Grr had ik net een heel bericht getypt, verkeerd knopje en alles is weg..... Maar even opnieuw in het kort. Anja, girlpower! Ben benieuwd Willen jullie het wel weten? Leuk al die reacties die jullie krijgen! Gelukkig dat je medicatie helpt tegen je misselijkheid. Katenhond, hier is vl alleen bij de echo's erbij geweest hoor. Verder niet. Gaat ook lastig onder werktijd. Balen dat jij zo misselijk bent en steeds vlak moet. Sun, fijn dat Turner uitgesloten is en dat je weer een mooie echo hebt gehad. Miepje, benieuwd wat voor jurkje jij uit zal zoeken. Leuk dat je ook een bruiloft hebt. Wij gaan zaterdag shoppen, benieuwd wat ik tegenkom. Haha leuke app van vl en dat hij zo meeleeft. Zal mij eens op fb gaan richten of ik er uit ga komen. Morgen nog meer even bij Prenetal langs en misschien even naar babyland in Zaandam.
Ben er al uit op fb om een geheime groep aan te maken. Maar moet minimaal een persoon meteen toevoegen. Kan een van jullie je fb naam per privebericht sturen. Dan volgt overige info ook per pb naar jullie. Update over vriendin. Ze is niet zwanger. Beetje opgelucht is ze wel met de bruiloft in het vooruitzicht. Daarna gaan ze ervoor.
Gisteren hebben wij het de rest van de familie verteld. Allemaal zulke lieve enthousiaste reacties. Vanmorgen een aankondiging maken voor op FB en dan gaan we 't eind van de middag wereldkundig maken. Zo spannend!
Geheim fb groepje is heel makkelijk om te maken Maar heeft het zin als een aantal al bewust geen foto's op internet zetten?? We zijn nieuwsgierig naar elkaar, maar als een aantal er al niets ipzetten, dan blijf je dus nieuwsgierig Ik zet altijd alles op fb, heb geen geheimen en boeit me eigenlijk ook niet dat het nog jaaaaaren terug te vinden is. Ga ook zeker foto's van mijn kindje erop zetten en mijn ouders vast ook Je kiest natuurlijk zelf of je het alleen toegankelijk maakt voor iedereen of je vrienden en ook wat je plaatst en wat er dus terug te vinden is... Ik hou van fb 😃
Anja, wat leuk al die enthousiaste reacties! Leuk is het om te delen he? Daar wordt het nog weer echter van Ik ga het volgende week ook op het werk vertellen (mijn leidinggevenden weten het al) en dan mag iedereen het weten vl wil de uitslag van de NiPt nog afwachten, maar dat duurt nog 2 weken, jaa dooeeei
Heerlijk die leuke reacties. Wacht maar tot de FB storm los barst, wij hebben ook onwijs veel reacties gehad. Zoooo leuk. Sun 2 weken is inderdaad nog wel lang hoor Gewoon doen wat goed voelt. Mijn geheimen komen niet op FB en plaats zelf niet onwijs veel gewoon soms wel eens wat. Mijn sm zet er van alles en nog wat op en deelt te pas en te onpas. Dus ook prive dingen van ons die mensen die ik net kan dan ook te zien krijgen, en daar zit ik dus niet op te wachten.
