meer druk, of stekerig. En bij mij is dat het indalen, het hoofdje dat steeds lager komt te liggen en wat die steken en de druk geeft.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat kan je bekken zijn dat begint op te spelen lies.. dus even opletten

19. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hai meisjes,

Pink, wat fijn dat je lief weer thuis is en aan zijn herstel kan beginnen! Lukt het een beetje met jullie twee, qua buik en zorg? Hebben jullie wat hulp erbij?
    Wens hem sterkte met weer op krachten komen.

Lies welkom terug uit Zeeland. Vervelend van je lage buik(bekken)pijn. En buik mooi vol hoor!

En waar is Bekje inderdaad ..?

Ladouce,
    Wat ontzettend niet leuk dat je geen kadootje van je lief had gekregen gister. Ik hoop dat hij inmiddels wel iets gedaan/gegeven heeft. Ik ken het gevoel en dat doet au.
    Ik las je berichtje vandaag pas, maar had gelukkig nog in mijn achterhoofd dat dokter Frank (ik dacht dat dat zijn achternaam was, :), hij kon er wel om lachen :D), een lieverd en deskundig was, en ik hoorde hem al bij andere vrouwen achter de gordijntjes.
    Maar: we hebben uit de vijf follikels vier eitjes. Het was even schrikken, want bij de eerste aanprik vond die lieve, zorgvuldige, leuke en grappige Dr. 'Frank' geen eitje in het follikelvocht, dus de moed zonk me op dat moment echt verschrikkelijk in de schoenen.

Gelukkig daarna bij de andere follikels wel, en vrij snel ook. Dat zou iets kunnen zeggen over de rijpheid ervan .. Jezus, wat was dat heftig, de tranen stonden me nader dan het lachen.
    Verder is en blijft het afwachten tot we morgen tussen 11 en 12 mogen bellen of er bevruchtingen plaats hebben gevonden ... Oehh, als ik het opschrijf knijpt mijn maag alweer samen. Elke fase is weer zo enerverend en het lijkt wel een soort afvalrace bij ieder stapje.
    Verder is het (op het akelige wachten na) allemaal heel goed gegaan. Weinig pijn, lekker 'stoned', echt topmedicatie. Nu af en toe ook nog een duizeling, maar misschien is dat ook van de Pregnyl nog.
    De begeleiding was allemaal heel lief en verzorgd, echt fijn en belangrijk tijdens zo'n traject.
    Na de punctie nog rustig naar de acup. arts gereden en daar was het ook goed. 24 naaldjes her en der en een tukje op de behandeltafel met lief ernaast.
    In de namiddag nog een poging tot wat werk gewaagd, maar ik werd er zo misselijk en draaierig van dat ik lekker in bed ben gaan liggen.
    En zo d'r ook maar weer in, ik verheug me erop.
    Duimen jullie mee dat ze alle vier bevrucht zijn en heel goed delen, zonder fragmentatie etc.?
    Nou, dat was weer een Duimse update en nu ga ik lekker slapen (proberen) en over mooie embryootjes (proberen) te dromen.

Weltrusten allen en lieve groet uit Gent!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Phoe Duim, wat heftig allemaal.
    Uiteraard draaien hier de duimen, op topsnelheid!

Fijn dat jullie weer thuis zijn Pink.

Welkom terug Lies!
    Ontluisterend hè, die kraampakketten :D

Danique is niet ziek meer, nog wat verhoging alleen. Vandaag was ze super druk, is er storm op komst of zo?
    En ze eet sinds maandag nauwelijks, dat is even wennen want ze eet normaliter heel goed en veel. Vandaag heb ik er een half beschuitje ingekregen, 1 hapje brood, 3 stukjes sinaassappel, 5 aardbeitjes en 1 hapje warm eten. Ik maak er verder niks van, maar hoop niet dat dit nog lang gaat duren.

Deel Deze Pagina