Bij ons zijn ivm de verbouwing nog niet alle radiators teruggehangen. We hebben er maar 1 beneden. brrr. We zitten de green mile te kijken. We hebben die film zelf ook. maar ja
LIef zit een film op RTL 5 te kijken. Met Tom Hanks zie ik. Is dat Green Mile? Zal eens bij hem gaan kruipen
Justin en Samira hadden ook als baby zijnde last van krampjes, Selena ook. Ik ga maandag toch maar even naar de apotheek voor Infacol. Cinababy is homeopatisch en ik geloof daar toch niet zo in Het is zo zielig als ze last van krampjes hebben.....je kunt zo weinig doen, gelukkig heeft ze er 's nachts geen last van Nou dames, ik ga lekker mijn bed in voordat straks Selena weer komt.....ff alvast wat slapen Doei doei!
Rina infacol krijg je ook bij het kruidvat en etos Hier een baby wat ook veel honger heeft,ga haar vandaag ook 120 +4 geven
Goedemorgen. Gisteravond had onze babe een huilbui. Het was 1,5 uur na de voeding, maar het was geen vieze luier, geen kramp dus uiteindelijk toch maar een flesje geprobeert en ja hoor die ging op. 2 uur later kwam ze weer en weer de fles op. Vannacht heeft ze ons beter laten slapen. Ze kwam om 0:15, 0m 3:00 en om 7 uur. Nu lekker rustig opstarten. Vanmiddag kraamvisite. Toch ook maar even dwingen tot een dutje vanmiddag want ik merk dat ik teveel doe., Het savonds meer pijn aan mijn buik.
Hier is de verhoging van de fles een succes hoor. Hoeveel gaf jij Cindy? Ik was heel bang dat ik iets ergs zou doen als ik haar meer melk gaf maar ze was stukken rustiger nu. Ze kwam wel rond vijf uur, iets eerder dan normaal, maar dat doet ze af en toe. Heb haar flesje gegeven en we hebben haar nu net in badje gedaan. Nu ligt mevrouw lekker bij papa de fles te drinken. Wij houden het voorlopig mooi op 120+4. Dat zijn ook de richtlijnen voor haar gewicht. @River: idd rustig aan doen. Ik heb af en toe toch ook last van de wond. Niet de wond zelf maar binnenin.
Kreeg ze hier ook. Benieuwd of ze bij jou ook tevredener is. Hier was ze tevreden tot een dag of drie geleden.
Goedemiddag! @Cindy, ik was verleden week bij het Kruidvat en toen hadden ze alleen Cinababy, misschien dat Infacol was uitverkocht Selena krijgt al bijna 2 weken 120 + 4 en dat drinkt ze tot nu toe steeds allemaal op......laatst woog ze 3805 dus ik denk dat ze nu al wel bijna 4 kilo zal wegen We hebben weer een goede nacht gehad. Selena kreeg gisteravond om 20.45 uur de fles, toen kwam ze om 1.45 (nieuwe tijd) en daarna weer om 5.30 uur Zijn jullie niet vergeten de klok een uur terug te zetten dames? Hier ook vanmiddag kraamvisite, mijn zus komt met man en 3 kids dus wordt een gezellige boel
Hier krijgen we ook zo visite. E.lise was vannacht aan de diarree en heeft gespuugd.Bijna niet geslapen. Nu zie je dat haar fontanel ingedeukt is. Goed in de gaten houden dus....beetje eng.
@Minnie, wat sneu dat Elise aan de diarree was afgelopen nacht en gespuugd heeft Hoe is het nu met haar?? Hoezo zie je nu dat haar fontanel ingedeukt is??? Wat heeft dat met de diarree en spugen te maken Begrijp dat niet helemaal.
