Ohhhhhhhhhhh meiden, ik ben zoooooooooooo pissig op mijn vent he:x:x Hij had het fietsslot aan Samira gegeven, dus mevrouw had haar fiets op het speelpleintje op slot gezet en was naar huis gekomen, even later bleek dus dat ze de sleutel kwijt was geraakt, heel handig Gelukkig vonden we hem binnen na heel even zoeken. Maarrrrrrrrr Samira bleef er over door zeuren dat ze opnieuw het slot wilde hebben, dus ik zeg een aantal keren tegen haar: nee, je krijgt het niet, het is geen speelgoed. En wat doet mijn vent???? Hij pakt het slot uit de gang en geeft het aan Samira:x Dus ik weer afpakken......ja, toen bleef mevrouw nog meer doorzeuren natuurlijk. Nou echt hoor, het stoom kwam bijna uit mijn oren, ik ging even flink uit mijn dakpan........wat was/ben ik kwaad zeg. Hoe weten kids nou waar ze aan toe zijn als papa en mama geen 1 lijn vormen??? Mijn vent is totaal niet consequent, ik word hier zooooooooooo moe (en verdrietig) van eigenlijk. Zo dat lucht weer even op
Zo, ik ben even bij paps geweest. ( hij heeft een nieuwe heup gekregen) en trof daar dus mijn beide zussen aan. Daar baal ik flink van, want de oudste zou de hele middag bij mijn moeder zijn. Mijn vader trouwens ook, want hij maakt zich vreselijke zorgen over mijn moeder die de laatste tijd steeds vaker in de war is. Het is belangrijk dat er elke dag dus iemand bij mijn moeder langs gaat. Maarja mijn zussen hebben alleen vandaag tijd kreeg ik te horen toen ik voorstelde om een schema te maken wie op welke dag bij mijn moeder gaat zitten. Enigst kind zijn heeft voordelen hoor, reken je op niemand, hoef je je ook niet boos te maken. Ben dus een kwartiertje bij mijn vader gebleven, die liever wilde gaan slapen. En toen dus nog een klein uurtje bij mijn moeder gezeten. Morgen rond 11 uur weer die kant op. Dan ga ik tussen de middag met haar eten en daarna ga ik even een paar uurtjes naar mijn werk. Smiddags gaat mijn lief rond 15 uur bij mijn moeder langs.
@Rina En je man zei zeker; het ligt aan jou, komt door de hormonen?? Hier gaat dit al zo'n 7 maanden zo. De ene botsing na de andere. Mannen en consequent? Dat gaat zelden samen. Als ik de kinderen ergens op terecht wijs, zit mijn man te lachen aan tafel. Zwaar irritant. Mijn gemopper heeft dus totaal geen zin. @River Ja als je een afspraak maakt moet je je er wel aan houden natuurlijk. Als je zus bij je moeder zou zijn, moet ze dat wel doen. Anders heeft het geen zin om afspraken te maken. Hier zal ik wel een hoop geklaag krijgen aan tafel. We eten saai kipfilet met krieltjes en haricots bonen. Maar ik ben blij dat ik het gered heb, de oudste 2 zaten tot laat op school, dus ik had geen keus ik moest wel boodschappen doen.:x Nu was ik eerst naar de kruidvat geweest( 2 flessen shamppo 2 gratis) en naar de Action(babydoekjes van Huggie afgeprijsd voor 0,79 cent per pak) en naar de Zeeman, en toen nog bijna kruipend door de Albert Hein omdat ik nodig moest plassen. En druk dat het was, pff, ik stond in een mega rij voor de kassa....:x Hoe is het met Crypto en Cindy???
