35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Sasya; klopt ik heb je toegevoegd op FB. Leuk!

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh ja, echt hoor! Houdurvan!:D

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @River, wat een schatje zeg!!:D

@Mama (zo ga ik je ook noemen), na al die mannen hoop ik ook voor je dat je een meid krijgt. Zou leuk zijn natuurlijk.

@Saysa, ik zal je even een pb sturen om je toe te voegen op FB.

Hier gaat nog steeds alles goed met Selena.......ze is alweer bijna 2 weken oud:$ Wat gaat dat toch snel zeg.

Morgenochtend komt de verpleegkundige om haar te wegen, ben benieuwd wat ze weegt:)

4. zogelukkig

Wat een schatje zeg! Heeft ze nu bruine ogen? Is jouw man zo donker?

En ze heeft echt een volwassen blik, je zou niet zeggen dat ze nog maar zo jong is. Ze ziet er goed uit hoor, die komt denk ik niks tekort!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@River: wat een schatje River! Jullie hebben allemaal van die mooie beebjes!:)

6. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Gezellig meiden!

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Heb je het over mijn beebje Selena of over een ander beebje hihihi???

8. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Korte. Yuna heeft vannacht bij de zusters geslapen. Ze is erg huilerig. Huilt niet echt door maar jengelt. Vond het wel moeilijk maar hopte zo zelf wat slaap te pakken. Niet echt gelukt maar de rust was wel even lekker.

Haar laatste voeding ging goed. Ik kolf maar het is nog niet echt op gang.

Groot nieuws is dat mijn catheter er net uit is en mijn darmen ook weer werken.zal nu dus zelf naar de wc moeten. Hopelijk gaat het in en uit bed snel wat pijnlozer.

9. zogelukkig

Nee, over Selena!:)

10. zogelukkig

Ik weet nog wel dat het zo'n pijn deed! Die brand in die wond, autch!

Hier mocht ik nog helemaal niet van bed de volgende ochtend (mijn zoontje is ook geboren op zondagavond 19 uur), maar ik moest en zou van die catheter af! En daarna zelf gedouched, vond dat zooooo heerlijk!

Wat drinkt Yuna nu omdat je zegt dat ze goed drinkt?

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    ze heeft gisteren een paar mee een flesje gekregen. Doet ruim een uur over 20 cc. Vanmiddag komt de lactatieverpleegkundige en gaan we kijkenwat we nog kunnen.

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van de wond eigenlijk weinig last gehad. De eerste uren na de operatie even. De zuster vroeg hoe het ging, ik 'ja hoor, gaat prima'. Ze keek naar mijn ogen en zei 'ik ga je toch maar even wat morfine geven :D. Ze hebben me in die drie weken goed leren kennen :D.

Daarna kon ik het eigenlijk wel af met paracetamol en ik geloof 2 dagen nadien had ik niets meer.

Maar die morfine :$ geweldig spul zeg. Ik werd er superhigh van :D. Ik werd naar een andere kamer gereden langs de doktoren, weet niet meer wat ik gezegd heb maar grappig was het wel mocht ik aannemen LOL.

Daarentegen vind ik de naweeën voor wat betreft vermoeidheid wel heel erg. Die overvallen me echt op de gekste momenten en die zijn echt heel extreem.

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!

@Zogelukkig, Selena kijkt idd al heel erg wijs…..dat deed ze vlak na haar geboorte al, volgens de kraamhulp kwam dat ook doordat ze met 41 weken en 3 dagen geboren werd. Mijn man is gewoon een Nederlander maar wel een donker type zeg maar, hij heeft geen superblanke huidskleur en heeft donker haar:D

@River, fijn dat je katheter er uit is……ik kreeg na mijn bevalling ook een katheter en moest daar een nachtje mee slapen…..vreselijk vond ik het, moest het zakje ook steeds zelf legen:$:$

Ik had een ruptuurtje vlakbij mijn plasbuis dus heb daar 3 hechtingen gekregen.....anders zou het bij het plassen giga pijn gaan doen:$ Door de hechtingen dus nergens last van, volgens de kraamhup zag het er weer prima uit:)

Vanmorgen was de verpleegkundige hier om Selena te wegen en ze is aangekomen:):) Ze is van 3340 naar 3480 gegaan.......dus het gaat de goede kant op met ons meisje. We zijn superblij!!:D:D

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijke geruststelling Rina!

