35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Let wel ik praat over de DUITSE aldi,dus in duitsland.ik weet ze kosten om en om de 6 euro maar weet nu even niet hoeveel er in zitten! Ga zo kijken want ze liggen boven.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hier alleen Pampers gebruikt. Zoon kreeg vreselijke uitslag van iedere andere luier. Ze lekten ook allemaal door. Vind ze ook aanvoelen als karton; Pampers zijn lekker zacht én altijd wel ergens in de aanbieding: bij AH of Etos 3 = 2. Of een hele doos bij de Kruidvat. Of met Lekker in het leven-bonnen. Bij de Plus zijn ze ook een stuk goedkoper.

3. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hier ook pampers. Al heel veel ingekocht tijdens de zwangerschap als er weer ergens een aanbieding was. Begonnen met de micro maat en sinds een paar dagen new born maat 1.

Ik heb nog 3 weken voor lief weer te werk gaat.
    De eerste nachtdienst zie ik wel een beetje tegenop. Zeker nu zonder hond.

Maar goed, nog 3 weken met zijn drietjes genieten. Nu eerstmaarweer eenbeetje opstarten voor vandaag. Proberen niet teveel tedoen. Gisteravond beetje buikpijn en misselijk. Toch misschien teveel gedaan? Is ook zo gebeurt want ik heb weinig last van de keizersnee.

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de Pampers vreselijk. Hier lekten die wel door maar veel erger ik vond ze meuren na een plas.

Ik had van iemand een pakket gekregen wat zij niet meer gebruikte. Zaten diverse merken in. KV is het echt voor mij. zit fijn, lekker zacht (Ik weet natuurlijk niet hoe ze vroeger waren maar nu zijn ze soepel en zacht), sluiten goed om haar beentjes en absorberen super. ze lekken niet en stinken niet.

Aldi en lidl nog niet gehad. Lidl is volgens my duur met weinig in een pak voor dat geld.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat gek; Pampers die stinken? Vind ze juist reukloos en alle andere merken stinken!:$

Maar ze hebben wel heel veel merken veranderd hoor de afgelopen 3,5 jaar. Ook die van het huismerk van de Etos, die stinken echt! En lekken door.

6. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ook geen last van stinkende pampers gelukkig.

Wij hebben hier even lekker een badje gedaan. Nu wij nog schoon en we zijn weer klaar voor de dag. Maar eerst even kolven voordat ik onder de douche spring. Vanmiddag weer kraambezoek. Begin toch steeds meer het voordeel in te zien van het geven van een kraamfeest. Deze week hadden we alleen maandag geen bezoek.

7. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik ga zo ff naar het kruidvat en de zeeman.
    Even kijken voor luiers en romertjes. :D

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat er sowieso veel verschil in ervaring is wat dat betreft. Net als met de lotiondoekjes.

9. cindybaby71

Hier ook geen pampers,manlief vind ze ook stinken:pik heb gekeken er zitten 56 luiers in dat pak:) van de duitse aldi.

Kom niet uit de voeten vandaag:$ maar ff rustig aan doen;)
    Kreeg gisteren nog een meevallertje offfff 1100 euro huurtoeslag terug betalen van 2011:$ zorgtoeslag zal wel ook nog komen grrrrrrr en dan laat ik altyd alles unvullen door een bel.adviseur:x
    Kreeg ook nog de afrekening van essent van de vorige woning mag ik ook 800 euro bijleggen:xbah bah bah

10. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Wow Cindy daar wordt je niet vrolijk van.
    K*trekeningen bah bah.

Ik vind eigenlijk de pampers ook erg stinken....dacht dat dat iets anders was....maar nu je het zegt...was me wel opgevallen.
    Zou dat aan de voeding liggen of aan de pampers??
    E.lise drinkt friso 1.

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    I.oanna drinkt Nutrilon. Geen idee eigenlijk of het aan de voeding zou kunnen liggen. Maar als dat zo was zouden alle luiers stinken of niet? Bij de Pampers viel het me vooral op dat de urine stonk.

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Als ze bij ZG en mij niet stinken maar bij de rest wel dan reageert papmers misschien anders op kunstvoeding dan op borstvoeding?

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar zeg je zoiets. Dat zou best eens kunnen dan.

Bah, ik ben moe :(

14. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!!

@Minnie, ik vind die nachtdiensten van hubbie vreselijk en ja, ’s nachts alleen thuis blijven vind ik ook helemaal niets maar ja…..hij doet nou eenmaal dat werk;) Moet zeggen dat het de laatste tijd wat beter gaat, voorheen deed ik geen oog dicht:$vNu slapen de kids om de beurt naast mij als hubbie nachtdienst heeft, wel zo gezellig!!

@Cindy, daar wordt je niet vrolijk van zeg!! Balen!!:(

Ik heb van de week bij de Etos weer een pak luiers eigen merk mee genomen, deze zitten het best bij Selena. Selena drinkt Nutrilon, heb nog nooit zo op de geur gelet bij verschillende luiers:$

Vanmorgen had ik de kids lekker met de auto naar school gebracht, Selena lag thuis in bed (Ries ook) dus kon ik ff zonder beeb naar school:D Vanmiddag naar school gewandeld met de kinderwagen om de kids uit school te halen.

