mooi lijstje, de neuroot in mij is weer gerustgesteld Mag er nog bij: 11 maart extra echo @duizeligheid, dat lijkt me echt vervelend als je zo draaiend in je bed ligt. hielp het eten? Ik ben wel snel duizelig bij het opstaan, maar ik heb van nature al een lage bloeddruk. Ik word trouwens ook vaak 's nachts wakker met enorme honger. Maar ik vertik het om midden in de nacht te gaan eten Anja, nog heeel even! fijn dat je kunt beginnen met piesen
Anja en Didi vandaag ook naar de VK toch ? Ik ben net terug Ik had eigenlijk alleen controle en hartslag luisteren maar toch een echo gekregen De baby is goed gegroeid en alles ziet er netjes uit Helemaal blij bij het luisteren van de hartslag hoorde ze niks,daarvan schrok ik maar dat was niet nodig zei de VK want dat komt vaker voor. Daarom mocht ik een echo en gelukkig zag alles er prima uit De placenta ligt precies aan de voorkant dus daarom kon ze de hartslag niet horen en kan het ook wat langer duren voordat ik de baby kan voelen bewegen. Maar na zo een mooie echo ben ik weer helemaal blij
Jep.... bijna vanaf de eerste dag... en bijna 24/7... zo vervelend Ik durf dus ook niet meer te fietsen of met dreumes in de draagdoek te lopen, want ben bang om onderuit te gaan. @Anja Ik heb aan je gedacht! Hoe was het?
Lieve meiden, we hebben de echo gehad. Alles ziet er goed uit en volgens de arts zelfs prachtig! En..... We hebben twee kloppende hartjes gezien... We krijgen een tweeling!!!! Echt nog ongelooflijk! We hebben net twee mutsjes gekocht... Nu genieten en staren naar de echo! We moeten wel onder controle blijven bij de gyn in het LUMC, dus niet naar een verloskundige. Prima! We krijgen dan ook extra echo's en controles. 24 mrt nog 1 echo bij de ivf arts en dan over naar de afd verloskunde ))
Ohhh wat super Anja! Dubbel gefeliciteerd Kan mij voorstellen dat je helemaal in de wolken bent. Fitty, fijn dat bij jullie alles goed is. Mag om kwart voor vijf heen, dan is vl klaar met werk en voor hem ook makkelijker om mee te kunnen. Hoop het hartje te kunnen horen of anders inderdaad een echo. Ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant en kan het langer duren voor ik wat voel. Toch heb ik soms wel eens rare kriebels in mijn buik en hou mezelf maar voor dat het mijn darmen zijn. Volgens mijn neefje en mijn buurvrouw wordt het een meisje. Beide zijn zij "helderziend" dus het zal mij echt benieuwen. Jongensnaam hebben we al maar voor een meisje komen we er maar niet uit.
Fitty 37 jaar 1e kindje uitgerekend 30 augustus Didi78 36 jaar 1e kindje uitgerekend 1 september Sun123 35 jaar 1e kindje uitgerekend 15 oktober Miepje123 37 jaar 1e kindje uitgerekend 15 oktober Anja1977 37 jaar 1e kindje uitgerekend 23 oktober Katenhond ? 2e kindje ? MiniMeInside ? Afspraken Maart 05 maart Anja1977 1e echo fitty controle verloskundige Didi78 controle verloskundige 10 maart Miepje123 Intake bij verloskundige fitty controle ziekenhuis 11 maart Sun extra echo 17 maart fitty pretecho 20 maart Sun termijnecho + afspraak gyn prenatale screening April 16 april Didi 78 20 weken echo
Anja, gefeliciteerd! Wat ontzettend mooi, twee hartjes! Wow! Het verbaast me niks gezien je hoge hcg waarden geniet ervan!! Voordeel is ook extra vaak een echo om je wondertjes te bekijken
Hier ook weer alles goed. Hartje gehoord en tjee dat lijkt wel.een sneltrein zeg. Dacht de laatste dagen mijn zenuw in mijn been minder werd maar vandaag was het weer goed raak. Mag wel nog langs de gynaecoloog. Een paar jaar geleden heb ik pap3a gehad met hpv virus. Toen heb ik een ingreep gehad en nu wil de verloskundige aan de hand daarvan advies of ze nog ergens extra op moeten letten. Morgen maar een afspraak maken en 2 april weer naar de verloskundige. Duizeligheid hoort er overigens gewoon bij. En ik mag weer naar de sauna, jippie.
