35+ en kinderwens

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 2de kindje, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2de kindje

9 aug 2009
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toplijst.......... helemaal mee eens;)

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

dankje wel
    ik laat het weten hoe het gegaan is

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

Ik heb mijn NOD vandaag, denk ik!!!!! Ik ben sinds ik met de borstvoeding ben gestopt 2 keer ongesteld geweest. Dat was iedere keer precies na 4 weken. De laatste keer was dus 3 augustus en vandaag is dus 4 weken verder. Deze maand ook weer voor het eerst geklust in de vruchtbare dagen zonder condoom. Ik ga nergens vanuit omdat ik denk dat mijn cyclus nog op gang moet komen maar goed het wordt zo wel een beetje spannend.

Ik ben gisteren wezen stappen met een vriendin. Er was een feestje, het was gewoon overdag van 14.00 uur tot en met 22.00 uur maar ik heb flink wat bier gedronken. Ik lag om 23.00 uur in bed maar ben helemaal brak omdat mijn zoontje tandjes krijgt en daar erg veel last van heeft en dus veel huilt 's nachts. Ik heb dus bijna niet geslapen en ben slecht van al dat bier:(:(:(.

Veel liefs
    Nataly

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

dankje wat vervelend lola ik wens jou ook sterkte

ik laat weten hoe het is gegaan

knuf van mij

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    @ Marnat : Balen meid. Hopelijk heeft de gyn deze week beter nieuws voor je.

dankje tweedekindje

we zullen vanmiddag wel zien en horen wat de gyn ons te vertellen heeft
    en of ze ons kan helpen

ik laat het weten

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    @ Marnat
    Lola2
    Linda73
    Voor jullie allemaal een dikke knuffel, balen van die ongi!!!!! Kan jullie alleen maar steunen en als je wilt klagen, huilen schelden dan kan hier natuurlijk. Wij weten allemaal hoe het voelt.

@Lin71, succes met je HSG en kijkoperatie. Ik heb dat ook gehad en ik vond het heel erg meevallen. Ik was de volgende dag alweer op de been heb alleen een beetje last gehad van de sneetjes in mijn buik.

Succes allemaal

Veel liefs
    Nataly

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ iedereen bedankt voor het succes wensen.
    Mochten jullie direct doorgaan met zwanger worden na de HSG? IK heb namelijk 4 sept ongeveer mijn eisprong.

Oppas is geregeld voor woensdag dus als ik mij niet echt happy voel kan dochterlief naar oma.

Tot woensdag ofzo .
    Enne dan hoop ik roze nieuws te lezen.

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    35+-ers met Kinderwens:

2eKindje (37): Clomid
    Chilin (35):
    Giegel (36): 4e IUI op 17-08
    IreneH (39): 1e IUI met puregon en pregnyl op 20-08
    Lin71 (38): 01-09 HSG en laparascopie
    Linda73 (36): 2e IUI mislukt
    Loe (34): 01-09 afspraak fert.kliniek
    Lola2 (42): 1e IVF mislukt
    Marnat (37): 31-08 afspraak zh
    Nataly1972 (37): 07-09 afspraak zh

Wachtbankje:
    Giegel: testen vanaf 03-09
    IreneH: testen vanaf 03-09
    2eKindje: testen vanaf 08-09

Zwanger!!!
    Sloppyslayer:
    na 7 keer IUI en 1 keer IVF

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat al het vet gedrukte verloren.

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Linda73. Ik las op het IUI topic dat je ongi bent geworden. Da's weer mooi K*T. Kan me je verdriet en teleurstelling goed voorstellen. Sterkte!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @lola: Sterkte meid! Ga je zelf maar lekker verwennen!

@Lin: Als het allemaal goed is met je HCG dan loopt het contrastvloeistof er gewoon weer uit en kan je volgens mij gewoon blijven oefenen. Bij mij was het helaas niet zo en ik moest aan de antibiotica en rust houden.
    Heel veel succes! Ik duim voor je dat je een goede uitslag hebt!
    En de lijk operatie ook als ze niks vinden ben je al snel weer op de been hoor.

@Lijst: Ik voel me zeer vereerd dat ik er ook bij mag staan en dat ik het voorbeeld ben. Ik hoop dat vele hier binnen kort die voorbeeld gaan volgen hoor!! Ik ga zeker voor jullie allemaal duimen :D

@marnat: Ik hoop dat bij de Gyn alles goed verlopen is.

11. linda73

linda73 Actief lid

22 jul 2009
    114
    0
    16
    Irene, dank je wel, ik zal ook voor jou duimen!

sloppyslayer: gefeliciteerd en geniet er van!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Vandaag dus bij de gynaecoloog geweest.

