35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nou...pfff...E.lise slaapt eindelijk.
    Eerst 10 boertjes en toen wilde mevrouwtje nog een flesje.
    Na 30 cc sliep ze eindelijk :D

Nieuwe poging....
    Welterusten.

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen,
    Hier vannacht om 4 uur een flesje en toen mochten we doorslapen tot 7 uur. Lekker hoor. Ook de pup heeft lekker doorgeslapen vannacht. Lief zei gisteren nog dat het hem tot nu toe erg meevalt met de pup. Hij had liever een asielhond gehaald, maar dat durfde ik echt niet aan met de katten en de baby. Ze is dan ook wel erg leergierig. Ze gaat nu al zitten op commando.

Y.una ligt al fris gewassen in de box. Lief had haar verschoont maar voordat hij haar luier om had plaste ze alles onder. Gisteravond was ze helemaal over haar toeren. Niets hielp, maar eenmaal bij me was ze duidelijk aan het zoeken naar mijn borst, dus haar aangelegd. Ze sabbelde 2 keer en viel in slaap. Echt heel raar.

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge,

Hier had ik haar gisteravond om 8 uur een fles gegeven. Eigenlijk kwam ze daar te vroeg voor maar het kind had honger en ik kreeg haar niet rustig met speen dus ik heb een flesje gegeven.

Dus kwam ze logischerwijs om 2 uur 's nachts. Fles gegeven en daarna saampjes lekker verdergetukt tot vanochtend 6 uur.

Zal allemaal wel niet volgens de regels zijn maar jammer dan. Ga haar ook geen honger laten lijden.

Nu ligt ze lekker in de box te slapen.

4. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Regels zijn er om overtreden te worden crypto :D

5. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Jij voedt toch ook op verzoek? Dan is de enige regel volgens mij dat je geeft als zij vraagt.

6. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!!

Vanmorgen kregen we kraamvisite dus was erg gezellig, Selena heeft een heel leuk setje gehad van Hello Kitty (broek met shirt). Vanmiddag ben ik met Selena naar het CB geweest en ze weegt 4320 gram en is 54 cm, Samira was gezellig mee:D:D

De laatste fles mogen we ophogen naar 150 + 5 en de flessen overdags mogen we ook iets ophogen, dus 150 + 5 doen en dan iets melk er uit gooien tot weer 150:):)

Hubbie is net de deur uit gegaan voor zijn laatste late dienst, gelukkig eet ik vanavond lekker makkelijk met de kids, ik ga heerlijk friet en snack bakken:D

Selena ligt lekker te slapen in haar bed, iedere keer als ik haar op bed leg, krijgt ze een glimlach op haar gezicht, zo schattig!!

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt. Maar er moet dan wel weer minimaal 2 uur tussen zitten. En langer dan vijf uur mag ook weer niet. Ik snap daar nooit iets van. 's Nachts mag ze zo acht uur slapen, maar overdag moet het dan weer met een max van vijf uur ofzo.

Naja, we houden ons maar aan wat de deskundigen zeggen verder :D

Net even naar het ziekenhuis geweest. Vrouw waar ik mee op de kraam heb gelegen haar zoontje was opgenomen met epilepsie. Haar andere zoontje moet met spoed een hartoperatie. Jeminee, wat kan een mens het voor de kiezen krijgen zeg :(. Ik had zoiets van ik MOET gaan en dat mens een hart onder de riem steken. Gezellig samen onze beebjes gevoed daar en even bijgepraat.

Dat zijn van die momenten dat ik dan zo boos kan worden op mensen die nooit eens tevreden zijn met wat ze hebben. Bah. Het een na het andere krijgt ze voor de kiezen en ze blijft hoe dan ook positief in het leven staan. Petje af hoor. En een diepe buiging erbij.

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Crypto, overdags mag er niet meer dan 4 uur tussen de voedingen zitten;)

Pffff heb ik net de kids naar bed gebracht, ben ik net weer beneden, ik zit net....staat Justin weer bij de deur:x:$ Hij durft weer niet te slapen, hij hoort weer van alles:$:$ Ben weer ff heel boos geworden, hij moet eens ophouden met die onzin. Kan daar zo chagrijnig van worden he;)

Ik ga zo Selena halen, dan is ze alvast beneden voor de fles voordat The Voice straks gaat beginnen:):)

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zeiden ze 5 uur.

