Nee aangezien het minimaal was en geen krampen vinden ze het onschuldig. Ik ga er gewoon voor. Ik wil graag wat meer vertrouwen krijgen in mn lijf. Iedere echt is voor mij mega stressvol dus dit is eigenlijk wel prima zo. Anders ook erg slecht voor de kleine... tnx lieverds
B4bi3tj3, wel fijn dat er nog steeds iets zat, en op de goede plek! Ook ik ben na de eerste echo terug gezet met 7 weken. Nog even 3weken geduld hebben, ook al lijkt dat zoooooo lang!! Hier een goede echo gehad, beeb lag heerlijk te spartelen en hield de beentjes stijf tegen elkaar aan. Uiteindelijk heeft ze het toch nog kunnen zien en..... it's a boy!!!! Het rozeverlies was dus geen teken wel is het weggebleven na vanochtend gelukkig. Heb het vaker gehad, en elke keer was het heel kort. Nog steeds vind ik de hele zwangerschap onwerkelijk, kan het nog steeds niet geloven dat er iets groeit in mij haha!
@MiniMe Leuk, een jongen! De eerste in dit groepje, toch? @B4 Wat fijn dat de echo goed was! Idd proberen om vertrouwen te krijgen of misschien je er bij neerleggen dat je het gewoon heel erg spannend vindt? (dat probeer ik nu te doen, geen idee of het helpt @Anja Hoop dat je vannacht beter slaapt! @Miepje Nog twee nachtjes tot de echo! wij zijn nu ook echt aan 't aftellen naar de echo Heel bijzonder maar ik denk dat ik bib al heb voelen "fladderen". Is wel heel vroeg, maar ik voelde bib de vorige maal ook heel vroeg en bij navraag bleek dit wel te kunnen. Zo bijzonder. Hier loopt 't allemaal even moeilijk. Dreumes heeft de griep (again, we waren er net een halve week van vrij) en ondergetekende heeft dus al twee nachten nauwelijks kunnen slapen (misschien twee uurtjes per nacht). Continu huilen, mamamelk willen, vooral niet door papa getroost willen worden en overdag ook alleen maar mama willen.... Als ik naar het zielige koppie kijk, vind ik het hartstikke zielig, maar oh man... wat ben ik moe
SUperleuk Mini... een jongetje Mij maakt het echt niet uit wat het wordt/is. Als het maar gezond is. Cliche maar waar Ik probeer inderdaad op tijd rust te nemen. Dan kom ik ook tot rust en dat neemt spanningen weg. Verder wat sporten (ik doe 2x per week aan karate) en lezen en uiteraard werken. De dagen kruipen echt voorbij... Beterschap met de dreumes KatenHond
Minime, gefeliciteerd een jongen!! Superleuk! Ben benieuwd hoe de verdeling zal zijn straks in dit clubje... Katenhond en Anja, slaap lekker! Hopelijk komen jullie een beetje tot rust. Trusten, deze oma houdt t niet meer vol vandaag
MiniMe een jongen, wat leuk! Nu op zoek naar leuke spulletjes voor zijn kamer. B4bi3tj3, wat fijn dat je even hebt kunnen gluren en dat het goed is. Blijven duimen en straks zie je gewoon een hartje kloppen! Katenhond, beterschap voor je dreumes, hoop dat je zelf een beetje kunt bijslapen. Je hebt je energie hard nodig. Vandaag zelf weer een dagje vrij samen met vriendlief die nu lekker in de tuin aan het rommelen is. Zelf ben ik de hond van mijn ouders en eigen hond even netjes in de vacht aan het zetten (scheren) en heb net een leuk wiegje via Marktplaats gekocht hier op het dorp en opgehaald. Zo lekker in het zonnetje genieten en lezen over van alles en nog wat
Didi, wat een super leuk wiegje zeg! Ik heb echt een slechte dag vandaag, super misselijk en ben ziek van werk weg gegaan (of eigenlijk niet ziek maar zwanger ) en 1,5 uur liggen slapen 1 vd meiden van een ander clubje hier waar ik vrij actief ben heeft vandaag te horen gekregen dat het hartje gestopt is met kloppen. Het hartje was al laat begonnen met kloppen, ze was al terug gezet in tijd en ze had bloedverlies (oftewel andere situatie) maar de stress voor morgen komt spontaan op Uhmm..wil hiermee niemand angst aanjagen overigens
Heerlijk he, zwanger zijn! wel een goede bevestiging toch? Hielp t slapen een beetje? Wat een akelig verhaal, maar ik maak erop uit dat het vanaf het begin al niet helemaal goed zat. Dat is bij ons allemaal niet zo! Maar wat verdrietig 😢 Ik ben vanmorgen (weer) bij de Prenatal geweest. Positie jeans gekocht en even "gereden" met de bugaboo twin. Zo gaaf en toch nog zo onwerkelijk dat wij daar straks ook mee lopen met onze kindjes... Ik heb sinds gisteren wel weer wat meer een trekkerig gevoel rondom schaambot en als ik in bed lig en nies ( ben nacht verkouden 😜 dan krijg ik een pittige steek. Ik geloof Dr Google en zijn het de banden, wellicht voel je dat wat meer bij een tweeling? Morgen gaan we een weekend weg in een landal greenpark, alvast kennis maken met Bollo de Beer hahaha Hoe laat is de afspraak morgen Sun?