@Minnie......nee mijn vent gooide het niet op de hormonen, dat zal hij niet gauw doen. Hij wist heel goed dat ik gelijk had, maar het vervelende is dat hij steeds zegt het de volgende keer niet meer te doen, maar het dan toch weer doet:x:x @River, dat is vervelend als je zus afspraken niet na komt. Wat is er mis met krieltjes, kipfilet en haricots??? Hier eten we saai gekookte aardappels, worteltjes en manlief een met de kids speklapjes en ik mijn vegetarische burger Ik zal zo ook wel commentaar krijgen, hubbie is met Justin naar voetbaltraining en Samira is ook mee. Ik ben eigenlijk te laat begonnen met koken dus nu eten we nog later
Jeetje Minnie. Ik zou ook gewoon overleggen met JZ. Zij kunnen dan zelf beslissen wat ze er mee willen. @River: dat is niet leuk van je zussen. Zeker niet omdat het zoiets belangrijkst betreft. Lijkt mij dat hun moeder toch iets belangrijker is dan andere afspraken? @Rina: stoute man . Zal hier ook wel strijd worden vrees ik. Crypto gaat goed hoor. Ik mocht vandaag, nee ik moest zelfs vanaf vandaag dagelijks even wandelingetje maken. Dus ben met lief op het bankje buiten gaan zitten. Oh wat was dat heerlijk. Verder komt schoonmoeder een paar weken eerder zodat haar zoon wat mentale bijstand heeft. Die ging er compleet aan onderdoor geestelijk. Ben ik erg blij mij. Hij had nee gezegd toen ze vroeg of ze eerder moest komen dus toen heb ik gezegd 'ja'. Moment dat het geregeld was zag je hem glunderen. Zegt genoeg toch. Gister zat ie nog naast mijn bed met waterige ogen. Blij voor lief.
O Crypto dat is fijn, hoef jij je daar geen zorgen over te maken Ik ben mij maar eens een beetje in gaan lezen in thuis bevallen. Moet een bed gaan huren, hier mogen we alleen op de begane grond bevallen. Ach afspraken. Er worden er hier wel meer niet nagekomen. Mijn manager zou mij inloggegevens doormailen op mijn privemail zodat ik thuis kan werken. Niets ontvangen. Ik had morgen thuis willen werken. Nu gaat er een client van mij verhuizen, en hij heeft best lang bij ons gezeten dus ik wil hem nog even succes wensen dus ga morgen evengoed even die kant op, maar anders had ik dus niets kunnen doen. Ipad zou 5 dagen weg zijn, nu al dag 8. Gisteren tussenpersoon van de verzekering maar eens gebeld. Zij zou er achteraan gaan en mij mailen wat de status is. Niets gehoord.
Ik heb ook saai gegeten hoor Minnie, maar het smaakte heerlijk. Gekruide krieltje met een runder burger en witte bonen in tomatensaus.
@Crypto, fijn dat het goed gaat!! Hier was het eten toch nog op tijd klaar, hubbie en de kids kwamen de tuin in, toen was het nog een paar minuten Ik zit nu lekker aan een Mars Icecream, heerlijk zijn die dingen Morgenochtend en vrijdagochtend moet ik alleen de kids naar school brengen, ik denk dat ik daarna maar weer lekker terug mijn bed in duik......het kan, dus waarom niet?
@Rina Ik ben vanmorgen ook terug mijn bed in gedoken. Moet kunnen hoor. @Crypto Is voor jou ook een rustige gedachten dat je schoonmoeder eerder komt helpen. Vanmiddag heb ik veel te veel gedaan. Daar moet ik beter opletten. Maar soms moet je van alles; stofzuigen/dweilen/koelkast schoonmaken/koken/boodschappen/administratie. Zwaar over de zeik.....mijn man heeft vannacht de wasdroger nog nagekeken, en vanmorgen heb ik dat onding weer aangezet...kom ik nu eindelijk op zolder, verheug me er op dat ik de was kan gaan opvouwen, en...heeft ie het weer maar een kwartier gedaan. Alles nog nat. Ik heb gewoon geen onderbroek meer in de kast. Ik ben vanmiddag al 4 onderbroeken erbij gaan kopen, maar dit is gewoon niet leuk meer. En nu blijkt het wasrekje achter in de schuur te staan, waar niemand bij kan voorlopig...dus ik kan de was ook niet ophangen.:x Zucht...manlief is natuurlijk weer tot 12.00 uur weg, en zit er niet op te wachten dat ik midden in de nacht vraag of hij die rotdroger wil nakijken. Wat een grrrrrrrrrr ding. We aten vanavond: krieltjes of aardappelrondjes uit de frietpan haricotsbonen of doperwten kipfilet uit de oven of filetlapjes Ze hebben niet kunnen klagen. Genoeg keuze. Ik vroeg aan manlief: "áls nu mijn vliezen breken hoe lossen we dat dan op?''' Zegt hij;''dan pakken we een dweiltje'' ''Ik bedoelde natuurlijk; wie past er dan op de kinderen als ik in het ziekenhuis lig?'' Daar had hij toch wel over na gedacht, want de jongste zou mee naar de zaak gaan als ze niet op school zit. Ikzelf had nog geen oplossing, mijn moeder in huis is ook niet echt handig, en ze heeft al die tijd niet naar ons omgekeken, dus nu ook niet. Maar goed, ze kan inderdaad mee naar de zaak. Maar beter is het natuurlijk als de kleine nog een paar weekjes blijft zitten. Alhoewel ik het wachten echt wel zat ben.
