Hallo dames, Leuk dat jullie even komen spieken en misschien mee willen kletsen in dit topic. Zoals het onderwerp al luidt, ben ik heel nieuwsgierig wie er in Friesland wonen en die ook bezig zijn met het "zwanger worden." Misschien zit je eraan te denken, alleen of samen met je vriend/man, of ben je al een tijdje bezig om zwanger te worden, misschien zijn er dames die al zwanger zijn. Sinds november 2013 ben ik gestopt met de pil, i.v.m. veel hoofdpijn. We hebben wel condooms gebruikt, maar nu niet zoveel zin meer in. Daardoor ben ik nu meer bewust bezig met zwanger worden. Het kriebelt steeds meer en zou ik niets liever willen. We zijn niet 'bewust' bezig met kinderen, maar als het wel raak mocht zijn, is het zeker gewenst. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen, dus als je in Friesland woont en je wilt mee kletsen, zie ik jullie berichtjes graag tegemoet. Groetjes!
Hoi lalaatje Ik kom ook uit Friesland, ben 23 jaar en ben er sinds deze week achter gekomen zwanger te zijn(zeer gewenst!!) Ik weet dat er nog een groep is van jonge meiden die proberen zwanger te raken. De pil vond ik ook troep, werd er heel naar van. Heb je hiervoor je cyclussen bijgehouden?
Gefeliciteerd Blemma, leuk! Ik weet dat er inderdaad nog een groep is, maar vond het wel leuk voor specifiek dames uit Friesland. Is toch wel meer in de buurt haha. Na de laatste pil had ik een cyclus van 28 dagen. Daarna 26 en 30 dagen. Gemiddeld zit ik dus op 28.
Dag dames! Ik kom ook uit Friesland Wat leuk dat er nu een topic is. Zelf nooit aan gedacht eigenlijk! Gefeliciteerd met de zwangerschap en ik hoop dat ieder hier gewoon snel zwanger is
Ik ben 22 jaar, heb 6,5 jaar relatie en woon 2 jaar samen! Ben 1 januari gestopt met de pil en vanaf toen om de dag aan het klussen
@lalaatje dat klinkt niet eens zo ver weg 30 jan.!! @Denise hallo spannend zeg dat jullie net beginnen! Hopelijk ben je gauw ontpilt en heb je een regelmatige cyclus! Ik voel me goed, af en toe een vlaag van misselijkheid of een steekje in mijn buik maar daar valt prima mee te leven
Ik heb ook niks gemerkt van het ontpillen, heb alleen deze keer hele erge pijn gehad tijdens eisprong.