Even snel voordat ik mijn mandje in ga. Duim, ik ga enorm duimen dat er mooie bevruchtingen zijn morgen. Ik moest even lachen om je "dr Frank" verhaal. Het is inderdaad superspannend bij dat aanprikken en dan horen of er een eitje is gevonden maar ik vond het zelf toch prettiger dan het achteraf horen hoeveel eitjes er gevonden zijn. Rust lekker uit, eet een lekkere Belgische friet en op naar een terugplaatsing van een prachtige embryo (of 2) op vrijdag. Overige meiden, sorry ben gaar, ik lees morgen weer even bij.
Oh ja, de pijn die ik gisteren had lijkt weer weg. Misschien toch banden? Of gewoon een spiertje? En ik heb ontdekt dat uk reageert. Als ik het zo stil vind van binnen dan ga ik op mijn rug liggen en leg een hand op mijn buik. En binnen 5-10 minuten voel ik de schopjes tegen mijn hand *Kijkt verliefd*
succes vandaag duim waar is bekje???? al hele week is het stil rond deze dame leuk he lies reactie van kleintje was ik 2.5 kg afgevallen na week lang crackers te kauwen.. deze week weer geen gram.. zo ging het vorige keer ook.. maar kg eraf.. en dan op 77 kg hang ik stil en kom er ook niet onder.. hoe frustie.. er moeten er gewoon nog 15 vanaf
Volgens mij neemt Bekje even afstand..heb haar van de week wel "op facebook gesproken"... Correctie, als ik een rare beweging maak (zoals staand sokken uittrekken) voel ik de pijn nog wel een beetje. Misschien toch even aan vk vragen.
Inderdaad frustie Lim, kan me voorstellen, als je je zo inhoudt met eten .. Eet (en drink) je ook dingen die je spijsvertering actief houden en je darmen aan het werk zetten? Vezels etc.? bij mij gaat het nu ook veel langzamer (of eigenlijk gaat er niets af, ook al eet ik een tijdje wat minder). Ik ben sinds mijn veertigste 6 kilo aangekomen en het wil er niet meer af lijkt het. Doe ook niet zo mijn best hoor. Maar heb nu ook totaal geen zin om fanatiek te sporten met al dat gefrut aan mijn lijf iedere keer.
Balen Lies dat het nog niet weg is de pijn. Zal waarschijnlijk niets ernstigs zijn, maar even navragen altijd goed idee .. Verder hier heel zenuwachtig aan het wachten tot we kunnen bellen ... Tiktiktiktik met mijn nagels op de tafel ... Ik hou jullie op de hoogte. Nu weer even met liefje zijn. Tot later!
Spannend duim! Ik probeer nog even in te loggen vandaag...maar ga zo naar moeders om haar moreel bij te staan en te helpen. Morgen verhuist ze. Hm, ik stond net op de weegschaap en ik ben 2,3 kilo aangekomen in 2 weken tijd. Nu 5 kilo totaal, dus het valt nog mee. Toch maar even opletten met wat ik eet, heb de laatste tijd wel meer gesnacked (lees: alles gegeten waar ik trek in had)
"Hm, ik stond net op de weegschaap en ik ben 2,3 kilo aangekomen in 2 weken tijd. Nu 5 kilo totaal, dus het valt nog mee. Toch maar even opletten met wat ik eet, heb de laatste tijd wel meer gesnacked (lees: alles gegeten waar ik trek in had) " Valt inderdaad reuze mee Lies. Ik wens je moeder veel sterkte, want verhuizen staat in de top 3 (of 5?) van meest stressvolle gebeurtenissen is wel eens gemeten. Misschien geldt dat niet voor je moeder hoor. Verhuist ze in haar eigen buurt? Dan scheelt het al een hele hoop. Lief dat je haar steunt en gelukkig mag jij niet tillen en zwaar werk doen . Helpt je broer ook mee?
