Morge, Hier flesjes van 120 cc. Smorgens drinkt ze meestal maar rond de 80. Snachts gaat de fles leeg en overdag wisselt het tussen de 90 en 120 cc. Ze heeft nu een shirtje aan maat 50 die te klein aan het worden is. Maar volgens mij gewoon gekrompen. Wij gaan morgen voor het eerst naar het consultatiebureau. We krijgen zo bezoek, en lief is nog met zijn moeder weg bloedprikken. Ik ben nog niet aangekleed, huis is nog niet klaar, hond moet nog uitgelaten ggggrrrrrr. Had nog zo afgesproken dat we alleen smiddags kraambezoek zouden inplannen.
Goedemorgen!! @Minnie......Elise is zwaarder dan Selena Het scheelt niet veel maar toch......okee, Selena zal nu ook wel weer iets bijgekomen zijn natuurlijk, wij gaan a.s. vrijdag voor het echie naar het CB....als het goed is, krijgt ze dan ook haar 1e inenting Ik ben nu heel erg benieuwd wat Selena weegt...nog wachten tot vrijdag Vanmorgen heb ik de kids naar school gebracht.....en over een 3 kwartier ga ik ze alweer ophalen pffff, wat gaat de tijd toch altijd snel. Ik heb net de verwarming wat hoger gezet, man wat heb ik het koud zeg
Goedemorgen, nou hier wilde ze gisteren niet slapen Elke x sliep ze in voor 10min grrrr ik was het zat en heb haar om half 12 in haar eigen bedje op haar kamer gelegd.daar heeft ze even gehuild en heeft vervolgens tot 4uur geslapen toe de fles en dan verder geslapen tot 7 toen begon het gekreun en gesteun weer en begonnen de krampjes alweer pffff ik wordt er echt moedeloos van Overdag slaapt ze bijna helemaal niks meer
E.lise weegt 4440 en is 54 cm. Ze drinkt niet altijd haar flesje leeg, nu maar kijken of ze 100 cc per fles drinkt. Sjonge, er zaten een paar baby's die me toch huilden En moeder blijft gewoon stil zitten met zo'n kleintje. Baby wordt niet heen en weer gewiegd, moeder gaat niet een stukje lopen, nee hoor, gewoon stug blijven zitten en baby maar krijssen. Vader stond op de gang te bellen.... En E.lise lief slapen, en af en toe om haar heen kijken, terwijl we daar toch 2 uur hebben gezeten en ze maar een half flesje leeg had....heerlijke baby
@Cindy E.lise ging om een uur of 2 slapen, we houden er al rekening mee. Elke nacht houden E.lise en ik pyamaparty @Rina Het is niet warm inderdaad, maar ik vond het gisteren kouder. Gelukkig is het droog. @River 's Morgens bezoek krijgen is inderdaad niet handig. Voor je alles gedaan hebt op een ochtend is de ochtend om, tenminste hier wel. Even de fles, E.lise in bad, stofzuigen, afwasmachine enz enz.
Tja het badje hebben we dus voor vandaag maar uitgesteld tot laat in de middag. Ik moet straks eerst met Suzi naar de dierenarts voor chippen en enten. Morgenochtend om kwart voor 10 bij het cb zijn dus dan komt het badje er ook niet van. Y.una ligt nu lekker boven in de wieg. Ze was erg onrustig. Nu lijkt het erop dat ze toch bijna in slaap gaat vallen. Ik ben benieuwd.
@Cindy, Selena gaat ook om de dag in bad.....hier ook geen tijd om haar iedere dag in bad te doen, is trouwens ook helemaal niet nodig, zo vies worden ze niet en het is ook niet goed voor een babyhuidje. Selena is ook zo'n makkelijke baby en een supergoede slaper. Afgelopen nacht gaf ik om 1.50 uur de fles aan haar, daarna is ze weer gaan slapen tot 6.30 uur.....en zo gaat het iedere nacht he, als ze terug in bedje wordt gelegd, gaat ze altijd direct lief slapen Overdags slaapt ze trouwens ook goed
Rina kan je echt van geluk spreken meid nu moet ik er wel bij zeggen dat ze veel laxt heeft van krampjes ben nu pas overgestapt op anddre voeding en vandaag lijkt het iets beter te gaanze heeft eerder 2uur in haar bedje geslapen en ligtnu lief in de box rond te kijken
Hier ook niet elke dag badje. Om dedag meestal. En soms doe ik niet een bad maar was ik haar gewoon lekker met een warme washand met Zwitsal. Belangrijkste is dat ze schoon is en dat gaat niet alleen maar via een badje volgens mij .
@Cindy, het is idd heel fijn als je baby goed en makkelijk slaapt Selena had met de oude voeding (Nutrilon Omneo) ook veel last van krampjes maar sinds ze aan de Friso Comfort zit, heeft ze bijna geen last meer van krampjes, echt zo'n verschil!! Welke voeding gebruiken jullie nu??
rina we hebben nu de voeding van het kv tegen krampjes,extra care geloof ik. deze is volgens mij hetzelfde als de friso comfort alleen met nog "gebroken eiwitten'' tegen kma
Ik gebruik Kruidvat voeding. Ik heb comfort gehaald bij de standaard. Eens kijken of het knoeien wat minder wordt en het verslikken. IK heb wel de voeding verhoogd. Ze kwam steeds sneller terug om voeding. Waar ze eerst om de vier uur kwam, kwam ze ineens om de twee uur. Aangezien de de 4 kg gepasseerd is mag ze volgens het blik 150/5 dus dat ben ik maar eens gaan proberen. Nu tukt ze weer gewoon vier uur door. Ik denk dat ze in haar regeldagen zit. Tenminste dat is wat ik lees her en der. Ze voldeed in ieder geval aan de symptomen.
Okee, dus die voeding van Kruidvat eigen merk is ook wel goed?? Is deze voeding ook wat dikker dan de standaard of niet?? @Cindy, wat drinkt jouw meisje nog weinig dan met 90/3 Kan me voorstellen dat ze dan 2 uur later weer komt........hier drinkt Selena 150/5 per fles en ze komt netjes om de 3.5 a 4 uur @Crypto, hoeveel voedingen krijgt jouw meisje nu per 24 uur? 5 of 6?
De vrouw van mn neef was gelijk met mij zwanger. Laatst zag ik hun nog op de begrafenis van mn Oma. Vandaag is ze bevallen van een dochter; Elize
Hier wordt tussen de 90 en 120 cc gedronken. Vandaag wel erg afwijkend, want ze drinkt nu gebroken flesjes. Drinkt 40 cc en wil dan niet meer om vervolgens een half uur later toch weer te willen en dan gaat er vaak weer zo rond de 40 cc in. We zijn er vandaag dus lekker druk mee. Nu ligt ze weer boven in haar wiegje want ze was erg huilerig en druk. Heeft zichzelf uiteindelijk in slaap gehuild. Over een half uurtje is het weer tijd voor een voeding, hopelijk nu wel een volle fles?