Korte. Om23 uur pijnstillig gehad. Hielp niet. 4 uur 2 cm ontsluiting. Rug en been weeen hele nacht. 6 uur nog een prik. Hielp ook niet. 10 uur komt gyn weer
Pffff river schiet niet echt op zo meid maar bij een eerste wel helaas normaal Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie vandaag jullie beebje in de armen mogen sluiten
Wat een ellende River! Ik neem aan dat ze nu je vliezen gaan doorprikken en aan een infuus leggen zodat je sneller meer ontsluiting krijgt! Of een ruggenprik? Hier hielp die pethedine ook niks tegen been- en rugweeën. Weet wel dat die heeeeeel zeer doen. Arme jij!
Heel veel sterkte River. Ik weet helaas hoe beenweeen voelen, die had ik bij de bevalling van Justin. Ik ben benieuwd wanneer we blij babynieuws mogen verwachten van je Hier gaat het nog steeds goed met Selena. Ze drinkt keurig alle flesjes leeg en spuugt niet meer. Meiden, ik ben zooooooooooooo blij he.......wat is dit toch weer een genot als je kindje gewoon goed drinkt
Rina, wat heerlijk voor je meis. Ben echt blij voor je. Wij moeten volgens mij naar een iets snellere fles. Het gebeurt nu te vaak dat ze halverwege de fles in slaap valt en dan drinkt ze niet meer. Wakker maken? Forget it. Mevrouw is dan niet wakker te krijgen. Heb ook het idee dat het teveel moeite kost om de melk uit de Medela te zuigen nu ze wat groter is. Dus ik ga maar eens de Avent proberen (gratis in zo'n babypakket ) en als dat lukt trakteer ik ons op een mooie PAARSE Difrax
@Crypto, hier was het dus precies hetzelfde met Selena. Ze begon dan goed met drinken maar kukelde halverwege de fles al in slaap en dronk dan ook geen steek meer verder. Het maakt ook veel uit of we haar wakker moeten maken voor de fles of dat ze uit zichzelf komt.....komt ze uit zichzelf, dan blijft ze ook gewoon wakker tijdens het drinken. Wij gebruiken hier Difdrax flessen met een Medela speen er op en dat gaat perfect Toen ik thuis kwam met die spenen stond er een M op het doosje (medium flow) terwijl ik eigenlijk de S (slow flow) had moeten hebben. Maar goed, toch maar gewoon geprobeerd en het gaat dus heel erg goed zo.....ik denk dat haar voeding (Nutrilon Omneo) ook wat dikker is dan de Friso Succes met proberen......wij waren hier dus ook aan het pielen en hanessen maar hebben eindelijk de goede combi gevonden hihi.
@zogelukkig ik kan niet zeggen dat ik een zware bevalling had hoor. Om half 2 zat ik nog te internetten en had nog geen weeen. Om 4 uur was ze er al.
heb een ruggeprik gehad. Nu aan het infuus. Vliezen zijn geprikt. Gyn verwacht het vandaag nog. Mag ook wel na 38 uur.
@River: zet 'm op meid!! @Rina: da's ook wel een goed idee om even in het achterhoofd te houden. Een combi evt. met medium en Difrax. Wist niet dat dat kon. Wij laten haar nu wakker worden. Ik hou wel in de gaten dat ze echt haar zes flessen heeft maar ik probeer haar wel zoveel mogelijk op verzoek te voeden. En dat gaat beter. Behalve dan dat de melk zo traag stroomt dat ze daarvan in slaap valt en daar wil ik nu eens even kijken of dat te verhelpen is. Wat een gedoe he? .
Vond je de ruggenprik meevallen? Mij viel het uiteindelijk alleszins mee voor de operatie. Het voelde raar, dat wel, maar pijnlijk vond ik het niet.