Catheter. Die heb ik idd ook gehad :$ Die deed wel zeer zeg. Of zeer, ik had steeds van die plasdrang en dan kon ik niet anders als toegeven oh wat deed dat zeer. Later bleek de catheter niet goed te zitten. Verpleegster zei nog tegen me 'waarom geef je dat nou niet eerder aan'. 'uhm, ja, nou jullie lopen al zo heen en weer te rennen en het was wel vol te houden'. Was ze niet blij mee :D.

Daarna zat ie prima. De laatste nacht kreeg ik nog wel een keer dat gevoel en toen liep de urine ook zo mijn bed in. Bleek het ballonnetje niet goed meer te zitten. Maar goed, toen mocht ie er ook uit.

Grappige was dat ik mijn hele leven gedacht heb dat het inbrengen van zo'n catheter helse pijn zou doen maar dat is niet zo. Meer dan wat gekriebel is het niet. Maar goed, daarna ben ik wel hard afgestraft, gut wat was dat ding irritant zeg :D.

@ZG: vergeef me als ik het niet onthouden heb maar had jij de ks ook vanwege PE of HELLP?

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo. Wasje gedraaid, droogje gedraaid, strijkje gedaan en alles ligt weer fris in de kast :D.

16. zogelukkig

Ik had PE. Bij 36 weken met gierende sirenes naar het zh vervoerd. Man kwam thuis van de honden uitlaten en trof mij eerder dood dan levend aan in bed. Ik kon bijna niet meer praten en zag haast niks meer.

Toen ik gestabiliseerd was, zijn ze gaan inleiden met gel. Dit duurde een week voordat de vliezen braken. Daarna 18 uur rugweeën tot volledige ontsluiting. Ik kon persen wat ik wou, maar zoon kwam niet. Hij bleek een sterrenkijkertje en kon er niet uit. Toen werd het een spoedks.

17. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Vanmiddag met kolven kwam er eindelijk iets. Yuna kon dit de volgende voeding krijgen. De keer daarna een paar druppels. Dus Yuna eerst aangelegd en daarna fv gegeven. Dit ging eindelijk goed erin. Ben wel aardig klaar met mijn verblijf hier en erg blij dat ik morgen naar huis mag.

18. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Sjemig, wat heftig zeg:$:$

Hier net klaar met eten, Justin is buiten spelen.....Samira zit naast me aan tafel boekjes te lezen, hubbie is vanmiddag met de kids naar de bieb geweest om boekjes te halen:).......ze kan al gewoon lezen uit boekjes van AVI 1, volgens mij is dat pas voor groep 3:$......Justin leest al uit boekjes van AVI 2, dat is pas voor einde groep 3:$

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hemel, dat is behoorlijk heftig zeg. Dat is behoorlijk acuut geweest dan. Had je voorheen geen symptomen dan?

Had jij na de tijd ook dat je overvallen werd soms door extreme vermoeidheid? Mij hadden ze er wel voor gewaarschuwd.Qua wond enzo ben ik wel redelijk snel gegaan maar die vermoeidheid en ook heel snel geprikkeld raken. Dat vind ik wel heftige dingen.

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knappe kids Rina :).

@River: herkenbaar. Ik werd zaterdag geopereerd en dinsdag heb ik gezegd dat ik hoe dan ook naar huis ga. Ik was het zo verschrikkelijk zat. Lag alleen maar te huilen 's nachts en had niemand. Dan liever thuis hoor.

Deel Deze Pagina