@Rina Die twee waren gisteren bij mij ook aan het klieren. De jongste zat heel geconcentreerd lekker rustig tv te kijken, en de ander moest even gauw aan haar haren trekken. Waarop de jongste zat te huilen. Nou vraag ik al jaren of ze niet wat liever voor elkaar kunnen zijn...GRRR. Ik ontplofte, en mijn man schrok zich dood. Of ik dat niet even rustig tegen ze uit kon leggen?? NEE dat kan ik niet meer, ik word er gek van, altijd als ik niet kijk.:x En ik was druk bezig met koken. Later liep de middelste voorbij en gooide de jongste de kat op zijn rug. Dus ook gillen en boosworden helpt niet. :x Hoe was het bij de tandarts?? @Cindy Succes! Ik zou niet me je willen ruilen nu. Kan je het allemaal nog hebben? @River Een goed fototoestel is wel belangrijk. Zo'n kleine kan je makkelijk meenemen in je tas of jaszak.
@Minnie, ja fijn he als de kids zo lopen te etteren met elkaar.......pfff, ik word er hier ook zo moe van hoor........het is net water en vuur.....liggen constant met elkaar in de clinch, moeten overal ruzie over maken:x Hubbie heeft nog lekker zijn werk, hij gooit de deur achter zich dicht en gaat weg......ik zit de hele dag in dat gezemel van ze Bij de tandarts was het goed, ik moest terug komen omdat ik last had van een geirriteerde zenuw, heb 4 weken geleden een medicijn in die kies gekregen (met kruidnagel) en vandaag hebben ze de noodvulling eruit gehaald en een definitieve vulling er in gedaan. Verder meteen de halfjaarlijkse controle gehad.......manlief gaat over een paar weken met de kids, hoef ik niet meer mee
Hallo allemaal, Niet echt bijgelezen. Hier gaat het wat minder. Lever gaat achteruit. Max aantal eiwitten in urine dus de pre eclampsie gaat zich nu doorzetten. Morgen overleg met de gynaecologen en dan zien we verder.
@Crypto, dat is schrikken zeg, ben benieuwd wat ze gaan doen. Het lijkt mij wel dat ze je nu eerder laten bevallen toch? Heel veel sterkte meid!!
Jee Crypto Ik krijg gelijk kippenvel. Sterkte!! Balen zeg. En je houdt je zo rustig....helpt dat ook niet? Jeetje. Heftig zeg.
@Rina heb je nog last van de zenuw? Of is hij nu verdoofd? Ik ben niet zo dol op de tandarts, en al helemaal niet op zijn facturen.
Nee, ik heb geen last meer van die zenuw, dat medicijn heeft dus goed geholpen want daarvoor had ik wel last van die zenuw. Ik ben in een paar maanden tijd nog nooit zoveel bij de tandarts geweest, leek wel of ik een abbonement had Ik bleef pijn houden en ze wilden eerst een wortelkanaalbehandeling doen, maar toen kwamen ze met dit medicijn wat 4 weken in moest trekken. Heb vanmorgen wel een verdoving gekregen maar die is alweer uitgewerkt gelukkig. En ja, hier dus al diverse rekeningen achter elkaar gekregen......héél fijn....NOT!!!
Ik heb vorig jaar een wortelkanaal behandeling gehad en een kies laten trekken. Normaal nooit zo'n ellende met mijn gebit. De rekeningen vliegen inderdaad om je oren, bah. Hopelijk kunnen we er weer even tegen. De kinderen moeten hier ook weer binnekort. Die zijn gelukkig gratis.
Zo...we zitten weer bij de zwemles. Daarna gauw naar huis en eten maken. Spaghetti. En voor mezelf brood met aardbeien. Daarna nog even gauw stofzuigen. En hopen dat de wasdroger zijn werk gedaan heeft kan ik de was opvouwen. Hebben jullie ook als je gaat zitten bijv met autorijden dat de kleine dan erg beweeglijk is??? Ik kreeg net een email van het ziekenhuis. De waarden waren goed!! Ondanks de hitte...
@Minnie, ik heb vorig jaar een wortelkanaalbehandeling gehad en een paar maanden terug ook. Ook heb ik vorig jaar een kroon laten zetten, een stuk tand brak tijdens de vakantie af tijdens het eten van een paaseitje Dat was ook even een dure grap Het lijkt nu wel of mijn gebit echt achter uit is gegaan door deze zwangerschap Ik heb het ook met autorijden dat de kleine dan druk is, maar ook als ik zoals nu achter de laptop zit aan de eettafel Fijn dat je waardes goed waren!! Ik ga zo the bold kijken, ff een momentje voor mezelf....verstand op 0, heerlijk!!
Tijdens de vakantie moet je helemaal niet zulke dingen hebben...brr. Ja tijdens het zitten achter de laptop, aan tafel(leg ik de hand van mijn dochtertje op mijn buik; is het meteen over ) en in de auto. Soms wel vermoeiend. Zo we hebben weer gegeten, en ik heb de tafel afgeruimd, nu nog wachten want het afwasmachine was nog niet klaar, dan kan de zooi erin. Nu maar eens kijken of de droger meegewerkt heeft, maar eerst S.téphanie op bed leggen... En om half 9 weer prikken.:x Gaat het nog Crypto, of zit je er doorheen? Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen.
