35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

#2221 cindybaby71, 20 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2012
    Zg ik klaag ook wel hoor maar dan of over mijn man soms:cool:of dat we teveel maand over hebben aan het eind van ons salaris:D
    Nee ik klaag niet snel idd.
    Woonplaats bevalt goed en mijn buren zijn oudere mensen,dus geen last van;)

Mini ik bedoelde er niet mee dat jij zeurt hoor!;)

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Huh?? Ik zei niets over K3 hoor.......dat was Zogelukkig:D:);)
    Maar dat neemt niet weg dat ik K3 helemaal leuk vind en het fantastisch vind hoe Samira al die liedjes mee zingt en mee staat te dansen. Er staat hier iedere dag wel een dvd van K3 op, we zijn vorig jaar naar de musical "Alice in Wonderland" geweest en naar het concert. Ach, een meisje en K3 hoort nou eenmaal bij elkaar....het is zoooooooooooo schattig, ik kan niet wachten totdat ik Selena ook zie dansen op K3:):D

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahum, dooooooooooooh :D. Nou ja, ZG dan :D.

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Dames, het is alweer bijna tijd om Selena een fles te geven.....daarna duik ik lekker mijn bed in:D

Welterusten!!

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot hoe laat slaapt ze bij jou na de laatste fles Rina?

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Oke Cindy :)

Ik heb last van stuwing denk ik.
    Ik loop steeds met ijs te koelen.Steeds verhoging en koorts.
    Ik kom niet veel verder dan op de bank hangen met E.lise op schoot.
    Ik ben de deur nog niet uitgeweest.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge op deze zonnige zondag. Nou ja, de zon moeten jullie er maar even bij denken :D.

Niets te melden hier verder :).

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Naar de hap ermee Minnie of iig bellen! Borstontsteking kan gevaarlijk zijn! Komt er melk uit je borsten? Heb je harde pijnlijke warme schijven in je borsten? Zit je al aan het plafond als je er alleen al naar kijkt? Wat je kan doen is onder een warme douche de borst voorzichtig masseren rcihting tepel, dan haal je de druk eraf.
    Ik zou iig Ibuprofen nemen, dat is koorstverlagend, pijnstillend en ontstekingsremmend. Verder zou je saliethee kunnen drinken, dat remt de melkproductie!

Sterkte ermee!

9. zogelukkig

Heb jij zon?????:$

Hier een harde wind, motregen en koud, niks an!:(

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hebben wij ook hier.... buiten. Maar ik ben toch het zonnetje in huis? :).

11. zogelukkig

Ohw, gwahaa!! Ik dacht dat jij daar woonde waar de zon vandaag schijnt; in het zuid-oosten toch?

Ik heb manlief, kind en honden om 9.15 uitgezwaaid. Kind was weer om 6.15 uur op en heel de ochtend aan het drammen en winen. Ga maar lekker even uitwaaien, doei!

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee Deventer, is dat zuid oost?:)

Nee, geen zon hier. Ook geen regen nog. Ik moet wel zeggen dat ik enorm kan genieten van regen. Heerlijk dat getik op het raam. Dat is pas meditatie :D

Waar zijn jouw man en kind uitwaaien?

13. zogelukkig

Oh, gewoon hier ergens tussen de weilanden.

Zijn net terug. Zoon is boos naast de auto blijven staan, krijsde de hele boel bij elkaar. Man is een stukje gaan rijden over de snelweg, kind viel in slaap, daarna hebben ze getankt en zijn door de wasstraat gegaan. Ook leuk.;)

14. cindybaby71

Nou hier wrl een heeeerlijk herfstzonnetje:D
    Mevrouw besloot om 3uur vanacht niet meer te slapen tot half 6:x

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!

