35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen

Wat groeien die van jullie snel. :$
    Volgens mij moet ik ook gaan wegen bij het cb.

Ik heb gisteren 15 euro uitgegeven voor een fles en 2 spenen en ik weet nog steeds niet of ik er blij mee ben.
    E.lise heeft veel gehuild gisteren, en dat is niks voor haar, en ze ging pas om half 2 slapen ipv half 1 :(

Sinterklaas:
    S.tephanie vertelde dat ze niet meer geloofd....:$
    Wat ben ik blij dat E.lise er is, hebben we weer 8 jaar verlenging. :D

Vandaag kraamvisite, dus ik ga nog ff opruimen....

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Hier meer een kerstmens:psinterklaas hou ik niet van en de kids krijgen dan ook maar een klein kadootje;) verder doe ik er niet aan.
    Wel de kerstboom e.d komt eind deze maand al in huis:)

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie genade, dat is inderdaad een lekkere lange dame al Cindy. Maat 62? Die van mij nog steeds 50 LOL :D.

4. cindybaby71

Tja papa is bijna 2mtr dussssss.....:D
    Qua lengte past ze wel in 56,maar in de breedte niet:cool:

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!!

@Crypto, ik heb hier lijstjes aan het maken wat ik voor de kids ga kopen voor Sint. Wij vieren het maandagavond 3 december bij ons thuis en mijn zus komt met man en 3 kids:D We laten de Sint en Pieten net als voorgaande jaren weer komen dus wordt weer gezellie. Ik vind het weer vreselijk moeilijk wat ik nu dit jaar weer moet kopen voor ze, ik wil nuttige dingen kopen waar ze echt wat aan hebben......maar goed, zal vast wel lukken. Voor Selena heb ik al leuke dingen gezien:D:D

Spenen......pffff, ik weet dat we bij Justin en Samira ook een tijdlang hebben zitten pielen voordat we de juiste speen hadden. Justin dronk toen uit een Nutrilon speen, die hadden ze in het ziekenhuis ook en was verkrijgbaar bij de apotheek, was een superspeen. Toen Samira kwam, was die speen er ineens niet meer, geen idee wat zij heeft gebruikt......misschien de Difrax speen of Etos eigen merk speen, geen idee meer.

Selena dronk net na de geboorte met de Difrax speen maar dat ging niet zo goed, het ging veel te snel en ze knoeide enorm. Nu drinkt ze al een tijdje uit de Medela medium flow speen en dat gaat perfect. Ze drinkt hier ook wel stevig mee door maar zonder knoeien. Ik heb vanmorgen bij de Etos de eigen merk speen mee genomen, ben benieuwd of ze daar ook goed mee drinkt........van de week even uitkoken.

@Cindy, jouw meisje groeit goed zeg...........ik moet Selena ook maar weer eens gaan wegen, we hoeven 16 november pas naar het CB dus dat duurt nog ff. Misschien dat ik eerder ga om haar ff te wegen.

@Crypto, Selena zit ook nog steeds in maatje 50 hoor. Ik had van de week bij de Zeeman 3 rompers gekocht, maatje 50/26, zie zijn gewoon nog veels te groot:$:$

Vanmorgen druk druk druk geweest. Ben naar Bart Smit geweest, AH en daarna nog naar de Etos pffff.......ben blij dat ik ff zit:):)

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 meter, da's een lange turk :D

Net even bij Wibra en Zeeman geweest. Bij Wibra een wintersetje van Nijntje gescoord in het roze :D. Wantjes, muts en sjaal. Ze had wantjes van mijn sma maar die zijn van zulke dunne stof, tja, zijn daar geen echte kou gewend :D. Dit is fleece. Heerlijk.

Zeeman twee broekjes gescoord en wat sokjes want madam past haar sokjes niet meer :$

Ik zag nog Miniemouse lepeltjes. Weet niet meer of dat nou bij Wib of Zee was.

Bij de KV toch maar een Difrax fles gekocht. Wilden we een roze, komen we om de een of andere reden thuis met een gele :D. Naja, ook een mooie kleur.

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hahaha geel is geen roze hoor :D

Ik moet dan toch maar ff naar de wibra en zeeman.
    Niet teveel geld uitgeven want we gaan misschien verhuizen...

E.lise zit ook nog in maat 50/56.
    Groot zat moet de mouwen nog omslaan.

Wat een rotweer...zo kom ik nooit bij de winkels...

