lieverds, mijn hoofd stroomt een beetje over.. afgelopen maand is zon rotmaand geweest met omi die elk moment kan overlijden maar tot op dag van heden nog steeds een strijd levert..(ze heeft al weken niet gegeten dus je kan je voorstellen wat voor hoopje in dat bed ligt), M met zijn werk en alle ruzies die we hebben.... ik wil zo graag op alles en iedereen reageren, maar ik red het niet.. hoofd is vol en kan niets meer bijhouden.. ik doe dat dus niet met opzet!!! wil dat jullie weten dat ik jullie allemaal lief vind en zogauw mijn hoofd weer wat leger is.. ik weer overal op ga reageren x
We wachten erop Lim. Iedereen hier heeft wel eens een periode dat ze minder attent is, en dat geeft niets! Take your time. Knuf. Duim, mijn duimen draaien nu dus dubbel zo hard...Jeetje, hoe mooi zou het zijn! Ik maak me klaar voor een regenachtig dagje Amsterdam...
Veel plezier in het inderdaad druilerige Amsterdam, Lies. Waarschijnlijk ben je al weg .. En niet teveel slenteren he! Lim, lieverd. Snap heel goed dat je hoofd vol zit, dus ontsla je van alle 'reageerverplichtingen'. Fijn dat je het uitlegt en alle begrip hiervoor. Ik hoop heel erg dat het minder complex voor je wordt binnenkort en dat met name de sfeer bij je thuis zachter wordt en er minder ruzies zijn. Ik duim in die zin ook voor jou. En voor een mooi vredig afscheid van je omi. Liefs en knuf
Lieverds, hier geen vol hoofd maar een volle agenda. Ik had beloofd om te reageren maar gaat echt niet lukken. Ik ga zo direct voor 4 dagen de deur uit voor mijn werk. Zit op een waddeneiland waar ik een bijeenkomst heb georganiseerd voor ruim 60 man. Ben dus de komende dagen hard aan het rennen. Misschien dat ik tussendoor even langs kom maar beloof niets. Ben dinsdagavond weer thuis.
Lieve Ladouce, een hele fijne tijd op de wadden en waai tussendoor maar lekker uit. Fijne omgeving om te zijn. Ik hoop dat je daar niet ook heel hard hoeft te werken. Succes!
Ladouce een mooie gelegenheid om alles uit je hoofd te laten waaien.... Lies veel plezier in Amsterdam.... Lim klinkt goed al die kleertjes en meis ik vind dat je ondanks al je eigen zorgen nog heel erg meelevend bent..... Speciaal voor Duim, hopelijk brengt hij veel geluk:
Dank je wel Koffie, wat lief! Nou, ik ga maar eens douchen en op naar postagentschap om pakketje met nieuwe chin. kruiden af te halen voor na de terugplaatsing, ben benieuwd .. Tot later meisjes en fijne zaterdag!
veel plezier ladouce daar op de wadden net uren bij omi gezeten.. haar ogen zijn dood... ze gaan wel open, maar er zit geen leven meer in, weet je wat ik bedoel? ook heeft ze het drinken opgegeven.. mijn tante uit denemarken krijgt geen herkenning meer, praten doet ze niet meer, wat onverstaanbare klanken komen er uit... en dan valt ze in slaap.. en houdt de ademhaling op.. eventjes.. ik ging weg... maar ben weer teruggegaan.. kan geen afscheid nemen.. druk nu met dominee zoeken.. haar dominee is op vakantie.. en de katholieke geestelijke van het verzorgingshuis kan haar niet het laatste sacrament toedienen omdat hij niet protestant is.. irritant.. nu hopen dat dominee uit Venlo snel terugbelt..
Dikke knuf Lim en veel sterkte. Verdrietig om je omi zo te zien wegzakken. Ik hoop dat je de goede man snel te pakken krijgt. Hier beginnen we zo met het straatfeest. Eerst ff een dikke trui en dikke sokken gaan zoeken. Gelukkig is het wel droog en hebben we terrasverwarming in de tent. Nu nog een gemakkelijke stoel mee naar buiten nemen en dan houd ik het wel vol. Duim hoe voel jeje? Voor alle andere een dikke knuf!
