35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    Geen idee...afwachten.

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Okee, hier zit Selena wel aan vaste voedingstijden.....dat gaat prima.

Ze krijgt nu 120 water + 4 schepjes maar volgens mij moeten we nu terug naar 5 voedingen als ik op het pak kijk.....ze zit nu nog op 6 voedingen, ze drinkt het allemaal wel op maar volgens mij krijgt ze nu te veel:( Morgen even aan het CB vragen, ligt er ook aan wat ze weegt.

Ik ga Selena uit bed halen en de fles geven, daarna ga ik ook naar bed.

Welterusten alvast!:D

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn meisje krijgt 100 cc Rina. 90/3. En daar blijft ze voorlopig wel even op. Wel mogen we volledig over naar voeding op command :D. En de laatste fles was 18:00 :$. Ze begint nu wakker te worden dus zo maar de nachtfles geven.

4. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    4.15 uur en 8.15 uur.

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Hier ligt ze ook beneden de hele dag,pas als wij naar bed gaan gaat ze in de wiieg naast ons;)
    Crypto ik heb de beebjes gewoon mee de douche in genomen hoor en ook onder het water gehouden met het hoofdje,je even he:D anders krijg je later van die kids die schreeuwen als ze een drup water op hun hoofd krijgen:(

River ik zou schadevergoeding vragen! God zeg vallen met een rolstoel met de beeb:$ dit mag niet gebeuren vind ik in een zhuis!
    Goed dat je beeb het zo goed doet op de bv,hier ging het helaas niet:)maar ze diet het goed op de fles en mijn tieten zijn weer voor mijn man:D:D:D

Sinds 2 nachtjes gaat het goed hier! Afkloppen:)
    Manlief heeft vanmiddag vrij gaan we heerlijk wandelen in het park! En kastanjes zoeken:)

6. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaap :D
    Ik moet echt even wakker worden hoor.
    Weer wennen die nachten.

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen!

Afgelopen nacht had Selena een huiluurtje, héél fijn:$:$ Hier dus een redelijk gebroken nacht gehad pffff maar goed, kan gebeuren:D

Vanmorgen zijn we met zijn allen naar school gelopen, de juffen moesten natuurlijk ook even Selena zien hihihi.

Straks ga ik met Selena naar het CB om te wegen, ben dan ook benieuwd hoeveel voeding ze mag krijgen eigenlijk:(

Vanmiddag komt een vriendin op kraambezoek, gezellig!!

Volgende week heb ik een gesprek over vrijwilligerswerk, het gaat om de cursus- en docentenadministratie voor de IJsselsteinse cursusaanbieder:):) Het werk kan vanuit huis gedaan worden.

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch maar eens proberen die douche dan. Maar hoe doe je dat met je eigen haar enzo wassen dan? Dat kan toch niet met beeb op de arm?

Die van jou krijgt best veel hoor Rina. 120 cc. Die van ons maar 100 en er werd gister al gezegd dat dat nog even nietomhoog ging de eerste drie weken :D.

Hier redelijk geslapen. Ze had gisteravond verhoging van de vaccinatie. Verder heeft ze weinig last gehad. Veel geslapen. Nu zit ze even lekker met mama tegen jullie aan te praten :D.

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Huiluurtje?
    E.lise huilt nog geen minuut. Vind ik zo zielig als ze huilen.

Ik heb het cb gebeld.
    Ze zouden terug bellen.

Nu maar even eten.
    E.lise is in bad geweest en heeft de fles weer leeg. Nu ligt ze heerlijk te slapen.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de leukste dingen van marktplaats gekocht voor zo weinig. Een splinternieuw Noppies jasje, 5 euro. Een Hello Kitty Wikkeldeken, 2,50 :D. Helemaal geweldig :D.

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    MP is en blijft leuk he.

Hier proberen te rusten.
    Ik had weer verhoging. Baal.

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het geweldig. En mensen zetten echt de mooiste dingen voor bijna niets erop.

Toch rusten Minnie. Hoeveel verhoging had je?

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Hallooooooooooooooooooo,

Ben ik ook weer…………

@Crypto, wij mogen Selena 120 water + 4 schepjes geven. Ik ben vanmiddag op het CB geweest om haar te wegen en ze weegt gewoon 3805 gram!!:$:$ We mogen dus terug naar 6 voedingen. Ze is van 3480 naar 3805 gegaan:D:D Ons meisje doet het supergoed dus!

@Minnie, Elise krijgt ook nog wel haar huiluurtje/momentje:D;)

@Crypto, super he MP…….ik heb ook weer een leuk setje voor Selena gekocht, vandaag ontvangen.

@Minnie, balen dat je weer verhoging hebt!

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nee krijgt E.lise niet....de andere 3 ook niet.
    Sorry...ik wil nu eenmaal niet dat ze huilt.

Mijn moeder is er.
    Hartstikke fijn maar soms ook vermoeiend.pfff.
    Ze wil dat ik om 6 uur opsta...en heel de dag opblijf.niet dus he. pff.
    Ik baal ook van de verhoging
    Hopelijk wordt het gauw minder.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm tussen willen en gebeuren zit vrees ik nog een hele wereld :D. Vooralsnog is ons meisje niet echt huilerig maar ik hou het maar op stilte voor de storm :D.

@Rina: ja echt geweldig. En zulke leuke dingen. Heb met wat geluk een paar Hello Kitty mutsjes kunnen versieren. Zou zo leuk passen bij haar Hello Kitty pakje :). Ik moet me echt beheersen niet verder te gaan kijken :D.

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #2316 Minniemouse1974, 23 okt 2012
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
    Volgens mij is een huiluurtje van vroeger. Toen werd gezegd dat ze de baby's moesten laten huilen.O.a. in de jaren 70.
    Ik heb dat nooit gedaan. Als een baby (veel) huilt kan je naar een osteopaat gaan. Die ziet wat er aan de hand is. Waarom zou een baby zomaar huilen dan? En een uur...dat is wel lang.

Nou ben ik een stresskip hoor.:)

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Fijn dat S.elena zoveel gegroeid is!
    Een zorg minder.:)
    Scheelt toch wel met die andere voeding dan.

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zeg! Ik heb me ineens diarree :$. Zit op toilet met jullie te kleppen :D

Ik ben erachter dat ik huilen ook moeilijk vind maar dir van ons huilt zo weinig dat ik ook wel zoiets heb van als ze huilt dan is er wat. Ik neem haar altijd even tegen me aan en dan valt ze wel in slaap. Daarna kan ik haar zo weg leggen.

Tegenwoordig zeggen ze dat tot 6 mnd een beeb niet huilt om aandacht te trekken en dat vind ik ook wel logisch.

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Als E.lise mijn hartslag hoort is ze meteen rustig.
    Soms even heen en weer wiegen, of haar tutje.
    Zelf geniet ik er ook van. Ze ligt nu ook bij me en S.tephanie zit naast me haar dierenplaatjes in het boek te doen. Heerlijk relaxed sfeertje.:)

Niet ziek worden he Crypto.

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het ook heerlijk idd. En ze reageert er zo goedop. Net wat je zegt, als ze je hartslag horen dan zijn ze vaak al rustig.

Nee, ik doe mijn best. Ben niet lamlendig ofzo dus zal wel iets verkeerd gegeten hebben. Althans dat hoop ik maar.

Deel Deze Pagina