Fijn didi dat je het hartje hebt gehoord! En minder van je zenuwpijn... Ben je een sauna fan? Dat wordt dan weer chillen 😎 We zijn bij m'n schoonouders geweest, echo's laten zien. Ze waren door t dolle heen!! Echt zo gaaf. Wil t nu wel van de daken schreeuwen.. Maar dat doen we toch nog maar ff niet. Ik voel me nu ook echt meer zwanger na de echo, nu nog wennen dat het er twee zijn
Wow allemaal mooie echo's! Hoe fijn is dat . Een tweeling Anja, super! Lijkt me inderdaad wennen aan het idee en nadenken over praktische zaken, maar wel ontzettend leuk. Ik voel me ook meer zwanger na die eerste echo, dat is toch de bevestiging die je graag wil hebben. Werkt wel door in mijn hoofd. Nu op naar dinsdag en hopelijk nog steeds een mooi kloppend hartje (ik vind het weer spannend, blijf toch onzeker terwijl het wel goed voelt). Ook hier al aan het nadenken over namen. In al die maanden dat we aan het proberen waren zwanger te worden al wel wat namen opgeschreven die we leuk vonden, maar om er nu echt over na te gaan denken is andere koek. Wel leuk!
Al die tijd hebben "we" kunnen fantaseren en nu is het echt! Leuk miepje dat jullie over namen nadenken. Zitten je man en jij een beetje op 1 lijn? Ik heb vannacht slecht geslapen, beetje piekeren, tweeling... Ik ben best onzeker of ik wel weet wat ik moet doen als de baby er is, nu dus twee baby's! Heb geen kleine neefjes of nichtjes waar ik opgepast heb ofzo. Vanmorgen dus weer tranen met tuiten.. Heerlijk die hormonen, want ik stop met huilen en begin me toch te lachen Ook weer misselijk. Het zal in de loop der tijd best gaan vervelen die kwaaltjes, maar nu koester ik ze en ga ik realiseren dat ik echt zwanger ben na 2,5 jaar.... Fifty, heb jij je sollicitatiegesprek gehad?
Fijn dat je het hartje hebt gehoord Didi, is toch weer een gerust gevoel Heb je ook zo een folder van de 20 weken echo mee gekregen? Ik keek er eigenlijk naar uit naar deze echo, maar nu ik vanalles gelezen heb vind ik het ook een beetje eng, maar dat is normaal denk ik?
Anja dat piekeren herken ik maar dat hoort er volgens mij ook bij de sollicitatie ging goed, ze reageerden heel leuk en eigenlijk heel goed op het zwangerschap nieuws. Alleen moeten ze wel even kijken wat voor contract ze me gaan aanbieden ivm de late diensten/ nachtdiensten die ik nu niet kan draaien. Maar dat hoor ik begin volgende week
Wat een goed nieuws hier allemaal, laten we die positieve flow er in houden! Fitty, gefeliciteerd met je baan! Fijn dat ze positief reageerden! En geen nachtdiensten lijkt me inderdaad wel zo prettig. Anja, dringt het al een beetje door dat je een TWEELING krijgt . Of werd je wakker met zo'n gevoel van 'is het nu echt zo of heb ik het gedroomd?' Ik merk dat de spanning voor de volgende echo langzaam ook wel toeneemt. Nu net een paar dagen wat minder klachtjes en dan slaat de twijfel meteen weer toe. Maar het is nog te doen. Morgen geven we een housewarming dus vanavond en morgen genoeg afleiding, zondag lig ik waarschijnlijk voor pampus en dan is het alweer maandag en dus bijna woensdag
Fifty, wat goed zeg! Top werkgever! Sun, het blijft gewoon spannend he? Ik denk dat er naar elke echo toe wel onzekerheden zijn. Maar je bent gewoon helemaal ontzettend verschrikkelijk zwanger! 😃 Twins, besef t echt nog niet... Zag vanmorgen op de markt al wel een paar moeders met tweeling wagens zei nog tegen Oscar ( mijn man ) zo lopen wij straks ook. Het is ongelooflijk....