He meiden! Aaaaargh, waar zijn jullie??!! Kopt het dat ons vorige deel nu ineens gesloten is? Ben er al twee dagen niet aan toegekomen om bij te lezen en toen ik dat gister wilde doen ging het ineens niet meer. Heb ik iets gemist? Is Heppie al bevallen??
Wanna, ze hebben lopen prutsen bij beheer waardoor alles van de afgelopen maand kwijt is en meteen ons oude topic gesloten, while they were at it. Gisteren lag ZP al de hele tijd plat dus ik weet ook niet hoe het met Heppie is! Spannend!
Oh, gelukkig alweer 1 vriendinnetje terug gevonden! Hoop dat rest ons ook snel vindt. pooh en mieke hebben hun 06 aan heppie gegeven, toch? Dus zij zouden moeten weten hoe het is. Hier weer op het wachtbankje. Ik ga niet voor NOD testen, omdat ik een nogal korte luteale fase heb, dus pas laat positief test. Ben nu 12 dpo. Voel niks bijzonders, dus probeer me voor te bereiden dat ik gewoon ongesteld wordt, maar ik wil het zooooo graag.. (maar ja, wie niet hier!?)
Ja hoor, de die-hards vinden elkaar wel! En we hebben meteen voldaan aan de meldingsplicht (en niemand kan meer achterhalen dat ik de afgelopen paar dagen ook heb moeten verzaken vanwege drukte ) Wanna, ik ga ook weer voor je duimen. Op zich duurt deze cyclus al wat langer, dat geeft mij moed voor jou!
Gevonden! Pooh/mieke, ben heeeeeeel nieuwsgierig of jullie al een sms hebben gehad van heppie! Wanna, ik duim mee! En het is soms maar beter om niet al teveel te voelen aan je lijf, je weet toch nooit of dat een goed-of slecht teken is. Niet de moed laten zakken hoor! Pfffffff, ik weet nu weer waarom ik 5 jaar geleden zei dat ik noooooooit meer ging verbouwen. Gister werd de vloerverwarming ingefreesd, en we hadden de man duidelijk verteld dat er in de keuken leidingen door de vloer lopen. En je raadt het al....de man freesd er gewoon dwars doorheen. Dus vandaag moet er weer een electricien komen om het opnieuw aan te leggen. En bij het dichtsmeren van de sleuven van de vloerverwarming kwamen er een aantal leidingen naar boven drijven, en bleken de leidingen dus niet overal vast te zitten:x. En dan de kosten, aangezien we haast hebben wordt er sneldrogend spul gebruikt......van 55 euro per zak. Dus ik zeg het nu weer: ik ga hierna noooooit meer verbouwen.
Gevonden, Hallo Dames, was nieuwsgierig of Heppie al bevallen was. Maar helaas geen nieuws. Wel lastig hoor alles weg van ruim een maand. Mb, hoelang zit je vermoedelijk in de puinhoop??? Wanne Spannend, wanneer ga je testen? Miepie, hoe is het met je?
Wat erg MB! Ik begrijp alleen niet waarom jullie moeten betalen omdat de uitvoerder een fout maakt... Of snap ik het dan niet goed? Mag ik even klagen over een luxe-probleempje dat wij hebben? We hadden een fantastische hulp, echt een lief mens, betrokken bij ons, ze vond de katten leuk en ze was dol op Mini. Maar ze heeft ook een "gewone" baan en een dochter en is alleenstaand dus het werd haar wat teveel. Maar ze heeft niet opgezegd voor ze vervanging had gevonden, superlief natuurlijk. Maar de nieuwe hulp (een vriendin van de vorige) is nog maar 1 keer geweest en voor vandaag heeft ze ook weer afgezegd met een heel verhaal. Nu komt ze woensdag. Ook prima hoor, maar ik hoop dat dit niet iedere week zo gaat... Ze had trouwens wel goed werk gedaan hoor, daarover niks te klagen. Maar het komt allemaal niet zo heel betrouwbaar over of trek ik te snel conclusies? Hoe lang zullen we het geven om een beetje te settelen? Hm, Mini werd net wakker maar is nu toch weer in slaap gevallen geloof ik. Het arme schaapje doet op het kdv geen oog dicht (ze zijn al blij met 1 slaapje van 30 minuten) dus ze haalt het vaak de dag erop thuis weer in. Nou ja, ze wordt er niet chagrijnig van gelukkig, ze heeft alleen maar 'aan' en 'uit'.... Zometeen komt beste vriendin + haar mama, gaan we met z'n allen lunchen en vanavond ga ik lekker uit eten met een vriendin. What a life!
Hahaha, MB, we zullen je over 5 jaar helpen herinneren, oke? Miepie; heb inderdaad weer een wat langere cyclus, maar had mijn ei ook pas op dag 19 (ik werd al ongeduldig), dus dat zag ik inderdaad al aankomen. Loop wel iedere keer met spanning naar het toilet om te zien of er al wat komt... Oooh, ik ben zo'n ongeduldig type!!
Nou Wanna, dat zou ik niet persoonlijk nemen hoor , we've all been there, toch? De hele tijd naar de plee rennen enzo, pffff..... Als de dag van gisteren!
