35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe multifunctioneel zijn wij als ouder eigenlijk wel niet? Je bent moeder, en je speelt meteen voor bed :D.

Bekijk bijlage 280104

Kijk niet naar mij. Pyjamadagje :D. En een verfje in mijn haar en een kapper zou ook niet overbodig zijn, maar ja..... ik zit nog in mijn uitgestelde kraamtijd :D.

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, die was speciaal voor onze fotofreak ZG :D. Nog even en dan komt River ons verblijden met fotootjes :D.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh, wat zalig zo met z'n tweetjes!!!:)
    Goed hoor dat je dat gewoon doet! Je hoeft nl. verder ook helemaal niks! Ik heb zo ook de eerste 7 weken gezeten, gewoon de hele dag, lekker tegen me aan.;)

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vind ik ook. En na alles wat er gebeurd is vind ik ook heel stiekem wel dat we dat hebben verdiend. Het is ook zo'n lief klein wurmpje en ze ligt zo graag tegen je aan. Hoop dat de draagdoek goed is, dan kan ik haar zo lekker de hele tijd bij me houden.

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

River sssssppppppannnneeeeeennd meid!!!! Ben benieuwd,de laatste van ons groepje:$

Crypto heeeerlijk zo he:D zo hebben we gisteren gezeten,hele dag in pyama. Toen kwam ook nog de dok op kraambezoek:( Altijd als je denkt niemand komt:cool:

Hier zijn we even naar de ikea geweest,ik had nog een salontafel nodig:) hebben we gelijk ons buikje volgegeten met hotdogs pffff lol hahsha 3 mensen zat voor 8euro incl. 2x drinken en een ijsje;)
    Heb nog een nieuwe kap gekocht voor op de kinderwagen,de andere was helemaal vies en verkleurd door de zon:$

Bijgevoegde bestanden:

6. cindybaby71

Wat heb je voor een draagdoek crypto? Heb ik eroverheen gelezen? Ik wil ook graag 1 maar zie door de bomen het bos niet meer:(

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk die kap Cindy!

Ik heb geen idee wat voor draagdoek ik heb. Van mijn buuf gekregen. HEt is zo'n vier meter nog wat lange doek die ik op een bepaalde manier moet ombinden.

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cindy, dit is hem....

Zou ie goed zitten? Hij zit op deze manier wel het best voor mijn rug.

Bekijk bijlage 280133

9. cindybaby71

Ziet er goed uit zo;) ik heb gelezen dat een geweven doek het beste zou zijn;) jemag blij zijn met zo een buuf! Die doeken zijn verrekte duur:(

10. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    He dames. Nog geen baby hier. 1 cm ontsluiting.
    Wel medische indicatie gekregen. Rond 22
    uur komt gyn terug
    En zien we verder. Maar gaat vandaag niets meer worden.

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je weet het nooit River!Je weet het nooit :). Sterkte meis.

Ik dacht dat de draagdoek te strak zat. Ik weer :)/. Maar blijkt dat je het niet snel te strak kunt knopen. Ben nu effe aan het kijken naar wat instructiefilmpjes, knoop ik hem zo even over en leg ik haar er weer in :). Ze vindt het wel lekker geloof ik.

12. zogelukkig

Waarom? Vanwege de bloeddruk?

13. zogelukkig

Ik weet niet precies hoe het moet Crypto, maar je moet het nekje wel ondersteunen.

14. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Halloooooooooooooooooooooo,

@River, spannend…….zal vast niet lang meer duren. Ben benieuwd naar de naam.

@Minnie, fijn dat alles goed gaat met Elise:)

@Crypto, leuke foto!

Hier vandaag een drukke dag gehad. Vanmorgen zijn we eerst met zijn allen naar de voetbalwedstrijd van Justin geweest, iedereen moest natuurlijk ff Selena bewonderen:D Ook beschuit met roze muisjes gegeten:D Toen naar huis, Selena op bed gelegd, daarna fles gegeven, gegeten en toen naar mijn zus geweest. Kwamen pas weer om 17.15 uur thuis.

Met Selena gaat het een stuk beter gelukkig. Ze drinkt goed van deze voeding (Nutrilon Omneo), ze heeft al een aantal keren haar flesjes leeg gedronken en spugen doet ze ook veel minder. Soms geeft ze een klein mondje terug maar meer ook niet. We hebben in ieder geval flink vooruitgang geboekt.....Justin en Samira zijn ook helemaal trots en blij met hun zusje, het is ook een heerlijk moppie!!

Gistermiddag zijn we naar de Prenatal geweest en hebben we een nieuwe babyfoon gekocht, een Philips Avent:) Ook Medela spenen, daar drinkt Selena nu vanaf gisteren mee en dat gaat stukken beter dan met de Difrax speen.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er nu een opgerold spuugdoekje achter haar nekje gefrummeld. Volgens de instructies zou dat het beste zijn.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Rina wat fijn. Dus nu lekker genieten eindelijk. Heerlijk!

17. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik hoop dat het doorzet River!

@Rina
    fijn!! Nu genieten hoor!!

Hier gaat het ook super.
    Ben zo blij!!:)

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@River: sterkte/succes meid!

19. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    De fles van vanavond om 21.00 uur ging ook goed, van de 90 cc heeft ze zeker 75 cc opgedronken en alles binnen gehouden pffff wat ben ik blij zeg:)

Dinsdagochtend komt de verpleegkundige van het CB bij ons thuis om Selena te wegen......laten we hopen dat ze dan is aangekomen.

20. cindybaby71

Nog geen nieuws van river????:cool:

Deel Deze Pagina