35+ en net zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Miepje123, Feb 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha zo denk ik ook. 2ling en we zijn klaar. Geen hormonen meer spuiten, geen puncties meer, niet meer zkh in en uit...
    Maar heb t er allemaal voor over gehad!
    Bh is trouwens van de Hema mama basic.

Aanvulling lijstje, Anja 37 jaar, 1e kindje, UD 23-10

2. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    Oei, veel gekletst en dat ga ik vast niet allemaal bijhouden:)

@Sun
    Hoop dat je enorm mag genieten as. vrijdag van je echo!

@Anja
    Fijn dat je geslaagd bent voor een comfortabele BH.
    Kun je nagaan, hoe belangrijk goed zittende kleding is.

@kwaaltjes
    Hier enorm misselijk.
    Vorige zwangerschap HG gehad en negen maanden gebraakt, en heb zo een vermoeden dat het deze zwangerschap weer zo gaat zijn:(.
    Ik kom daardoor ook niet over de griep heen, bleh.
    Gelukkig een enorm zorgzame ML hier, maar voor dreumes vind ik het echt onwijs rot, ik ben even geen leuke, actieve mama, maar meer de mama die voortdurend plat ligt of boven de toilet hangt:$

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    9 maanden misselijk? Ai, das ook niet fijn.
    Misschien is het nu een combi van zwanger en de griep? ( en dat je het niet 9 maanden blijft!)
    Heel veel beterschap!!!

4. Miepje123

Miepje123 Actief lid

Jan 5, 2014
    206
    98
    28
    NULL
    NULL
    Aanvulling voor het lijstje: 37 jaar, 27-2 echo en UD op 15-10.

Ik blijf hier ook nog kwakkelen met een verkoudheid die niet over gaat. Maar het goede nieuws: twee dagen niet gegoogled op alles wat er mis kan gaan :). Dat geeft wat meer rust maar ik ben bloednerveus voor de echo vrijdag. Ook hier na de mmm weinig vertrouwen in mijn lichaam. Dus voor mij wordt het eerst zien, dan geloven. Hopelijk vrijdag een kloppende hartje(s?) op de goede plek!

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeuj miepje, goed gedaan! Geen Google :)
    We gaan t nog eens leren. Vrijdag is al overmorgen ( vind ik nog dichterbij klinken ) en heb je een voorgevoel over meerling ja of nee?
    Hoe laat heb je de echo?
    Nou verkoudheid laat miepje met rust, het is nu wel klaar! 😝

6. Miepje123

Miepje123 Actief lid

Jan 5, 2014
    206
    98
    28
    NULL
    NULL
    Yeah Anja! Jaag mijn verkoudheid maar weg! Go!
    Go! Go! :)

Ik mag overmorgen :) (klinkt best goed en snel) om 11.20 uur.

Nee, ik heb niet echt een gevoel over een meerling. De iui was met 3 follikels, dus de kans op een meerling is aanwezig. Voor mijn zelf opgelegde google verbod wel gezocht op wat dan de kans op 1,2 of 3 was. Kon niet echt iets vinden.

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen (lees 3.15 uur) m'n laatste CB test gedaan.
    Zwanger, 3+ 😃 voelt toch even goed. Met gevolg dat ik niet meer kon slapen tot 5.30 uur. Ben op gegeven moment maar spelletjes gaan doen op m'n telefoon... Gelukkig kon ik uitslapen, scheelt weer:)
    Hebben/gaan jullie ook nog testen?

8. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    Hier geen testdrang.
    Maar als je 't prettig vind, zou ik het vooral blijven doen.
    Heb het mijn vorige zwangerschap ook niet gedaan, ook niet aan gedacht trouwens;). Zolang ik nog elke dag boven 't toilet hang, zal 't vast wel goed zitten haha

@Miepje
    Nog maar één nachtje slapen....tot de echo!

@9 maanden misselijk
    Jep, ik ben 9 maanden hondsberoerd geweest en denk eerlijk gezegd, gezien het tot nog toe identieke verloop, dat ik deze keer weer 9 maanden misselijk ben.
    Alleen nu gelukkig afleiding, want dreumes is er, en bovendien weet ik nu uit eigen ervaring dat de misselijkheid straks écht weer verdwijnt.
    En dat scheelt ook een stuk.
    Ik was de vorige keer, na ongeveer 20 weken ofzo, echt wanhopig en kon mij niet voorstellen dat de misselijkheid ooit nog over zou gaan.
    Ja, natuurlijk werd dat wel verteld.
    Maar ja, diezelfde mensen vertelden eerst ook dat de misselijkheid na 12 weken wel zou verdwijnen, en toen dat niet gebeurde, dat ik na 20 weken toch echt niet meer misselijk zou zijn.... ja....ja....;)

9. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    #89 Anja1977, Feb 26, 2015
    Last edited: Feb 26, 2015
    Boven de pot hangen is idd een "mooie" bevestiging. Toch hoop ik voor je dat het na 12 weken gaat stoppen.
    Bij mij komt t eten ook steeds meer omhoog, dus misschien zit t er bij mij ook meer aan te konen. Toch vind ik t fijn (voor t moment 😃) om na 2,5 jaar dit te mogen voelen. Wel heb ik wat meer druk en steekjes in m'n onderbuik/lies en wat zeurderige pijn in m'n onderrug. vind dag toch wel eng. Maar niet gegoogled 😃

10. Didi78

Didi78 Actief lid

Dec 5, 2014
    141
    0
    0
    Reisadviseuse
    Wervershoof
    Even vanaf mijn werk .... oeps mag eigenlijk niet.
    Zal het lijstje vanavond even gaan aanvullen.