Sjors: fijn dat je ons ook gevonden hebt. ben ook zo benieuwd naar Heppie! Miepie; wij hadden vlak voor mijn bevalling een hulp gevonden, wat oudere vrouw, geen erg intelligent type en stevige rookster. had zo mijn twijfels, maar ze leek wel betrouwbaar. Maar de dag dat ze zou beginnen stond ze op de stoep dat ze tijdens haar bruiloft gevallen was (volgens mij glaasje teveel op) en haar arm gebroken had. Natuurlijk meelevend gereageerd, gezegd dat het wel jammer was nu ik zelf op ploffen stond en mijn man zijn been in gips had, maar dat we hoopten dat ze snel zou herstellen en dat ze zodra ze weer dacht aan de slag te kunnen contact moest opnemen.... nooit meer iets van gehoord... Helaas nog steeds geen vervanging gevonden, dus doe het nog allemaal zelf.
Miepie; ja ik weet dat het wel logisch is, maar ik zou van mezelf willen dat ik er ontspannener mee omging. dan is de teleurstelling ook niet zo zwaar als ik toch ongi wordt. Ik zie dat je je banner terug hebt, mooi!!!
Nou ja zeg, dat is ook onbeleefd, gewoon helemaal niks meer laten horen.... Dat is wel een voordeel van deze nieuwe hulp, dat ze een vriendin/collega is van onze oude hulp. Ze is trouwens nog een jonge vrouw, of tenminste, in de 40. Onze oude hulp rookt ook maar eigenlijk nooit tijdens werk want ze was altijd zo bezig dat ze meestal niet eens tijd had om iets te drinken, laat staan een peuk te roken omdat ze haar dochter altijd van school moest halen. Alleen in de vakanties, dan dronken we samen een bakkie en rookte ze buiten een peukie. Ik mis haar echt! (bloody hormones) O, over hormones gesproken, ik had gisteren in het kader van mijn werk een aanvaring met iemand (niet een collega) en ik was zo van slag dat ik moest huilen! Gelukkig pas toen ze weg was hoor, maar toch... Wat een k-wijf was dat zeg, zo hee. En 's ochtends moest ik huilen omdat ik een hele leuke reactie kreeg van een wat hoger geplaatste collega (en oude lul al, hihi) op een stukje dat ik voor het personeelsblaadje had geschreven. Dus..... die fase zit ik nu in.... Blubberdeblubber over alles. Maar verder alles flex hoor, hahaha!
Heppie zou zeggen: dat je je druk maakt over het druk maken kost meer energie dan het druk maken zelf.... (of zou Heppie dat niet zeggen? Of grammaticaal correcter? )
Mijn man is gelukkig wel weer thuis. Kon ook echt niet langer zonder onze Daan. Hulp in de huishouding, lijkt me wel fijn maar ja hier toch liever de hulp op het bedrijf. is iets makkelijker. Maar Miepie denk wel dat ze terug komt hoor. Wanne en een advertentie op Mp? Hier zijn we aan het mais hakselen en het moet allemaal snel snel en nog sneller. Voor vanmiddag word er namelijk storm gemeld en dan kun je het land niet meer op. Maar nu was onze Daan net lekker in de tuin aan het spelen en toen ik weer kwam had hij de buitenkraan los gedraaid en was dus helemaal nat. en een lol dat hij had. Was gewoon boos dat ik hem meenam naar binnen. Nu maar hopen dat hij niet ziek wordt.
nouwwww....ik dacht weer eens ff bijlezen....WEG!!!!!! hoe gaat het met jullie allemaal? heb gisteren gesprek gehad bij de vk....helaas hebben we het hartje nog niet gehoord, maar Donderdag hebben we de termijnecho
JOEHOE!!! Ik heb jullie weer gevonden, mens ik begon al afkickverschijnselen te krijgen. En wat een enorme sukkel die de boel heeft laten crashen, lekker professioneel! Ik ben de afgelopen dagen nog steeds aan de diarree geweest, hetgaat vandaag beter, hoop dat het zo blijf. Volgens de huisarts kon het 2 weken duren, nou daar zit ik niet op te wachten. Pooh moet ons vinden, want die is buddy van Heppie
Soof, beterschap. Hoop echt dat de diarree geen 2 weken aanhoud, wat een ramp zou dat zijn. Kun je beter een wcpot aan je billen vastlijmen Pooh moest volgens mij vandaag de hele dag werken, dus denk dat we tot vanavond moeten wachten op bericht van Heppie. Of Mieke moet nog langskomen of natuurlijk heppie zelf
He meiden, ik een nieuw topic openen zie ik nu dat Wanna het al gedaan had, dus nu zijn er 2 sorry!!! maar met deze gaan we dus verder Ik wilde even melden dat Heppie gistermiddag bevallen is van David. Het was een voorspoedige bevalling en alles is goed. Heppie en Heppieman gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon David.
Hallo allemaal, ik ben er ook weer, jeetje wat is de site er lang uit geweest, ik begon al net als Soof, hihi! (afkickverschijnselen). Jammer dat alles van de laatste tijd weg is . Dus nog niks bekend van Heppie! Pff, ze maakt het wel spannend he!! Hier weer op het wachtbankje, ik moet woensdag of donderdag ongi worden... Haha Sjors, dat had Thomas laatst gedaan met de regenton, ik kwam er iets te laat achter dat hij ontdekt had hoe het kraantje open moest en liep heerlijk door de plassen te stampen. Hij had er ook al middenin gezeten, pff, ach ik kon er wel om lachen. Hij had ook zo'n lol! Hier is het nieuws van de dag dat Thomas nu helemaal zelf uit een gewone beker kan drinken. Het is zo grappig om te zien, hij wordt helemaal hyper als het hem weer gelukt is een beker zonder te morsen leeg te drinken... Schatje! Tjee, wat wordt mijn manneje groot!