35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar is 70 dan de kleinste maat Minnie? Want die is haar nog te ruim en ik lees overal dat dat gevaarlijk is in verband met dat ze er in kunnen kruipen.

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik kreeg van de week een slaapzak maat 60, heb ze zelf hier in de winkels nog niet gezien in deze maat.

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, bedankt voor je lieve woorden hoor!!:D:D

@Minnie, het is idd allemaal zo leuk he…..ik zou ook wel willen blijven kopen maar dat vind mijn portomonee niet leuk hihi:)

@Crypto, ze hadden idd geen Hello Kitty bij de Zeeman anders had ik die zeker mee genomen:)

Leuk zeg zo’n schommelstoel, daar hebben wij ook even voor gekeken, dat is toch een Rain Forest??

Ik heb hier nog slaapzakken die van Samira zijn geweest, volgens mij maatje 80. Ik heb ook nog zelf een poosje geleden bij de Hema 2 slaapzakken gekocht, ik dacht maatje 74. Volgens mij gaan ze niet echt kleiner toch?

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rina: klopt. Is de Rain Forest. Die heeft ze van mijn mama gehad. Werkt perfect zeg. Ze ligt binnen 10 minuten te tukken :D.

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Leuk Crypto, misschien dat ik zo'n schommelstoel wil.....we hebben behalve de gewone wipstoel ook nog een roze muziekwipstoel maar geen schommelstoel. Als de katten weg zijn, krijgen we weer meer ruimte:D:D

Dames, ik ga afsluiten en mijn bedje in........straks weer de fles geven aan Selena, kan ik nog even een dutje doen:):)

6. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen,

Gisternavond eens gekeken of Y.una inderdaad aan het clusteren is. OM 18:30 kreeg ze haar fles. Om 19:15 kwam ze weer, toen 20 cc gedronken en tevreden op mijn borst gaan slapen. Om 20: 30 weer 30 cc gedronken en om 21:30 de normale tijd voor haar flesje heeft ze 90 cc gedronken. Ze was een stuk tevredener. Daarna om 0
    ;30 en om 4 uur weer een volledige voeding.

Verder een rot avond gehad. Om 20:30 begon onze hond ineens raar te ademen en kon niet meer opstaan. Dierenarts gebeld. Hierheen komen was voor haar geen optie, want dan kon ze hem niet goed onderzoeken en meteen behandelen. Ik had allang gezien dat er geen sprake meer zou zijn van behandelen. Dierenambulance gebeld want een hond van 65 kilo krijg je niet zomaar bij de dierenarts. Met de brancard lukte het gelukkig wel.
    Hij bleek een tumor te hebben in zijn mild en deze was aan het verbloeden. Er kwam al geen bloed meer uit zijn ader in zijn been. Lief is met hem meegegaan, ik heb het langste uur van mijn leven hier thuis gehad. Maar zoals verwacht kwam lief zonder de hond thuis.

7. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Ach rivdr toch meid:x:x kan mij voorstellen hoe je je voelt:( heel veel sterkte;)

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte River :(

9. cindybaby71

Crypto mooie schommelstoel,handig die dingen he:D

Hier de kleine naar de psz gebracht,gelukkig is het mooi weer:p vraag mij echt af hoe ik het moet doen als het regent en stormt? Kan je toch niet gaan lopen met een baby en peuter?:)

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, zijn superhandig. Ze vindt het hartstikke leuk.

Nu ligt ze lekker tegen me aan in mijn fleecetrui te slapen. Net zo handig als een draagdoek :D.

11. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen!

@River, heel veel sterkte....begrijp ik het nou goed dat je hond overleden is?? Of is hij geopereerd en is hij nog bij de DA?:(

@Cindy, hier net zo......met mooi weer is er niets aan de hand maar ik weet ook niet zo goed hoe ik het straks moet doen als het regent en stormt:$:$ Mijn 2 andere kids zitten natuurlijk op school maar ja, ze zijn nog te jong om zelf te gaan dus ik moet mee met Selena (als manlief werken is). Dan zal ik toch de auto pakken en dan maar de maxi cosi aan de hand mee nemen met de regenhoes er over heen, zoiets denk ik. Hopelijk krijgen we een niet al te natte herfst;)

Selena ligt lekker in haar bed te tukken.......manlief is hulpouder op school dus komt zo thuis met de kids:D Dan gaan we ff eten en gaat hij met Samira naar zwemles, hij gaat zelf mee het water in voor wat extra begeleiding/aandacht:)

Ik ga zo de badkamer even soppen en vanmiddag met Justin naar voetbaltraining:D:D

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hij is gisteravond overleden. We weten nu ook waarom hij een aantal maanden geleden ineens ziek werd en eenmaal bij de dierenarts weer opknapte. Het ging om een bloedvattumor en op een gegeven moment knappen die en dan voelt de hond zich heel even slecht maar knappen binnen een uur vaak weer op. Maar die tumor groeit en steeds als hij knapt is er meer bloedverlies, en gisteren dus een dusdanige inwendige bloeding dat er niets meer aan gedaan kon worden.

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Wij hadden vanmorgen de intake van het consultatiebureau bij ons thuis. Hoogte puntje was natuurlijk het wegen. Onze dikkiedik woog vanmorgen 3710 gram. Toch niet verkeerd als je bedenkt dat ze 2 weken geleden starte met een gewicht van 2990.

14. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Heel veel sterkte River.
    Het zal wel stil zijn nu zo in huis....

Y.una groeit wel goed zeg.
    Ik heb laatst nog E.lise gewogen, en ze woog net 100 gram meer als haar geboortegewicht....(3550/3660)
    Binnenkort nog maar eens wegen.

Ik ben gisterenavond ziek mijn bed ingedoken, ik kon niet eens koken...
    Manlief heeft frietjes gehaald, en ik ben mijn bed niet meer uitgeweest.
    Nu gaat het gelukkig weer wat beter.

15. cindybaby71

Rina je kan tenminste nog de auto pakken,hier heeft manlief de auto mee:(
    River wauw zeg dat is idd een dikkertje:D doet het erg goed dan op jou melk:)
    Mini beterschap! Je hebt toch niet het zalando shopvirus te pakken he:D:cool:

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hahaha nee er valt niet veel meer te shoppen.
    We hebben alles al.
    De weegschaal was wel weer blij.

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL> Het Zalando-virus :D. Hoe verzin je het. Wat een k*treclame is dat.

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik snap sowieso niet dat zo'n bedrijf kan bestaan...waardeloze reclames. :(

Ik wil net het boek van Anne Geddes bestellen(mijn eerste 5 jaar)....overal uitverkocht.
    Zoooo... BAAL!!!
    Pas 31-12 komt de herdruk, dat schiet niet op natuurlijk.

Het is hier trouwens prachtig zonnig weer.
    E.lise ligt al vanaf half 1 te slapen in de kinderwagen...nu tijd voor een flesje.

19. cindybaby71

Krijg altijd mijn wazo uitkering op woensdag,alleen vandaag niet:x

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Wat voor flesjes gebruiken jullie?

Ik heb de dodie fles met 3 standenspeen, maar E.lise heeft heel veel last van boertjes. Ik geef de fles al in 3 etappes, en doe daar een half uur over, maar soms heeft ze daarna nog 8-10 boertjes die klem zitten. Soms anderhalf uur na de fles nog steeds.
    Ik weet niet of jullie goede ervaringen hebben met andere flessen??

Deel Deze Pagina