Hallooooooooooooooooooooooo, Zo ik ben er ook weer........wat een drukke dag heb ik weer gehad. Vanmorgen eerst de kids naar school gebracht, toen Selena bij mijn ouders gebracht en door gereden naar Utrecht voor een gesprek over werk. Daarna weer Selena opgehaald, kids van school gehaald en gegeten. Toen kregen we mijn schoonouders op visite en daarna moest ik de kids weer van de BSO afhalen Nu ga ik straks lekker friet bakken want hubbie is er niet, heeft een etentje van zijn werk Vanavond Samira douchen en als de kids op bed liggen, lekker "Grenzeloos Verliefd" kijken
Jeminee, Rina. Da's idd druk . Oh is vanavond GV weer? Leuk. Kijk ik eerst Achter Gesloten deuren en Dokters, kan GV er meteen achteraan. Welk land vanavond?
Zo, hehe, daar ben ik dan eindelijk. Gefeliciteerd Crypto!! Hier stond mijn moeder vanmorgen opeens in de gang. En ik lag nog op mijn bedje. De rest van de dag opgeruimd in huis. E.lise is erg van slag, ik denk krampjes. Vanmorgen ook een heeele vieze luier.
Misschien een rare vraag mini maar waarom hebben je kinderen, 1 naam/2namen/3 namen en 4 namen? Zit hier een speciale betekenis achter?
@Crypto, vanavond gaat het niet om een nieuw stel maar worden de stellen van afgelopen afleveringen gevolgd.....of ze nog bij elkaar zijn of niet Bij jou dus ook al?? Selena had vanmorgen ook al een hele vieze luier maar gelukkig lijken de krampjes hier weer af te nemen. Ze is niet zo van slag als dat ze gisteren was. Morgenochtend naar het CB, ben benieuwd
Toeval Cindy eerst 1 toen 2 omdat ik Kevin(costner) zo leuk vind. En daarna verder gegaan om de traditie er in te houden.
Hmmm dan hoop ik niet dat je voor 10 kinderen gaat Minnie . Dat wordt nog roepen als ze moeten eten . Overigens, ik zag bij de Wibra een hoop Mickey/Minnie Mousespul. Canvasjes en andere dingen. @Rina: oh leuk. Ben benieuwd wie er allemaal nog samen zijn. Kijken jullie ook Achter gesloten deuren en dokters? Ik vind dat twee erg leuke series. Gebaseerd op waargebeurde verhalen. Vanavond een kerel die verliefd werd op een Afrikaanse. Hij ging daar een bakkerij starten maar zodra hij de 20.000 euro had overgemaakt was er niets meer van haar te bekennen. Gezin kwijt, leven kwijt. Hoppa. Maar ja, sorry dat ik het zeg, slim is het niet bepaald.
Mijn moeder zegt al weken; ''Niks meer kopen nu hoor, E.lise heeft zoveel kleertjes!'' Maar ze bracht vandaag wel een Minnie Mouse rompertje voor E.lise mee. Zo verleidelijk. Ik heb net bij H&M 2 Minnie Mouse pyama's besteld.
O ok mini ik vroeg het mij alleen maar af. Hier lekke op de bank met een kop thee.kijk ook gv maar ga zo ook naar bed ,ben kapot. Vanavond lekker boerekool met worst gegeten hmmm maar manlief zat maar te schelden hoezeer het stinkt.lol
Oh die van mij loopt ook altijd te mekkeren bij Nederlands eten. Jammer dan. Ik eet tegenwoordig gewoon lekker Hollands als ik er zin in heb en dan vreet hij maar pizza . Doet me meteen herinneren dat ik van de week eens lekker andijviesla moet maken.
@Crypto, ik kijk ook soms Dokters......vind dat ook wel een goed programma. Grenzeloos Verliefd gekeken en alle stellen zijn nog bij elkaar Had ik niet verwacht......en snap echt niet dat sommige meiden de rimboe verkiezen boven een luxe leven hier in NL Hier staat Samen Single op......maar wat is dat een raar programma
Ik kijk nu naar de liefste baby van de wereld (maarrrr daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn.....)
Welterusten dames, ik ga mijn bedje opzoeken.....hubbie is ook weer thuis Straks weer de fles geven aan mijn meissie........en morgen naar het CB