35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja mijn moeder is er gelukkig nog steeds
    Ik ben echt niet de oude. Veel gehuild veel ziek veel moe.
    Ik hang nu veel op de bank rond. Ik ben al blij als het wasmachine aanstaat of als ik kan stoffen. Manlief is alleen donderdag thuis geweest.
    En dat neem ik hem ook niet kwalijk het is nu eenmaal niet anders.
    Mijn moeder blijft voorlopig nog en komt voortaan 1 dag in de week helpen zodat ik meer van E.lise kan genieten.

Elke bevalling is anders.
    Ze zijn mooi en bijzonder en we mogen zielsgelukkig zijn dat onze kindjes gezond zijn.
    Het zal misschien wel idd met de hormonen te maken hebben. Helemaal niet aan gedacht....

Af en toe gooi ik er weer ijs op om borstontsteking te vermijden.

Slapen jullie kleintjes nog met kruik of mutsje????

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Justin werd geboren met klepjes in zijn urineleider, hierdoor stroomde er urine terug naar zijn blaasje en niertjes....zeg maar reflux in zijn urineleiders. 1 niertje is hierdoor iets beschadigd geraakt en werkt voor 33%, zijn andere niertje is gewoon 100% goed. Hij werd hier 3 dagen na zijn geboorte voor het eerst aan geopereerd, daarna is hij nog 2x geopereerd. Hij heeft na zijn geboorte 3 weken op neonatologie gelegen maar kreeg 2x de E.coli bacterie die dodelijk kan zijn voor baby's. Hij kreeg toen hele zware antibiotica via een infuus.

De artsen wilden daarom niet dat ik mijn zwangerschap uitliep tot 40 weken of langer, ik werd iets voor 38 weken ingeleid en met precies 38 weken werd Justin geboren. Hij had een laag geboortegewicht, 2710 gram, ik had ook nog zwangerschapsvergiftiging:(

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ai, wat naar zeg! Ik zou denk ik gek worden als mijn kindje van 3 dagen oud al onder het mes moest!
    Ben je hier bij de andere twee zwangerschappen niet ontzettend bang voor geweest? Dat er iets mis zou zijn?

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ja, uiteraard waren we daar wel bang voor maar toen ons verteld werd dat wat Justin had eigenlijk alleen maar bij jongetjes voor komt en niet bij meisjes waren we wel gerustgesteld, helemaal toen we wisten dat de 2e en 3e een meid zou worden. Natuurlijk kreeg ik wel extra echo's en een artikel 2 echo (hele uitgebreide medische echo) waarbij ze specifiek naar de nieren keken, maar gelukkig was bij Samira en Selena alles goed:)

Maar idd, het was een hel om je baby van net 3 dagen oud naar de OK te zien worden gebracht. Hij werd ook vanuit het ziekenhuis hier per brancard vervoerd naar het WKZ in Utrecht, met maxi cosi en al op de brancard......nee, dat waren geen leuke tijden voor ons. Maar gelukkig gaat het harstikke goed met ons kereltje, hij wordt in december alweer 7 en je merkt in niets aan hem dat hij zo'n slechte start had.

@Minnie, Selena slaapt niet meer met mutsje of kruikje, ze kan zichzelf goed op temperatuur houden dus wij hoefden het niet meer te doen van de verpleegkundige.

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Minnie: ons meisje slaapt nergens mee. :$ Geen muts omdat dat sowieso afgeraden wordt. En tja, een kruik, ik vind het niet echt koud in haar bedje, plus dat ze altijd een boxpakje van badstof aan heeft dus dat leek mij genoeg.

Ik check af en toe eens de temperatuur en die is meestal tussen de 37.1 - 37.4 dus leek mij wel voldoende.

Nou ben ik weer onzeker:):(

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee Rina. Ik zou idd ook gillend gek worden als ons meisje al meteen geopereerd had moeten worden. Denk dat die angsten net zo zijn als het aan de monitor zien liggen van je kind. God wat ben ik bang geweest die eerste weken :(

7. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Rina heftig meid:)
    Crypto ben blij dat ik jou heb;)met of zonder puisten haha lol:D
    Mini doe rustig aan meid,die was komt wel goed hoor;)denk eerst aan jezelf nu!
    River alles goed bij jullie?

Deze nacht was goed gegaan om half 12 de fles en toen om half4 en om 7 weer:(dus daar teken ik voor lol:D
    Verder niks te melden :)

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL :D. Blij te horen :D.

Vanochtend aangenaam verrast. Ik probeer het al een paar weken :) maar nu begint het dan eindelijk te passen :D

20121022_101255.jpg

Haar Hello Kitty pakje :).