@Crypto, Selena krijgt om 23.00 uur een fles, om 02.00 uur ’s nachts en dan ’s morgens om 6.30 uur weer:D

@Minnie, ik kreeg een paar dagen na de bevalling ook enorme stuwing. Mijn borsten waren warm, had harde schijven er in en ze waren 4x zo groot. Ik heb toen een week met een strakke bh geslapen en met de dag werd het minder. Nu is het alweer een week weg en heb ik mijn normale borsten weer terug. Als het bij jou blijft, zou ik ook naar de HA gaan hoor…..borstontsteking lijkt me niet fijn:(

Hier ook geen zon hoor.....het is wel droog maar de lucht is grijs en grauw:(

Hubbie is ook werken en vanmorgen vroeg weg gegaan. Dus vandaag mijn 2e dagje alleen met 3 kids en het gaat tot nu toe prima:D

Vanmiddag komt een vriendin op kraamvisite, gezellig!!:)

16. cindybaby71

Rina ik hen voor S.uade druppels uit duitsland voor de krampjes.
    Hier ook flinke pijnlijke borsten,het voelt alsof er een vrachtauto over heeft gereden;)heb dan ook maar even wat afgekolfd was echt niet meer te harden:)maarja wat wilje ik ben ook cold turkey gestopt met bv:(

Hoe doen jullie dat toch met jullie beebjes snachts slapen van fles naar fles????? Bij de fles om 2/3uur is ze altijd gied wakker en wilt tenminste 2uur niet meer slapen pffff erg vermoeiend zo;)

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ZG: heerlijk zo'n opstandige bui :D.

@Rina: lekker. Normaal krijgt die van ons om 12 uur de laatste fles en dan slaapt ze door tot zes uur 's ochtends. Vannacht echter had madam daar geen zin in dus werd het 4 uur :D. Ook goed.

Net een vriendin van me geweest. Mijn dochter is weer enorm verwend :).

@Cindy: da's balen. DUs jullie zijn afgepeigerd nu?

18. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Cindy, druppels uit Duitsland.....ken ik niet, hoe heet dat dan?

Selena slaap idd van fles naar fles, ze zit aardig in het ritme van ons schema. Vanmorgen kwam ze iets eerder, toen begon ze om 5.45 uur al te mopperen terwijl ze dus om 6.30 uur pas de fles moest.....ik ben toen maar met haar naar beneden gegaan om de rest niet wakker te maken hihi en heb het nog even kunnen rekken tot 6.15 uur:D:D
    Maar over het algemeen slaapt ze hier vrijwel altijd van fles naar fles:)

Ze heeft net de fles gehad dus zit nu in de muziekwipstoel die ik in de box heb gezet, mijn vriendin komt zo dus is het leuk als Selena beneden is:)

@Crypto, dat doet jouw meisje goed hoor......12 uur laatste fles en dan 's ochtends 6 uur weer de 1e fles....dan mag je ook niet mopperen;) Ach ja, ze kunnen zo af en toe afwijken en hun eigen plan trekken whahaha:D:D

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cindy, nou vannacht kwam onze dame om 4 uur hoor. Maar papa had nachtdienst dus ik had er weinig last van :D. Ik moet wel zeggen, daarna valt ze gelukkig ook wel zo in slaap.

@Rina: meestal moet ik haar dan nog wakker maken maar dan vind ik ook dat het genoeg is geweest. Dan moet ze even drinken. Slaapt ze nadien maar weer verder. Vooralsnog doet ze dat erg netjes. Overdag om de 4 uur en 's nachts doorhalen.

Maar goed, stilte voor de storm waarschijnlijk :D. Komen vast ook nog andere tijden aan :D

20. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @ZG
    Ze voelen zacht aan, geen bulten of knobbels....ik snap er niks van.
    Straks maar weer even koelen met ijs.Ik heb al vanaf de geboorte een BH aan, dag en nacht.

Ik heb vanmorgen E.lise in bad gedaan en ze heeft de hele fles leeggedronken. Ze drinkt nogal graag halve flesjes.;)

Vandaag hadden we niks gepland, maar stond opeens mijn nichtje met haar gezin voor de deur, even omschakelen. Was wel gezellig.:)
    Gisteren ook heel de dag kraambezoek gehad.

Nou Cindy, dan zal je nu ook wel moe zijn na zo'n gebroken nacht.:$

Deel Deze Pagina