35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb nog niks gehoord van het cb.
    Zal onderhand zelf maar gaan bellen.

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    He dames, ik ben er nog hoor. Gewoon nog erg druk. Morgen laatste dag kraamverzorgsters. Ja we zijn verwend, we hebben er twee haha. En daarna zijn we eindelijk alleen met ons prinsesje. Het gaat erg goed. Ze houdt haar temp sinds woensdag goed vast. En heeft ons vannacht eindelijk een normale rust gegund. Kwam om 2 uur en om 5 uur. Papa voedt haar snachts maar we zijn dan wel even samen wakker. Ik kan nog slecht in en uit bed komen, dus heb een goed excuus om te blijven liggen., Mijn borsten gaan steeds meer doen waar ze voor staan, sinds vandaag lekt er zelfs af en toe eentje, dus wie weet gaat het haar toch nog lukken om het rechtstreeks uit de bron te halen. Zo niet, blijven we nog even kolven zolang het allemaal vol te houden is.

Verwerking bevalling? Moet nog komen denk ik. Ik had dus niet de bevalling waar ik op voorbereid was met 38 uur krampen en weeen, snachts beenweee, rugweeen en onder de douche nog even getrakteerd op een weeenstorm om de 3 tellen, en dan uiteindelijk toch een baby die poept in het vruchtwater, 1 cm ontsluiting in 5 uur erbij, hartslag van de babe die ineens daalde en toen de beslissing van een keizersnede. De gyn vertelde de volgende dag dat hij zelden een aanstaande moeder zo blij had zien kijken als hij vertelde dat hij vreesde voor een keizersnede. Hij had mij nog even bedenktijd gegeven maar ik zei meteen o dokter boek die ok maar, we zijn meer dan klaar voor haar komst. Alleen de dagen daarna in het ziekenhuis zijn er fouten gemaakt waar ik niet blij mee ben. Niet alleen op het punt fles geven, maar ook dat er weinig uitgelegd werd, ik soms 3 keer moest bellen met dezelfde vraag omdat het dan weer vergeten werd etc. Maar goed, we zijn thuis, we zijn gelukkig, en hebben een prachtig kind!

Ook het naar huis gaan ging niet zonder slag of stoot. Lief wilde mij bij het ziekenhuis van de stoep afrijden met de rolstoel naar de auto die klaar stond bij de hoofdingang en toen kantelde de rolstoel door een technisch mankement. Ik werd met baby en al op de grond gekwakt. Gelukkig zat ze goed vast in de maxicosi en had ik die met beide handen vast waar door ik haar recht op de grond kon zetten en daardoor zelf ook niet op mijn buik landde, maar op mijn knieen. Mijn ene knie is helemaal opengeschaafd. De angst zat er even goed in bij ons de dagen erna over het laten vallen van de baby.

Nu is lief boodschapjes doen en ben ik voor het eerst alleen met de kleine. Zit te wachten op de eerste geluidjes zodat we even lekker samen kunnen zitten en er weer een voeding in kan.
    Ze is al ruim over haar geboorte gewicht trouwens. Ze was 2990 en gisteren gewogen en woog toen 3200. Ze doet het dus goed op mijn megamelk.

Zo, heb ik nu mijn afwezigheid weer een beetje goed gemaakt?

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Is er bij jou ook geen verpleegkundige van het CB aan huis geweest? Hier wel, weet niet of dat standaard is of dat het te maken had met dat Selena zo veel afviel:(

Hier weer terug van de kids halen, was een lekkere wandeling, Selena sliep gewoon verder in de wagen:D Wat een makkelijk kind is het toch:)

Over een uurtje krijgt ze weer de fles en dan gaat ze daarna lekker naar bed.

Justin kan gelukkig meefietsen met een teamgenootje van voetbal en zijn moeder, hij wordt straks opgehaald......dat scheelt, dan hoef ik niet met de hele kinderschare naar voetbal;)

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee River, da's ook niet niets allemaal. En dan hebben ze volgens mij met jou geluk dat je zo kalm bent van jezelf. Dat verwerken dat komt nog wel bij jou dan.

@Rina: bij ons is ook de verpleeg van het CB geweest. Volgens mij is dat standaard.

5. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #2285 Minniemouse1974, 22 okt 2012
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
    @Rina
    naar bed hahaha...hier is de kleine continu in mijn buurt.
    Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt haar op bed te leggen.
    Pas als ik naar bed ga. Waar ik ben daar is E.lise.

Jeetje River
    wat een ellende zeg.
    Ik ben ook erg geschrokken van het ziekenhuis.
    Maar ik zie dat dat in jouw ziekenhuis ook zo was.
    Belachelijk toch he.
    En dat jullie vielen....sjonge jonge....geen woorden voor. Wat een bikkel ben je toch zeg!
    Ik ga denk ik een klacht indienen. Maar ben er nog niet aan uit.

