35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Crypto ik deel je mening ook,hier drinkt ze zowel uit de borst als fles.
    En toch overweeg ik nu om kv te geven.waarom? Omdat ik bijna alleen maar nog met de beeb aan de borst zit en geen tyd meer heb om andere dingen te doen.ik ben nu bezig van half 8 vanmorgen en zeslaapt nu pas op mijn arm.ik heb nog niet kunnen eten en de andere kleine zit nog in haar pyama:$
    Pff nee niet koste wat kost hoor;)
    Ze laat ook iedere x de borst los en moet 100x aanleggen waarna krijsen schreeuwen huilen pfffff ben echt op zo::)

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat vind ik nou ook :D.

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee, da's wel heel intensief inderdaad Cindy :$ Dat houdt ook geen paard vol denk ik.

Hier mogen we officieel op verzoek voeden. Als ze maar aan de 6 flessen komt. Vooralsnog heeft mevrouw gewoon lekker een paar nachten doorgehaald. Wat dat betreft (stilte voor de storm waarschijnlijk :D ) is het wel een heel zoet kind.

4. cindybaby71

Nee idd dat houd geen paard vol:( en ik heb nog een kleine die wilt ook aandacht;)
    En zowieso heb ik op het eind van de dag geen voeding meer,omdat ik geen tyd heb om te rusten wat wel noodzakelijk is bij bv.met als gevolg dat ik vanaf een uur of 16 tot 22 uur contstant met haar aan de borst zit,ze probeert er wat uit te halen maarhet is gewoon op want dat heb ik met kolven gemerkt.
    Liever met liefde de fles dan met stress de borst;)

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, stress is niet goed. Kan ik helaas over meepraten. Had graag bv blijven geven maar het ging gewoon niet meer. Kwam ook geen druppel meer uit. Nu heb ik er vrede mee. Mijn meisje is tevreden en ik ook. Maar we hebben het in ieder geval geprobeerd, daar ben ik wel blij om.

6. cindybaby71

Ja daarom:cool: mijn eerste 2 zijn ook metde fles groot geworden!
    Trouwens welke kv geef jij?

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu nog Nenatal1 maar we mogen rustig aan over op andere. Ik denk dat ik op de Nutrilon 1 overga. Ik wilde naar voordeligheid kijken maar ik kan maar moeilijk uitvogelen wat nou het beste is. Dus hou ik het maar bij de Nutrilon denk ik.

Jij?

8. cindybaby71

Ik ga denk ik weer kruidvat voeding geven.is voordelig en goed.
    Heeft T.uana ook na de bv gehad;)

9. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Zo is het, mijn 2 andere kids zijn ook met de fles groot geworden, die kregen Friso normaal. Selena kon blijkaar niet tegen Friso en zit nu aan de Nutrilon Omneo, deze voeding moet ze sowieso de 1e 3 maanden krijgen, daarna mogen we kijken of ze terug kan op de gewone Nutrilon.

Kruidvat eigen merk heb ik toen ook aan zitten denken maar dat mag Selena nu niet. Die Nutrilon Omneo is prijzig hoor, 15 euro voor een pak:$:$

Nou dames, mijn laptop doet het dus niet meer......gisteravond deed hij nog gewoon en hubbie had hem net voor me opgestart maar het toetsenbord doet niets meer. Ik kan wel janken want mijn laptop is nog geen 6 maanden oud:x:( Hubbie is hem nu weg brengen naar de computerzaak ter reparatie.....ben benieuwd, ik kan niet zonder mijn laptop, al mijn sollicitaties e.d. staan er op.

Ik zit nu weer op mijn mini laptop:$

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is ie goed verzopen Rina :(. Heb je geen externe hdd om je bestanden op te zetten? Ik doe dat dus wel. Heb mijn bestanden dus altijd op meerdere plekken staan.

11. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Hij is idd goed verzopen.......we hebben wel een externe harde schijf waar wat dingen op staan maar niet van mijn laptop:(:(

Mijn laptop ligt bij de computerzaak ter reparatie, er komt een heel nieuw toetsenbord in. Moest helaas besteld worden, ze gaan dat als het goed is vandaag nog doen, hopelijk is ie dan zaterdag klaar, anders wordt het volgende week.

Ben blij dat ik mijn kleine laptop nog heb, alhoewel zo'n klein scherm vreselijk irritant is als je een grote gewend bent:)

Mijn ouders waren hier vanmiddag op visite, mijn moeder heeft Selena de fles gegeven:):)

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Daar heb je een punt.
    Ik ben altijd gezegend geweest met een goede productie.