Wat een ellendig ding Minnie. Zit je nu ook niet op te wachten. Ja, ben blij voor lief. Hij zat gister echt naast me met natte ogen. Ik heb hem niet eerder zo gezien. Dat gaat je dan wel door merg en been. Vandaag had ie tegen zijn moeder gezegd nee. Zegt ie tegen mij 'mamma vroeg of ze eerder moest komen'. Dus ik zei meteen, omwille van hem 'ja'. Want ik had gister al met zijn zus gesproken en gezegd dat ik me zorgen om 'm maak. Toen heeft ie zijn moeder gebeld en gezegd dat ze wel eerder zou mogen komen. Mannen he, die geven dat toch niet toe. Zodra het ticket gewijzigd was veranderde hij weer in dezelfde vervelende griek als voorheen . Kortom, missie geslaagd en ik heb twee maanden ipv een maand Grieks eten . Blij mee want hij verdiend het echt. Hij doet zo vreselijk zijn best. Ben echt supertrots op 'm.
Leeft ons Cindy eigenlijk nog? Ben wel benieuwd naar foto's van het nieuwe huis. Sasya is druk. Sasje nog op vakantie. En Hoop? Draak? en de anderen? Hoe is het met Marleen??
Het is wat met die mannen...waar zouden ze zijn zonder ons Ik heb mijn waarden weer doorgemaild naar het ziekenhuis. Vorige wek had ik voor mijn gevoel hele slechte waarden met die hitte. Ik ben benieuwd of ik daar nog iets over hoor, of dat het goed is zo. Deze week gaat het gelukkig weer beter. Maandag is de groeiecho....spannend. Rina....nog 7 weken en dan mogen Crypto en ik ook weer aan de chocola
Nergens. Die kunnen echt niet zonder ons hoor. Chocola niet maar oh oh wat heb ik zin in roze koeken, filet americain en biefstuk medium rare Ik heb het eindelijk voor elkaar dat ik nu alleen nuchter en na de maaltijd mag prikken. Was geen doen meer met die ctg's. 7 x prikken is echt teveel als je in het ziekenhuis ligt en geleefd wordt. Spannend Minnie. Onze kleine wordt maandag ook weer gemeten. Ben er overigens uit dat die pijn die ik voel tijdens het diep inademen van ons meisje komt. Die ligt waarschijnlijk lekker overal tegenaan te drukken daar. Heb een pil voor maagbinding maar denk echt dat dat de oorzaak is. vooral omdat ze nog met het hoofd daar ligt.
@Minnie, wat een gedoe toch met je wasdroger ..gooi het ding het raam uit hahaha @Crypto, ik begrijp dat je Griekse schoonmama over komt?? Leuk hoor!! @Minnie, ik moet maandag ook naar de vk, krijg dan een liggingsecho. Mijn zus gaat dan gezellig mee. Ik bedenk me net dat ik morgenochtend helemaal niet terug mijn bed ik kan, ik moet om 10.00 uur bij de tandarts zijn Meiden, ik ga afsluiten en lekker mijn bed in.....even bijtanken, heb de afgelopen nachten zo slecht geslapen vanwege de hitte. Het is nu gelukkig beter uit te houden dus daar maak ik maar fijn gebruik van. Welterusten en tot morgen!
