35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Doet je tv het weer Rina?

E.lise wilt vandaag niet veel drinken. Steeds 10 cc.
    Vanavond iets meer gelukkig.
    Ik maak me niet druk....we houden gewoon een rustige dag met eerder een flesje want de drie uur red ze niet.
    Nu ligt ze lekker naast me te slapen.
    Ik kijk 'alles is liefde', weer een nieuw programma.

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Jaaaaaaaaaaaaaa we hebben weer tv, al vanaf dat ik vanmiddag thuis kwam:D:D

Wat ik vanavond nou weer mee maakte. Ik zit achter de laptop, ineens gaat de deurbel, maar ik verwachte niemand meer dus wilde eigenlijk niet open doen. Ik bleef in de keuken en spiekte door de ramen naar buiten en zag iets blauws wat leek op zwaailichten en ik hoorde de hoeven van paarden:(:( Dus ik bleef daar zo even staan, wordt er op mijn keukenraam geklopt, of ik even open wilde doen:$

Dus ik toch maar braafjes naar de voordeur, ik doe open......staan daar 2 grote paarden voor mijn deur.....okee, met 2 politieagenten er op:D Of ik door had dat de slinger bij het keukenraam niet meer goed hing......in plaats van "hoera" stond er "hoer":$:$:) Ehhhh nee dat wist ik niet whahahahaha......ik zei dus dat ik meteen de slinger goed ging hangen maar nee, dat hoefde nou ook weer niet.....die vrouwelijke agent moest er wel om lachen toen ze langs reden:cool: Maar heb uiteraard de slinger wel goed gehangen;)

Nou toch wel aardig van ze om me er op te wijzen hihihi, ze waren hier in de buurt aan het surveilleren:)

3. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hahahahahahaha je zou je dood schrikken!!!
    Wel attent van ze.

Hier hetzelfde....er hing al een tijdje 'HOER' aan de kast.
    Dochter van 16 had er al foto's van gemaakt en doorgestuurd per telefoon :$
    Zelfs mijn moeder moest er hard mee lachen....terwijl ze dat soort onderwerpen nooit kan waarderen.:D
    Ik heb de slinger maar gauw geplakt.:)

Hier stopt de tv er net mee. BAAL.

E.lise ligt naast me te snurken...:)

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Whahahaha ja echt bizar, ik schrok me te pletter....misschien gingen ze het stiekem toch even checken of er echt geen dame van lichte zeden woonde hihihihi:D:D

Balen dat nou de tv bij jullie het niet doet:$:$

Selena heeft na de fles een tijd op mijn borst gelegen, nu ligt ze lekker in bed te pitten.

Ze had vanavond weer een poepluier, ze doet het super op de Friso Comfort, wat ben ik blij dat we van de Nutrilon afgstapt zijn.

Nadeel van die Friso Comfort is dat het melkpoeder slecht oplost in het water:( Zijn er meerdere die hier last van hebben?? Is er wat aan te doen? Als het flesje bijna leeg is, blijft er nog een hele dikke klonterige massa over:$

5. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nee geen last van klonten.
    Ik warm eerst het water op en gooi er dan schepjes Friso bij.

Ben blij dat het beter gaat met S.elena.:)

De tv doet het weer...heb gewacht tot manlief thuis was...gewoon een kwestie van de stekker uit de decoder trekken en weer terug doen. :D:$

Leuke babykamer op MP gezien.
    Manlief gaat m volgende week halen. :D

6. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, wij warmen ook eerst het water op in de magnetron en dan gaan pas de scheppen melkpoeder erbij. Maar jullie hebben toch Friso standaard?? Wij hebben de Comfort, die is wat dikker doordat er johannesbroodpitmeel door heen zit.....dus het is niet helemaal dezelfde voeding. Ik zal eens gaan vragen op het CB vrijdag wat er aan te doen is:(

Fijn dat je weer tv hebt!!

Wat heb je voor babykamer gezien?:)

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    ROFLMAO Rina :D. Hilarisch :D

Ik ga morgen ook even langs het cb om te wegen. Was ik vorige week vergeten. Dacht eraan toen het vrijdag was :(.

Oh herkenbaar Minnie. He bik hier ook altijd met de decoder :D.

Ik ga richting bed. Welterusten ladies.

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik ga ook richting bed, hubbie is net thuis gekomen.....morgen weer een nieuwe dag!

Morgenochtend gaan we op nacontrole bij de vk:D

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nacontrole...moet ik nog voor bellen...

Ik heb net E.lise in bad gedaan.
    Manlief geeft nu de fles. Hopelijk slaapt ze goed.

Ik wist niet dat die voeding dikker was....
    Wat doen jullie als de melk koud is geworden????
    Nieuwe maken/ koud laten drinken/ opwarmen????

