Wij kochten dit huis toen ik 26 was. Mijn plan was om rond mijn 30ste moeder te worden. Helaas begon na de verhuizing mijn chronische hoofdpijn. Als de baby op de uitgerekende datum komt ben ik 43. Ik hoop dus een klein beetje dat het 2 weken eerder komt want dan kan ik tenminste zeggen dat ik op mijn 42ste moeder ben geworden. Klinkt toch weer minder oud.
Ik wilde altijd graag rond mijn 25e moeder worden maar had toen geen serieuze relatie dus dat ging hem niet worden Achteraf maar goed ook dat ik heb gewacht, heb nu de juiste partner. Tussen Justin en Samira zit maar 1.5 jaar leeftijdsverschil, dat wilden we sowieso niet nog een keer maar over een 3e hebben we ook wat langer moeten nadenken Maar we zijn helemaal happy dat we het nog een keer mogen mee maken, om zo'n lief klein schattig beebje te zien opgroeien
Als wij eerder hadden kunnen starten hadden we ook voor 3 kindjes gegaan. Maar dat is nu niet echt haalbaar, dus genieten we maar van deze zwangerschap en gaan we deze beeb strontverwennen.
Daar ben ik ook weer Ach, je weet inderdaad niet hoe het leven loopt. Niks zo veranderlijk als een mens. Het had mij (achteraf) ook wel leuk geleken ze dichter op elkaar te hebben... Maar bij nr 2 vond ik het wel genoeg.Ik had een meisje(C.harlotte) en een jongen.(D.avick). ML wilde toen wel graag een derde, maar ik niet. Na 5 jaar begon het weer bij mij te kriebelen.En kwam onze S.téphanie. Bij nr 3 vond ML het wel genoeg, en toen begon het alweer bij mij te kriebelen. En nu......is nr 4 op komst En daar zijn we superblij mee !!
Ik ga een verdieping hoger. Lekker onder de ven liggen tv kijken. Ik zie wel een beetje op tegen de komende dagen met het warme weer. Maarja we zullen er doorheen moeten. Ik hoef maandag pas weer te werken, dat is dan wel weer een voordeel. Kan als ik wil de hele dag in mijn ondergoed rondlopen haha.
@Minnie, ik krijg nu alweer de vraag of nummer 4 ook gaat komen Mensen vinden het blijkbaar een logisch gevolg dat na een 3e kindje ook wel een 4e zou komen Maar dat gaat hier echt niet gebeuren, manlief wil echt geen kindje meer hierna en ik vind het ook wel prima zo. Het moet financieel ook allemaal goed te doen blijven natuurlijk.....kindjes kosten een hoop centen @River, welterusten/tv kijkse! Ik heb dit weekend 2 verjaardagen Zaterdagmiddag is mijn schoonmoeder jarig en zondagmiddag viert mijn zwager zijn verjaardag. Gelukkig zet mijn zus wel het zwembadje in de tuin voor de kids, ik neem voor Justin en Samira dus zwemkleding mee. Zelf ga ik wel onder de parasol zitten en af en toe pootje baden ofzo
Dames, ik ga mijn bed in.....vanmorgen ging om 6.45 uur mijn wekker dus moet weer ff bijtanken Welterusten!!
Bij een vierde moet er een ander auto komen...en in ons geval heel het huis verbouwd. Dan hebben we het nog niet gehad over de operatiekosten van mijn man. Mijn Oma had vier kinderen en de drie dochters van mijn moeders zus hebben ook allemaal vier kinderen. Ik heb er dit keer vier jaar op moeten wachten. Maar ik vind het gewoon super gezellig in huis met meerdere kinderen. Mijn broer heeft er maar 1. Tja...ieder zijn keus. Alhoewel hij wel graag een tweede wilde maar zijn vrouw niet. Mijn andere broer heeft er 3. Nu wordt het wel allemaal erg spannend he de laatste weken. En die hitte.....vreselijk! Ik heb steeds harde buiken en mijn waarden schieten omhoog. Ik zal blij zijn als onze kleine meisje er is. Maar niet deze week...want we zitten nog volop in de verbouwing. Dat zou wat zijn....