arm schaap ik eet vezelrijk duim.. maar heb zowieso een uitermate trage stoelgang.. zo traag dat als ik vaker dan 2 keer kan per week.. er sprake is van diaree (errrug lol).. alle extra dingen van HA hebben helaas ook nog nooit geholpen 5 kg is netjes lies (bij J kwam ik 4 kg aan tot week 36 en daarna 2 kg per week) ging van heel klein buikje naar giga pens in laatste maand oh, bekje afstand... knuffel meis als je dit mocht lezen
Van mij ook knuffel Bekje. Fijn dat je doet wat goed voor je voelt (althans dat hoop ik). Veel sterkte met wat er allemaal gebeurt (in je). Lim, ja balen is dat als je dan ook maar weinig naar de WC kan. Sinds ik elke ochtend gebroken lijnzaad eet (laten weken vanaf avond ervoor) moet ik ook elke dag. Daarvoor kon ik ook makkelijk een paar dagen overslaan met plofbuik als gevolg. En nu met die zenuwen gaat de stoelgang ook een stuk sneller . Moet je wat zenuwen van mij ? (net ook weer even aan de race )
Joecheieieieieieieieieiei ei ei ei ei . . . . . Alle vier de eitjes zijn bevrucht. Deze stap zijn we in ieder geval door! We zijn zo blij, tranen met tuiten hier! Morgenochtend terugplaatsing om 11:10. In deze ronde in ieder geval geen afvallers, nu nog hopen dat ze goed delen en de kwaliteit goed is. Maar daar moet ik me nu vooral niet mee bezig houden. Eerst even genieten van dit nieuws!
Yes! Duim geweldig nieuws! En nu spannend morgen de terugplaatsing. Mijn duimen draaien stevig voor je door! Bek knuf voor jou meis! Ladouce heb je nu al iets van je lief gekregen? Succes met het steunen van je mams Lies.
Even ali ilegali vanaf het werk. DUIM HELEMAAL TOPPIE!!! Dit is nieuws waar ik blij van word en jij helemaal. Veel succes morgen bij de tp en geniet nog even van het Gentse. Pink (en wie er nog meer om vroegen), ik heb van lief nog een bon voor een dineetje voor 2 gehad. Dus hij heeft toch nog iets geregeld. Had ik ook gezegd tegen hem, als je het echt niet weet kun je toch nog een bon doen. Maar goed, het is weer goed en ik moet zeggen dat dit in de bijna 11 jaar samen voor het eerst was dat hij echt niet wist wat ie moest kopen. Kwam volgens hem ook omdat ik gezegd had dat hij niks duurs mocht kopen. (Lees max. 50 euries). Meisjes, ik kom vanavond even wat langer reageren. Moet nu nog efkes wat afmaken hier op kantoor.
Hm, ik ben sowieso goed in heel zwart-wit denken dat weet ik. Maar onze vk-praktijk heeft smiddags tussen 1300 en 1400 uur een telefonisch spreekuur. Maar dat loopt regelmatig mis, omdat de dd verloskundige opgeroepen is. En dan is er dus niemand. Nu vind ik dat dus gek. Een telefonisch spreekuur is een telefonisch spreekuur, dus je zorgt dat er iemand beschikbaar is voor vragen.. Het ging mij net wat te ver om het spoednummer te bellen. Of zijn dit nu mijn hormonen? Ik ga het morgen weer opnieuw proberen, want ik blijf dus die pijn houden in mijn schaambeen, en het lijkt door te trekken naar mijn rechter schaamlip? Ik vermoed toch bekkenpijn, maar wil de vk hier gewoon even over spreken. Nou ja, ik hou het maar op een lichamelijk ongemak wat erbij hoort.
lijkt echt op bekkenpijn. ( met die pijn loop ik nog steeds rond) maar idd... even laten controleren cq geruststellen kan nooit kwaad.. wel vreemd ja dat ze dan telefonisch niet bereikbaar zijn.. ik belde dan gewoon de dienstdoende VK.. als ze druk waren met bevalling etc.. dan belden ze me gewoon terug oo das toch lief ladouce... dineetje voor 2... wie neem je mee?
Fijn Ladouce dat hij toch nog iets met je gaat vieren. En leuk dat je ook zo blij voor ons bent. Hoe onzeker het ook nog steeds is. Lies, ik hoop heel erg dat het geen bekkenpijn (of BI?) is. Heb je ondertussen al iemand te pakken gekregen? Natas, hoe is het nou met je meisje? Lim gaat lekker dineren met Ladouce Pink, hoe is het met je lief? Nou meisjes, hoogste bedtijd voor mij. Lange dag geweest met ook nog een acupunctuurbehandeling en lange stadswandeling, dus nu uitgeteld. Morgenochtend pakken en dan om half elf naar het ziekenhuis, met een volle blaas Ojee, als dat maar goed gaat .. Zo fijn om ook jullie enthousiasme te lezen, doet me goed! Slaap lekker allemaal en tot gauw weer!