@Cindy, wat een lekker moppie zeg!! Vanmiddag zijn hubbie en ik alleen met Selena over de markt geweest, Justin en Samira konden bij een vriendje blijven spelen dus dat was makkelijk En dan kom je iedereen tegen op de markt die even in je kinderwagen wilt kijken pfffff, het schoot voor geen meter op Net kibbeling met aardappelschijfjes gegeten.......hubbie is nu met Samira naar het Gemeentehuis voor een nieuw ID kaart, straks gaan we Selena douchen pffff druk druk druk. Om 20.30 uur wil ik voor de buis zitten want dan krijg je The Voice
Nee hoor, ze krijgt nog steeds borstvoeding, maar uit de fles. Ik leg haar overdag eerst aan de borst voordat ze de fles krijgt, maar snachts doen we dat niet.
Whahahah ik denk het......die zit nog met haar hoofd hoog in de wolken, wij zijn alweer terug op aarde
Mini laat zich lekker in de watten leggenwij gaan alweer door met de dagelijkse dingen8 River gelukkig denk je nog aan ons Vandaag is kermis hierstraks ff met de 2 kids langsgaan Ga eerst ge hap zo meteen bellen omdat ik vermoed dat S.uade spruw heeft Maar eerst koffie en douchen
Sorry druk druk druk koorts koorts koorts moe moe moe. Komt later.... Vandaag visite. De wolk is gelukkig nog roze maar mijn lijf wilt nog niet veel. Gisteren weer naar bed gestuurd. Was wel 6 kilo extra afgevallen. Wauw.
In het kader van 'je kan niet vroeg genoeg beginnen met corrigeren' luister ik net met mijn dochter naar Alfred J. Kwak's 'ik ben vandaag zo vrolijk' . Voor je het weet willen ze K3 of de Te....tubbies . Dat moeten we niet hebben LOL.
Goedemiddag! Hier ook nog een roze wolk hoor hihihi.....gelukkig gaat alles nog steeds goed!! @Minnie, lekker dat je al wat afgevallen bent......ik heb eigenlijk nog niet op de weegschaal gestaan, ga ik morgenochtend maar eens doen Ik ben nog niet zo lang thuis. Vanmorgen ben ik vroeg op pad gegaan met de kids, eerst Selena en Samira bij mijn ouders gebracht, daarna met Justin naar voetballen geweest. Gelukkig had hij een thuiswedstrijd dus lekker dichtbij. Daarna weer de kids opgehaald bij mijn ouders en thuis alles opgeruimd. Nu zo Selena de fles geven en dan gaat ze lekker naar bed.
Fijn dat met jou alles goed gaat Rina! Zo snel weer naar de voetbal enz. Hier niet hoor. Nog koorts dus rustig aan.
@Minnie, ik was vorige week ook al mee naar voetbal.....1.5 week na de bevalling 5 dagen na de bevalling stond ik alweer op het schoolplein Ik voelde me weer heel snel goed, had ik bij Justin en Samira ook. Balen dat je koorts hebt.....heb je een griep te pakken??
Nou, ik dacht even te gaan tukken. Turkse bruiloft op de hoek van de straat. Trommels en alles inclusief. En mijn buuf is blijkbaar aan het verhuizen dus die is ook aan het klussen . Al met al ben ik maar weer naar beneden gegaan. Shit happens denk ik maar zo .
Had je dat maar eerder gezegd crypto,dan waren we wel even gaan kijken op debruiloft lol Mini beterschap Rina hier stond ik dezelfde dag ook alweer vanalles te doen,ben geen mens wat blijft zeuren enz wil het liefdte alles weer zekf doen Nog 4kg dan zit ik weer op mijn gewicht van voor de zwschap wat overigens nog 30kg teveel is grrrr Vanmiddag naar de hap geweest en ze heeft toch spruw gelukkig een medicijntje meegekregen en hoop dat het snel beter gaat Nog ff op de kermis geweest en zit nu aan de zelfgemaakte patat
Heeft niks met zeuren te maken Cindy. Ik heb hoge koorts van een ontsteking denk ik. Ik lig er gewoon uit. Gelukkig heb ik van iedereen hulp. Maar had ook het liefst alles zelf gedaan. Maar ja ver kom ik niet.
@Cindy, ik stond hier ook een dag na de bevalling alweer van alles thuis te doen maar daar was de kraamhulp het niet zo mee eens hahaha Wat vervelend dat je meisje toch spruw heeft........Selena heeft denk ik last van krampjes, ik heb Cinababy gekocht wat homeopatisch is....gebruiken jullie dat ook of iets anders?? Werkt het? Hier ook vanavond patat op met kaasloempia's @Minnie, beterschap meid!! Hopelijk voel je je gauw beter. Ik heb sinds vanmiddag mijn laptop weer terug, hij is gemaakt. Er zit een heel nieuw toetsenbord in, de oude was door de vele 7up overleden Kosten 95,- maar ikke ben blij
Minnie: kraamvrouwen en koorts is geen goede combi! Heb je een virusje te pakken of is het wat anders? Crypto: K3 en Teletubbies, moest je net mij hebben, ik reageerde net als jij, haha! Maar je groeit daarin mee! Als je je kind ziet dansen op Mamasé, is dat echt geweldig hoor! En ik was blij met de dvd's van Bumba: kind even een half uurtje rustig in de kinderstoel voor de tv! Cindy: jij bent ook echt een bikkel volgens mij. Klaag jij weleens (behalve dan over die man van je?). Ik vind jouw andere dochtertje ook zo mooi, wat een mooie donkere haren! Heb je het nu naar je zin in je nieuwe woonplaats? Leuke buren enzo? Spruw geen ervaring mee, gelukkig! Beterschap daarmee! Heb je het zelf ook?
@Rina: mijn kind behoort te dancen op een lekkere tranceplaat ofzo GEEN K3 . Goed, ik vrees dat je wel gelijk gaat hebben maar toch