35+ en net zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Miepje123, Feb 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hou moed Miepje! Bloedverlies kan erbij horen, zonder dat het iets slechts hoeft te betekenen. Je hebt t eerder gehad en een prachtig kloppend hartje gezien!
    Knuf!

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu miepje?

3. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miepje, oh dat is weer schrikken zeg :(. Maar inderdaad, je hebt het eerder gehad en daarna bleek alles goed te zijn en een mooi kloppend hartje! De kans dat het goed zit is groter dan de kans dat het mis gaat! Maar ik snap je angst wel hoor, ik zou ook gek worden geloof ik. Gelukkig morgen een echo! Knuffel

4. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    Spannend Miepje:(. Hoe is het nu? Nog een beetje kunnen slapen?

5. Miepje123

Miepje123 Actief lid

Jan 5, 2014
    206
    98
    28
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds een beetje bloed/bruinverlies. Geen buikpijn en het wordt (tot nu toe) niet erger. Ik ga mezelf weer een google verbod opleggen, ik blijf zo piekeren. Heb niet het idee dat het nu een mk is, maar blijf een beetje zenuwachtig dat het later misschien wel doorzet. Voor nu ga ik heel hard proberen om in de positief denk modus te komen: heb al zo lang van bloedverlies, dat is uitgezocht en kan geen kwaad, ben er zwanger mee geworden en wil er zwanger mee blijven!
    Hopelijk morgen weer een goede echo...

6. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo meis, snap je onrust wel hoor! Zou ook flippen!
    Maar bruin is oud bloed en geen krampen is ook een goed teken.
    Gelukkig morgen de echo, hoe laat is de afspraak?

Ik heb vanmiddag een positiebroek gekocht bij de Prenatal! Wel raar hoor en ook om zo openlijk over m'n zwangerschap te praten. Wij hebben t nog niet wereldkundig gemaakt. Denk zo rond de 11e week
    Maar t zit fantastisch! Ook de h en m in geweest, maar daar hadden ze maar 1 rek en geen jurkjes. Ook zijn de broeken niet te verstellen met elastiek. Ook nwe bh's gekocht bij de Hunkemöller, die van de Hema waten echt te klein. De miss etam had hier geen positie kleding :(
    Ben ca 2,5 uur weggeweest, helemaal kapot! Eerst uur geslapen. Valt niet mee hoor zwanger zijn.... 😃😃

7. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

Jan 1, 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Aah Miepje wat rot! Ik heb rozeverlies gehad in het begin, en een wek of 2 terug nog weer een keer.
    Ook ik was gelijk in paniek, maar ook geen krampen.
    Moed houden, hoe moeilijk ook!
    Hoop dat het hier bij blijft, schijnt ook innesteling te kunnen zijn hoorde ik toen...

Pfff ik ben echt té moe om iets op te slaan!
    Gister ff met vriendin en haar kindjes naar de stad gelopen, en daarna in de avond nog weer eens gaan salsadansen en vanmiddag werken... geen goede combi voor mij blijkt nu maar weer haha!
    Oven aangezet, en niet te moeilijk en veel meer doen vanavond dus.

@Anja, heerlijk dat je al een positiebroek hebt kunnen kopen :) Hier nog steeeeeeds niet nodig. Al merk ik dat buik inhouden (wat ik als mijn normale houding heb) niet meer heel fijn aanvoelt aan het eind van een avond hahaha!

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mini me, *chill modus aan *

Didi, zou je mij de link nog willen sturen voor mooie jurken :)

9. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    "Tra la la la" zo lag ik vanmorgen weer om 5.15 klaar wakker in bed. Hebben jullie dat ook? Daarna kwam de ochtendmisselijkheid en dat is nu weer gezakt. Gezellig met manlief ontbeten en nu weer in bed. Hopelijk nog even uurtje slapen. 😴
    Miepje, succes vandaag, gaat helemaal goed komen!
    Is t leuk om de echo's met elkaar te delen hier? Of is dat te persoonlijk?

10. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miepje, succes vandaag! En hopelijk veel plezier!

Anja, ik slaap wel bar slecht, maar meer moeite met inslapen en doorslapen. Vanochtend zelfs na de wekker weer in slaap gevallen en dat heb ik dus nooit! Gelukkig toch nog op tijd wakker geworden voor het werk. Kan wel wat cafeïne gebruiken, behalve dat dat me enorm tegenstaat ;)

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    En... Wakker worden gelukt Sun?
    Over cafeïne... Ik drink nooit koffie ( soms een latte machiato, maar dat is meer warme melk dan koffie :) ) maar verder dus thee.
    Sinds m'n zwangerschap alleen rooibos omdat daar geen theïne in zit en je onbeperkt mag drinken.

12. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha, nou ik slaap nog steeds een beetje ;)
    Ik lust eigenlijk ook helemaal geen koffie, drink normaal alleen door de week 1 kopje zodat mijn darmen leeg zijn (sorry voor de details :)) en ik daar niet zo'n last van heb..
    Thee staat me ook tegen, dus ik drink heet water ;). Maar de laatste week heb ik vooral zin in koud eten en drinken. Dus de ijsjes zullen er straks bij mooi weer wel goed in gaan ;)

13. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Peerijsjes liggen hier al in de diepvries 😃😃

14. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    Hi Miepje hoe is het gegaan vandaag ?
    Dames :) ik slaap als een roosje :D vooral sinds ik zwanger ben, drink ook geen koffie/ redbull of andere caffeine meer, alleen af en toe een kopje sterremint of groene thee maar ook hoogtens 3x in de week, voor de rest smoothie, optimel en water :)

Ben net terug van de gyneacoloog die ging naar mn bekken kijken of die niet te small waren voor bevalling (ivm veel paardrijden vanaf jongsaf aan) maar daar kon ze weinig van zeggen. Er staat nu wel zwart op wit dat ik in het ziekenhuis ga bevallen, en we gaan voor natuurlijke bevalling maar als dat moeilijk word of te lang duurt krijg ik keizersnee. Wel heel gerust na het fijne gesprek met de gyneacoloog :)

Ik ben nu beetje rond aan het kijken voor zwangerschapscursus of yoga en zwangerschap zwemmen :)

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het gesprek goed is gegaan. Lijkt me wel rust geven nu alles op papier staat.
    Wat voor smoothies drink je?

Ik ga denk ik op den duur zwangerschapsyoga doen. Ik kan soms wat hoog in m'n ademhaling zitten, hyperventileer snel, dus kan wel wat technieken en ontspanning gebruiken. Maar dat duurt nog ff.
    M'n broek die ik gisteren heb gekocht is toch te groot. Geruild en nieuwe gekocht met een heerlijke losse, luchtige broek en een super schattig roze top. En stond ik me even weg te smelten bij al die lieve mooie babyspullen.... 😃

16. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fitty, wat fijn dat het een goed gesprek was. Kan me voorstellen dat het een geruststellend idee is als alles op papier staat. Kunnen ze later in je zwangerschap nog wel iets zeggen over de breedte van je heupen? Was er trouwens een aanleiding dat ze daar naar gekeken hebben?

Anja,,leuk he die baby spulletjes? Ik was vandaag in de prenatal een kraamcadeautje kopen en was zo raar. Er stond een maxicosy in de etalage en opeens drong het tot me door dat wij die binnenkort ook echt nodig zullen hebben. Heel raar besef momentje, maar wel mooi! Dringt het bij jou al een beetje door? En bij de rest? Ik vind het nog steeds onwerkelijk.

17. Miepje123

Miepje123 Actief lid

Jan 5, 2014
    206
    98
    28
    NULL
    NULL
    Hier weer een goede echo binnen :)! Goed gegroeid en een mooi kloppend hartje. Geen stolsels oid in m'n baarmoeder te zien, dus het bloedverlies is niet verklaarbaar en zal hoogst waarschijnlijk m'n gewone gevoelige baarmoedermond zijn. Pfffffff.......Da's wel weer een opluchting.
    Paar dagen super slecht geslapen dus zo lekker crashen op de bank.

Gek hè, om je te realiseren dat je al die babyspullen ook nodig gaat hebben. Dat waren altijd dingen voor anderen, maar nu niet meer :).

18. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn Miepje! Wat een opluchting! Ik hoop dat ik morgen mag volgen met goed bericht. Het blijft spannend, ergens zit toch een angst dat het hartje gestopt is :(

19. Miepje123

Miepje123 Actief lid

Jan 5, 2014
    206
    98
    28
    NULL
    NULL
    Ja die angst is herkenbaar. Ook al weet je dat je nu aan de gunstige kant van de statistieken bent gekomen. Er blijft dan een duivels stemmetje dat steeds roept: ja maar...stel dat... Ik ga voor je duimen morgen!

20. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Miepje, wat heerlijk meis!! Gefeliciteerd 😘
    Hoe laat mag jij morgen Sun?

Share This Page