Twee weken wachten. Hahaha wat dacht hij joh, Sun 😃 De foto is gemaakt nu wachten tot 16 uur, dan heeft ML het verteld op de voetbal. Mijn schoonvader fluit de wedstrijd en is dan dus ook in de kleedkamer. Extra leuk! Wij wachten de combinatietest wel even af en als dat goed is gaan wij voor opvang kijken. Er is hier een heel leuk, kleinschalig kinderdagverblijf en ziet er zo vrolijk uit, maar er is een grote wachtlijst, dus we moeten wel op tijd zijn. 😃
De groep is aangemaakt maar nu weet ik niet of jullie deze kunnen vinden meiden omdat hij op geheim staat. 35+ en zwanger. Vanmiddag even bij Babyland geweest en van alles gezien even met een Joolz en Mutsy gereden. Dat zijn toch wel de kinderwagens die ik het mooist vindt en bij Prenetal 2 leuke shirtjes en een vest gekocht. Productief dagje dus
Didi, klinkt zeker leuk en productief. Moet me echt nog gaan verdiepen in de kinderwagens. Ik word al moe bij het idee, iets te veel keus Hier alles behalve een productieve dag, of je moet slapen, een boek lezen en series kijken als nuttig beschouwen Ik ga zo de kannen van MvM omwisselen, kom ik toch nog (heeeeeel) even buiten
Joolz is fantastisch! Alleen de twins niet Leuke dingen gekocht Didi! Facebook is ontploft, zoveel leuke en ontroerende reacties. Hier verder ook weinig gedaan. Misselijkheid is vandaag weer de hele dag aanwezig, op tijd naar bed, morgen nieuwe kansen!
Welkom Flower. Gefeliciteerd! Misschien kun je iets meer over jezelf vertellen qua zwangerschap. Ben je al ver? Lang gewacht? MMM? We zijn niet nieuwsgierig hoor nee maar dan weten we wie er gezellig mee kletst 😃
Welkom Flower en gefeliciteerd! Lastig hoor die kinderwagens.... Joolz is erg leuk maar wel duur en gebruikt blijven ze ook aan de prijs. Voordeel is wel als je hem nieuw koopt dat je hem later ook voor zo'n 600 a 700 op marktplaats kan zetten. Mutsy is ook erg mooi maar gehoord dat niet iedereen er tevreden over is. Wel interessanter in prijs. Nu maar eens inlezen op de Bugaboo Buffalo Als jullie willen, de FB pagina die ik heb aangemaakt heet 35+ mama's en staat nu op besloten dus zouden degene die willen het kunnen vinden en zich "aanmelden". Nog 2 daagjes en dan eerst op naar de gyno en in de middag op controle bij de VL. Buikje begint steeds meer te tonen dus denk dat het wel goed gaat
@Flower Welkom en proficiat @Kinderwagens Heb een hekel aan alle kinderwagens maar goed, wij hebben er ook nooit één gebruikt, dus iets zinnigs kan ik er ook niet over zeggen, We hebben wel een buggy van Mutsy en die is op zich wel prettig. Lang gebruikt om boodschappen in te vervoeren maar sinds kort maken we er ook op de juiste manier gebruik van (met kind er in) @Anja Wat leuk, zoveel reacties! @Didi Ben benieuwd, hoe je controlebezoek is gegaan. @FB IK heb gezocht, maar niet gevonden?¿ @Ego Zo de laatste paar dagen hebben weer een heel nieuw gezicht gegeven aan 't begrip "misselijkheid". Bleh bleh bleh. Bijna 48 uur niet kunnen eten en nauwelijks kunnen drinken. Alleen maar doodstil op de bank liggen, hopen dat het weg gaat. Nu ineens even een "honger" en "dorst" aanval, en relatief minder misselijk, dus ben even aan 't bijbunkeren
Goedemorgen dames, Even kort tussendoor... Welkom Flowers en gefelicteerd! Ik ben ook benieuwd naar 'je verhaal'. Katenhond, he bah die misselijkheid . Hier wordt het gelukkig steeds minder. @ego: gisteren druk dagje.. snel naar t werk, toen naar het zh voor de NIPT (incl een snelle echo, hoorde bij t protocol, he wat naar zo al 5 weken op rij een mooi plaatjes ) en toen 's middags mijn diploma uitreiking. Was erg leuk en stiekem best trots op mijn post-master titel. En leuk dat ik iedereen kon vertellen dat ik zwanger ben . En toen nog uit eten. Helemaal gaar dus nu werkdagje door zien te komen en dan morgen bejaardendag. Ik haak vanaf hier weer aan, ik heb wel alles gelezen, maar het dringt nog niet echt door Sorry!