Geen mensen van cb gehoord of gezien.
    Net gebeld, niemand bereikbaar.

6. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @River, dat is ook allemaal wat zeg:$ Gelukkig hebben jij en je beeb niets aan die val over gehouden.

@Minnie, heb jij de kleine dan de hele dag beneden????:$:$ Ik moet er niet aan denken hoor, hier slaapt Selena al vanaf dag 1 in haar eigen kamertje. Ze heeft toenstraks een tijdje beneden in de box gelegen, net de fles gehad maar nu is het toch weer echt tijd om naar bed te gaan. Mevrouw slaapt heerlijk en supergoed in haar eigen kamertje, dus wij zijn tevreden. Worden ze alleen maar makkelijke slapers van:D

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja ze ligt nu lekker onder een dekentje in de box.
    Ze heeft veel gespuugd dus ik wil haar continu in de gaten kunnen houden.
    Ook ligt ze vaak op mijn buik, lekker knuffelen.:D
    In de kraamweek lagen we samen boven in bed.
    Ze slaapt overal gelukkig. En het is natuurlijk gezellig bij Mama.:)

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is ze ook continue bij ons hoor Rina :D. Vanaf het moment dat sma weg was is ze bij ons beneden :)

9. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hier slaapt de kleine ook overdag beneden. In de kinderwagen. En savonds gaat ze in haar wieg naast het bed.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kinderwagen slaapt ze hier ook in idd. Het is gelukkig een kindje dat overal makkelijk slaapt :).
    Vind het heerlijk om haar bij me te hebben en het geeft mij een rustig gevoel dat ik me even om kan draaien en kan zien dat alles ok is.

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en op de bank naast mij. Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Zij ligt dan op een dekentje naast me in haar eigen deken en ik lig ernaast. Vind ik veiliger omdat ik wel heel veel moe ben en ik wil niet in slaap vallen en per ongeluk bovenop haar liggen. Op deze manier kan dat niet en ligt ze toch dichtbij me. Zij ligt zeg maar op het ene deel en ik de andere. Zou ik omrollen lig ik op de grond :D. En toch ligt ze heerlijk vlakbij me.

En als ik wakker ben vaak op mijn buik als een kikkertje, dat vindt ze nog steeds zalig.

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hier ook lekker knus bij me. Heerlijk!! :D

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Whahhaaha nou dan ben ik zeker de enige waarbij ons beebje gewoon veel boven ligt in haar eigen bedje. Ik ga me bijna een ontaarde moeder voelen hier:$:D:D

Ik heb Selena net lekker in bad gedaan en nu ligt ze heerlijk te slapen in haar eigen bedje.......heerlijk toch!!:):)

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$ wat een slechte moeder ben jij Rina :D :D

Heerlijk he. Badderen vind ik ook een heerlijk ritueel hier. Ik wil eigenlijk ook eens samen douchen maar durf dat nog niet zo goed.

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Selena is al 2x met hubbie mee geweest onder de douche, ze vond het echt heerlijk, veel lekkerder dan het badje:D Ik durf het nog niet, dus laat het manlief voorlopig nog maar doen;)

Hebben jullie beebjes ook van die pukkeltjes op het voorhoofdje?? Selena heeft dat wel, ik heb gelezen dat dat hormoonpukkeltjes zijn:(
    Ik kan me dus niet herinneren dat Justin en Samira dat ook hadden.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil het ook graag maar ik snap niet hoe mensen dan zorgen dat er geen water in de oogjes komen ofzo.

Pukkeltjes niet maar ze heeft wel een engelenkus zoals de kinderarts dat zei. Midden op haar voorhoofd tussen de ogen :)

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff spammen nog :D

20121022_111627.jpg

18. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Lieffff Crypto!! Ik moet ook nog ff wat nieuwe foto's maken van Selena, vandaag weer niet gedaan grrrrrrrrrr:):)

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Het is wat met die prinsesjes van ons. :D

Manlief geeft haar nu de fles en dan gaat ze zo naar haar eigen bedje.
    Eens kijken wat deze nacht weer brengt.

Geen pukkeltjes bij E.lise.

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, hoe laat krijgt ze dan haar volgende fles??

Morgenmiddag ga ik met Selena weer even naar het CB om haar te wegen, we zijn benieuwd wat ze nu weegt. Ze zal vast aangekomen zijn want dat voel ik wel als ik haar optil en ze krijgt ook al bolle wangetjes:D:D Dan zal ik ook meteen even vragen over die pukkeltjes.
    Morgenmiddag komt een vriendin op kraambezoek:)

Hoeveel voeding krijgen jullie beebjes per fles?

Deel Deze Pagina