35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik leg haarelke ochtend voordat we naar beneden gaan nog aan de borst. Ik begin nu melk te druppelen zodra zij in haar wieg een geluidje maakt. Dat is al vooruitgang, maar het blijft bij druppelen, dus is ze het al snel zat. Vaak ligt ze tussen de 5 en 10 minuten aan de borst en dan verliest ze haar geduld. Maar voorlopig blijven we gewoon 1 keer per dag aanleggen. Wie weet heeft zij straks meer kracht of wordt mijn toeschietreflex krachtiger.

Ik kolf dus fulltime. Heb meer dan genoeg opbrengst, ik kolf in 1 sessie ongeveer 1,5 voeding voor haar. We hebben ondertussen een electrische pomp aangeschaft.

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Gisteravond rond halg10 was het weer zover. Nog geen half uur na haar voed7ng was ze weer helemaal overstuur. Dus ik probeer haarv e troosten door de wagen heen en weer te rijden. Strijk haar over haar wangetje en ineens was ik mijn pink kwijt. Sabbelen als een gek, en intens gelukkig. Uiteindelijk ben ik maar ernaast gaan zitten want ik kreeg mijn pink niet meer terug. Dit heeft ze tot 23 uur volgehouden, toen was hettijd voor haar fles. En een kracht tijdens het zuigen,als ze dat nou ook met mijn tepel zou doen.........

Er ontstond hier wel meteen een discussie over het geven van eenspeen. Hoe denken jullie daarover?

Om half 12 lagen we in bed met weer een ontroostbaar kind. Uiteindelijk rond 0.00 nog maar een klein flesje aangeboden . Na 10 cc viel ze tevreden in slaap tot 4 uur. We hadden een doorgesneden uinaast het bed gezet, en ze klinkt nu een stuk minder vol.

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben spenen maar die geven we alleen bij uitzondering. Hier is ze ook gek op de pink. of papa's neus.

ik wil geen kind dat straks continue met een speen loopt en goed voor de tanden lijkt het me ook niet.

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Dat is ook mijn mening. Maar papa kan er niet tegen als zijn prinsesje huilt, en ziet het ineens als oplossing. Ssommige kinderen lopen jaren de hele dag met een speen in hun mond. En daarbij voeden wij op verzoek, envolgens mij haal ik meteenspeende eerste signalen weg dat ze trek heeft.

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Hier wel een speen ook altijd gedaan trouwens;) en ben ook blij met dat ding:p
    Gisteravond om half 9 naar bed heeeeerlijk.
    De kleine had de fles om half 8 en toen om 1 uur pas weer:cool: toen weer om half4 en 6uur:( En dan drinkt ze maar een beetje .

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hier ook een speen. Ideaal.:D

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen dat de mijne tot nog toe gelukkig weinig interesse in de speen heeft. Dat hou ik ook maar zo :D.

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!!

Hier weer een goede nacht gehad, ons prinsesje doet het super:D

Hier hebben we wel spenen in huis en overdags geven we haar zo af en toe een speen, dan zuigt ze er heel even aan maar dan is ze het weer zat hahahaha:D:D 's nachts krijgt ze geen speen, ik heb geen zin om er constant uit te gaan hoor als ze hem kwijt is;)

Maar Selena is geen spenenkind, waren Justin en Samira ook niet. Ben ik alleen maar blij mee, hoeven we ook bij haar niets af te leren.

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zo mn huissie is weer aan kant. Alles weer fris en fruitig.:D
    Zometeen wandelen naar het winkelcentrum. Daarna S.tephanie uit school halen.
    Heerlijk! Zo mag het van mij altijd blijven.:D

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, heerlijk he!! Ik ga straks ook met de kinderwagen naar school wandelen, de kids uit school halen:D:D

Ik ben nog niet buiten geweest maar het lijkt me wel koud:$ Dat wordt goed inpakken.

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent dus wel weer lekker opgeknapt Minnie? Fijn!

Ik heb gister een lekkere wandeling met de hond gemaakt. Prachtig herfstweer. Had mijn meisje in de maxicosi op het onderstel van de wagen gezet. Kon ze even lekker alle kanten opkijken.