Het is een kersen kleurige kamer.
    Ons bed is ook kersenkleurig en de meubels beneden ook.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hangt er vanaf. Als ik net net gemaakt heb en het is koud omdat ze treuzelt dan laat ik het zo. Maar zodra ze klaar is ende fles is niet leeg gooi ik het sowieso weg. Warm maken doe ik nooit. mag ook niet

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Morge, Hier weer een redelijk goede nacht gehad ondanks baby en pup. Moet opbiechten dat ik van de baby alleen wakker ben geworden en toen lief wakker heb gemaakt. Hij slaapt er namelijk doorheen. En daarna heb ik haar even bij mij in bed aan de borst gelegd. Dat ging dit keer best goed. Totdat ze heel erg ging huilen en ze haar kaken even op slot gooide. Wow, dat deed zeer aan mijn tepel!!! Daarna kwam lief met de fles en ben ik dus weer in slaap gevallen ben. Ik had vanmorgen dan ook giga borsten want ik had dus ook niet gekolfd. Oeps.
    De pup heeft om half 4 even gepiept, toen ben ik even met haar in de tuin gegaan en heeft ze geplast en toen weer terug naar bed. Om half 8 waren we allemaal wakker.

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hier warmen we ook niet meer op. Maar zolang de voeding nog op kamertemp is en we zitten binnen een uur drinkt ze het gewoon nog. Ze valt regelmatig even in slaap tijdens de voeding maar houdt dan wel de speen stevig vast. Zodra ze wakker wordt drinkt ze dan weer verder.

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge,

Hier kwam de kleine dame om vier uur vannacht :D. Denk dat ze een beetje aan het afstellen is ofzo. Hoe je dat ook mag noemen.

Lief heeft haar flesje gegeven en toen hebben we met z'n drietjes weer verdergetukt. Ze is gelukkig wel heel makkelijk in haar bedje. Murmelt een beetje en valt in slaap.

Ik moet ook nog nacontrole. En de bloeddruk. Alles vergeten :O

Straks even wegen op het cb. Ben benieuwd naar haar gewicht.

En verder weinig te melden :D.

14. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb net de draagdoek geprobeert. Vorige week ook al eens een poging gedaan maar toen lag ze met haar neus tegen mijn neus. Beetje hoog dus. Maar nu lag ze perfect. Zodra de pup wat netter meeloopt aan de riem kunnen we dus met zijn drietjes gaan uitlaten.

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Y.una in een nieuwe pakje.

16. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Super schattig!!!! River;)

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Leuke foto River!

Hier geen nieuws.
    Ik ga maar wat opruimen.

Blijven de sokjes bij jullie wel zitten?
    Hier verlies ik ze steeds of ik moet ze over het broekje doen...

18. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, de Friso Comfort en Nutrilon Omneo zijn dikker dan de standaard melkvoeding doordat er dus johannesbroodpitmeel door heen zit, daarom hebben wij last van klonters e.d. Heel irritant!:(

Hier is extra opwarmen niet nodig, Selena drinkt altijd best snel haar flesje leeg:)

@River, wat een schattige foto van je meisje en fijn dat alles goed gaat met je pup!!

@Minnie, hier blijven sommige sokjes ook niet zitten hoor...het ligt er heel erg aan welke ze aan heeft, soms vind ik ze in haar bedje, dan heeft ze ze uitgetrapt:D

Zo, vanmorgen zijn we met zijn 4tjes na de nacontrole geweest bij de vk (Justin zat op school) en alles was goed. Mijn bloeddruk was keurig 120/72 en mijn HB is geprikt en was ook prima, 8.2:D:D

We hebben weer heel gezellig zitten kletsen met de vk die bij de bevalling was, zo'n gezellig maar druk mens....echt een spraakwaterval pffff.......het was waarschijnlijk de laatste keer dat ik daar kwam, best wel een verdrietige gedachte:)

Verder alles goed hier met Selena, poepen gaat nog steeds goed.

Afgelopen nacht heb ik om 1.50 uur een fles gegeven en hubbie heeft het vanmorgen om 6.30 uur gedaan:):)

Morgenmiddag ga ik met haar naar het CB, ben benieuwd wat ze weegt en of we haar voeding mogen ophogen.

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Tja....dat hoeft natuurlijk niet he. :D

Ik ben er ook nog niet aan uit hoor....waarschijnlijk hier de laatste, maar ach, zeg nooit nooit.:)
    Wij hebben dat namelijk al 2 keer gezegd...bij D.avick en bij S.tephanie......dus ik zeg het niet meer hoor. ;)

Hier ligt E.lise al vanaf 12 uur te slapen in de kinderwagen....zo eerst eens een flesje geven.
    S.tephanie ging bij een vriendinnetje spelen, die ga ik zo weer ophalen.

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Nee dat is waar, hubbie wilde eerst eigenlijk ook geen 3e maar is nu toch weer superblij met zijn 3e spruit hihihi...maar goed, ik acht de kans niet groot dat hier nog een 4e gaat komen hoor. Dan hebben we in huis een logistiek probleem en is onze auto te klein:D:D

Ergens is het ook wel goed zo, je moet toch een keer een grens trekken he whahahaha.....maar in mijn hoofd ben ik nog niet zo ver:)

Ik ga straks Justin van de BSO halen......Samira en Selena moeten mee want hubbie is er niet, hij is net naar zijn werk gegaan. Vanavond maar even Selena in badje doen:)

Deel Deze Pagina