Katenhond, wat enorm klote dat je zo ziek blijft. Wel oppassen voor uitdroging he? ( natuurlijk weet je dat zelf ook wel 😃 ) Sun, gefeliciteerd!!! Goed gedaan, mag je ook trots op zijn! Wanneer krijg je de uitslag van de nipt? Ik ga vanmiddag naar het UWV. Mijn dillemas bespreken. Gisteren weer twee leuke vacatures gezien. (Zijn voor langere tijd, min 1 jaar) Maar als ik solliciteer en mag op gesprek komen, zit ik daar met m'n zwangere buik. Kan tot medio aug werken. Wie neemt me aan? Als ik goed en wel ben aangenomen ga ik met verlof. Wil wel eens weten hoe ik hier en hoe het UWV hiermee omgaat. Het is in Leiden,vlakbij een heerlijke winkelstraat dus ga zeker nog wat leuke positie kleding kopen 😃😃
katenhond, hoe voel je je vandaag? Anja, slim om eea met UWV te bespreken, hopelijk geven ze je zinnige informatie (zoals solliciteren in een buikverhullende tent ). En lekker shoppen is nooit verkeerd! Hier komen vanavond de eerste zwangerschapsbroeken (lang leve online winkelen ), ben heel benieuwd. Ergens wil ik er nog niet aan (vraag me niet waarom, denk dat ik ergens bang ben dat ik als een olifant de zwangerschap uit kom. En ik vergelijk het steeds met de vorige keer en toen liep ik met 14 weken nog in mijn gewone kleren), nou ja we gaan het zien. Die afdruk van de knoop in mijn buik is ook niet heel comfi
UWV was blij dat ik even langskwam. Ze hebben iig genoteerd dat ik va half aug geen sollicitatieplicht meer heb. Mocht ik eerder "uitvallen" dan moest ik dat ook aangeven. Tot die tijd met m'n zwangere buik solliciteren. De man die ik sprak begreep ook wel dat het steeds lastiger wordt, maar dat zijn je plichten bla bla bla prima ik verstuur elke week wel een sollicitatie. Toen de Prenatal in... Jurkjes passen... OMG over olifanten gesproken... Die buik en mega borsten.. No way, zo ver ben ik nog niet in het showen van m'n nieuwe lijf! Dus een heerlijk soepelvallende broek gekocht, die straks ook met slippers kan. En sleutelhangers met I❤️Oma/opa/oom/tante, voor bij de paasbrunch zondag. Waar heb jij je kleding besteld Sun?
Lastig met solliciteren, je hoeft het niet te zeggen en in theorie mogen ze je daar niet op afwijzen, maar ja de praktijk is volgens mij heel anders. Wel goed dat je geweest bent! Hihi zie je al staan in het pashokje. Jullie gaan het vertellen met de paasbrunch? Ik heb ook voor het eerst een zwangerschapsbroek aangehad,OmG wat zat dat comfortabel, vrees dat ik toch snel om ben Broek van Mamalicious, had bij wehkamp besteld omdat ik daar nog een kortingsbon van had.
@anja, leuk zoveel positieve reactie. Wordt bij iedere keer vertellen weer een stukje echter. Hier het afgelopen week wat breder op werk gedeeld. Ook heel veel enthousiaste reacties. Is wel heel leuk. Blijf zelf gevoelsmatig nog een slag om de arm houden tot de combinatietest. @zwangerschapskleren: ook hier m'n eerste broek besteld van het weekend. Wordt als het goed is morgen bezorgd. Ook last van knoopafdrukken na een dagje werken, dus ook maar ff online geshopt. @solliciteren: dan maar braaf brieven versturen Anja. @FB: kon het ook niet vinden. @misselijkheid: hoe gaat het vandaag met je Katenhond?