Ai Lim, wat een verdrietige fase nu .. Ik hoop ook dat je snel een passende dominee vindt. Volgens mij ook wel fijn om er veel bij te zijn hoor. Veel sterkte en zachtheid rondom het afscheid wens ik je. Dikke knuffel. Wat betreft die kruiden; ik heb iets gekregen om vanaf de dag van de punctie vijf dagen te slikken. Ik denk om aan te sterken? Maar ja, ik heb ze pas sinds vanmiddag dus beetje mosterd na de maaltijd. De andere zijn voor na de terugplaatsing en dan voorlopig blijven slikken. Ik zal eens even op het potje kijken: shou tai wan + toevoegingen staat er op, maar het is een hele waslijst van verschillende (voor mij onbekende) ingrediënten. Misschien even op internet kijken zo .. Als ze maar niet averechts werken. Misschien voor een warme rustige baarmoeder? Ik zal het volgende week even aan mijn acu. vragen. Verder zit ik nu heel onhandig te typen, want heb net een flinke jaap in mijn vinger gekregen door de keukenmachine terug te zetten in het kastje terwijl ik in het bijna nooit gebruikte verse mes greep, au au au. Bloeden! Liefje is nu verder aan het koken terwijl ik een beetje bijkom van de schrik, brr .. Verder voel ik me een beetje onwezenlijk, onwerkelijk over het geheel .. Moet af en toe even in mijn arm knijpen dat ik nu toch echt twee embryo's in mijn buik heb . En verder beetje dizzy, misselijk, lode benen. Nawerking nog van de Pregnyl, verdoving en de enerverende week denk ik .. Lekker vroeg naar bed dan maar en warme handjes op de buik en lief toespreken. Was je straatfeestje leuk Pink? Klonk wel gezellig. Leuk dat jullie dat met elkaar doen. Hoe is het met jouw buik(meisje)? Voel je haar nog een beetje wiebelen? nou, hier gaan we zo eten. Heb nu wel weer een beetje honger gelukkig. Tot later lieverds!
Duim wat ongelovelijk spannend. Kom kleine Duimpjes, haak je vast in je mama en groeien maar! Lim, heel veel sterkte en dikke knuf. Wat een fuckeduk weer vandaag zeg! Ik vond het echt weer voor jachtschotel vandaag, dus dat hebben we vanavond lekker gegeten. (nou ja, Chris en ik want Danique zit nog in hongerstaking). En nu hebben we de openhaard aan, oh zo!
Straatfeest was gezellig. Lekker gegeten en veel gelachen. We lopen in de straat de deur bij elkaar niet plat maar we kunnen bij iedereen terecht als er iets is en dit jaarlijkse straatfeest is altijd erg gezellig ondanks het slechtere weer. Het is toch grotendeels droog gebleven. Alleen heb ik nu last van fibro in mijn arm en van een meisje dat met mijn organen aan het schuiven is. En dat is geen fijn gevoel. Ze zit nu zo hoog onder mijn ribben en tegen mijn maag dat er niet veel eten meer bij kan terwijl ze volgens de gyn toch al diep in mijn bekken ligt. Ik zal volgende week toch eens aan hem vragen hoe diep ze ligt en of ik nog iets meer ruimte ga krijgen?
Oké, ik ben oud...en ik snap niet alles. Maar gisteren zijn ze aan de deur geweest met een pakketje. Ik was niet thuis. Briefje in de bus dat ik op het weeweewee aan kan geven waar en wanneer ik het pakketje wil laten bezorgen. Niet dus he...je komt in een soort visuele cirkel. Bij de laatste klik hier kom je weer in het startscherm! GRRRRRRRRRRRRRRRRR :x __________________
Lies, ligt niet aan jou hoor. Stomme www's zijn ook niet altijd even adequaat. Vast omdat het zondag is . Ik hoop dat het later alsnog lukt. Pink, leuk dat straatfeest gezellig was. En een latertje zo te zien .. hier een beetje rare ochtend. Heb steeds een heel klein beetje menstruatiegevoel en word daar dan vervolgens zenuwachtig van, omdat ik bang ben dat mijn baarmoeder te veel krampt om de emmy's eruit te werken .. Het piekeren is al weer begonnen hoor .. Zit nu te twijfelen of ik een paracetamol zal nemen, om de kramp te verminderen. Het is helemaal niet sterk, maar een beetje zeurend, ook onderin mijn rug. Paracetamol kan toch geen kwaad toch? Zit natuurlijk al weer te googlen. Ik ben nog niet eens onder de douche geweest. Ga ik zo maar eens doen en een wasje erin. En dan tijd om lekker naar buiten te gaan en mijn zinnen te verzetten! Afleiding, afleiding afleiding!
