35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Crypto
    Hebben ze in de douche in het ziekenhuis een douchekop die eraf kan??
    Of zit de douchekop vast??
    Ik hoop dat ze die vrouw gauw kunnen helpen.Lijkt me vreselijk voor haar.

Hier veel last van de hormonen.
    Vanmiddag liep het weer helemaal uit de hand, janken enz.
    Manlief is meegegaan de oudste in Breda op te halen.
    Want die zou vandaag heel veel spullen moeten meenemen.Ze moest voor 215 euro spullen aanschaffen, dus dan verwachte je een doos vol.
    Komen we in Breda....heeft ze 1 tasje.
    Pubers denken echt niet na, ze had toch even kunnen bellen dat ze wel met de trein terug kon....scheelde ons weer een hoop tijd, moeite en benzine.
    Bij de flat waar we vanmorgen haar fiets hadden achtergelaten stond vanmiddag geen fiets meer....gestolen.
    Nou ja, geeft niks, weer een fiets minder, er stonden hier 8 fietsen en een scooter in de schuur...pfff.

Vanavond wilde ik de wasdroger leeghalen...had de droger zijn werk niet gedaan. Dat is zo slecht voor mijn bloeddruk, ik heb dat domme ding uit elkaar gehaald, filter schoongespoeld, bak water geleegd, en nu kreeg ik het niet meer in elkaar....aangezien manlief tot een uur of twaalf werken is, heb ik het na 10 minuten opgegeven, maar ik word er erg verdrietig van....1 jaar oud, en nou al een miskoop...:x

@Rina
    In de winter is er ook niks op tv hoor, ik kijk al niet eens meer of er iets komt, ik heb niks met de tv.

@River
    Thuis bevallen is wel lekker intiem, in je eigen bedje.
    Ik ben 3 keer thuis bevallen, dit keer voor het eerst in het ziekenhuis, ik ben benieuwd.Allebei heeft zijn voor en nadelen.

De sticker is binnengekomen, en ziet er leuk uit.
    Netjes verpakt ook.:)

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, gelukkig is die vrouw al 37 weken..dat scheelt, het kindje kan dan in principe komen.

@Minnie, balen van je wasdroger zeg..........1 jaar oud pas en nu al stuk? Heb je nog garantie er op zitten?

Ik vind tv kijken wel leuk, ik keek altijd programma's als X-Factor, Idols en The Voice.......echt heerlijk!! Vrijdag begint The Voice weer:D dan zit ik weer voor de buis!!

Leuk dat je sticker binnen is gekomen!!

Ik ben 2x in het ziekenhuis bevallen en ook deze keer ga ik naar het ziekenhuis:D

3. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik kijk alleen gtst.
    Omdat ik anders heel de avond aan het rommelen bleef heb ik me toen voorgenomen om half 8 te gaan douchen en 's avonds rustig aan te doen.
    Een paar weken geleden kwam een serie; generatie 2010. Die heb ik ook gezien, en Babyboom.
    Voor de rest heb ik de tv nooit aan. Manlief en kinderen wel. :(

De droger is niet kapot, maar hij is super irritant.
    De vorige deed het gewoon 5 jaar lang prima, maar deze moet je elke keer extra aandacht geven, en daar heb ik echt geen fut voor.
    Het is zo'n electronisch ding wat elke keer iets heeft.
    Nou niet bij mij, ik gooi de was er in en hij moet het doen, en niet zeuren. Ik zou hem zo op MP willen zetten. :x

Ik ga zo maar eens douchen, de was opvouwen gaat em niet worden, en de was strijken, vind ik nu niet echt nodig, morgen weer een dag.

Ik ben benieuwd naar het bevallen in het ziekenhuis.
    Ik hoop dat de douchekop er af kan. :D

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoezo moet de douchekop eraf? Hier kan je gewoon de doucheslang met kop losmaken en jezelf afspoelen zeg maar. Is dat wat je bedoeld?

Druk was weer hoog, hmpf. Verder geen klachten dus ze gaan half 11 weer even meten.

