35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeg, dat voeden op verzoek he. Wat wij nu doen is beeb wordt wakker, huilt, wij voeden haar. Daarna even lekker knuffelen, slapen, beeb wordt wakker, huilt, wij voeden haar.

Doe ik dat nou goed? Als ze niet huilt zou ik haar bv niet voeden. Nu huilt ze altijd als ze wakker wordt maar ik twijfel ineens heel erg of ik het wel goed doe.

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap er niets van :(. Ze zeggen dat huilen een laat signaal is, maar ze doet dat net nadat ze wakker wordt. In combinatie met de andere signalen. Smakken, op handjes zuigen etc.

Ben ik nou slecht dan? Ik moet voeden op verzoek met de reden dat als we haar wakker moeten maken ze halverwege in slaap valt en veel te lang over de fles doet. Moeten we haar wakker maken doet ze rustig drie kwartier over de fles of ze valt in slaap. Laten we haar eten als ze zelf wakker wordt dan is ie met een kwartier, 20 minuten leeg.

Maar ja, hoe kan huilen nou een laat signaal zijn als ze dat net na het wakker worden doet? :(

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    617153_10151111731131966_617996140_o.jpg

Lekker met papa op de bank tukken :)

Zeg waar is iedereen? Ik zit hier maar een eind weg te monologen.....

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Zo mijn schoonouders zijn net weg.......manlief is Justin halen, die wsa bij een voetbalvriendje spelen uit zijn team:D

@Cindy, Selena slaapt idd goed......ze is helemaal gewend om op haar kamertje te slapen:D:D

Wat is een lodger shelter?? Ken ik niet. Hier krijgt Selena gewoon een jasje aan als we naar buiten gaan:)

@Crypto, hier wordt Selena ook 9 van de 10x wakker voor een fles hoor......dan huilt ze ook......wij weten nu wel dat wanneer er overdags ca. 3.5/4 uur tussen zit en ze dus vanuit haar slaap huilend wakker wordt, ze honger heeft. En 's nachts wordt ze ook alleen maar wakker als het weer tijd is voor een flesje:D

Volgens mij hebben we een heel makkelijke baby:)

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus dan doen we het nog niet zo slecht. Gelukkig maar want voelde me er wel rot over :(.

Nu ligt ze in de box. Te huilen........ weer zo'n 'ik moet even sterk zijn'momentje :D.

Rina: op zo'n moment laat jij haar dus echt even liggen mekkeren?

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Waarom laat je haar huilen Crypto???

Hier gaat alles goed.
    Lekker druk. Nog veel visite en lekker genieten.Ik ben weer in het oude ritme; het huishouden, kinderen, wandelen en winkelen.:D
    Ik lees af en toe nog mee maar zit niet zoveel meer op ZP.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik haar ook niet wil aanwennen dat ze alleen maar op mijn borst in slaap kan vallen. Hoe graag ik dat ook doe en hoezeer ik daar ook van geniet, ze moet ook leren dat ze gewoon in haar bed of wieg in slaap kan komen.

En dat werkt want ze tukt nu lekker. Was maar vijf minuten.

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mocht ze echt in paniek zijn dan pak ik haar wel hoor. Maar ze ligt hier naast me dus ik heb dat wel in de gaten.

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Crypto gewoon je gevoel volgen dan zit je wel goed hoor! Als er maar min 2uur tussen de voedingen zit;)
    Hier huilt ze ook als ze wakker wordt.
    Maar slapen jullie beebs altijd????? Hier is ze toch altijd wel voor of na de voeding gemiddeld 1uur wakker als niet nog langer;)

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    #2410 Rinajusase, 27 okt 2012
    Laatst bewerkt: 27 okt 2012
    Als ze gedronken heeft, een schone luier heeft gehad, geknuffeld heeft, etc dan kan er verder weinig aan de hand zijn.....ja krampjes natuurlijk......als ze last heeft van krampjes, dan laat ik haar niet huilen uiteraard maar dan pak ik haar op om te troosten en te knuffelen. Maar hier komt het sowieso voor dat ze soms even moet wachten, er lopen hier nog 2 kids rond dus kan niet overal tegelijk zijn (hoe graag ik dat ook zou willen):D

@Minnie, jammer dat je hier niet veel meer komt:( Geen zin meer in of tijdgebrek??

