35+-ers met Kinderwens: 2eKindje (37): Clomid Chilin (35): Giegel (36): 4e IUI op 17-08 IreneH (39): 1e IUI mislukt, 11-09 afspraak zh Lin71 (38 ): HSG en laparascopie gehad 14 okt uitslag Linda73 (36): 2e IUI op 18-08 Loe (34): 01-09 afspraak fert.kliniek Lola2 (42): 1e IVF mislukt Marnat (37): 07-09 afspraak zh Nataly1972 (37): 07-09 afspraak zh Wachtbankje: Giegel: testen vanaf 03-09 2eKindje: testen vanaf 08-09 Lin71: testen vanaf 18-09 ondanks tegen beter weten in Zwanger!!! Sloppyslayer (35): na 7 keer IUI en 1 keer IVF Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat al het vet gedrukte verloren.
Thanks! Ik heb het dit keer ook moeilijker dan voorheen. Zit nu weer met tranen in mijn ogen Na een IUI hoop je toch nog iets meer dat het gelukt is. Terwijl eigenlijk de behandeling bij mij niet goed gelukt was. Ze hebben het in mijn baarmoederhals ingebracht en dus niet in mijn baarmoeder, want daar kwamen ze niet bij. Volgende week vrijdag hebben we een afspraak in het zh. Ze zouden ons 'geval' gaan bespreken in het team van het zh en in het team van het UMCU. Ik word dus in ieder geval goed besproken Ga dus nu ook niet verder met 2e IUI, want dat vonden ze niet zinvol. Ben erg benieuwd waar ze vrijdag mee komen....
Gadverdegadver Irene, wat is het toch telkens weer een zware teleurstelling he? Overweeg je wellicht IVF (als het ziekenhuis daarmee instemt)? Met mij gaat het wel weer. Vorige weekend (weekend waarin mijn menstruatie doorbrak) was dikke shit! Toch nog emotioneler dan dat ik zelf had verwacht. Gelukkig kon ik maandag weer gaan werken wat momenteel voor mij het beste medicijn is. Gewoon domweg werken. Irene, ik wens je sterkte en hopelijk haal je over een paar dagen weer de moed en de positiviteit uit de kast! Liefs, Lola2
Dit soort lieve reacties doet mij goed!!! Ja wij overwegen IVF, we staan al op de wachtlijst. Probleem is alleen dat ze dus moeite hebben om mijn baarmoeder in te komen. Ze komen automatisch in die loze ruimte die ik heb door mij keizersnee. Dan moeten ze als het ware de bocht om, om in mijn baarmoeder te komen en dat is blijkbaar erg lastig. Dus bij IVF zullen ze met de TP daar ook last van hebben. Vandaar dat het nu eerst in de medische teams besproken gaat worden.... Fijn om te horen dat jij je weer wat beter voelt Lola. Ga je nu door voor de 2e IVF? Of hadden ze nog cryo's??
@ Irene ^$&(@^%&(@($_^!( F*ck zooi zeg. Ik hoop echt dat ze vrijdag goed nieuws voor je hebben!!! @ iedereen Dike knuf voor iedereen die het gebruiken kan.
Van mij ook een dikke knuffel voor iedereen die ongi is geworden en er een beetje doorheen zit. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het NU NOG niet zo erg vind om ongi te zijn. Luca is nog jong (8 maanden) en we zaten nog maar in de 1ste ronde van het weer zelf proberen. Ik ben ook nog maar voor de 3e keer ongi na mijn borstvoeding. De tereurstelling zal vanzelf weer komen als het vaker niet lukt en vooral na de IUI behandelingen die ik waarschijnlijk weer ga krijgen. Veel liefs Nataly
@Irene: Oh! das mooi kl*te! Ik kan me je verdriet heel goed voor stellen hoor! Vorig jaar waren wij net met de laatste 3 IUI pogingen begonnen en ik hoopte zo dat ons de IVF bespaart zou blijven............krijgen we het nieuws dat mn schoonzusje 5wkn zwanger is! We hadden een feestje bij mijn ouder iedereen helemaal blij en groot feest en ik kon alleen maar uit brengen.....ze is net een week overtijd Er kan nog zo veel gebeurten... Iedereen boos op mij natuurlijk en ik ga naar het toilet en ja hoor onze eerste IUI poging was mislukt! Op die momenten heb ik zo vaak de handdoek in de ring willen gooien en willen zeggen ik stop ik wil geen kind meer! Heel veel sterte meid en op naar de volgende ronde!