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Babyboom heb ik ook gekeken......verder keek ik altijd de TV Makelaar en van die datingprogramma's:) Ook kijk ik nog iedere avond The Bold, dat kijk ik al zooooooooo lang:)

Als er hier ' avonds niets op tv komt, zetten we hem op Classic....een muziekzender met allerlei muziek uit de jaren 80/90 met videoclip......echt leuk, kunnen we lekker mee bleren haha:D

@Crypto, lijkt mij ook dat Minnie dat bedoelt......hier thuis kunnen we de douchekop er ook gewoon afhalen en jezelf afspoelen:)

6. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen

Douchekop eraf is handig na de bevalling....
    Leg ik later wel uit.

Ja dat soort programma's keek ik ook wel eens.

Of Lite tv voor muziek.

7. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen, redelijk geslapen vannacht. Om 3 uur wakker geworden om tep lassen en daarna om 5 uur om niet meer in slaap te vallen. Lief is nu mijn vader naar het ziekenhuis aan het brengen die wordt om half 11 geopereerd. Hopelijk mag hij snel naar mijn moeder, normaal staat er 4 a 5 dagen in het ziekenhuis voor maar in het verzorgingshuis kunnen ze hem dezelfde verzorging geven. Even afwachten dus.

Op dit moment neig ik meer naar een thuisbevalling. Maar lief vindt dat best een beetje eng. Vandaar dat we in eerste instantie er wel vrede mee hadden dat ik naar het ziekenhuis zou moeten. De verloskundige vermoed dat hij na de infoavond er meer vertrouwen in heeft dat het thuis ook goed kan gaan, dus in denk dat we gewoon lekker thuis blijven. Ik denk dat hij het vooral eng vindt dat de verloskundige er niet bij blijft als de weeen eenmaal begonnen zijn en hij bang is dat hij alleen is als de baby komt. Misschien kunnen we zijn zus vragen om hier heen te komen om hem bij te staan totdat de verloskundige blijft? Ik wil haar niet bij de bevalling hebben, maar dat begrijpt ze vast wel.

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen. Waardeloos geslapen. Bah. Zelfs de inslaaptablet hielp niet.

Bloeddruk bleef gistermiddag weer hoger. Inmiddels weer wat gezakt. Benieuwd wat ie vandaag blijft doen.

Verder weinig te melden.

River, ik snap je lief wel. Is ook best eng natuurlijk maar het komt allemaal goed.

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er loopt hier trouwens steeds een kerel over de gang heen en weer die heeft toch lelijke schoenen. Mijn overbuuf en ik hebben dat net even geinspecteerd maar dat kan echt niet gewoon. Van die laarsjes die klikklakken. Geen western, maar zwart suede met hakken. Verschrikkelijk :$

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Sterkte vandaag River!

Zolang je lol kan hebben om iemand zn schoenen gaat het goed!
    Ik ken dat wel hoor. Ik had het laatst ook.
    Manlief had er niet op gelet maar ik zag een kerel met echt zulke foute schoenen...vrouwen letten daar op he.

Hier ook niet super geslapen.
    Mijn nuchtere waarde weer te hoog...woensdag is een rotdag met waarden meten.

De jongste net naar school gebracht...met de auto.
    Ik mag niet meer fietsen van manlief.
    Gelijk heeft hij...als ik val :$

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Haha ik vrees dat als wij toch naar het ziekenhuis zouden moeten dat lief op sloffen gaat. Weet niet of dat nou echt ooit een modehit gaat worden.

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik kan niet eens meer fietsen Minnie. Heb het een paar weken terug gedaan maar kom steeds met mijn bovenbeen tegen mijn buik aan en dat deed mijn banden geen goed. Moet er ook niet aan denken om nu te gaan vallen, brrrr.

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Nouja zeg, ik zit op de bank bedenk mij iets wat ik nog dringend moet doen. Sta op en heb geen idee meer wat ik moet doen.

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zwangerschapsdementie River?? :D

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!

@River, als voor jou een thuisbevalling goed voelt, moet je dat doen.

@Minnie, ik heb vanmorgen weer gefietst naar school en het ging gewoon goed, kreeg geen pijn. Manlief had mijn fiets niet uit de schuur gehaald, hij dacht dat ik met de auto ging hahaha….zo lang kleine stukjes fietsen goed gaat, doe ik dat wel. Soms de auto, soms de fiets.

Ik heb prima geslapen dames, het was gisteravond eindelijk een beetje een normale temperatuur op onze slaapkamer.....is de woonkamer is het 24.5 dus prima te doen.