Stelletje kletsmajoortjes Het is ons eerste kindje en ik ben 37, ik had graag eerder gewild maar nooit de juiste partner gehad om serieus aan kinderen te beginnen. Ik hoop dat we nog voor een tweede kunnen gaan maar eerst dit maar eens afwachten Slaap/ lig lekker allemaal! voor de gene die erin duiken Ik heb het meeste moeite met de nachten op het moment. Ik ga er 6/7 uit en ben blij als het ochtend is! Het draaien gaat zo moeilijk en op mijn rug liggen is fijn voor 10 min maar daarna slaat die spier boven mijn rechter bil op slot en trekt door in mijn bovenbeen.... Als ik dus op mijn rug wakker word en naar de wc moet kom ik amper op me zij en uit bed zonder lief wakker te maken. Het weer valt me niet zwaar, vind het heerlijk maarja ik hoef natuurlijk ook niet achter kleintjes aan te rennen en kan mijn eigen tempo bepalen. Vandaag de friteuse schoon gemaakt.... wat blijft het toch een vreselijk werk ben er gewoon bijna 3 uur mee bezig geweest lol. Maar hij blinkt weer!! Ik heb toch de zwangerschaps-cursus afgezegd, ik had gevraagd om een andere groep omdat ze de kleine eerder halen en ik de laatste 3 lessen mis van de 7 en dat vond ik veel ook omdat het nog eens 60 euro kost. Ze hadden geen andere groep en bespraken het meeste in de eerste lessen.... was het antwoord. Ik geeft dat geld liever aan de kleine uit dan. Minnie had je nog proefdrukken gehad? zo ja, hoe waren ze? Sorry heb niet meer terug gelezen mocht je het al verteld hebben. Morgen laatste infuus voor de kleine komt Ik ben benieuwd hoe mijn lijf is na de bevalling.
@Sasya Ik moet er ook vaak uit 's nachts. Best irritant. Soms is het elk uur. Ja de kaartjes.. De eerste van kaartje 2go is nooit aangekomen. De tweede moest ik voor betalen was een dag te laat en niet leuk.Van Zelf geboortekaartjes maken | geboortekaartje en trouwkaarten ontwerpen De derde was gratis. Was keurig op tijd. Netjes ingepakt. 2 kaartjes van ontvangen: glanzend en mat. Supermooi!! Echt prachtig. van Geboortekaartjes online versturen Dat wordt hem. Echt een leuk kaartje. En jouw kaartje?! Als je 37 bent zou je misschien nog voor een tweede kunnen gaan... Maar eerst hier lekker van genieten hoor. De tijd vliegt voorbij, geloof me. Bij mij is de oudste alweer 16! Ik heb in mei een nieuwe friteuse gekocht maar dat ding ziet er ook al weer niet uit. De buitenkant wel hoor, maar de bak is vreselijk. De warmte: Ik hou me rustig en zit veel binnen. Hierdoor beweeg ik minder en worden mijn waarden hoger. En daar word ik erg chagerijnig van. Heel mijn schema is van slag. :x
Hier ook bijna elk uur Grappig ons kaartje komt ook bij die laatste vandaan Daar hadden we ook onze trouwkaart gemaakt. Je kan me opvegen als het de zelfde is Ja ik merk het ook in mijn waardes als ik minder beweeg of te weinig water drink, de ene dag lukt het allemaal beter dan de andere.
Bij mij valt het kaartje onder 'sprookjes'. Netjes op tijd bezorgd en goed verpakt. Echt goed vergeleken met de andere kaartjes. Meer drinken...dat is ook een goeie!
Ahh ik zal eens kijken, geen idee waaronder het valt. Zit nu bij raamstickers te kijken voor als ze er is
Die van ons onder meisje, dus het is niet de zelfde Heb gegoogeld op naamstickers en zit een beetje rond te kijken naar wat er is en wat het kost
Ik moet ook nog een sticker bestellen bij foppiez. En een slinger bij www.leukeslinger.nl Maar ik wacht nog een weekje...we hebben wel DE naam maar ik ben bang dat we nog van gedachten veranderen... Misschien ook niet hoor, maar ik durf het gewoon nog niet goed.