35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    #2081 Rinajusase, 15 okt 2012
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
    Goedemiddag!

@Amira, welkom hier!! Gefeliciteerd met je zwangerschap:D Leuk hoor een 4e kindje. Ik ben pas bevallen van mijn 3e kindje:)

@Cindy, jammer dat je man weer moet werken. Mijn hubbie moet helaas zaterdag weer aan de slag:( Selena huilt ook wel eens voordat ze in slaap valt maar of dat krampjes zijn? Ik dacht dat baby’s zo rond de 3 maanden pas krampjes kregen?:(

@Minnie, wat een schattige foto van je meisje:)

Hier gaat alles nog steeds goed gelukkig, morgenochtend komt de verpleegkundige om Selena te wegen, ben erg benieuwd wat ze weegt.

Straks gaan we even met zijn allen lekker wandelen buiten en lopen dat meteen ff naar het winkelcentrum. Het is best aardig weer met een beetje zon.

Missen jullie je zwangere buik ook zo?? Ik ben natuurlijk ontzettend gelukkig en blij dat ik mijn kleine meid nu bij me heb, maar ik mis het getrappel en het beweeg zo in mijn buik, het was weer zo bijzonder om mee te mogen maken.

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn buik was in een keer weg Rina. Ik mis het wel idd maar vind het eigenlijk nog erger dat ik me niet heb kunnen voorbereiden op het verdwijnen ervan. Ik kon binnen een week na mijn bevalling alweer in mijn oude kleren. Natuurlijk zou ik daar blij mee moeten zijn maar het is allemaal wel heel erg snel gegaan :(.

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtig meisje Minnie!

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie River online. Waar is de foto van ons River-beebje? :D

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Rina met 3maanden zijn de krampjes weer seg hoor,ze hebben er de eerste 3 maanden last van:)
    En om eerlijk te zijn IK mis mijn buik helemaaaaaal niet:pben juist blij dat ik hem kwijt ben dn mij weer normaal kan bewegen:)pfff vond het echt genoeg geweest hoor:cool:
    Mini mooi meisje!

Nou heb wel ff geweten dat ik alleen ben met een peuter en baby;)stond ik net onder de douche begint debeeb te schreeuwen, de oudste stoot zich het hoofd en huilen,deurbel gaat tig keer zoals ook mijn telefoon gggggggrrrrrrrrrrr zal je net hebben pffff nu slapen de kids:)

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ook al zo'n mooi kind Minnie!!! Goed gedaan!;)

Nu River idd nog, dan is het stel compleet. Vind het toch wel grappig: uit 5 baby's 5 meisjes!:D

7. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Op FB crypto. Wat een prachtig meisje heeft River.:)

Bedankt! Onze E.lise is idd een dotje. Helemaal verliefd.:D

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze is mooi. River moet hem gauw hier plaatsen want niet iedereen zit daar natuurlijk :D.

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, bijzonder eigenlijk he :). Gewoon geen kerel te bekennen haha :D.

Misschien dat Amira daar verandering in gaat brengen :). En de rest die nog komen gaat natuurlijk.

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, jouw buik was idd heel plotseling weg.....kan me voorstellen dat dat helemaal raar was.

@Cindy, okee zat het zo met de krampjes.....wist ik niet meer. Ik mis mijn buik dus wel gigantisch terwijl ik er toch optimaal van heb kunnen genieten met mijn 41 weken en 3 dagen:D Ach ja, zal wel over gaan;)

Ben ook benieuwd naar de kleine meid van River......weet niet of ik haar op FB heb??

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Kan met de telefoon geen foto hier plaatsen. Wil jij hem hier plaatsen Crypto?

Zit in de stoel, was even hard werken om uit bed te komen. Au!

Voeden lukt nog niet. Zodra ze de tepel vast heeft stopt ze. Met kolven wel al iets op gang gebracht. Nog even doorzetten dus.

12. zogelukkig

Autch ja!

Als je geen tepel-/speenverwarring wilt, moet je even zorgen dat ze de kv met een cupje geven!;)

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe herkenbaar met die bewegingen. Ik voelde me echt een enorme debiel na de ks als ik even wilde lopen enzo. En ik wilde dus echt snel weer lopen :D. Ik heb de verpleging en artsen daar wel knettergek gemaakt met mijn eigenwijzigheid :D.

15. mamavbijnavier

12 okt 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @crypto ik hoop eigenlijk dat ik een meisje krijg hoor! ik heb al 3 zoons ben zwaar in de minderheid thuis hoop op dus op een beetje meer evenwicht :D:D:D we hebben hier 5 mannen rond lopen mijn man, mijn 3 zoons en mijn zwager die ook hier woont.;)

16. zogelukkig

Och, och, och, ook al zo'n mooi meisje! Heerlijk zeg!:)

17. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Yuna lijkt op Mama, of niet?
    Schattig meisje!

18. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden, wat een mooie dochters!!
    Een hele grote proficiat voor Minnie en River!

Ik ben erg weinig hier en het is zeker geen desinteresse maar ik heb de tijd op de een of andere manier niet... Krijg nog steeds kraamvisite en hubbie werkt nog elke week 4 avonddiensten, gaat een dag naar school en werkt de zaterdag.

Ik heb volgends mij minnie en cindy op fb uitgenodigt...?
    Ik wil heel graag weten hoe het iedereen vergaat en op fb is het wat makkelijker en kijk ik wat sneller :)

Met onze meid gaat het goed! Ze heeft poedertjes gehad omdat ze vaste ontlasting had en dat gaat goed.
    Je kan zo merken dat dit scheelt, ze is een stuk rustiger en dat geeft mij weer rust ;) wat doet dat je toch zeer als je meisje zo huilt en je kan niks doen dan uren troosten en wandelen door huis.

Ik hoop dat het bij iedereen goed gaat en jullie me willen toevoegen op FB. Als er meerdere met FB zijn en me ook willen toevoegen pm me even :D

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mama (zo ga je dan voor mij nu heten anders wordt het te lang :D ), ik heb medelijden met je. 5 mannen en 1 vrouw? :$ Ik duim dat je een meisje mag krijgen dan :).

Mij heb je al op FB Sas :D. En op WoW :D.
    Wat fijn dat het beter gaat. De mijne poept nog steeds maar 1 x per 2 / 3 dagen. Echt last heeft ze niet. 's avonds is ze wat huilerig maar over de hele dag genomen merk ik niets aan haar. Volgens de neo is het omdat haar darmpjes nog onrijp zijn. Woensdag naar de kinderarts en dan wil ik het wel even bespreken. Vraag me af of dit wel goed is nl.

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL Ik zie jou gewoon echt bij elke foto helemaal in katzwijm liggen :D. Beelddenken FTW :D.

Deel Deze Pagina