Manlief is met Samira naar zwemles en ik ben net met Justin naar de sportzaak geweest om scheenbeschermers, voetbalkousen en voetbalschoenen voor Justin te kopen, hij heeft vanavond zijn 2e training:D Manlief gaat nu met Justin mee, kan ik thuis blijven om eten te koken;)

Ojaaaaaaaaaaaaaaaaa en de box staat in de woonkamer:D:D Ikke helemaal blij:):)

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Heerlijk, de box in de woonkamer!
    Nou ben je er bijna klaar voor....:D
    Of..helemaal??

Fietsen doe ik niet meer, mijn man heeft gelijk.
    Ik heb niet voor niks een auto, en een fiets kan best gevaarlijk zijn. Ik moet er ook niet aan denken.:$

Hier ook weer wat.:(
    Wij wonen op een plein met zo'n 40 huizen.
    In het midden een speeltuintje.
    Nu speelt mijn dochtertje regelmatig met het overbuurmeisje. Ze is iets jonger als onze S.tephanie.
    Die ouders zijn raar, vader heeft al een zoon van 20 ofzo, en dit is zijn tweede huwelijk. Hij werkt van 8.45(dan gaat ij de deur uit) tot 15.30 uur en past nooit op zijn dochtertje.De moeder van dit meisje mocht ook echt maar 1 kindje van hem.Mijn dochtertje heeft er 1 keer gegeten en toen is vader op zolder gaan eten, want hij vond 2 meiden aan tafel te druk!!
    Sindsdien mag mijn dochtertje er niet meer komen van mij.
    Vorig jaar ongeveer, stond dat meisje met een koffer bij ons voor de deur, ze mocht er niet meer in bij haar moeder, en vroeg of ze bij ons mocht komen wonen. Toen moeder even later aan de deur stond heb ik gezegd; ''Ga maar even boodschappen doen, en kom maar terug als je afgekoeld bent.''
    Zij is een vreselijke roddeltante, en er zit niks aardigs in haar.
    Ze kan opeens ontploffen en dan moet haar dochtertje onmiddelijk naar binnen. Echt gewoon aso.
    Vanmiddag...zag ik het meisje huilend bij de speeltuin, ik ben er naar toe gegaan, en ik vroeg wat er was...?
    Zegt onze S.tephanie; ''ze mag niet naar binnen en ze heeft zo'n dorst!''
    Dus ik heb mijn dochtertje en dat meisje een ijsje gegeven.
    En binnen vroeg ik waarom ze niet naar binnen mocht.
    ''Mijn papa is onder de douche en mijn moeder moet rusten''.
    Echt ongelooflijk!! Ze hebben 1 dochtertje!!
    Wat moet je daar nu mee??
    Ze loopt ook vanaf haar derde soms hele dagen buiten.
    Is dit nu een ''gevalletje jeugdzorg''??

17. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Als je daaraan twijfelt kan je gewoon bellen om te overleggen. Zij schatten zelf in of ze hier een zaak van maken of dat het niet voldoende ernstig is. Nummer vna advies en meldpunt kindermishandeling 0900 - 123 123 0.

Ik ga zo richting ziekenhuis een skijken hoe het met mijn vader gaat. Vandaag is mijn oudste zus bij mijn moeder dus kan ik mooi even bij hem kijken.

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @River
    Heb je al iets gehoord of alles goed verlopen is met je vader?

Ik ga niet zomaar bellen, ik wil het wel anoniem melden.
    Anders kan ik mijn huis wel te koop zetten....

19. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, in principe zijn we er helemaal klaar voor, we moeten alleen nog de reiswieg en ledikantje opmaken, klossen onder het bed doen, that's it eigenlijk:D Maar vind het prima als beebje nog even een paar weekjes blijft zitten hoor, heb totaal geen last van mijn zwangerschap.

Wat een rare mensen zeg:$:$ 1 dochtertje en dat zo doen?? Het lijkt wel alsof ze vinden dat het kind hen alleen maar tot last is ofzo:$ Je kan toch ook anoniem een melding doen van kindermishandeling/verwaarlozing??

@River, sterkte bij je vader. Waar is hij aan geopereerd? Heb ik denk ik gemist.

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik twijfel nog.
    Ik heb ze net een appel en drinken gegeven.
    Erg aso met dit weer je kind buitenschoppen.
    Kind heeft dorst en honger.

Zo slecht doen wij het nog niet...dat blijkt wel weer.

Deel Deze Pagina