Hier liggen de kids ook alweer een 3 kwartier op bed, ondertussen waren ze alweer 2x terug naar beneden gekomen:x Nu is het gelukkig stil Ben ook benieuwd hoe het met Crypto is.......laat je weer even wat van je horen?? Morgenochtend als de kids op school zijn, ga ik ff een bakkie doen bij mijn ouders, ik blijf dan daar tot het weer tijd is om de kids uit school te halen, anders blijf ik heen en weer rijden. Morgenmiddag wil ik dan met ze over de markt
Wat jammer dat het niet lukte want het idd heel erg bijzonder. Hoe bedoel je binnen de lijntjes? het groeien van de kleine meid? Ze ligt keurig op schema op haar buik na die is te groot en daar schrok ik van. De gyn zegt echter dat ik me pas zorgen moet maken als die te klein zou zijn. Lief zegt ook dat ik me er te druk over maak maar die hoeft d'r niet gezond op de wereld te zetten.... Over de waardes heb ik geen idee hoe dat zo ineens kan... Ik moet elke week 2 curves prikken en die dan op maandag doorbellen. Wel legte de gyn uit dat hoe verder ik kom de kans groot is dat de insuline omhoog moet en vroeg ook hoeveel ik spoot. Hij zei dat het echt nihil was wat ik spoot (4 eenheden) en dat het allemaal erg mee viel Ontspannen heeft gefaald vandaag wel heb ik eens goed doorgeslapen en hoefde er maar 4x uit vannacht! Lag er laat in maar heb weer eens in totaal de 9 uur gehaald. Jeetje wat balen meis wat vind ik het erg voor je. Heel veel sterkte, en we denken aan je! Dikke knufffff
De tandarts.... breek me de bek niet open ik mag de 11e nog even 2 uur de stoel in om ook zo een kies af te maken Rina. Ze gaan hem vullen omdat hij nu al vaker ontstoken is geweest terwijl hij al dood is.... Hopen dat ik het dan nog trek om te gaan maar dat zien we dan wel weer. Alleen met auto rijden Minnie? Ik heb zo een drukke tante dat zodra ik rustig ben zij meteen gaat bewegen. De echoscopiste moest er om lachen, ze zei ik hoef niks te doen ze draait zelf haar hoofdje Wat super van je waardes! Dat scheeld weer Hopen Dat het stil blijft Rina! Maar juist als je het hoopt...... Ik moet nog eten Ik ben langs de visboer geweest na de boodschappen vanmiddag en had kibbeling mee.... kon me niet beheersen en had het om half 5 die hele bak leeg Met het gevolg dat ik natuurlijk geen trek had meer in mijn witlof salade die nu nog steeds in de koelkast staat...... Gooi het zo maar weg denk ik en maak ff fruit met yoghurt
@Sasya, alvast heel veel succes de 11e bij de tandarts........vanmiddag heeft mijn tandarts ook meteen de halfjaarlijkse controle gedaan en ik had gelukkig verder niets Ik zit hier maar te gapen aan tafel dus ik denk dat ik zo maar eens naar bed ga Lijkt wel of ik steeds eerder ga, dat ik eerder moe ben ofzo
Bijna 36 weken meid en dan ook nog 2 kids die er weer vroeg uit zijn ik vind het niet zo gek Slaap lekker! Ik ga zo lief van het werk halen en dan kijken of we nog met de trouwfoto's kunnen klieren om mijn schoonmama een mooie foto te geven zaterdag voor haar verjaardag.
Bij mij stonden er 3 lijntjes. Ons kindje zat tussen het 2e en 3e lijntje in. Zo lang ze niet buiten de lijntjes valt is het goed werd mij gezegd, ik was ook bezorgd, maar dat was niet nodig. Mijn kleine meisje is ook best veel aanwezig moet ik zeggen. Volgens mijn man wordt ze net zo druk als ons dochtertje van 7. Maar als ik jullie zo hoor valt het best nog mee. Iedereen slaapt al zeker? Ik ben nog volop bezig met de boekhouding. Als ik in het ziekenhuis kom te liggen moet manlief er uit zien te komen. Hij kan me wel bellen, maar ik probeer alles zo ver klaar te hebben dat hij zelf aan de slag kan met de boekhouding. Welterusten allemaal!
Bijna iedereen slaapt Ik ben een echt avond mens en tegenwoordig ook een vroege vogel hoe verder ik in de zwangerschap kom. Aha ik heb niks over lijntjes gehoord of gezien.... Ze meten de omtrek van het buikje en hoofdje en aan die berekening zag je de weken hoe ver je zou zijn in de groei. Misschien zie de gyn wel lijntjes en zit ik er binnen, heb dus geen idee. Hij komt er vast wel uit, volgens mij ben jij heel georganiseerd en werk je alles tot op de puntjes bij Het is redelijk met de foto's gelukt ben benieuwd als ik ze morgen op haal. Ben zo blij met mijn lief dat hij dat allemaal kan!! Ik ga nu ook lekker slapen want kan nu echt bijna mijn oogjes niet meer open houden, maar wat ik af wilde hebben is af en daar gaat het om