Goedemiddag!! @Minnie, vanmorgen heeft Selena wel de hele fles leeg gedronken maar daarna ging ze weer iets spugen pffffffff Ik zal straks even op FB kijken naar fotos van je meissie. Wat raar dat de verpleegster geen tijd had. Ik hoefde maar op de knop te drukken, en ze kwam @Draak2012, heel veel sterkte!! Hubbie is net terug met Selena van het CB, hij heeft er best een tijd gezeten Nou, wij doen niets verkeerd dus daar ligt het niet aan. We moeten nu per direct over op andere voeding, de Friso Omneo. Ik had gisteren nog een nieuw pak Friso normaal gekocht dus hubbie is dat nu omruilen pffff wat een gedoe. Ze was trouwens nog meer afgevallen, net op het randje.......ze mag niet meer afvallen anders worden we door verwezen naar het ziekenhuis Mijn roze wolk was ook van korte duur zeg, kan wel janken!!
He bah Rina wat vervelend Huilt ze veel? Dat zijn meteen grote zorgen he. Hopelijk doet ze het goed op de andere voeding, want dit is echt niet leuk. Hier zit ik te vechten tegen de slaap. Dochter van 16 heeft E.lise lekker op schoot. Straks naar huis en lekker slapen.
Ach Rina wat akelig meis. Ik hoop dat het opgelost wordt met die andere voeding. Ik duim voor je meid!
Nou alleen River nog, ik ben benieuwd hoe het met haar gaat in het ziekenhuis. Maak je een nieuwe club aan Crypo als River bevallen is? Ik weet niet wat de titel moet zijn.
Ik ben weer thuis. Bloeddruk hetzelfde. Ze hebben gekeken of ik misschien al ontsluiting had maar helaas. Bmm was wel al week. Afwachten dus weer en zondag weer terug voor ctg.
@Minnie, ze huilt niet echt overdreven veel, niet veel meer als elke andere baby volgens mij. Slapen doet ze wel veel en goed. Nou vanmiddag dus een fles gegeven met die Friso Comfort, ik zat nog geen 2 tellen met haar of ze spuugt alles er uit Hubbie weer gebeld naar het CB en kreeg nu een andere vrouw aan de lijn, blijkt die collega de verkeerde voeding voorgeschreven te hebben:x:x We moesten dus Nutrilon Omneo hebben, dus kon manlief weer terug om deze te halen. De Friso hadden we al aangebroken, dus zitten we hier met voeding waar we niets mee kunnen Enniewee, vanmiddag dronk ze ook maar 30 cc en een 3 kwartier geleden huilde ze weer en het was duidelijk dat ze weer honger had, dus een fles gegeven van 60 cc, daar heeft ze 50 cc van opgedronken. Gelukkig heeft ze nu even niet meer gespuugd. Maar ik kan je zeggen dat het op deze manier niet echt leuk is en genieten doen we niet echt zo Hopelijk gaat het gauw beter met ons meisje! @River, balen dat je nog geen ontsluiting hebt!
Hier gaat het ook niet vanzelf. Nu andere flesjes met Friso. Hopelijk gaat het nu wel goed. Fijn dat ze niet veel huilt. Hopelijk slaat dit merk beter aan voor S.elena want dit moet niet te lang duren!
Oh ja, hemel. Hmmmm De mama's en de wanna-be mama's? Komt meteen goed uit met jou ook want jij bent al mama
Wat een gedoe met die kunstvoeding ben ik toch blij dat ik de borstvoeding heb doorgezet Maar ik weet er alles van hoor,bij mijn eerste heb ik 3jaar aangemodderd met flessen,spenen ,spugen,potjes,vers en de hele mikmak pffffff niks hieldmijn zoon binnen Van alle ellende moest ik hem toen hij ouder wss van de dok zoutstengels en cola gevenzodat hij iets binnen hield heftige tijd was dat Trouwens hij is nu nog heel mager.
Heb je geen bloeddrukerlagers gekregen? Eng hoor, bah! Ik denk dat je wel rustig bent van nature, maar pak je rust meid!
Nee,voor nu nog geen bloeddrukverlagers. Ik ben inderdaad een redelijk relaxed persoon, en doe gewoon ook even lekker niks. Daar zijn ze in het ziek3nhuis ook van overtuigd door de rust die ik uitstraalde. Zondag bespreken we het weer verder. Vk baalde wel dat er nog geen ontsluiting was, want het was mooi geweest als ze de bevalling een handje hadden kunnen helpen zodat de bloeddruk geen probleem meer wordt.
Is dezelfde voeding, nl. tegen krampjes en spugen, is alleen een ander merk. In de Friso zit jbpm, ik weet niet of dat ook in de Nutrilon zit. Wel vervelend zeg dat gespuug!
@Minnie, balen dat het bij jou ook niet vanzelf gaat met Elise. Selena heeft net maar weer 45 cc gedronken van de 90......ik weet het niet meer hoor. Ze valt al vrij snel in slaap en krijgen er dan niets meer in. Spugen heeft ze gelukkig niet meer gedaan. Als het zo blijft, bellen we morgen naar het ziekenhuis of de HApost Cindy, normaal gesproken hoeft het helemaal geen probleem te zijn om flesvoeding te geven. Mijn 2 andere kids kregen vanaf de geboorte Friso normaal en dat ging meteen goed, daar hebben we nooit problemen mee gehad. We gingen er eigenlijk van uit dat onze 3e ook gewoon normaal zou drinken, maar ja...zo zie je maar weer...
Mmm, spannend hoor! Beloof je me dat je meteen naar het zh gaat als je knallende hoofdpijn krijgt en sterretjes gaat zien? Echt doen!
Zodra ons River bevallen is zal ik 'm openen Mijn prinsesje gaat goed. Alleen blijft het poepen wel moeilijk bij haar en dat resulteert in huilen eens in de twee dagen. Zo zielig. Vanavond was het weer Zover maar ze heeft zich net lekker leeggepoept. Ik zat erbij, keek ernaar en zorgde dat het steeds weer schoon werd. Met liefde nu ligt ze in haar bedje naast me. Nog een beetje van slag. Af een toe een mini-huiltje maar ze valt zo wel in slaap denk ik. Buiten dat heb je er totaal geen last van. 't is echt zo'n lief scheetje
Zelfs al met een beetje hoofdpijn. Ze begon het bij mij. Het is dat mijn vriendin meopdroeg te bellen want ik vond het onzin. maar ik kon wel blijven Dus idd River. Goed naar je lijf luisteren!
Ik had vanaf goede vrijdag hoofdpijn, maar ja; daar ging ik toch zeker niet de hap voor bellen? Neuh, dinsdagavond moest ik toch naar de vk. 4 dagen te laat. Domme eigenwijze ik.
Dat is ook waarom ik vrijdag meteen de vk heb gebeld toen ik last van een licht hoofd kreeg en hoofdpijn. Zit nu even beneden. Mijn darmen zijn zich aan het legen. Ben al 3 keer te poepen geweest sinds 0.30. Toen ik de tweede keer naar de wc liep kwam er een klein straaltje langs mijn benen. Vruchtwater, urine? We wachten het maar even af. Nu even wat warme melk en hopenlijk kan ik straks nog even slapen.