VAndaag is het helaas een stuk minder met het weer.

12. cindybaby71

Wauw mini zo te horen gaat het weer uitstekend met je gelukkig:pdus toch geen pnd:)

Hier ook bijna alles schoon:)

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Brrrrrrrr het is idd fris buiten zeg.....had gelukkig wel een sjaal omgedaan en bij Selena een muts. Ze lag lekker in de kinderwagen dus wel uit de wind:)

Mijn vader komt straks Justin halen om hem naar voetbaltraining te brengen......kan ik gewoon thuis blijven met de meisjes en ondertussen koken. Justin wordt ook weer thuis gebracht.....handig zo'n vader:D:D Manlief is nl. werken (late dienst) dus ben alleen thuis met de kids tot vanavond twaalf uur denk ik;)

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb vandaag een goede dag. :D
    Ik hoop niet dat ik een postnatale depressie heb, maar ik ben wel ontzettend bezorgd en een stresskip, manlief word af en toe knettergek van me.
    Volgens de huisarts komt het door dat ik 4 jaar heb moeten wachten en veel onzekerheid gehad heb voor ik zwanger werd. Ik moet alles nog een plekje geven.Het was ook niet niks, 3 x een ICSI, en dan de bloedingen en de zwangerschapssuiker. En dan die belabberde bevalling(achteraf zou ik het zo over doen, weinig pijn gehad, maar een domme gynaecoloog gehad), en die nacht in het ziekenhuis waar ik het zelf moest uitzoeken. Nu is alles goed, de kleine is gezond, en ik ben weer opgeknapt.:)
    Vooral lekker wandelen en een beetje aanrommelen, daar knap ik echt van op. :)

Het is inderdaad koud. Had ik niet verwacht, vanmorgen viel het nog mee.
    Ik heb even een nieuwe thermosfles gekocht, hopelijk doet deze het beter, en wordt de buitenkant niet heet zoals die andere. Ik maak nu de voeding boven klaar, hoef ik niet een paar keer naar beneden 's nachts, ik ben niet zon held in het donker. ;)

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wij maken de voeding wel gewoon beneden in de keuken klaar maar als we Selena uit haar bed pakken, doen we op haar kamer het kleine lampje aan en niet het volle licht.......ook als we naar beneden gaan, doen we alleen in de keuken een klein lampje aan en de fles geven doen we in de woonkamer waar het verder donker is. Dus hier zo weinig mogelijk licht aan, zodat ze daarna weer lekker verder kan pitten:D:D

Wij hoeven er trouwens maar 1x uit 's nachts voor voeding, dus dat is natuurlijk niet veel:):D

Ff een rare vraag misschien maar ehhhh ik vloei nog steeds, ben toch alweer bijna 4 weken geleden bevallen......ik dacht dat ik bij Justin en Samira er sneller vanaf was. Is dit normaal??:):)

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik vloei ook nog hoor.

Ik moet gemiddeld 2 x per nacht een fles maken.
    Ik maak de fles boven en geef de fles in ons bed, lekker warm.
    Daarna gaat E.lise weer terug in haar wiegje.
    Soms zitten er div boertjes klem of heeft ze de hik.
    Het duurt daarom vaak wat langer voor ik weer kan gaan slapen.
    Standaard is bij ons op de kamer een klein schemerlampje aan.

17. cindybaby71

Mini hier ook zo:) moet er niet aan denken ook nog naar onder ge moeten;) ik neem devoedingen mee en maak ze klaar in de badkamer met warm water gewoon:)

Ik vloei al 2 weken niet meer tot grote vreugde van mijn man :D en ook van mij natuurlijk:)

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak ook alles boven klaar. Gewoon met warm water ook.

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik doe kokend water in de thermoskan.
    Ik doe eerder al 60 cc spa blauw in de flesjes en dat meng ik met 30 cc gekookt water uit de thermoskan.
    Dan is de temp precies goed.
    Ook idd in de badkamer :D

20. cindybaby71

Ik ben van mening je moet het je zo gemakkelijk mogelijk maken:D

Deel Deze Pagina