Nog een beeb mini nee hier toch echt de laatst hoor, heb het echt gehad met zwanger zijn en poepluiers verschonen
Ik denk dat het nog aan de hormonen ligt Rina, ik ben ook nog niet zo ver. Ik kan er nog makkelijk 1 of 2 krijgen als ik zou willen op mijn leeftijd, maar of het verstandig is?? Het blijft gewoon erg leuk, en ik geniet er ook echt van, maar ik denk niet dat er nog een 5e gaat komen. Maar nogmaals, zeg nooit nooit....je weet niet wat de toekomst brengt.
Nou wij durven wel nooit te zeggen of ik moet per ongeluk zwanger worden haha. Zou wat zijn op mijn leeftijd.
Ja...maar die zus vind het misschien wel leuk. C.harlotte dan echt niet meer denk ik. Nu accepteert ze gelukkig E.lise. Maar ik weet ergens wel dat E.lise de laatste is. Zonde van sommige spulletjes, maar ja...tis niet anders. Op naar de kleinkinderen tegen die tijd.
Als ik over een tijdje zou zeggen tegen hubbie: schat, ik wil misschien toch nog een 4e kindje....dan zou hij er in blijven stikken denk ik whahahaha Nee, hij wil echt niet meer....en ja, je moet het wel samen willen. Volgens de vk krijgen de meeste vrouwen zo rond hun 40e het gevoel van: het is goed zo......dan heb ik nog 3 jaar te gaan Ach, dat is ook leuk toch tegen die tijd
Manlief zei net aan tafel dat iemand vroeg of het de laatste was...en hij had geen JA!!!! gezegd, maar gezegd dat we het nog niet weten. Anders had hij wel al lang naar tilburg gebeld om zijn deel weg te laten gooien. .. Ach wij zijn niet te voorspellen. @Cindy Ik dacht dat D.ominique net zo oud was als C.harlotte.
Ff een vraagje? Liggen jullie beebjes nu al in bed? En zojs maken jullie ze wakker straks voor de fles?
Mijn meisje woog vanochtend 3975 gram . Goed bezig . Tja, ik hoop dat I.oanna nog wel een zusje of een broertje erbij mag krijgen maar dat zien we t.z.t. wel. Ik ben erg dankbaar voor wat ik al heb. Ik weet ook niet wat er allemaal nog volgt op dat HELLP en PE dus we zullen het zien. Als het niet zo is dan is het me ook goed. Ik kan me daar wel redelijk makkelijk bij neerleggen. Wel is het zo dat lief het er ook mee eens moet zijn. Zou hij dat bv niet zijn dan leg ik me daar bij neer. OF we staan er beide 10000% achter of het gebeurt niet. Als er van te voren al gekibbel over is dan is voor mij het antwoord al duidelijk. Maar goed, eerst ben ik nog herstellende en dan zien we wel weer verder of we zo gezegend mogen zijn. Vooralsnog heb ik een bloedmooi meisje hier in de box liggen en daar ben ik al heel erg dankbaar voor.
@ Cindy E.lise heeft net een flesje op en ligt nu naast me in haar wiegje. Meestal ligt ze tot de laatste fles naast me in bed of op mijn buik.
@Cindy, Selena heeft ook net haar flesje gehad en heeft daarna nog een poosje op mijn buik gelegen, ze ligt nu net in bed Ben vanavond weer lekker druk geweest. Na eten eten met de kids en alles afgeruimd en opgeruimd te hebben, ben ik Justin gaat douchen (nou ja, hij kan het eigenlijk zelf) maar goed....wel alles klaar gelegd voor morgen, de kids naar bed gedaan....toen was Selena half wakker geworden en heb ik haar in bad gedaan, alles opgeruimd en haar de fles gegeven pfffffffffffff. Tussendoor nog tv gekeken En ik moet nog zoveel doen.....moet nog wat programma's terug kijken, maar met 3 kids zijn mijn dagen/avonden goed gevuld
Hebben jullie al het gratis mutsje besteld via www.wij.nl/gratismutsje?? Of hebben jullie dat tijdschrift niet? Ik heb hem net besteld, moest binnen 6 weken na de bevalling....nog aardig op tijd dus. Altijd leuk.
Nee, ik heb geen tijdschriften. Of ik moet er eens een in de winkel meenemen maar verder niet. Ik heb net eens wat kleertjes uitgezocht. Er zijn gewoon al dingen die ik moest opbergen omdat ze te klein geworden zijn . Onvoorstelbaar wat gaat dat hard zeg.
@Crypto Het is een gratis tijdschrift, erg leuk hoor. Zie onderstaande link, kan je je nog opgeven, als je dat leuk vind natuurlijk... Blije-doos
Ik heb het tijdschrift hier ook (gehad) maar niet besteld........Selena heeft al 8 mutsjes ofzo Ik heb nu het blad "Kinderen" voor me en Selena opgegeven om met foto en al in de rubriek "hollandse nieuwe" te komen voorin het blad. Daar staan alle nieuw geboren baby's met info Ben benieuwd!!
Wij hebben ook zat mutsjes, maar nog geen met haar naam erop. Altijd leuk. Ik ga proberen te slapen, tot de volgende fles. Welterusten.