Selena heeft net een poos om mijn buik gelegen, ik ga haar nu een fles geven en dan gaat ze lekker naar bed:)

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, poep stinkt :D. Dat is wel duidelijk lol. Althans hier :D.

Ik heb zowaar mijn meisje maar eens naar bed gebracht. Ze komt steeds vroeger terug voor eten en met de hoeveelheid die ze nu krijgt leek me dat ook niet helemaal je van het.

Ben in de kamer ernaast gaan strijken. Goeie genade, zo'n beeb brengt wel een hoop strijk mee zeg. Strijken jullie alles? Ik strijk de rompers even snel glad, kleertjes uiteraard netjes, maar de boxpakjes van badstof enzo die strijk ik dus niet he.
    De hydrofiele luiers strijk ik ook niet. Die zijn trouwens wel fijn zeg. Wat ben ik blij dat ik die heb. Ik gebruik ze overal voor. Afdrogen van de beeb na het bad, als onderlegger op het aankleedkussen, ook al heeft die een hoes, mevrouw wil nogal eens van zich af piesen of poepen, dan is zoiets wel fijn :D.
    En ik gebruik ze als hoofdluier. Als ze dan een keertje spuugt hoef ik niet haar hele bedje te verschonen. Multifunctioneel :D

Enfin, tijdens het strijken lag ze wat te mekkeren. Ik ben er nu achter dat er een verschil is tussen huilen en huilen. Als ze echt huilt, dus ontroostbaar snikken etc. dan pak ik haar uiteraard lekker tegen me aan. Maar als ze huilt net voor het in slaap vallen. Dat is zeg maar wat hik, huiltje, hik hik. Dan laat ik haar liggen. Met een minuut of vijf ligt ze dan te slapen. Ik vind het verschrikkelijk moeilijk hoor maar aan de andere kant realiseer ik me ook dat het wel eens zo kan zijn dat ik mijn beeb moeier maak door haar steeds te pakken bij zoiets.

Ik kan het fout hebben, maar dat zegt mijn gevoel.

Waar die strijk al niet nuttig voor is :D.

16. cindybaby71

Nou ik strijk echt zo min mogelijk:D ik heb er een hekel aan:( Als de was uit de droger komt probeer ik hem direct te vouwen,scheelt een hoop:)

Ik vind het ook moeilijk haar te laten huilen maar soms is het niet anders. Dan sta ik net inder de douche of zit op de plee of de kleine vraagt net wat tja dan moet de beeb wel eens wachten;)

17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, Ik strijk helemaal niets van de babykleertjes hahahaa, het zijn van die kleine stukjes stof.....ik strijk er even met mijn hand over heen en ik leg het zo terug in haar kledingkast:D Hydrofielluiers strijk ik ook niet hoor, zonde van mijn tijd:D:D

Die hydrofielluiers worden hier ook overal gebruikt...net wat je zegt, op het aankleedkussen, in de kinderwagen, voor het afdrogen en in het ledikantje. Absoluut multifunctioneel:D:)

Er zit zeker een verschil tussen huilen en huilen hoor. Wij weten precies waneer Selena krampjes heeft, dat is een hele andere huil dan wanneer ze huilt als ze honger heeft of gewoon aan het mekkeren is. Na verloop van tijd weet/hoor je echt het verschil wel.

Straks gaan we lekker friet en snacks frituren mmmmm, altijd lekker zo'n patatje:D:D Hubbie is nu met Samira naar de markt, ff kaas en nootjes halen en ook langs de bieb voor nieuwe boekjes.

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lekker. Ik wil ook tatjes :(. Macaroni hier.

Trouwens Rina. Ik heb ooit eens een auto gehad uit Nieuwegein. Bij een van die garages van jullie. Tenminste dacht dat het daar was. een Hyundai H100 :D. Geweldige auto :D

19. cindybaby71

Manlief krijgt cevapcici met cacik en sla,wij eten manti. Manti zijn zoiets als tortelini en dan met cacik (tzatziki) en gesmolten boter met chillipoeder:p

Hier krijgt S.uade kruidvat voeding,lekker goedkoop en goed;)

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Crypto, Nieuwegein is hier idd vlakbij......en er zijn daar heel veel autogarages waaronder een Hyundai dealer. Mijn ouders rijden ook een Hyundai, volgens mij een I10 ofzo:(

@Cindy, fijn dat jouw meisje Kruidvat voeding accepteert.......hier is dat helaas niets voor Selena, die zou alles er weer uit spugen:( Wij zitten aan de dure Nutrilon Omneo vast........€ 14,79 per pak:$:$ Deze voeding is wat dikker dus blijft er wel in. Maar grote kans dat ze straks als ze 6 maanden is en over mag naar nr. 2 ze dan wel de standaard kan hebben........dan gaan terug naar Friso denk ik:)

Deel Deze Pagina