Vandaag de S fles met S speen...ben benieuwd

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Leuk Crypto, goed geslaagd dus!:D

@Minnie, verhuizen????:(:( Jullie hebben net een verbouwing achter de rug:$:$ Dat begrijp ik niet helemaal hoor.

Ik was vanmorgen bij de Bart Smit en daar lag een heel pad vol met Minnie Mouse spullen, moest gelijk aan jou denken Minnie.....hoe geweldig jij dat vindt:D:D

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, de Difrax is een succes geloof ik. Tien minuten redt ze niet maar ze heeft net een fles in 20 leeggedronken. Daar doe ik het voor.

Nu even lekker met mijn meisje op de bank knuffelen :). Heerlijk zo'n loungebank :). Bank, bed, ledikantje en wiegje ineen. En dat van marktplaats ook nog :D.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Rina, bij de Wibra heb ik nog een pak kontendoekjes van Hello Kitty gekocht :D. 1 euro 80 stuks. Kon het niet laten lol.

En mijn mp bestelling van een hello kitty mutsje en slofjes is ook binnen :D.

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Heb net geld gehad van mijn moeder...misschien toch nog naar de winkels :D

Ja huis van mn ouders is groter...we denken er nog over:)

12. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, fijn dat het goed ging met de Difrax fles:D:D

Leuk al die Hello Kitty spullen.....bij de Wibra kom ik nooit eigenlijk, die zit hier ook niet in het stadje, dan moet ik naar het stadscentrum in Nieuwegein.

Ik heb vanmmorgen bij de Etos een voordeeldoos met billendoekjes eigen merk mee genomen, 6 pakken voor € 6,-:D:D Dus we kunnen weer even voor uit. Ook gelijk een pak luiers Etos eigen merk mee genomen, die zitten als gegoten bij Selena. We hebben ook Pampers new born gehad maar die vind ik nog te ruim zitten bij haar, ze sluiten niet goed aan bij haar beentjes. We hebben nu Kruidvat eigen merk in gebruik, die zitten ook redelijk maar ik vind de Etos eigen merk tot nu toe het beste. Ik was eigenlijk op zoek naar de Huggies maar die hebben ze bij de Etos niet meer:(:(

@Minnie, wij willen in de toekomst ook het huis van mijn ouders kopen, dat is ook een stuk ruimer. Maar is nog lang niet aan de orde want mijn ouders gaan voorlopig nog niet weg:)

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken KV. Ik kreeg een heleboel van iemand die dat overhad. Huggies zijn idd fijn maar uiteindelijk vind ik de KV het fijnst. Maatje 2 is op het randje voor haar maar die zijn voordeliger dan de Newborn dus dat moet maar ff. Het is tenslotte deels een turk. Mijn vader kocht ons ook alles te groot :D.

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Het huis van mn ouders staat al een tijdje te koop...vandaar.

E.lise heeft AH luiers. Passen goed en lekker voordelig.
    Doekjes haal ik oa bij de action van huggies voor 98 cent.

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik was vanmorgen bij de AH en had toen ook hun eigen merk luiers in mijn handen, maar had ze weer terug gelegd. Okee, dus die zijn ook fijn.....die kan ik ook wel een keer proberen:D

Hubbie is net de deur uit gegaan naar zijn werk, hij heeft 4 nachtdiensten:$:$ Het is nu de 1e keer dat ik alleen thuis ben 's nachts sinds Selena erbij is.....ben benieuwd hoe dat zal gaan, er zal wel weer van alles mis gaan;);)

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Vind je het niet eng Rina alleen thuis 's nachts?
    Hier staan de voedingen weer in de badkamer te wachten voor de komende nacht, manlief is nu ook werken.

De AH luiers zijn dacht ik 56 stuks voor 6,60 euro.
    En ze zitten prima en ze heeft geen rode billetjes of uitslag.
    Nu verschoon je ook nog vaak ivm de vele voedingen, dus ze kan er volgens mij geen last van hebben.
    Pampers zijn veel duurder. Daar ben ik even klaar mee. Tenzij ik een aanbieding tegenkom.

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Tis stil hier....:$

Welterusten :)

18. cindybaby71

Goedemorgen:D

Hier de luiers van de duitse aldi,zijn ook goed en goedkoop:p ook de doekjes voor 99ct voor 9o stuks:)

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen,
    Ik vind luiers van de aldi ook erg goed, ik wist alleen niet dat ze ook kleine maatjes hadden??

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat kosten die van de Aldi dan? En hoeveel in een pak?

GoedenMorgen trouwens.

Deel Deze Pagina