@Cindy, Selena slaap niet altijd hoor......ze wordt natuurlijk wakker als ze honger heeft maar na de fles valt ze bijna altijd wel in slaap, als we haar dan in bed leggen, is ze vaak weer wakker.......soms ligt ze dan nog een tijdje wakker en wat te mopperen om vervolgens weer in slaap te vallen. Vanmiddag was ze een tijdlang beneden na de fles omdat mijn schoonouders op visite kwamen, toen ik ze ook best een poos wakker geweest:)

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Gewoon in alles je gevoel volgen Crypto. Dat kan jij volgens mij prima.:)

Ik ben er nog wel hoor maar ik probeer een beetje te minderen.
    Ik heb het aardig druk nu.
    Mijn moeder is gisteren weer terug naar huis gegaan dus het huishouden is weer voor mij.
    Gesprek gehad met de huisarts gisteren en hij raad mij aan veel te gaan wandelen en afleiding te zoeken.
    Dus dat was weer lekker naar de stad en ik heb twee slaapzakken of trappelzakken van Nijntje gekocht.
    En sinds vandaag staat de loopband in de woonkamer kan ik weer lopen.:)

12. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, logisch dat je het druk hebt......heb ik hier ook dus zal ook wel iets minder aanwezig zijn....bovendien zit ik nog op 2 andere fora dus daar gaat ook tijd in zitten:D:D

Leuk dat je geslaagd bent voor trappelzakken/slaapzakken........ik kan niet wachten totdat Selena in een trappelzak/slaapzak kan, vond dat altijd zo makkelijk en handig:)

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is een beetje het verschil van de huiltjes. Als ze echt overstuur huilt, ja dan laat ik haar beslist niet liggen, dan heeft ze mama nodig. Maar als ze wat ligt te jengelen dan probeer ik wat sterker te zijn. Moeilijk maar ja, moet het maar proberen :D.

Hier werd ze even na de voeding weer wakker. Handjes sabbelen enalle tekenen van honger. Dat doet ze nu al een dag of twee dus mijn gevoel zegt dat ze aan die 100 niet genoeg heeft. Heb haar 70 bij gegeven (zat twee uur tussen maar normaal slaapt ze dus een dikke vier uur). Nu ligt ze in een hele diepe tuk.

We gaan dus maar eens de voeding volgens de verpakking volgen want volgens die moet ze al hoger zitten. Ze is de 3,5 dik gepasseerd en zou nu dus 120 + 4 moeten hebben. Volgens de dokter moest ze op die 100 blijven maar als dat kruimeltje continue honger heeft lijkt mij dat toch niet goed.

Dus even aankijken en zien of het inderdaad dat is. Ik heb begrepen dat je niet zomaar teveel kan geven.

@Cindy: nee hoor, na haar voeding is ze meestal een uur tot anderhalf uur wakker. Dan zit ze bij mij of bij papa.

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Minnie: dank je. Ja dat kan ik ook wel maar ik merk dat ik met een baby toch wel onzeker ben soms. En toch heeft mijn gevoel tot nu toe nog steeds gelijk gehad. Dus ik probeer dat wel te doen.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Minnie: lekker. Afleiding is goed. En winkelen is helemaal goed denk ik :D.

Ik ga binnenkort de mountainbike weer pakken. Walky Dog eraan en dan lekker met de hond een eindje fietsen. Niet te lang, maar gewoon rustig aan. Voor de honden ook lekker.

En de kinect gaat binnenkort ook weer aan. Daarop heb ik Zumba en Dance Central dus weer eens wat beweging in die luie spieren van mij. Dan is hopelijk mijn rug ook weer een stuk soepeler.

16. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Hier ligt Selena ook lekker te slapen boven na de fles van 20.30 uur:D Hopelijk slaapt ze door tot een uur of 00.00/00.30 uur...manlief en ik gaan ook zo slapen, dan pakken we alvast wat uurtjes slaap:)

Morgenmiddag komt mijn zus met haar gezin op kraamvisite, dus wordt ff druk hier, maar wel gezellie.....mijn zus heeft ook 3 kids:D:D

Wat gebruiken jullie tegen darmkrampjes? Ik heb hier cinababy maar ik heb het idee dat het geen fluit doet......heb gehoord dat Infacol goed werkt, iemand ervaring daarmee??:(

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen ervaring met krampjes Rina. Ik heb ook niets in huis ervoor moet ik bekennen. Ik hoor en lees overal dat men infacol gebruikt. Wil dat binnenkort wel even op de plank hebben. Just in case.

18. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Rina infacol helpt wel wat,maar ik heb ook alles zowat geprobeerd en heb het idee dat ze er gewoon overheen moeten groeien;)
    Nu heb ik ook cinababy sinds dst duitse spul op is,ben benieuwd

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    E.lise heeft gelukkig geen last van de krampjes.
    Dus niks in huis.

Wat is het trouwens koud brrrrrrrr.

Wij blijven op tot half 1.
    E.lise heeft zo haar laatste fles maar altijd veel last van boertjes.
    Meestal slaapt ze pas om half 1.

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is hartstikke koud idd. HIer staat de verwarming al op 24 :$. Nou ben ik ook wel een koukleum hoor.

Deel Deze Pagina