Zoals gezegd dus donderdag een intakegesprek gehad. Dit ging heel goed. In het gesprek vertelde de arts ook dat we een goede kans hebben snel zwanger te worden. Dat vond ik nogal wat om zo te zeggen toch?! Ze werken samen met het EMC. Het EMC heeft als beleid, ondanks mijn leeftijd van 38, de eerste keer 1 embryo terug te plaatsen. Bij poging 2 en 3 mogen dit er 2 zijn. De punctie zal plaatsvinden in ons eigen ziekenhuis en de rest in het EMC. Met alle verhalen rond dit ziekenhuis ben ik toch een beetje nerveus hierover. Er is bloedgeprikt afgelopen donderdag. Dinsdag ziet ik op cd 21. Als de uitslag van het bloed dinsdag binnen is dan mag ik dinsdagsmiddags nog langskomen voor de medicijnen en de instructie. Anders wordt het de volgende cyclus. Het gaat nu wel allemaal hard. Ik kijk er nu weer naar uit. We vielen stil met het einde van de IUI pogingen.
Het EMC.... Ik hoor daar zulke wisselende verhalen over dat ik daar wel lichtelijk nerveus van wordt.
Meisje, ik heb ook zaterdag punctie gehad, 14 eicellen. Spannend nu! Wanneer hoor jij of er bevruchtingen zijn? Mar, spannend de intake, bijna starten!!
Niet doen hoor. Overal zitten mensen die blunders of fouten maken. Even los van de ziekenhuizen in het buitenland is de kwaliteit van de behandelingen in nl overall redelijk gelijk met hier en daar een uitschieter naar beneden of naar boven. Heb vertrouwen in je arts en het team hoor, jouw verhaal is anders moet je maar denken Wel fijn dat de arts jullie het gevoel gaf dat er genoeg 'te halen' is! Spannend hoor zo snel starten. Heb je er zin in?
Eekhoorn ik hoor dinsdag of er bevruchte eicellen zijn Woensdag hoor ik of er gezonde embryo's zijn Zo ja dan is woensdag de terugplaatsing
Mar75 jullie hebben als voordeel dat niet het EMC de regie heeft. Mijn verhaal is gewoon zwaar rot. Zij hebben ten onrechte dingen gezegd waardoor ik beschadigd ben. Mijn klacht is inmiddels in behandeling genomen en afgehandeld. Hoop dat ze er een les uit hebben kunnen trekken. Ken ook iemand die loopt bij het St. Franciscus en dat schijnt een super ziekenhuis te zijn.. @de dames 13 en 14 eitjes is een supermooie oogst hoor dames... ik ga voor jullie duimen!
Is ook zo natuurlijk! Ieder ziekenhuis heeft wel wat maar liever hoor je graag goede verhalen over het ziekenhuis waar je op aangewezen bent. Gek genoeg gaf het gesprek me weer energie. Ik hoop maar dat we dinsdag mogen starten. Anders wordt het volgende maand.
Wat ik wel gek vind is dat ze op je 38e zowieso maar 1 embryo terugplaatsen. En jeetje, wat een goede oogst inderdaad!!! Spannend hoor!
Zeker een mooie oogst! Hier ook maar 1 bij de vorige poging. Pas bij poging 2 eventueel 2 embryo's. Wilde best graag 2, maar de arts was redelijk resoluut
Maar de grens ligt toch bij 38 jaar? Tot 38 jaar is het 1 embryo en vanaf 38 jaar mag je zelf kiezen. Vind ik echt vreemd, want je verhoogt je kans zeker wel met het terugplaatsen van 2 embryo's. En al helemaal als je het zelf wilt (en er twee hebt natuurlijk, helaas had ik er bij mijn eerste poging maar 1)
Ik wist niet dat dat en 'recht' was, ben 39 nl. Had het idd graag gewild ivm kansen en had voldoende goede embryo's. Maar de arts nam in haar beslissing mijn gecompliceerde zwangerschap van de eerste mee die dysmatuur was, vandaar. Maar wij hebben voor het eerst een bonuscryo, dus toch een meevaller
hoi dames hier net teleurstellend berichtje... zaterdag 14 follikels bij punctie, maar slechts 1 bevrucht.... nu morgen terugplaatsing. helpen jullie duimen?
Wat een telurstelling eekhoorn. Maar je hebt er naar 1 nodig! Dus wie weet wordt dit hem wel Succes morgen
Eekhoorn, ik ga voor je duimen hoor! Er is er maar eentje nodig die blijft zitten (en tuurlijk is het balen voor een eventuele volgende poging dat je weer opnieuw moet spuiten en ook voor je verzekering, daar weet ik helaas alles van (1e poging 1 embryo en 2e poging 2 embryo's...) Maar een is genoeg!
Bij mij zijn van de 13 eicellen er 8 bevrucht Morgen de uitslag of daar ook een gezonde embryo erbij zit Wordt vervolgd