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Vanmiddag een klein doorbraakje. We leggen haar voor de voeding evengoed iedere keer nog even aan de borst, maar hebben al gezien dat ze gewoon te lui is om haar best er voor te doen. Ze zuigt 3 keer en komt er niets krijgt ze een driftbui en gaat daarna slapen met tepel nog in haar mond. Maar door het kolven begint het nu bij mij beter op gang te komen dus er zat meteen melk in het tepelhoedje. Dat nodigde haar toch uit om iets meer haar best te doen. Ze heeft niet heel veel gedronken, maar dat er meteen nu melk uitkomt gaf weer even moed om verder te gaan.

Het is best lastig, want ik mag haar geen fles geven zodat ze mij niet met de fles gaat associeren. Dus ik leg eerst aan, dan ga ik kolven terwijl lief het flesje geeft. Het flesje heeft ze in no time op dat bevalt madammeke natuurlijk veel beter dan het harde werken aan zo'n tiet.

14. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Het was de verpleging heel duidelijk dat ik borstvoeding wilde gaan geven. Maar ik was een spoedje tussendoor waardoor het allemaal even anders is gegaan. Maar hoorde van de vk die hier net waren dat ze in dit zh wel erg snel altijd voorstellen om dan toch maar even een flesje te geven als de productie niet meteen op gang komt.

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @River, fijn dat het beter lijkt te gaan met bv geven:D

Hier verder weinig bijzonders te melden, het gaat gewoon zijn gangetje. Ik zal weer eens een nieuwe foto van Selena maken en hier plaatsen:)

Vanavond lekker "Grenzeloos Verliefd" kijken:D

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL ik val van mijn stoel. Jullie moeten een beetje rekening houden met mij als beelddenker :D. Ik zie nu een halve River-fles-tiet :D.

Het lijkt me wel een lollig dametje zo met die driftbuien River. Fijn dat het wel beter gaat nu. Het blijft wel iets heel bijzonders dat voeden uit je eigen lichaam. Ook al was het maar kort, ik ben wel blij dat ik het heb mogen ervaren.

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons zijn ze echt pro-bv. En dat is natuurlijk ook prima. Maar ik vond het fijn dat ze wel een soort van balans hebben. Ik bedoel, mensen die wilde flessen werden niet vreemd aangekeken ofzo. Die keuze accepteerden ze. Maar wilde je voor BV gaan dan werd je wel de hemel ingeprezen zeg maar :D.

Wij hadden een hele goeie lactatiekundige. Echt een tijger. Dat maakte mij enerzijds wel wat gestresster toen het gewoon niet ging. Maar uiteindelijk hebi k het de maatschappelijk werkster vertelt vol in tranen. En het viel me gelukkig alles mee. Toen ben ik gaan kolven als ik het kon. Want ik was echt op.
    UIteindelijk kwam de verpleging een paar weken later naar me toe met het voorstel eens na te denken of het niet beter was om te flessen. Ze zagen hoe erg ik mijn best deed maar ze zagen me er ook onderdoor gaan. Dat vond ik moeilijk maar ze garandeerde me dat ik haar die weken het beste gegeven heb maar dat het ook belangrijk was dat mama goed in haar vel zat voor haar kind. Toen viel er echt een baksteen van mijn schouders. Want ik liep echt op mijn tandvlees die laatste dagen.

Ik vind het heel jammer dat ik geen bv kon blijven geven. Niet zozeer om de kwaliteit voeding want ook KV is van uitstekende kwaliteit. Maar het contact moeder en kind was gewoon heel erg bijzonder. Inmiddels een paar weken later kijk ik tijdens het flessen in haar oogjes en denk ik 'het is goed zo, dit is op een andere manier ook heel bijzonder'.

Blijft toch lastig hoor zulke keuzes.

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welk land is het vanavond in Grenzeloos Verliefd Rina?

Hier ook weinig te melden. Ons meisje lijkt de bank lekker te vinden. Ze ligt tegenwoordig vaak in haar deken gewikkeld daar in een enorme diepe tuk :D. De box vindt ze ook wel prima maar die bank daar gaat ze echt snel naar dromenland :D.

176793_10151095471716966_1450658998_o.jpg
    20121018_133623.jpg

Lekker dotje toch? :)

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Hoop? Je had toch gelijk. Het was toch spruw. Grappig want de foto's die ik zag leken veel ernstiger. Zoals je ziet hier is er niet veel van te zien maar goed. Dokter heeft druppels voorgeschreven.

20. cindybaby71

River ik hoop voor je dat de bv lukt;) hier heb ik vandaag besloten om kv te geven en ik heb vandaag sinds 12 uur den kind wat slaapt van fkes naar fles:cool:heeeeeeerlijk ook even tijd voor mijn ander dochter:) ze is echt tdvreden nu en kreunt ook niet meer! De wijkvk was hier en heeft mij op het hart gedrukt dat dit in mijn situatie veel beter was en dat ik mij niet schuldig hoef te voelen!

Crypto flinke dame he:D

Deel Deze Pagina