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Dat is gek, hier 4 uur......wat raar dat ze niet landelijk hetzelfde zeggen:$:$

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoor ook overal verschillende dingen hoor. Voorlopig komt ze nog netjes om de vier uur.

Ik ben nog maar een leek dus ik weet het ook niet :D.

Blijf het wel onlogisch vinden dat 's nachts doorslapen mag maar dat er dan overdag een max tijd aan is. Zal mijn logisch onvermogen wel zijn haha.

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen,
    Weinig te melden vanaf hier. Pup heeft de hele nacht weer doorgeslapen en vanmorgen nog geen 1 keer een plasje of poepje gevonden in huis!!!

Straks even de baby wassen en schone kleertjes aantrekken en dan wachten op alweer kraamvisite. Lijkt wel geen eind aan te komen zeg!

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een brave pup River. Komt zeker bij een goede fokker vandaan? Ik weet dat Caesar al praktisch zindelijk was. Puur omdat de fokker de kennel altijd meteen schoonmaakte nadat er iets gedaan was.

Kraamvisite. Weinig gehad hier. Geniet er maar lekker van om even in de watten gelegd te worden en je trots te laten zien!

Hier weinig te melden. Volgens mij is mijn meisje niet helemaal lekker. Vannacht kwam ze twee keer voor voeding. Da's niets voor haar. Twee keer spugen met een boogje. Weer terug naar de Medela-fles want blijkbaar is de Difrax garantie voor knoeien en verslikken. Nu ligt ze even lekker te tukken.

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hier geen nieuws.
    Ff de stad in geweest en de weekboodschappen gedaan.

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedenavond!!

Hier ook vanmiddag kraamvisite gehad net als gisteren.......vanmorgen ben ik met Justin naar een voetbalwedstrijd thuis geweest, ze hebben weer 6 - 0 gewonnen, Justin heeft 3 doelpunten gescoord:):D

Volgende week krijgen we ook nog kraamvisite, morgenavond eten we bij mijn ouders, maandagmiddag heb ik met een vriendin afgesproken, donderdagochtend heb ik een gesprek over werk dus druk druk druk, nog genoeg te doen:$

Met Selena gaat het goed, ze komt na de fles van 21.00 uur standaard om 2.00 uur en daarna weer om 6.30 uur:D:D

16. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Nee zij hadden nog niets aan zindelijkheidstrainig gedaan.

17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Zo, heb net ff 2 Bold's terug gekeken, die 3e doe ik morgen wel:D

Ik ben nu "Ik hou van Holland" kijken, hubbie geeft Selena de fles. Ik doe die weer van 2.00 uur vannacht en hij weer die van 6.30 uur morgenochtend:D

Verder weinig boeiends te vertellen, alles gaat gewoon lekker zijn gangetje hier:)

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik zat ' er komt een man bij de dokter' te kijken. Erg leuk.

Ik hoop dat E.lise vannacht beter slaapt.
    Afgelopen nacht is ze opgebleven tot 3.45 uur. Niet leuk.Maar ja...niks aan te doen.

19. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, hopelijk slaapt je meisje aankomende nacht beter.

Selena is een slaapkop, hubbie haalde haar toenstraks uit bed voor de fles maar mevrouw bleef gewoon doorslapen tijdens het verschonen, tijdens de fles en na de fles ook.......hij kon haar zo terug leggen in bed en nu slaapt ze nog steeds:D:D

We kunnen de klok er op gelijk zetten dat ze aankomende nacht weer zo rond 2.00 uur komt en daarna om 6.30 uur:):D

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ideaal dat ze doorslaapt.
    Ik heb E.lise net in haar bedje gelegd: meteen klaarwakker.
    Ik ben benieuwd voor de komende nacht.

Ik zag zomaar in de stad bij het kruidvat de Lief bewaardoos van Friso.:D
    Ik had hem al via internet besteld maar hij is er nog steeds niet.
    Nou ja liever 2 dan 0.

Gisteren een 'oude' vriendin op kraambezoek gehad.
    Haar zoontje en S.tephanie waren altijd gek op elkaar.
    We zijn elkaar uit het oog verloren en laatst kwam ik ze tegen met boodschappen doen.
    Gisteren kwamen ze op kraambezoek, tussen haar en mij klikte het weer meteen en de kinderen....die zijn weer verliefd :D

Deel Deze Pagina