Herkenbaar allemaal, Ik heb zelf voor 14 dagen terug zo'n vreselijk weekend gehad en ook de vrijdag en donderdag ervoor. Ik wist dat mijn ongi er aan zat te komen. Een hele goede vriendin van mij zei toen dat wij er niet zo mee bezig moesten zijn dan zou het wel lukken (**&^%^$#@#@ alsof dat kan als je 3 tot 4 keer in 8 dagen voor FM naar het ziekenhuis moet. En toen hoorde wij via via dat manlief zijn broer vader was geworden van een zoon en tot op de dag van vandaag nog geen kaartje of niets. Bleh dat zijn ook de momenten dat ik denk laat maar ik kap ermee. En wij zijn net geen jaar bezig maar toch ........ Ik moet zeggen dat ik jullie allemaal stuk voor stuk kanjers vind zoals iedereen met elkaar omgaat hier !!!!!!!
Om even terug te komen op jouw vraag Irene, ja wij gaan door voor ronde 2 IVF. Helaas zijn er geen cryo's dus we gaan weer voor de punctie Ik start op cyclusdag 21 weer met decapeptyl. Dus over een week of 2 zit ik weer volop in de race. Van de week heb ik even kort tel. met de fert. arts gesproken (n.a.v. mislukte 1ste IVF poging.). Zij had 'mijn situatie en score' in fert. team besproken. Besluit was dat ze me dus een 2de poging aanbieden omdat ze onze score, gezien mijn leeftijd, goed vonden. De kans dat het gaat lukken blijft weliswaar klein, zei ze me. Tja, dat weten we nu ook wel, toch?! Groetjes, Lola2
hoi meiden wat lees ik vervelende dingen ik kan alleen maar zeggen allemaal een dikke knuffel van mij hier gaat het goed ma wo en vrijdag worden mijn eitjes gevolgd ik wacht dus af wat die gaan doen 1 ding kunnen ze niet verstoppen hihi
Misschien geeft mijn bericht weer een beetje hoop......... De vierde IUI poging is gelukt Ik ben zwanger!
35+-ers met Kinderwens: 2eKindje (37): Clomid Chilin (35): Giegel (36): 4e IUI gelukt IreneH (39): 1e IUI mislukt, 11-09 afspraak zh Lin71 (38 ): HSG en laparascopie gehad 14 okt uitslag Linda73 (36): 2e IUI op 18-08 Loe (34): 01-09 afspraak fert.kliniek Lola2 (42): 1e IVF mislukt Marnat (37): 07-09 afspraak zh Nataly1972 (37): 07-09 afspraak zh Wachtbankje: 2eKindje: testen vanaf 08-09 Lin71: testen vanaf 18-09 ondanks tegen beter weten in Zwanger!!! Sloppyslayer (35): na 7 keer IUI en 1 keer IVF Giegel (36): 4e IUI Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat al het vet gedrukte verloren.
Dankjewel Irene! Lijkt dat raar om het zo te zien, maar wel heel erg leuk om niet meer op het wachtbankje te zitten Wat jullie nog niet weten is dat mijn jongste dochter sinds woensdag in het ziekenhuis ligt, dus ik ben hier niet zoveel als anders. Ik ga zo ook weer naar haar toe.
@ Giegel : GEFELICITEERD!!! Ik wens je een fijn zwangerschap en dat wij je maar snel mogen volgen. Waarom ligt je dochter in het zhuis? Ik hoop niets ernstigs. @ IreneH : Hoe gaat ie meid? @ hier : morgen mn nod dus ik duim me suf
Ik zie net dat ik ook op de lijst sta.Wij gaan gaan in elk geval eind sept naar de huisarts,hebben nog geen datum want we moeten eerst nog zorgverzekering in Australie regelen.