Het viel allemaal reuze mee.
    Inwendige echo gehad en alles ziet er goed uit. Enige minpunt is dat ik een vleesboom blijk te hebben. Maar de vleesboom zit op een gunstige plek dat die eventueel makkelijk te verwijderen is. Bovendien zit hij aan de buitenkant van de baarmoeder en heeft geen invloed op een eventuele zwangerschap. Ze gaan nu overleggen of het noodzakelijk is om de vleesboom te verwijderen.
    Verder gaan alle onderzoeken wel van start en mag ik volgende week maandag, woensdag en vrijdag weer naar het ziekenhuis om te kijken hoe het eitje zich ontwikkeld en op het moment van springen moeten we een samenlevingstest doen.

Wordt dus een drukke tijd en we hopen er het beste van.

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    35+-ers met Kinderwens:

Chilin (35):
    Lin71 (38 ): 01-09 HSG en laparascopie
    Linda73 (36): 2e IUI op 18-08
    Marnat (37): 07-09 afspraak zh

Wachtbankje:
    Linda73:
    testen vanaf 01-09

Zwanger!!!
    Sloppyslayer:

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Marnat: Dat is allemaal goed nieuws!! Ja het word een drukke periode met veel ziekenhuis bezoek, maar het eerste hebben jullie nu gehad hopelijk hebben jullie snel nog meer goed nieuws :D

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    35+-ers met Kinderwens:

Chilin (35):
    Lin71 (38 ): 01-09 HSG en laparascopie
    Linda73 (36): 2e IUI op 18-08
    Marnat (37): 07-09 afspraak zh

Wachtbankje:
    Linda73:
    testen vanaf 01-09

Zwanger!!!
    Sloppyslayer (35):

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

we doen het voor een goed doel toch?

en we zien wel wat de eitjes doen stiekum kunnen ze niet zijn en verstoppen ook niet want ze worden gevolgd hihi

ja en wie weet snel goed nieuws we zullen zien

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Marnat: Het is voor een heel goed doel! Nee, sorry eitjes vluchten kan niet meer :D:D:D

18. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal!

Hoe is het met iedereen???....'t is wat rustig :(

Ik heb giga hoofdpijn, bij mij vaak een teken van een naderende ongi. Loop nu al te balen terwijl het nog helemaal niet het geval is.:)

19. Loe

Loe Niet meer actief

........endje rijden ja. echt wel anderhalf uur. Was een superaardige dokter en hij vond dat ze hier star ons verhaal gehoord hebbende. Hij gaat nu in overleg en gaat me volgende week 's avonds bellen over wat er uit het overleg gekomen is.
    Ik heb hem ook gevraagd over het oprekken van de baarmoedermond. Hij zei dat dat heul errug pijnlijk was en waarom dat niet onder narcose was. Ik dus geen idee. Hij zei dat hij dit weleens wilde zien: hij heeft een echo gemaakt, en slijvmlies was 5.9mm dus wel weer wat opgebouwd. Maar daarna ging hij wat pakken aan instrumenten! ik kneep m wel even. Bleek een spuitje en cathetertje voor iui. Die kreeg hij zonder problemen door de baarmoedermond, dus geen vernauwing! Ik ga dat dus ook donderdag niet doen. Hij zei je kunt zeggen dat het hier prima ging, dus geen vernauwing. Tja......we kunnen helaas niet zeggen dat we daar zijn geweest, want dan kunnen we niet meer terug komen in ons ziekenhuis. Vinden ze niet leuk om het maar even tactisch te zeggen. Wel ga ik vragen om een kuur primolut/provera. Dat ik die oprekking niet wil, daar ga ik als argumentatie maar aanhangen dat die enorme slijmprop er ook doorgekomen is en er geen duidelijke reden is gegeven waarom het moet gebeuren (zei hij ook).

Dus.........fijn gesprek, fijne arts.

Nu hebben we kopieen van onze medische info die we mee hadden genomen, maar ook een kopie van zijn aantekeningen van het gesprek. Nu lijkt er bij rechter overium te staan: pco. Maar ik kan het niet goed lezen. Heb het ingescand, willen jullie dan even proberen mee te ontcijferen? Dat hoop ik namelijk niet dat dat er staat. Maar misschien, hopelijk, staat er gewoon iets anders!

http://i31.tinypic.com/f42zd.jpg

20. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wat is het hier rustig zeg!!!!!

Ik ben vandaag ongi geworden, helaas! Had het ook wel verwacht. Nu maandag maar naar de eerste afspraak met de gyn voor waarschijnlijk weer IUI.

Het vervelende is dat ik maandag nog steeds ongi ben voor een eventuele inwendige echo en ik dan op dag 5 zit dus te laat ben met het innemen van Clomid. Zal dus oktober gaan worden.

Ik laat weten hoe de afsrpaak ging.

Veel liefs
    Nataly

Deel Deze Pagina