@Crypto, leuk he als ze hun eigen plan trekken hahahaha Hier willen we ook Selena straks gewoon mee nemen op visite en haar daar laten slapen, deden we bij Justin en Samira ook.....dan wennen ze daar idd aan, worden ze alleen maar makkelijk van Vanmiddag de kids uit school gehaald, met ze gegeten en gelukkig lag Selena nog te pitten in de kinderwagen dus heb ik haar mooi laten liggen Ik moest na 3 kwartier toch weer terug naar school lopen pffff en toen ik thuis kwam en haar in de box lag, liet mevrouw merken toch echt wel honger te hebben hihi dus gaf om 13.15 uur de fles Nu ligt ze net op bed maar zo te horen heeft ze geen zin om te slapen De flessen staan in de magnetronsterilisator, ben ze aan het uitkoken Straks als hubbie thuis is, ga ik ff naar het Kruidvat.......dan kan ik ff alleen
Hier was mevrouw gisteren wakker van 15.30 uur tot 22.30 en alleen maar huilen honger,krampjes pfffff en in de nacht kwam ze ook om de 2 uur Ik heb vanmorgen voeding gehaald voor hongerige babys en nu slaapt ze al van half 12 vanmorgen komt het door de voeding? Of haalt ze haar slaap in van gisteren?
Wij zijn vandaag voor het eerst naar buiten geweest. Papa vond dat eigenlijk best eng merkte ik. We zouden samen boodschappen gaan doen, want een wandeling redt ik nog niet, dus langzaam aan beginnen. Toen ik haar in haar in de maxi cosi zette begon ze te huilen en zei papa meteen ik zet de auto wel voor de deur. Nee, ze is zo stil, en ze moet wat frisse lucht krijgen. Dus we lopen naar de auto. Gelukkig was ze inderdaad zo stil. Lekker boodschapjes gedaan, en na een uurtje waren we weer thuis. Was voor mij best nog zwaar merkte ik. Dus net even samen een dutje boven gedaan. Onze prinses ligt daar nu nog, als het goed is wordt ze zo wel wakker voor een voeding.
@Rina: absoluut. Mooi te zien hoe snel ze al een eigen identiteit ontwikkelen. Hier zelfde. BEdoeling is dat ze gewoon overal mee naartoe gaat dus vroeg genoeg aan wennen. Wij gingen als kind ook overal heen. Waar wij al niet geslapen hebben . @River: lekker even frisse neus. En zag er goed uit hoor. Hier even naar de Action geweest. Ik moest er even uit. Daarna even zalm gehaald bij de C1000. Jee wat had ik zin in een broodje zalm ineens .
@Cindy, mag je dan zomaar over gaan op andere voeding zonder overleg van een arts?? Volgens mij moet dat toch altijd in overleg?? Maar fijn dat ze in ieder geval een tijdlang heeft geslapen. @River, lekker even naar buiten geweest. Doet een mens toch altijd goed ff een frisse neus halen. @Crypto, mijn zus en ik gingen vroeger ook overal mee naar toe en sliepen dus ook overal Leuk naar de Action, daar wilde ik vandaag ook heen maar het is er niet van gekomen. Morgen maar nieuwe poging. Hubbie is nu met Selena naar de HApost.......ze is al de hele dag niet echt in haar hum en we vinden dat haar buikje wat is opgezet in de breedte.......dus voor de zekerheid even een arts naar laten kijken. Ben benieuwd, wordt vervolgd
Rina je kan deze voeding gewoon gebruiken hoor! Het is toch geen dieetvoeding of zo?als ik voor ieder wissewasje naar de dok moet heb ik wat te doen met 4 kids en ik kan nu wel heel goed zelf zien of ze honger heeft
Zo! Goedenmorgen meisjes, Hoeist vandaag? Hier alles ok. Straks even naar mijn maatschappelijk werkster. Even alle gedachten er weer uitgooien, kan ik weer even vooruit . Bovendien moet ze mijn beebje nog zien dus mooie gelegenheid.