Zo, hier ook een dagje visite gehad. Nouja dagje, alleen smiddags hoor. Probeer de visite zoveel mogelijk na 15 uur te plannen is de rest van de dag lekker van ons drieen. Vandaag heeft ze al 3 keer haar fles leeggedronken. We bieden steeds 100 cc aan, maar er bleef steeds zo'n 10 over, maar vandaag duidelijk toch toe aan meer? Heeft 1 keer na 2 uur al om een voeding gevraagd, maar verder zat er steeds zo'n 3 uur tussen. Vandaag wat rustiger aangedaan. Verstap ik mij door de hond. AU!! Het stuk huid tussen mijn schaambeen en navel voelt aan alsof er een grote brandblaar tussen zit. Ik heb trouwens een snurkende baby Ze ligt nu achter mij te ronken. Klinkt een beetje vol. Hoop dat het niet verder doorzet de verkoudheid, zo sneu bij zo'n kleintje!
Rina aan de fontanel kan je zien if het kindje geen uitdrogingsverschijnselen heeft door het spugen en diarree. Mini sterkte en gewoon de HAP bellen! Hier een slapende beeb,zusje en mank zit alleen met een lekker glas wijn
Cindy: haha! Laat hem je smaken meid! Crypto: wat een leuke vent heb jij! Had hem me heel anders voorgesteld! Hij ziet er helemaal niet typisch Grieks uit. De meeste Grieken zijn kort, gedrongen en donkerharig. Nu weet ik dus dat I.oanna dus op jou lijkt! River: drinkt Y.una helemaal niet aan de borst? Kolf je nog? Is pure interesse hoor, zou het leuk vinden te horen. Rina: gaat het nu beter met de voeding? Geen gespuug meer? Doe je nog steeds 50/50? Minnie: oei! Hopelijk geen hardnekkig virus. Andere kinderen ook ziek? Van fontanelle weet ik niks, ik dacht dat die wel een beetje ingedeukt hoort te zijn?
Ow lekker wijn Ze heeft de rest van de dag kleine beetje gedronken, steeds 30 cc of iets meer. Ik zal wel nachtdienst hebben met kleine beetjes melk.Ze heeft gelukkig geen koorts. Manlief is net naar de zaak vertrokken om nog een dakkapel te bouwen, we hadden namelijk van 15.30 tot 21.00 uur visite. Hartstikke gezellig. E.lise haar plasluiers zijn gelukkig volop aanwezig, dus ik maak me nog geen zorgen. E.lise heeft wel bijna heel de dag bij mij of bij de kinderen op de arm gelegen. Lekker warm en vertrouwd.
@Cindy, dat wist ik niet dat je aan de fontanel kan zien of je kind uitdrogingsverschijnselen heeft..........weer wat geleerd!! @Zogelukkig, nee we geven niet 50/50. We moeten op advies van de arts gewoon doorgaan met de Nutrilon Omneo, dit is tot nu toe de enige voeding die Selena binnenhoud van wat we geprobeerd hebben. Ze drinkt alle flesjes leeg en groeit er goed op @Minnie, gelukkig heeft Elise geen koorts en fijn dat ze toch kleine beetje heeft gedronken. Selena heeft weer goed liggen tukken vanavond. Na de fles van 17.00 uur ging ze naar bed en we hebben haar wakker moeten maken voor de fles van 21.00 uur Wat een slaapkoppie zeg!!
@ZG: klopt, hij ziet er niet Grieks uit. Ze denken altijd dat hij de Hollander is en ik de Griek . Wel leuk te horen dat je haar op mij vindt lijken. Zijn familie en vrienden vinden dat ze op hem lijkt. toen ze geboren werd was dat wel zo maar nu ze steeds meer begint op te drogen verandert ze echt vind ik.
Slapen doet zo goed maar niet meer direct na de voeding. Dan wil ze echt even lekker rechtop bij je zitten rondkijken. Ze is nu toch wel een ruim uur wakke na haar voedingen. Overigens is ze weer als vanouds tevreden nu de voeding is opgehoogd. fijn gevoel.