Hij is nog ietsje ruim maar ach, ze is een kwart Turk en mijn vader kocht ook altijd alles te groot voor mij :D:D:D:D

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen

geweldige foto Crypto!

Hier had ik moeite met wakker worden.
    Ik heb de kinderen amper gezien ik viel steeds weer in slaap.
    Echt erg.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je wel geslapen vannacht Minnie?

11. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Supermooi crypto;) welke maat heeft ze nu?

Mini is je ijzer welvoldoende?

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik slaap totaal 4 uurtjes denk ik
    Met het schemerlampje aan. Bij elk geluidje ben ik wakker...

Mijn ijzer was altijd goed.
    Ik heb ook maar 200 cc bloed verloren en ik slik nog steeds mama compleet.
    Zou in orde moeten zijn...toch?

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Geweldig die babyfoto's :)
    wat zijn we toch geluksvogels!!

14. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!!

@Crypto, wat een fantastische foto!!

Hier vanmorgen naar een UB geweest in Utrecht, had een intake en ze krijgen regelmatige secretariele functies binnen, dus ze gaan er van uit dat ze me per begin nieuwe jaar aan een leuke baan kunnen helpen:D
    Het was nu nog nog te vroeg, heb natuurlijk nog verlof tot half december:):)

Verder ben ik weer druk aan het solliciteren op advertenties uit de krant, net weer 1 per mail verstuurd dus gaat goed. Hopelijk komt er ook wat uit;)

Verder weinig nieuws te vertellen......de kids blijven over tussen de middag dus heb ff een makkie. Om 15.00 uur ga ik achter de kinderwagen naar school om de kids op te halen, ik zal wel veel bekijks hebben, iedereen moet natuurlijk ff spieken naar ons meisje:D

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cindy: ze past nu goed in maatje 50. Ze is vanochtend ook 50 cm gemeten dus dat klopt wel.

Dit setje is overigens 56 :D.

@Minnie: zou het wel even in de gaten houden en ga anders gewoon even richting de huisarts. Beter zeker zijn van je zaak.

Zeg, waar is ons River??????

Nou, net bij het CB geweest. :$ OMG, eerste vaccinaties. Ik heb harder staan huilen dan ons beebje :O. Ze ligt nu in de box te slapen. Moeten haar even in de gaten houden dus hopelijk gaat dat allemaal goed.

Wat is dat zielig zeg. Zeker omdat ze eigenlijk niet zo heel vaak huilt, nou nu wel :(. Ze was wel met 2 seconden weer stil. Dat dan weer wel. Stoere meid :D.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rina: vol goede moed er weer tegenaan dus. Ik duim met je mee dat je wat leuks gaat vinden :).

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Jee Rina.....jij hebt een hoop energie over volgens mij. :$

Nou ik heb net de kleine in bad gedaan, en het dressoir opgeruimd, was wel weer even genoeg.:)
    Ik kan mijn moeder toch niet bijhouden, die heeft de ramen al gezeemd de bedden verschoond, wasmachine staat weer aan en ze is nu aan het stofzuigen, hahaha, van te voren deed ik dat allemaal met de nesteldrang, nou nu hoef ik het echt niet te proberen hoor. :)
    Ik stort al in als ik er alleen al aan denk.

Ik heb de huisarts gebeld, de assistente (lieve meid) zei vooral veel koelen.Dus dat doen we dan maar.:cool:

Mijn schoonzusje belde net, wat ik wilde hebben??
    Geen idee.....we hebben alles al. (Ook erg eigenlijk. :D )

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh goed dat je het zegt. Ik moet nog voor bloeddruk controle naar de HA. Moest 3 weken terug al :$

19. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, zielig he die 1e vaccinatie die zo'n kleintje krijgt.....wij moeten 16 november met Selena, als het goed is, krijgt ze dan ook haar 1e inenting:(

@Minnie, heb idd genoeg energie..........ik merk eigenlijk aan niets dat ik bijna 3 weken geleden bevallen ben:):)

Ik ga vanavond de kleine in bad doen, manlief heeft late dienst (avonddienst) dus is er niet. Hij is net naar zijn werk gegaan dus eet weer "gezellig" alleen met de kids;)

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik zat met tranen in mijn ogen :(. Zij had na 2 seconden zoiets van 'ok, dat ook weer gehad' en viel in een heerlijke diepe tuk. Maar mama is wat langer van slag :D.

We moeten haar nu volledig op verzoek voeden. En mevrouw slaapt al sinds 10 uur. In de tussentijd ook nog boodschappen gedaan en even bij de Etos kinderzetpillen gehaald just in case, maar ze maalt er helemaal niet om :D.

Deel Deze Pagina