Goedemorgen! @Cindy, dat is toch de forte?? Geen idee of dat onder dieetvoeding valt......de Nutrilon Omneo wel, staat ook op het pak. Nou gisteravond was hubbie dus met Selena naar de HApost geweest en ze is helemaal na gekeken maar de arts kon niets vinden. Haar buikje was waarschijnlijk opgezet door de voeding, ze heeft ook enorme last van krampjes en heeft last van heel veel lucht in haar buikje Ook heeft ze al bijna 2 weken last van dunne poepluiers en sinds gisterochtend heeft ze niet meer gepoept De arts van de HApost denkt dat het door de Omneo komt en we moesten in overleg met het CB terug naar de Nutrilon Standaard. Of als het verergert, contact opnemen met onze eigen HA. Heb net het CB gebeld en het hele verhaal uitgelegd......nu mogen we de voeding gaan mengen, dus 2 scheppen Omneo en 2 scheppen standaard. Als dat nog niet helpt, helemaal over op de standaard (als ze dan maar weer niet gaat spugen want de standaard is weer dunner) Anders konden we nog nutriton erdoor heen doen zei ze. Wat een gedoe zo zeg......afwachten maar, ik ga straks even een pak Nutrilon standaard halen.....dan hebben we hier 4 soorten voeding in huis, moet niet gekker worden @Cindy, Selena heeft het afgelopen nacht prima gedaan op haar nieuwe voedingstijden Ze kreeg gisteravond om 21.00 uur een fles, toen was de bedoeling om 01.00 uur maar dat werd 02.00 uur want we lagen allemaal nog te pitten hihi en toen vanmorgen om 6.15 uur kwam ze weer Haar voedingstijden zijn: 6.30 uur 10.00 uur 13.30 uur 17.30 uur 21.00 uur 00.15 uur Gaat prima zo!! Wij zijn blij
Zo. Ik ben weer terug. Lief is meegeweest. Was helemaal verbaast. Blijkbaar hadden we het beiden even nodig . Er leeft nog een hoop onbegrip en boosheid bij mij om alles wat er gebeurd is en hij begrijpt dat niet. Hij wilde volgende keer weer mee . Ik heb toch best een toffe vent Maar ja dat wist ik al natuurlijk . Hier mochten we na het eerste CB-bezoek over naar voeding op command . Ik was bang dat het niet goed was als ze dan ineens van 6 naar 5 flessen ging en hoe ik dat kon merken. Mijn MW heeft ook kids en zei dat ze goede plasluiers moest hebben. Nou die heeft ze elke voeding dus ik weer gerust. Nu maar echt over dan naar voeding op command . Mooie tijden Rina!
@Crypto, fijn dat je man mee is geweest! De laatste fles krijgt Selena om 01.00 uur......heb het weer niet goed getypt zie ik........typen is soms zo moeilijk he Maar idd, we zijn erg blij met deze voedingstijden........heb zo geen problemen met de kids naar school brengen/van school halen. Selena zit ook op de 5 voedingen! Mijn vader heeft net de Nutrilon standaard voor me gekocht en gebracht dus ik ga nu zo de fles geven en het mengen, ben benieuwd.
ik ben 38 als ons meisje geboren wordt. Heb mijn vriend later leren kennen. afgelopen jaar veel morfine en andere zooi moeten gebruiken ivm crps waardoor ik niet zwanger mocht worden. In mei een pijnblokkade gehad en meteen met alle pillen gestopt. nog geen twee weken later was ik zwanger van ons eerste meisje
Hoi Tannetje, Welkom hier. En gefeliciteerd! Wat is CRPS als ik vragen mag? Nog een meisje, gezellig. Hier hebben we allemaal meisjes gehad .
Nou heb net Selena de fles gegeven en 2 voedingen gemengd maar het ging meteen minder goed dan met alleen de Omneo....het melk was dunner en dat was goed te merken want er sijpelde steeds een straaltje langs haar mond.....ze heeft niet alles leeg gedronken en moest op het laatst weer een beetje spugen * zucht * Ik denk dat we maar over gaan op de Nutrilon standaard 1 en dan Nutriton erbij gaan doen, dat zei die vrouw die ik vanmorgen aan de lijn had van het CB. Omdat de melk dus weer dunner is, gaat ze weer spugen Selena was afgelopen dinsdag 3805 gram @Tannetje, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk een meisje........ik ben 3 weken geleden bevallen van een dochter, ons 3e kindje
Mooie tijden rina hier haalt ze net 3 uurtjes Ze ktijgt 90cc met 3 schepjes poederik heb geprobeerd om met 120 cc en 4 schepjes 4 uur ertussen te krijgen maar dit haalt ze ook niet
@Cindy, afgelopen nacht heeft Selena zelfs 5 uur achter elkaar door geslapen Hubbie gaat straks met Selena naar de HA. Wat voeding betreft weet ik het even niet meer hoor. Met de Nutrilon Omneo drinkt ze perfect maar na eerst een 1.5 week aan de diarree te zijn geweest heeft ze nu verstopping Wat voor voeding moeten we dan gaan geven??? Hubbie heeft het hele verhaal aan de HA voorgelegd en nu kan hij om 15.20 uur langs komen. Wordt weer vervolgd.
He meiden, Vandaag even een stukje gewandeld richting brievenbus. Meteen een goede les geleerd, wandelen doe je NA de voeding, niet ervoor haha. Ze heeft de hele weg liggen huilen. Nu lekker aan het slapen, lief is even boodschappen aan het doen en als hij terug komt gaan we even samen een badje doen. Kan ik even snel de foto's uitzoeken zodat de kaart op de camera weer leeg is. Zal meteen even onze eerste gezinsfoto met jullie delen.
Hier voeden we op verzoek. Er zit ongeveer 3 uur tussen de voedingen. Maar soms heeft ze al eerder honger. Borstvoeding is lichter verteerbaar, dus ze zit nu op ongeveer 7 voedingen van ongeveer 90 cc. Ze woog dinsdag 3300 gram. Afgelopen nachten was ze weer wat huilerig. Maar rond 2 uur toch uiteindelijk in slaap gekregen en hebben we even een tuk kunnen maken tot 4.30.