Komt ie. Lief kwam op het idee om vanmorgen eerst mijn onderbroek te besnuffelen. Die had ik net een uurtje aan toen ik hem nat maakte. Het was dus geen vruchtwater. Raar hoor, heb dus mijn urine laten lopen terwijl ik helemaal niet hoefde te plassen. Ik ben vannacht er 6 keer uitgeweest om te poepen. Ik ruik nu naar babybilletjes want wcpapier begon wel erg pijnlijk te worden dus heb nu billendoekjes gebruikt. Ik heb 1,5 uur geslapen. Heb weeen ongeveer om de 10 minuten maar af en toe ziter ook maar 1 minuut tussen. Ze duren tussen de 16 sec en de 1,5 minuut en zijn nog vol te houden, dus duidelijk nog niet het echte werk.
Oh! Spannend meis. Maar lang gaat het dus ook niet duren. Ik bedoel geen week meer dus. Hoe ben je er zelf onder? En lief?
Hopelijk begint het nu River. Spannend! Ons kleine meisje doet het erg goed. Ze drinkt nu Friso en dat gaat prima. De kinderen hebben ons verrast met cadeaus en alles mooi versierd. Zo leuk! En iedereen is verliefd op haar. Geweldig!! Zelfs de oudste doet alles voor haar. Zo bijzonder fijn.
Net even een uurtje geslapen. Eenmaal wakker .... ja hoor, ik moetst weer naar de wc. Hoeveel poep kan een mens hebben??? Ben wat slijm en bloed verloren. Ik ben nog rustig. Lief net weggestuurd om met zijn moeder naar de markt te gaan. Die afspraak stond er al, en zonder echte weeen komt er echt nog geen baby. Voor de zekerheid bel ik mijn bezoek voor vanmiddag maar wel af. Zij moeten meer dan een uur rijden, en ik denk dat de baby toch wel ergens deze komende dagen komt en dan willen ze toch ook weer komen. Duik nog even onder mijn dekentje en ga dan maar eens douchen.
River! Jij gaat vandaag bevallen meid, heel veel succes!!!!! Wordt het een thuisbevalling of ga je nog wel naar het zh?
Ja ik vermoed ook dat we de kleine dit weekend eindelijk te zien krijgen. Heb niet veel wee activiteit, maar alles wijst erop dat mijn lichaam zich ervoor klaarmaakt. Nu dus wachten tot de weeen een uur regelmatig komen dan kan ik de vk bellen. Ik ga poliklinisch bevallen.
River spannend meid!!!! Ik zat de nacht voor de bevalling ook alleen op de plee Zg ik gebruik geen tepelhoedjes meer,ik geef borstvoeding en kolf Rina balen meid dat de kleine veel spuugt! Crypto iid mooie titelnaam! Mini heerlijk thuis nu genieten he! Kleine is hier verkouden,neusje dicht. komt van de oudste die is ook al 2weken verkouden Verder gaat alles goed en manlief mag maandag weer werken
Beterschap voor de kleine Cindy. Ik ga zo maar even strijken. En voor de rest was ik niet van plan uit mijn pyjama te komen vandaag. Hoef toch nergens heen
Ik lag van de week in bed en ineens zeg ik tegen mijn lief weet je dat de naam japans is? Ja tuurlijk zegt lief dat hebben we toch allemaal opgezocht. Dus ik ben even stil, fuck zegt lief. Moeder van lief heeft in een jappenkamp gezeten. Deze naam is haar naam in het japans, dat vonden we zo mooi gevonden dat we er verder niet over nagedacht hebben. Nu denken we niet dat iemand die de naam hoort meteen aan een japanse naam denkt dus zijn we op zoek gegaan naar meer verklaringen voor de naam en het blijkt ook een rivier te zijn. Sma gaat toch niet googlen op de naam dus we laten het maar zo, maar schrok er wel heel even van.
Oh oh..... Ben wel benieuwd naar de naam straks. Vraag me af welke naam er niet Japans klinkt maar toch Japans is.... Fijn dat jullie hem toch kunnen houden. Zou wat zijn zeg zo vlak voor de bevalling.
Weet iemand hoelang een baby per dag in een draagdoek gedragen mag worden? Ik wil ons meisje zo gaan dragen maar kan dat ook te lang?
We zijn sinds een half uur aan het timen. Weeen komen sinds een half uur om de 3 minuten en duren rond de minuut. Als dit zo blijft gaan we over een half uur de vk bellen.
Zit me net te bedenken of die draagdoek me wel past . Mijn buuf en ik verschillen nogal qua uuuhhhh maat . Zij maatje heel erg dun, ik maatje volledig het tegenovergestelde en ik zie dat ze op maat gaan in de FAQ van River
Ik zou maar vast gaan bellen River! Heel veel sterkte! Babynaam een rivier? Had zo moeten zijn misschien...jij heet toch ook River? Of ben ik blond en betekent River geen Rivier?