Anja, de steekjes in je lies/onderbuik hoort erbij. Heb ik ook gehad.
    Heel gek gevoel soms. Net een soort stroomstootjes.
    Onderrug, heb oudjaarsdag/avond met hevige rugpijn in mijn onderrug gelopen. Wist niet hoe ik moest zitten, liggen of staan. Na 2 dagen was het weer over.

Nu heb ik een zittend beroep en merk aan het eind van de dag dat mijn stuitje zeer doet. Toch maar even goed in de gaten houden.

Net zo'n honger.... werd er verdorie misselijk van. Zal toch niet dat het na 13 weken ineens gaat beginnen.

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    En helpt t als je wat gegeten hebt? Hopelijk blijft t hierbij :)
    Ja, stroomschokjes, zo is het inderdaad goed omschreven. Lage rugpijn betekende bij mij dat m'n ongi eraan komt, dus daarom zat/zit dat me niet helemaal lekker. Het zal nu vast anders zijn, want verder geen krampen of bloedverlies.

Nu ff bammetje eten met sardines, benieuwd hoe dat valt :)

12. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    katenhond, jemig 9 maanden misselijk :$ Leuk genieten van je zwangerschap is dat zeg :( Ik hoop dat het nu niet zo erg wordt. Heb je medicatie tegen de misselijkheid?

Anja, jeaah trots dat je niet meer gegoogled hebt!

en de rest weet ik niet meer :), voel me echt een bejaarde momenteel, nu al bekaf halverwege de dag, 's avonds echt voor pampus en een geheugen als een zeef...sorry dames..zal de spanning voor morgen wel zijn...

13. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    *kijkt nu de film " what to expect when you're expecting"*
    Leuke film met hilarische momenten, maar ook ontroerende en zeker herkenbare dingen!

Morgen allebei een echo, Sun en miepje, laat het wel weten he?
    😃😃

En weer honger.... Ik moet me beheersen om geen zak chips open te trekken. Zo zin in 😁

14. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh die honger is zo herkenbaar, voel me echt een enorme vreetzak :)
    Chips....*kwijlt*.. Daar heb ik dus ook al de hele week zin in. Gelukkig niet in huis, maar breng me niet op ideeen ;)

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het zijn crackertjes geworden ( van lu die je ook als toast kunt gebruiken) met Philadelphia :))

16. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, nou ja die kraken ook ;)

17. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    @eetlust
    Eet smakelijk dames!
    Ik wil jullie niet op 't slechte pad brengen (van ongezonde zooi) maar een beetje toegeven aan de eetlust kan volgens mij helemaal geen kwaad hoor. Je lichaam heeft 't ook een beetje nodig, een kindje "kweken" kost een hoop energie, toch¿ ;)

Ik hoop zelf deze keer toch écht een behoorlijk aantal kilo's aan te komen.
    De vorige maal kon ik een half jaar na de bevalling aan de bijvoeding, omdat ik op de grens van ondergewicht balanceerde en door de borstvoeding alleen maar afviel, in rap tempo en dat wil ik deze keer heel graag voorkomen.

@misselijk
    Helaas geen medicatie.
    De vorige maal hielp het totaal niet en daarnaast geef ik nu nog borstvoeding, dus mag 't ook niet.

@google
    NIET doen, dames;).
    Al snap ik de drang wel, volgens mij word je er alleen maar beroerder van. Toen ik nog in de zorg werkte, werd ik echt wel eens "gek" van al die mensen, die zeiden "ja maar, toen ik op internet keek.....";)

@echo's
    Ik wens jullie morgen een heel mooi moment!

18. Didi78

Didi78 Actief lid

Dec 5, 2014
    141
    0
    0
    Reisadviseuse
    Wervershoof
    Sun en Miepje.
    Spannend de echo! Hoop morgen een paar mooie foto's te zien.

Geloof dat ik een familie verpakking met Rennie's ga kopen :(
    Misselijkheid zakt inderdaad weer af na wat te eten.
    Dus fruit, Sultana's en Evergreen in de tas.

Heb even geen computer tot mijn beschikking.
    Vriendlief had vandaag een vrije dag en heeft alle spullen uit de logeerkamer wat nu de babykamer wordt in onze slaapkamer gezet. Incl.de computer.
    Die moet nog aangesloten worden. ...
    wel super lief van hem. Stond met tranen in mijn ogen, die hormonen ook....

19. Miepje123

Miepje123 Actief lid

Jan 5, 2014
    206
    98
    28
    NULL
    NULL
    Ow man wat ben ik nerveus. Vanacht alleen maar over echo's en doemscenario's gedroomd, bah! Voelt als een examen doen waarvoor je niet kan studeren.
    Hou jij jezelf nog een beetje rustig Sun?

20. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miepje, heeeel herkenbaar. Ik heb in tijden niet zoveel gedroomd en het ging inderdaad alleen maar over echo's. Ik geloof dat alle mogelijke scenario's wel voorbij zijn gekomen...:(
    Jij mag vanochtend al toch? oh man ik ben zooo gespannen, voelt als het uur van de waarheid waar je totaal geen invloed op hebt...
    Hou vast aan de minimaal 80% kans dat het goed is!!

Succes! ik denk aan je! Ik mag pas om 15.40 uur en tot die tijd werken. Dat zal een groot succes worden ;)

Share This Page