Nou wat zal ik me misselijk eten die eerste week! 7x prikken is sowieso al vreselijk. Ik vergeet het soms gewoon. Ik ben het hartstikke zat.:x Leuk allemaal een groeiecho, ik vind het wel spannend dit keer. Normaal ook wel, maar nu ik een paar hoge waarden gehad heb ben ik toch wel zenuwachtig. De wasdroger deed het net!! Joepie!! Hebben we eindelijk weer handdoeken en onderbroeken. Ik ben benieuwd,..ik ga hem zo nog een keer aanzetten. Slaap lekker Rina! Ik ga de was nog even opvouwen. Ik heb net het bed verschoond en de badkamer opgeruimd en schoongemaakt. Ik had nog energie over.
Sassie is druk maar leest wel mee Heb alleen niet de tijd om op alles te reageren maar moet natuurlijk wel weten hoe het met jullie allemaal is! Gister groei echo gehad, haar buikje is iets aan de grote kant maar de gyn zegt dat ik me er niet druk om moet maken (doe ik dus wel..) En de waardes weer doorgegeven met het idee dat ik meer zou moeten gaan spuiten maar ze vond het niet nodig en vond het verder goed gaan. De rest van de dag waren de waardes hoog dus ben benieuwd wat ze er de volgende week van zal zeggen. Gister ook de3D echo gehad. Wauw wat is dat bijzonder zeg! Ons meisje voor het eerst een beetje echt gezien! Ik ben nu zooooo nieuwsgierig naar d'r. Kan wel naar de foto's en de dvd blijven kijken Morgen een wat rustigere dag hoop ik, lief moet wel werken maar de planning voor mij is ontspannen Mijn voeten staan zo bol en strak dat ik het idee heb dat ze knappen.
Leuk he een 3d echo. Bij mij ging het niet, we kunnen niet bij haar gezichtje komen. Ik moet nog even wachten tot ik haar live kan zien. Als alles binnen de lijntjes is dan is het goed. Pas als ze buiten de lijntjes gaat moet je misschien zorgen maken. Eerder echt niet. Hoe komt het dat je waardes hoog zijn?? Ontspannen, gaat dat lukken denk je?? Ik ga maar eens slapen...veel te veel gedaan vandaag. Welterusten!
Ben er wel nog hoor maar hier ontzettend druk! De tijd vliegt weg en er mket nog veel gebeuren pfff En het andere huis 7km verderop moet ook nog leeg Manlief doet bijna alles alleen en us natuurlijk kapotmaar het wordt wat! Fotos volgen als alles af is Ik zelf heb nu last van dikke voeten en zeer pijnlijk dus ik zie zoveel en kan niks doen Vandaag alweer 34 weken brrrrr schiet op zo zeg
Goedemorgen, Ik geniet nog heel even van de rust, want ik krijg een drukke dag. Over een uurtje ga ik douchen en daarna naar mijn moeder. Daar blijf ik eten. Daarna vertrek ik naar mijn werk voor een uurtje of 3. Als ik thuis kom samen met lief koken en eindelijk weer samen eten. Lief werkt tot 14 uur en gaat zodra hij zijn uniform uit heeft naar mijn vader en daarna naar mijn moeder. Vanavond ga ik eens op zoek online naar een nieuwe compact camera. Ik heb twee professionele spiegelreflexcamera's maar daar kan lief niet mee overweg. Nu wil ik een kleintje voor in de tas, maar wel eentje waarbij ik ook zelf sluitertijd en diafragma kan instellen.
Goedemiddag! @Minnie, fijn dat je wasdroger het heeft gedaan @Sasya, leuk een 3D echo, bijzonder he......wij hebben het ook laten doen maar de 1e keer lukte niet, we mochten toen terug komen voor een herkansing, toen ging het beter. Bij Justin en Samira hebben we ook 3D laten doen @Cindy, hier ook last van opgezwollen/dikke voeten pfffffff ben blij dat ik op mijn birkenstocks kan lopen, heb niets anders aan mijn voeten. @River, idd een drukke dag!! Succes!! Net de kids uit school gehaald en we zijn nu aan het eten......ze kwamen al klierend binnen en dat ging zo nog ff een tijdje door:x Kan daar helemaal niet tegen he, dat gezeur steeds van ze Over een half uurtje moeten ze weer op school zijn, daarna gaan ze naar de BSO dus heb vanaf dan ff lekker tijd voor mezelf