Dank je Lies voor je verlossende antwoord . Ik heb net een halve 'dafalgan', nog uit Gent opgelost in water. die werken lekker snel. Ik merk ook dat de pijn ook links en rechts is nu, en volgens mij zijn dat de eierstokken die ook nog een beetje aan het bijkomen zijn van alles. Is niet zo gek. Er is heel wat gesodemieterd in mijn buik. En nu ik wat rustiger aan doe ga ik dat beter voelen denk ik. Lekker stil hier vandaag. Hopelijk is iedereen in de zon of op zijn minst buiten. Ik nog steeds niet. Wacht nog even op de was tot die klaar is, snel ophangen en dan op pad. De nieuwe ruimte waar ik poosje geleden over schreef is nu vrij, dus genoeg te doen de komende tijd. Maar dan wel met verfmasker op en rustig aan. Dag meissies, fijne zwoele avond!
duim met 2 beebjes in de buik.. eigenlijk.. ben je in elk geval voor nu gewoon even zwanger.. ook al is er een kans dat ze niet innestellen, maar je weet gewoon dat ze bevrucht zijn! ooo wat een spannende weken de komende 2 leuk te lezen van straatfeest pink... hie niet zon hechte straat van feestjes etc... bedoel, woon hier nu een jaar.. nog nooit met buren rechterkant gesproken.. kregen wel een felicititatiekaart voor zoonlief van ze... maar heb dus geen idee wie die mensen zijn. wat is het nu al &^%^%$#$# benauwd.. en dan lees ik van natas met jachtschotel en open haard.. maar dat was gelukkig gisteren nou.. ik weet het niet meer met mijn omi hoor.. word er beetje geflipt van.. na 1.5 dag niet meer drinken/eten en slapen etc dacht iedereen nu is het voorbij... dus gisteren groot deel al afscheid genomen van haar.. ik vanmorgen bij haar.. helemaal helder! slobbert paar pakjes appelsap naar binnen.. hele gesprekken etc... dus ik noteer dat in het boek dat bijgehouden word.. komt mijn tante later.. oma slaapt en word niet wakker, dus tante geloofde niet wat ik geschreven had.. tot ze weer wakker werd, iedereen groette, herkende etc.. ik weet niet meer hoe vaak ik afscheid moet nemen..
Morgen meisjes, Wat is het stilletjes .. Lim, hoe gaat het? Wat een opleving had je omi gister .. Wel fijn dat je erbij was lijkt me. Wat een proces he .. Lies waarschijnlijk aan het werk? Salcia op vakantie, hmm Koffie rent achter Xander aan Natas, brandt de openhaard nog? Wat een contrasten he. Pink, lekker van het verlof aan het genieten? Voetjes omhoog en onder de parasol? Hoe is het met je lief? Bekje, ik mis je best hoor .. Geef je snel weer een tekentje van leven? Als je wil .. En dat geldt ook voor Des, maar kan me voorstellen dat de afstand ook rust geeft, of in ieder geval nu het beste past .. Wederom, dikke knuffel voor jou. En ondanks de 2 embryootjes in mijn buik voel ik me nog steeds erg verbonden met je w.b.t. geen kindjes. Ik kan ook moeilijk geloven dat hieruit een goeie zwangerschap kan ontstaan. De kans is zo klein in feite. Ladouce (herkent dit vast), ik hoop dat je het heerlijk hebt, naast het werk dat je moet doen op 1 van de eilanden. Het weer zit nu in elk geval wel mee. Veel plezier nog! Nou, ik ga me eens onder de douche hijsen na weer google-ochtendje, hoe nuttig Even lekker benen shaven en beetje in de zon onder parasol en beetje voorbereiden op weer eerste werkdag morgen. Geen zin, bleh Tot later weer
Voor de belangstellende onder ons in mijn album nieuwe buikfoto's en foto's van het kamertje wat nu helemaal af is! Ben alleen nog opzoek naar een fijn nachtlampje dat niet te veel licht geeft. Het liefst op batterijen.