Anja, ik vind t zo leuk dat jij al 'helemaal los' gaat in de prenatal en met kinderkamertjes enzo dat durf ik echt nog niet Heerlijk een weekendje weg!! Veel plezier alvast. Slapen heeft wel geholpen ja.. Morgen om 8.30 uur echo en dan om 9.00 gesprek met de gyn en verpleegkundige over prenatale screening en vast nog meer, want dat gesprek duurt een uur
Lekker vroeg Sun! Scheelt weer paar uurtjes stress 😜 Beneden wordt straks Ajax gekeken en ik lig heerlijk in bed tv te kijken! ( weet niet hoe lang t duurt voordat m'n ogen dicht vallen 😴 )
Anja die steken met niezen zijn inderdaad je banden. De eerste keer dat ik het had schrok ik er onwijs van. Je zult het nog wel vaak genoeg voelen. Leuk he rond neuzen in de baby winkel. Ik ben nu ook aan het oriënteren op de kinderwagen. Joolz of Stokke vindt ik erg mooi maar eerst eens voelen hoe ze rijden. En dan op marktplaats zoeken. Want voordelig zijn ze niet Geniet lekker van het weekend weg! Sun veel plezier en succes morgen! Kun je jullie frummel weer even zien.
DIdi wat een ontzettend leuk wiegje!! Ik heb een ledikantje, maar vind het zoooo groot eigenlijk haha! Wel kan k waarschijnlijk een co-sleeper lenen van iemand, dus dan mag ie toch nog in iets kleins slapen @Anja, heeerlijk een verlanglijstje bij de Prenatal gemaakt dus Prenatal is zoooo niet mijn winkel haha pffff wat een prijzen! Afgezien vd prijzen vind ik het een heerlijke winkel trouwens! Gelukkig zitten Prenatal, babydump en babyplanet met z'n 3tjes op rij hier en ben nu al fan van de babydump. Nét iets betaalbaarder! @Sun, succes morgen! En geniet ervan
Hier klaar wakker na een heel onrustige nacht. Gedroomd van de echo en dat er niets meer op te zien was. In mijn droom had ik een compleet lege baarmoeder . Echt helpend dit soort dromen, dank u hersenen voor het verzinnen... Om 10.15 staat de echo gepland, nu proberen relaxt te blijven tot die tijd.
Miepje, heerlijke start zo van de dag :x bah dat soort dromen helpen niet echt om de stress te verminderen zeg! Ik duim voor je! Heel veel succes straks en hopelijk veel plezier met genieten van jullie mini mensje
En ladies? Hoe was het? Leuk he de dromen, heb maar 1 nachtmerrie gehad dat ik een zware bloeding had en verder gewoon rare dromen die nergens op slaan. Ben momenteel op het werk en heb de laptop mee. De internetverbinding ligt er steeds uit maar gelukkig kan ik met mijn laptop wifi opvangen en toch nog iets doen. Wel zwaar irritant werken zeg. Bejla (onze hond) heeft het wiegje al uitgebreid besnuffeld Zal overigens wel blij zijn als het 2 april is, dat we weer even kunnen luisteren, tjee wat duren die maanden lang zeg. Zit eraan te denken om te kijken wat zo'n apparaatje kost om zelf te kunnen luisteren. Maar als je dan zelf niets hoort schiet je weer in paniek....
Ben ook zo benieuwd!!! Hebben jullie nog wat van de eclips gezien? Hier heel iets... Beetje jammer... Leuk he dat dieren gelijk alles gaan besnuffelen en ontdekken. Weet zeker dat onze kat de box in gaat hahaha
even snel een update tussendoor... De echo was prachtig! De kleine had een paar keer de hik, zo schattig! Perfect gegroeid, lekker aan het spartelen en voor zover ze daar op deze termijn iets over kunnen zeggen was de nekplooi mooi dun. Dat was de vorige keer met deze termijn wel anders, dus volgens de gyn is de kans op herhaling van Turner nu minder dan 1% (kans was 1% los van leeftijdsrisico door eerdere ervaring). Kan niet beter voor nu! Ze hebben 20 minuten gekeken en toen vroegen ze of de stagiaire ook nog even mocht. Nou vooruit We zijn zo blij!!